Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Зої Гайдай ПВ-3778 в Оболонському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 846 338,60 UAH
UA-2025-02-26-007018-a ● 4db547565edb41ce97e4a4b7d1df197f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Серьогіна Крістіна Володимирівна 380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 846 338,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 10.1 Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. 10.2 Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 10.3 У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. 10.4 Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 10.5 Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 20 000,00 (Двадцять тисяч гривень 00 коп.) гривень, що не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі. 10.6 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності та діяти з дня її видачі Банком-гарантом, яким вважається день, зазначений в тексті гарантії. 10.7 У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 10.8 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. 10.9 Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями 10.10 Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 10.11 Інформація про Замовника, яка має бути відображена в банківській гарантії: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 ; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; суб’єкт великого підприємництва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 10 та 11 Додатку 1 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Зої Гайдай ПВ-3778 в Оболонському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Зої Гайдай ПВ-3778 в Оболонському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати їх підписання. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 10 та 11 Додатку 1 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 11:16 |
Повідомлення учасникам про внесення змін.pdf | |
06 березня 2025 11:16 |
Оголошення зі змінами від 06.03.docx | |
06 березня 2025 11:16 |
Тендерна документація зі змінами від 06.03.doc | |
26 лютого 2025 13:46 |
Оголошення.docx | |
26 лютого 2025 13:46 |
Додаток 6 (Проєкт договору).docx | |
26 лютого 2025 13:46 |
Тендерна документація.doc |
06 березня 2025 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2025 11:16 |
Повідомлення учасникам про внесення змін.pdf
|
|||
06 березня 2025 11:16 |
Оголошення зі змінами від 06.03.docx
|
|||
06 березня 2025 11:16 |
Тендерна документація зі змінами від 06.03.doc
|
|||
26 лютого 2025 13:46 |
Оголошення.docx
|
|||
26 лютого 2025 13:46 |
Додаток 6 (Проєкт договору).docx
|
|||
26 лютого 2025 13:46 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 03 березня 2025 13:17
Дата відповіді: 04 березня 2025 15:16
Відповідно до підпункту 9.2 пункту 9 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник в складі пропозиції подає інформацію щодо використання ним основних матеріалів, визначених п. 9 Додатку 3 ТД:
1) у разі не застосування Учасником еквівалентів матеріалів - лист в довільній формі щодо не застосування еквівалентів основних матеріалів.
2) у разі застосування Учасником еквівалентів матеріалів, визначених у п. 9 Додатку 3 ТД, Учасник в складі пропозиції надає ряд визначених Замовником документів
Пункт 9 Додатку 3 ТД містить перелік матеріалів і вимоги до них, зокрема і щодо світильників світлодіодних. При цьому Замовником в Відомості обсягів робіт та відомості ресурсів не визначено конкретного найменування світильника світлодіодного, а саме його назви виробника, торговельної марки, моделі, фірми, конструкції, патенту тощо, щодо яких відповідно до умов тендерної документації застосовується поняття «або еквівалент» (примітки до Додатку 3 тендерної документації).
Просимо надати роз'яснення, чи правильно ми, як Учасник, зрозуміли, що у випадку якщо світильниик відповідає всім вимогам, зазначеним в Додатку 3 ТД та називається «світильник світлодіодний», в складі тендерної пропозиції подається лист в довільній формі щодо не застосування еквівалентів основних матеріалів щодо таких світильників та використання Учасником основних матеріалів, визначених п. 9 Додатку 3 ТД, відповідно до найменувань, зазначених Замовником в Відомості обсягів робіт та відомості ресурсів ?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
не всі пункти (підпункти) містять вимоги щодо надання конкретних документів
Дата подання: 03 березня 2025 13:17
Дата відповіді: 04 березня 2025 13:17
Тендерна документації містить ДОДАТОК 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)»
Додаток 1 містить 16 пунктів, які в свою чергу містять підпункти, при цьому не всі пункти (підпункти) містять вимоги щодо надання конкретних документів, відповідно Учасник має надавати щодо таких пунктів (підпунктів) інформацію в довільній формі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до внесених змін з 09.07.2024 року до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації. Так як тендерні пропозиції готуються Учасниками відповідно до інформації, що міститься в тендерних документацій Замовників, зокрема, але не виключно такі як:
- Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції. Пам’ятаємо, що складовою тендерної пропозиції учасника є ціна, яка зазначається ним в електронному полі. Тож таку інформацію варто винести в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Така вимога теж стосується документів, які учасник має надати у складі тендерної пропозиції, тож виносимо її у додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Даний розділ містить інформацію про зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції, строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей тощо. Тобто даний розділ містить чимало вимог до документів та інформації, яку учасник має надати у складі тендерної пропозиції, а тому пропонуємо винести такі вимоги в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Така умова тендерної документації також впливає на ціну тендерної пропозиції, тож її також варто винести в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. Зазначений пункт містить вимоги до ціни, а саме інформує про те, що вона має включати, відповідно варто винести таку інформацію в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
У зв’язку з вищевикладеним, повідомляємо, що всі документи, які мають подаватися Учасниками окремими документами, чітко прописані тендерною документацією. Вся інша інформація зазначена для підготовки тендерних пропозицій Учасників в цілому.
Відповідно до внесених змін з 09.07.2024 року до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації. Так як тендерні пропозиції готуються Учасниками відповідно до інформації, що міститься в тендерних документацій Замовників, зокрема, але не виключно такі як:
- Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції. Пам’ятаємо, що складовою тендерної пропозиції учасника є ціна, яка зазначається ним в електронному полі. Тож таку інформацію варто винести в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Така вимога теж стосується документів, які учасник має надати у складі тендерної пропозиції, тож виносимо її у додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Даний розділ містить інформацію про зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції, строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей тощо. Тобто даний розділ містить чимало вимог до документів та інформації, яку учасник має надати у складі тендерної пропозиції, а тому пропонуємо винести такі вимоги в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Така умова тендерної документації також впливає на ціну тендерної пропозиції, тож її також варто винести в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. Зазначений пункт містить вимоги до ціни, а саме інформує про те, що вона має включати, відповідно варто винести таку інформацію в окремий додаток «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
У зв’язку з вищевикладеним, повідомляємо, що всі документи, які мають подаватися Учасниками окремими документами, чітко прописані тендерною документацією. Вся інша інформація зазначена для підготовки тендерних пропозицій Учасників в цілому.
підпункт 9.2 пункту 9 Додатку 1
Дата подання: 07 березня 2025 17:37
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:33
Відповідно до підпункту 9.2 пункту 9 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник в складі пропозиції подає ряд документів щодо використання основних матеріалів, визначених п. 9 Додатку 3 ТД, зокрема розрахунок освітлення із використанням пропонованих світильників, виконаний для окремих ділянок.
Результати розрахунків повинні відповідати діючим на момент виконання нормативним документам, в першу чергу обов’язково - ДБН В.2.3-4:2015, ДБН В.2.3-5:2018, ДСТУ EN 12464-2:2016, ДСТУ Б А.2.4-18:2008, ДСТУ І ЕС 60050-845:2012, ДБН В.2.5-28-2018, ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016, ДСТУ CEN/TR 13201-1: 2016, ДСТУ CEN/TR 13201-2: 2016, ДСТУ EN 13201-3: 2016, ДСТУ Б В.2.2-6-97, що підтверджує досягнення об’єктом капітального ремонту із використанням запропонованого світильника нормативних показників світлотехнічних параметрів.
Прошу надати уточнення щодо даної вимоги:
1) який повний перелік нормативним документів, яким повинні відповідати світлотехнічні розрахунки;
2) яким саме нормативним показникам світлотехнічних параметрів (норм) відповідно до зазначеного в тендерній документації невичерпного переліку нормативних документів мають відповідати світлотехнічні розрахунки, в тому чисті таких нормативів як ДСТУ Б А.2.4-18:2008 Система проектної документації для будівництва. Електричне освітлення території промислових підприємств. Робочі креслення; ДСТУ IEC 60050-845:2012 Міжнародний словник електротехнічних термінів. Частина 845. Світлотехніка.
3) при якій потужності світильника об’єктом капітального ремонту має бути досягнуто нормативних показників світлотехнічних параметрів, враховуючи вимогу до світильника змінювати значення світлового потоку або змінювати значення електричної потужності світильника. Діапазон регулювання світлового потоку від 0 до 100%, з кроком зміни 1% в діапазоні від 10% до 100%.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Необхідною і достатньою умовою, що підтверджує досягнення об’єктом капітального ремонту нормативних показників світлотехнічних параметрів буде відповідність наданих учасником результатів світлотехнічних розрахунків наведеному переліку нормативної документації. В той же час, КП «Київміськсвітло» не заперечує проти проведенням учасником додаткових розрахунків.
