Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту підлоги спортивної зали Криничанської гімназії ім. В. Л. Мусіяки Степівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: село Кринички, вулиця Поштова, 2, Миколаївський район, Миколаївська обласьть.
Очікувана вартість
622 862,00 UAH
UA-2025-02-26-002296-a 807226df09334491bce3b8887b8778ae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Григорівна Сівач

+380505707996 omskm_viddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41093479
Місцезнаходження: 51107, Україна , Миколаївська обл., Миколаївський р-н., с. Степове, вул. Козацька, 1а
Контактна особа: Тетяна Григорівна Сівач
+380505707996
omskm_viddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту підлоги спортивної зали Криничанської гімназії ім. В. Л. Мусіяки Степівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: село Кринички, вулиця Поштова, 2, Миколаївський район, Миколаївська обласьть.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57121, Україна, Миколаївська область, с. Кринички, вул. Поштова 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Тендерна документація

26 лютого 2025 10:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2025 10:15
Протокол №1 25.02.2025.pdf
26 лютого 2025 10:15
Звіт 11 лютого 2025.pdf
26 лютого 2025 10:15
Договір №28 25.02.2025.pdf
26 лютого 2025 10:15
Договірна ціна 25.02.2025.pdf
26 лютого 2025 10:15
Дефектний акт 25.02.2025.pdf
26 лютого 2025 10:15
Локальний кошторис 25.02.2025.pdf
26 лютого 2025 10:15
Зведений кошторис 25.02.2025.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-31-000133 ● 92eb2a589a2b4234b08154f86645a30d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.03.2025 № 30-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 30-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 2 UA-2025-02-26-002296-a 26.02.2025

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-01 10:05:13

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Костенка Д.С., з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-04 11:39:57

Відповідь на запит про надання пояснень, інформації, документів.

Відділ ОКМС Степівської сільської ради цим листом надає інформацію на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, по закупівлі UA-2025-02-26-002296-a, Послуги з поточного ремонту підлоги спортивної зали Криничанської гімназії ім. В. Л. Мусіяки Степівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: село Кринички, вулиця Поштова, 2, Миколаївський район, Миколаївська обласьть.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель припинити зобов'язання за договором від 25.02.2025 року №28, укладеним з ФОП Костенко Д. С., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2025-04-09 16:41:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

-

2025-04-11 14:32:05

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ
#3143320314
Переможець 622 862,00
UAH
26 лютого 2025 10:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2025 16:35
Протокол №1, 09.04.2025 року..pdf укладений
09 квітня 2025 16:33
ДУ №1, До Договору №28, 09.04.2025 року..pdf укладений
09 квітня 2025 16:33
Договір №28 25.02.2025.pdf укладений
26 лютого 2025 10:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель припинити зобов'язання за договором від 25.02.2025 року №28, укладеним з ФОП Костенко Д. С., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.