Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заклепувальники, просікачі, додаткові насадки, ножі та мундштуки до них
Очікувана вартість
2 886 324,74 UAH
UA-2025-02-26-004710-a db8a79450dae4ee6a92d08051ef7f1da
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

133 Відділ закупівель

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 133 Відділ закупівель
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2025 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2025 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2025 12:00
Очікувана вартість: 2 886 324,74 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 431,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані


Заклепувальники, просікачі, додаткові насадки, ножі та мундштуки до них

42650000-7 (Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1545 штука
Заклепувальники, просікачі, додаткові насадки, ножі та мундштуки до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2025
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку передоплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму Аванс 20 Календарні 50
Поставка товару остаточний розрахунок 50% вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця Пiсляоплата 20 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць).
Форма забезпечення
Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника.
04 березня 2025 10:18
Перелік змін.docx
04 березня 2025 10:18
Дог_ заклепувальний інст24.02 зі змінами.doc
26 лютого 2025 11:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2025 11:43
КД_заклеп інст 24.02.docx
04 березня 2025 10:18
Перелік змін.docx
04 березня 2025 10:18
Дог_ заклепувальний інст24.02 зі змінами.doc
26 лютого 2025 11:43
Дог_ заклепувальний інст24.02.doc
26 лютого 2025 11:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2025 11:43
КД_заклеп інст 24.02.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання про зміни до договору
Дата подання: 03 березня 2025 15:57
Дата відповіді: 04 березня 2025 10:25
Доброго дня! Прохання розглянути наступні зміни до договору: - П.4.1 Післяплату 50% через 20 днів після отримання Товару можемо погодити, але тоді у пункті 7.5 додаємо « у розмірі ПОДВІЙНОЇ облікової ставки НБУ», та ставиться зазвичай. - П.5.1 DDP треба вписати адресу, щоб розуміти транспортні витрати . - П.6.3 Термін усунення недоліків/ заміна на новий Товар 7 днів // - якщо запчастини/інструмент на складі, то це можливо, але якщо нема в наявності, то потрібно більше часу, пропонуємо збільшити до 20 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Пункт 4.1. та пункт 7.5 залишаємо в стандартній редакції.
Інформація стосовно пункту 5.1. буде надана тільки Переможцю конкурсу.
Пункт 6.3. внесли відповідні зміни.
Очікуємо на Ваші пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ 2 886 324,74
UAH
2 886 324,74
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2025 08:45
Електронний підпис
05 березня 2025 13:18
Електронний підпис
05 березня 2025 13:18
Електронний підпис
05 березня 2025 13:17
Електронний підпис
05 березня 2025 13:17
Електронний підпис
05 березня 2025 13:17
#4 Специфікація.pdf.p7s
05 березня 2025 13:17
#2 Видаткові накладні.pdf
05 березня 2025 13:17
#6 Витяг 05.03.2025.pdf
05 березня 2025 13:17
#2 Видаткові накладні.pdf.p7s
05 березня 2025 13:17
#4 Специфікація.pdf
05 березня 2025 13:17
#8 Фінансова звітність.pdf
05 березня 2025 13:17
#3 Лист dealer GOEBEL_ 2025.pdf
05 березня 2025 13:17
#8 Фінансова звітність.pdf.p7s
05 березня 2025 13:17
#6 Витяг 05.03.2025.pdf.p7s
05 березня 2025 13:17
#3 Лист dealer GOEBEL_ 2025.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2634103015
Переможець 2 886 324,74
UAH
14 березня 2025 10:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 16:23

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ФОП ВАЩЕНКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ За результатами конкурсу № UA-2025-02-26-004710-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-26-004710-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Заклепувальники, просікачі, додаткові насадки, ножі та мундштуки до них» 1. Невідповідність Відсутній переклад документа, який підтверджує наявність партнерських відносин з Виробником товару або його представником Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 3: «Сканована копія діючого на момент проведення конкурсу сертифіката партнера/дистриб’ютора та/або авторизаційний лист та/або лист про представництво інтересів та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з Виробником товару, що пропонується або його представником.». Згідно Розділу 1, пункт 13: «Конкурсна пропозиція та усі документи, що її стосуються, складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до неправильного розуміння (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання документів, які необхідні для формування Конкурсної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з Виробником товару, що пропонується або його представником, іноземною мовою. На виконання вимоги учасник повинен надати переклад документа, який підтверджує наявність партнерських відносин з Виробником товару, що пропонується або його представником. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Документи

14 березня 2025 10:27
Електронний підпис
14 березня 2025 10:27
Рішення ВО №402.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2025 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2634103015
2 886 324,74
UAH
Документи

Документи

14 березня 2025 10:27
Електронний підпис
14 березня 2025 10:27
Рішення ВО №402.docx