2. Відповідно до сфери застосування ДСТУ Б А.2.4-18:2008 «Система проектної документації для будівництва. Електричне освітлення території промислових підприємств. Робочі креслення», склад і оформлення робочих креслень, виконаних учасником при проведенні світлотехнічних розрахунків, повинні відповідати зазначеному ДСТУ.
Поняття та терміни, що використовуються учасником при проведенні світлотехнічних розрахунків, повинні відповідати ДСТУ IEC 60050-845:2012 «Міжнародний словник електротехнічних термінів. Частина 845. Світлотехніка (IEC 60050-845:1987, IDT)»
3. Нормативні показники світлотехнічних параметрів об’єкту капітального ремонту будуть вважатися досягненими при потужності світильника 100%.
2. Відповідно до сфери застосування ДСТУ Б А.2.4-18:2008 «Система проектної документації для будівництва. Електричне освітлення території промислових підприємств. Робочі креслення», склад і оформлення робочих креслень, виконаних учасником при проведенні світлотехнічних розрахунків, повинні відповідати зазначеному ДСТУ.
Поняття та терміни, що використовуються учасником при проведенні світлотехнічних розрахунків, повинні відповідати ДСТУ IEC 60050-845:2012 «Міжнародний словник електротехнічних термінів. Частина 845. Світлотехніка (IEC 60050-845:1987, IDT)»
3. Нормативні показники світлотехнічних параметрів об’єкту капітального ремонту будуть вважатися досягненими при потужності світильника 100%.
п. 9 Додатку 3
Дата подання: 07 березня 2025 17:38
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:28
Відповідно до вимог, зазначених Замовником у п. 9 Додатку 3 тендерної документації світильники повинні бути з вбудованим обладнанням керування для зв’язку з пунктами керування ПВ по лініям електроживлення (PLC (Power line Communication)), що працює з встановленою новою системою керування, що розвивається та впроваджується від Seak Energetics – що має бути підтверджено технічними даними (даними паспорту на виріб або іншою інформацією виробника) або відповідним сертифікатом інформацією) виробника обладнання керування. При цьому відповідно до відомості обсягів робіт та відомості ресурсів світильники мають бути з демодулятором, що забезпечує можливість роботи світильника за протоколом передачі даних PLC.
1) Просимо уточнити світильник має бути з демодулятором Seak Energetics з одностороннім зв’язком чи двостороннім зв’язком?
2) PLC (Power line Communication) не є протоколом передачі даних – просимо скорегувати та уточнити вимоги до системи керування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
1. Світильники повинні бути обладнані демодулятором, який підтримує технологію передачі даних по існуючих лініях електропередачі (PLC (Power line Communication)) і дозволяє приймати модульований несучий сигнал від модулятора, розміщеного в щиті управління системи керування мережею зовнішнього освітлення. Для цього достатньою умовою є підтримка зв'язку для передачі даних по PLC. Також демодулятор повинен керувати потужністю світильників за допомогою керування драйвером світильника через аналоговий протокол керування освітленням «0-10В».
2. У п. 9 Додатку 3 до тендерної документації не зазначається, що PLC являється протоколом зв’язку. PLC являє собою спосіб передачі даних, а саме – по лініям електроживлення.
1. Світильники повинні бути обладнані демодулятором, який підтримує технологію передачі даних по існуючих лініях електропередачі (PLC (Power line Communication)) і дозволяє приймати модульований несучий сигнал від модулятора, розміщеного в щиті управління системи керування мережею зовнішнього освітлення. Для цього достатньою умовою є підтримка зв'язку для передачі даних по PLC. Також демодулятор повинен керувати потужністю світильників за допомогою керування драйвером світильника через аналоговий протокол керування освітленням «0-10В».
2. У п. 9 Додатку 3 до тендерної документації не зазначається, що PLC являється протоколом зв’язку. PLC являє собою спосіб передачі даних, а саме – по лініям електроживлення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
4 846 330,00
UAH з ПДВ
|
4 846 330,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
4 846 330,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2025 10:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 12:49
|