Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41093479 |
Місцезнаходження: | 51107, Україна , Миколаївська обл., Миколаївський р-н., с. Степове, вул. Козацька, 1а |
Контактна особа: |
Тетяна Григорівна Сівач +380505707996 omskm_viddil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Тендерна документація
26 лютого 2025 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 10:15 |
Протокол №1 25.02.2025.pdf | |
26 лютого 2025 10:15 |
Звіт 11 лютого 2025.pdf | |
26 лютого 2025 10:15 |
Договір №28 25.02.2025.pdf | |
26 лютого 2025 10:15 |
Договірна ціна 25.02.2025.pdf | |
26 лютого 2025 10:15 |
Дефектний акт 25.02.2025.pdf | |
26 лютого 2025 10:15 |
Локальний кошторис 25.02.2025.pdf | |
26 лютого 2025 10:15 |
Зведений кошторис 25.02.2025.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000133 ● 92eb2a589a2b4234b08154f86645a30d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-02-26-002296-a 26.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 10:05:13
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Костенка Д.С., з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-04 11:39:57
Відповідь на запит про надання пояснень, інформації, документів.
Відділ ОКМС Степівської сільської ради цим листом надає інформацію на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, по закупівлі UA-2025-02-26-002296-a, Послуги з поточного ремонту підлоги спортивної зали Криничанської гімназії ім. В. Л. Мусіяки Степівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: село Кринички, вулиця Поштова, 2, Миколаївський район, Миколаївська обласьть.
- Комерційна пропозиція ФОП Голубієвська Д.С..pdf
- Комерційна пропозиція ФОП Костенко Д.С..pdf
- Комерційна пропозиція ФОП Нерсісян Е.С..pdf
- Ліцензія № 801583, 04.04.2025року..pdf
- Зведений кошторис 04.04.2025року..pdf
- Локальний кошторис №02-01-01, 04.04.2025року..pdf
- Підсумкова відомість ресурсів№02-01-01, 04.04.2025року..pdf
- Дефектний Акт 04.04.2025року..pdf
- Лист №213, 04.04.2025року..pdf
- Наказ № 52 -о-д, 04.04.2025року.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель припинити зобов'язання за договором від 25.02.2025 року №28, укладеним з ФОП Костенко Д. С., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2025-04-09 16:41:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2025-04-11 14:32:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ #3143320314 |
Переможець |
622 862,00
UAH
|
26 лютого 2025 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 16:35
|
Протокол №1, 09.04.2025 року..pdf | укладений |
09 квітня 2025 16:33
|
ДУ №1, До Договору №28, 09.04.2025 року..pdf | укладений |
09 квітня 2025 16:33
|
Договір №28 25.02.2025.pdf | укладений |
26 лютого 2025 10:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 лютого 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель припинити зобов'язання за договором від 25.02.2025 року №28, укладеним з ФОП Костенко Д. С., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. |