Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03338981 |
Місцезнаходження: | 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Євгена Коновальця, 6 |
Контактна особа: |
Семенюк Наталія 380674303874 vindorupr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 15 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з утримання вулиць міста: 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць; 90612000-0 Послуги з підмітання вулиць). ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ: Надання послуг з утримання вулиць міста здійснюється відповідно до Технічного завдання Змовника відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів України, в тому числі з урахуванням Наказу Мінрегіонбуду №54 від 14.02.2012 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», Наказу Держжитлокомунгоспу від 23.09.2003р. № 154 «Порядок проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“, Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 14.04.2009р. № 100 «Про затвердження методичних рекомендацій для визначення норм часу з прибирання доріг, тротуарів і прибудинкових проїздів в населених пунктах», Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 05.07.2007р. № 76 «РЕКН з утримання об’єктів вулично - дорожньої мережі». КІЛЬКІСТЬ, ОБСЯГ ЗАКУПІВЛІ: Обсяги та види послуг, що надаються в межах предмету закупівлі, зазначено в Додатку №2 «Технічне завдання» до Тендерної документації. Технічні вимоги: Виконавець повинен забезпечити утримання в належному санітарному стані вулично - дорожньої мережі (в т.ч. проїзної частини, тротуарів, зелених зон, зупинок громадського транспорту та зон обслуговування) м. Вінниці в літній та зимовий періоди та надати тендерну пропозицію з урахуванням розрахунків вартості утримання згідно переліку об’єктів зазначеному в Технічному завданні Замовника. Даний перелік робіт не є вичерпним та уточнюється згідно фактичної потреби під час виконання робіт (надання послуг). Враховуючи специфіку предмета закупівлі, об’єми, об’єкти, та періодичність надання послуг з утримання вулиць міста здійснюються відповідно до планової та фактичної потреби і можуть коригуватися Замовником відповідно до виробничої необхідності та залежно від погодних умов без зміни загальної вартості Договору. Одиниці виміру: послуга Місце доставки товару/надання послуг: місто Вінниця, Вінницька МТГ Строк поставки товару/надання послуг: з дати підписання Сторонами договору до 31.12.2025 року. Моніторинг стану проїжджої частини, тротуарів і зелених зон, недопущення накопичання сміття та надання послуг з належного утримання вулиць міста здійснюється в цілодобовому режимі, особливо у зимовий період. Враховуючи безперервний характер виконання послуг Учасник зобов’язаний виконувати послуги в робочі дні, а при потребі - в нічний час, вихідні і інші неробочі дні. Закупівля здійснюється згідно потреби Замовника у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Послуги здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за надані послуги протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за надані послуги проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Надання послуг здійснюється незалежно від стану оплати за попередньо надані Виконавцем послуги (виконані роботи). Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2025 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 11:51 |
2025_ВТ_ТД_ПРИБИРАННЯ.docx | |
26 лютого 2025 11:51 |
2025_Додаток 3_Проект договору_2.doc | |
26 лютого 2025 11:51 |
2025_Додаток 2_Технічне завдання_2.docx | |
26 лютого 2025 11:51 |
2025_Додаток 5_перелік_Переможець_ВТ_ПРИБИРАННЯ_2.docx | |
26 лютого 2025 11:51 |
2025_Додаток 1_Кваліфікаційні вимоги_2.docx | |
26 лютого 2025 11:51 |
2025_Додаток 4_перелік_Учасник_ВТ_ПРИБИРАННЯ_2.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2025 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Магістраль" |
15 760 100,00
UAH з ПДВ
|
15 760 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Магістраль" #13339007 |
Переможець |
15 760 100,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2025 15:05
|
2025_Додаток 3_Проект договору_2_ТОВ МАГІСТРАЛЬ.txt | зміни до договору |
17 березня 2025 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 14:24
|
Договір №16-2025 ТОВ Магістраль.PDF | укладений |
17 березня 2025 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | машинозчитувальний формат |
Номер договору про закупівлю: | 16/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | __ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |