Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (протигаз ГП-7)
Очікувана вартість
121 600,00 UAH
UA-2025-02-26-002841-a 93147c7063f244fc80e2ec44738b1432
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Михайлівна Халіман

+380532510593 tender05@poe.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО
Код ЄДРПОУ: 00131819
Вебсайт: http://www.poe.pl.ua
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5
Контактна особа: Наталія Михайлівна Халіман
+380532510593
tender05@poe.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2025 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2025 10:00
Очікувана вартість: 121 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 216,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Без ПДВ

Без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Протигаз ГП-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36022, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Старий Поділ, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Детальні умови викладені в проєкті договору Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 10:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження
Дата подання: 27 лютого 2025 13:25
Дата відповіді: 28 лютого 2025 14:52
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої процедури закупівлі. Замовником буде прийнята до уваги зазначена інформація та вжито заходи щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження.
Щодо захисних властивостей фільтру
Дата подання: 27 лютого 2025 13:26
Дата відповіді: 28 лютого 2025 14:57
Згідно п.п. 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» Протигазові фільтри бувають таких типів: А, B, E, K AX і SX. — Тип А застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння вище 65 С, визначених виробником; — Тип В застосовний проти простих неорганічних газів і парів, визначених виробником; — Тип Е застосовний проти діоксиду сірки та інших кислих газів та парів, визначених виробником; — Тип К застосовний проти аміаку й органічних аміачних похідних, визначених виробником; — Тип AX застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння, що дорівнює або нижча 65 С. Тільки для одноразового використання; — Тип SX застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Водночас, згідно п. 5.2 ДСТУ EN 14387:2017 Протигазові фільтри типів А, В, Е і К класифікують за поглинальною здатністю таким чином: клас 1 — фільтри низької поглинальної здатності; клас 2 — фільтри середньої поглинальної здатності; клас 3 — фільтри високої поглинальної здатності. Просимо внести зміни в тендерну документацію зазначивши якого типу та класу захисту Фільтрувально-поглинальної коробки Учасники мають пропонувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Вашого звернення внесено зміни до Додатку 4 тендерної документації щодо класу фільтрувального елементу. Щодо інформації про тип фільтрувального елементу в Додатку 4 зазначено, від яких вражаючх факторів має бути наявний захист. Дякуємо
Технічні вимоги до маски
Дата подання: 27 лютого 2025 13:27
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:01
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що в Додатку 4 "Опис та основні вимоги до предмету закупівлі (Технічні вимоги)" Ви не зазначили основні параметри захисної протигазової маски, щоб було чітко зрозуміло, які саме маски Вам пропонувати! Ви не зазначили якого класу маски мають бути (1-го, 2-го чи 3-го)!? Вами не вказано маска має бути розмірною чи виготовлена в універсальному розмірі!? Вами не вказано захисна маска має бути споряджена одним панорамним склом чи двома окулярами!? З якого матеріалу має бути виготовлена маска (бутилу, неопрену, латексу, термопластичного еластомеру, силікону)!? Маска має мати переговорну мембрану чи ні!? Яка Вага маски має бути!? Під'єднання фільтру до маски має бути з двох сторін чи по центру!? Таким чином, просимо Замовника відповісти по суті заданого питання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Інформація щодо розміру та оглядових властивостей внесена до технічних вимог шляхом внесення змін до тендерної документації. Інформація щодо інших питань є визначальною. Дякуємо
Несумісність складових частин Протигазу фільтрувального ГП-7
Дата подання: 27 лютого 2025 13:28
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:04
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Згідно Додатку 4 "Опис та основні вимоги до предмету закупівлі (Технічні вимоги)", Протигаз фільтрувальний ГП-7 має відповідати міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що Протигаз фільтрувальний ГП-7 (ІЗОД-2) виготовлений відповідно до ТУ Г-10-1103-82 (належать Міністерству Оборони рф ), де Протигазова маска відповідає стандарту ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм), а не ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Протигазових масок МП-04 (а також ШМП-1) з різьбою Rd 40*1/7" (ДСТУ EN148-1:2004) НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ! В даному факті Ви можете переконатись переглянувши інформацію на сайті офіційних заводів виробників - АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашистської федерації ( https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Фільтр, як складова протигазу може виготовлятись відповідно ДСТУ EN148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"), але в разі її комплектації з такою маскою (МП-04, ШМП-1), призведе до того, що складові протигазу (маска, фільтр) будуть мати РІЗНІ РІЗЬБОВІ З'ЄДНАННЯ, а відтак не сумісні! Використання за призначенням протигазу із несумісними складовими, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Враховуючи наведені факти, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а натомість розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої процедури закупівлі. Замовником буде прийнята до уваги зазначена інформація та вжито заходи щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження. Дякуємо
Щодо різьбового з'єднання ГОСТ 8762-75 маски протигазу ГП-7
Дата подання: 27 лютого 2025 13:30
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:04
Замовнику до відома: повідомляємо Вам що ГОСТ 8762-75 – це стандарт розроблений в срср в 1975 р, але який діє в рашиській федерасії. Водночас, доводимо до Вашого відома, що усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, скасовано на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленої постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Згідно Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 14.12.2015 за № 186 "Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року (із змінами і доповненнями) чітко сказано, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою Постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII щодо припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР у пункті 1 сказано: "Скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року, з 01 січня 2018 року": – Поз.171 - ГОСТ 8762-75 - Резьба круглая диаметром 40 мм для противогазов и калибры к ней. Основные размеры. ( http://katalog.uas.org.ua/poznach2.php?poznach=%D0%93%D0%9E%D0%A1%D0%A2+8762-75 ) Таким чином ГОСТ 8762-75 з 01 січня 2018 року втратив свою чинність і закупівля лицевих частин протигазу, які по факту виготовлені згідно ГОСТ 8762-75 є протизаконним!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Дякуємо за увагу до нашої процедури закупівлі. Замовником буде прийнята до уваги зазначена інформація та вжито заходи щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження. Дякую
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 27 лютого 2025 13:31
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:05
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасник даної закупівлі має підтвердити захисні властивості фільтру комбінованого ГП-7К від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, V-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ ГП-7К чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Вішого звернення внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо
Щодо поставки контрафактного продукту
Дата подання: 27 лютого 2025 13:32
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:06
Шановний Замовнику, в черговий раз Вам наголошуємо, що оголошуючи закупівлю на лицеву частину МП-04 (ІЗОД-2), ШМП (ІЗОД-1) чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашистської федерасії держави-агресора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої процедури закупівлі, Замовником буде прийнята до уваги зазначена інформація.
Щодо захисних властивостей фільтру
Дата подання: 03 березня 2025 13:06
Дата відповіді: 06 березня 2025 16:11
Шановний Замовнику, у внесених змінах до тендерної документації від 28.02.2025 р. Вами і надалі не зазначено, якому типу має відповідати затребуваний Вами фільтр. Те, що Ви зазначали, що Фільтрувально-поглинальна коробка окрім захисту від Бойових отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, VХ-гази) має забезпечити ще захист від багатьох аварійних хімічно-небезпечних речовин - цього не достатньо. По цьому формулюванню не можливо визначити, які саме типи речовин вони охоплюють! Згідно п.п. 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» Протигазові фільтри бувають таких типів: А, B, E, K AX і SX. — Тип А застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння вище 65 С, визначених виробником; — Тип В застосовний проти простих неорганічних газів і парів, визначених виробником; — Тип Е застосовний проти діоксиду сірки та інших кислих газів та парів, визначених виробником; — Тип К застосовний проти аміаку й органічних аміачних похідних, визначених виробником; — Тип AX застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння, що дорівнює або нижча 65 С. Тільки для одноразового використання; — Тип SX застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Просимо внести зміни в тендерну документацію зазначивши якого типу захисту Фільтрувально-поглинальної коробки Замовник вимагає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
В тендерній пропозиції учасником повинна бути надана інформація, в якій зазначається тим (марка) фільтрувально-поглинаючої коробки та країна її походження.
Дякую
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)
Дата подання: 03 березня 2025 13:12
Дата відповіді: 06 березня 2025 16:12
Шановний Замовнику, водночас хочемо Вам також наголосити, що Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В), висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, інструкція та/або паспорт на виріб НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших! В даних документах просто непередбачено надання інформації щодо захисних властивостей протигазу від БОР (!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших (!). В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману. Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат. Окрім цього, повідомляємо Вам, що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!). Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ із зазначенням захисних властивостей від Бойових отруйних речовин типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Фільтр є складовою частиною предмета закупівлі. Протигази типу ГП-7 українського виробництва мають відповідати державним та міжнародним стандартам.
Дякую
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Дата подання: 03 березня 2025 13:16
Дата відповіді: 06 березня 2025 16:13
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів правоохоронних органів ( https://www.npu.gov.ua/news/sudytymut-nachalnyka-viddilu-derzhpidpryiemstva-iaderno-enerhetychnoho-sektoru-iakyi-roztratyv-145-mln-hrn-na-zakupivli-protyhaziv-slidchi-natspolitsii-zavershyly-dosudove-rozsliduvannia?fbclid=IwY2xjawHDi6BleHRuA2FlbQIxMAABHToPUDnYjRIbuF6BJG5S3na1SqprRslhSRpty2zStqm1yLe1KGHF9xSnRw_aem_dSF1H5r-PqEadPOJtBSEJQ ), а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Офісу Генерального прокурора), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-7 (ІЗОД-2) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-7 (ІЗОД-2) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення, Замовником буде прийнята до уваги зазначена інформація. Умови тендерної документації виключають закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості чи походження.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" 120 000,00
UAH
120 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2025 14:36
Електронний підпис
12 березня 2025 14:36
Витяг.zip
12 березня 2025 14:36
Витяг.zip
12 березня 2025 14:36
3. Довідка.pdf
12 березня 2025 14:36
1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 березня 2025 14:36
1. Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2025 14:36
2. Довідка.pdf.p7s
12 березня 2025 14:36
3. Довідка.pdf.p7s
12 березня 2025 14:36
Довідка.zip
12 березня 2025 14:36
Довідка (1).zip
12 березня 2025 14:36
2. Довідка.pdf
12 березня 2025 14:36
1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 березня 2025 14:36
3. Довідка.pdf.p7s
12 березня 2025 14:36
3. Довідка.pdf
12 березня 2025 14:36
2. Довідка.pdf.p7s
12 березня 2025 14:36
1. Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2025 14:36
2. Довідка.pdf
06 березня 2025 15:50
Електронний підпис
06 березня 2025 15:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка.zip

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка (1).zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Витяг.zip

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Витяг.zip

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ"
#33855606
Переможець 120 000,00
UAH
11 березня 2025 13:40

Документи

11 березня 2025 13:40
Довідка НАЗК
11 березня 2025 13:40
Електронний підпис
07 березня 2025 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2025 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ"
#33855606
120 000,00
UAH
Документи

Документи

11 березня 2025 13:40
Довідка НАЗК
11 березня 2025 13:40
Електронний підпис
07 березня 2025 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)