Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Очікувана вартість
80 079,73 UAH
UA-2025-02-25-013011-a ● 319b32f2fe634fd2933db2c3382200b6
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Верховний Суд |
Код ЄДРПОУ: | 41721784 |
Вебсайт: | http://supreme.court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
Контактна особа: |
Артем Лашкарьов +380445945689 lashkarov@supreme.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2025 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2025 14:21 |
Початок аукціону: | 05 березня 2025 14:21 |
Очікувана вартість: | 80 079,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 402,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00011, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2025
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 23 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2025 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2025 16:37 |
117_ТД_то систем пожежної сигналізації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо залучення субпідрядника
Дата подання: 28 лютого 2025 12:11
Дата відповіді: 28 лютого 2025 16:49
Чи можна залучати працівників відповідної кваліфікації субпідрядника?
Відповідь: так
щодо залучення СУБПІДРЯДНИКА
Дата подання: 28 лютого 2025 12:13
Дата відповіді: 28 лютого 2025 16:49
Чи можна залучати обладнання, матеріально-технічну базу та технології СУБПІДРЯДНИКА?
Відповідь: так
Необхідність надання пояснень, щодо порядку та прравильності здійснення розрахунків вартості Послуг!!!
Дата подання: 28 лютого 2025 15:04
Дата відповіді: 28 лютого 2025 16:51
Шановний Замовнику пооцедури закупівлі!!!
В Додатку 1.2 до тендерної документації "Технічна специфікація до предмета закупівлі" наявна таблиця "Послуги з технічного обслуговування систем включають" з відповідним шифром, найменуванням послуг, одиниць вимірювання та кількості!!!
В стовпчику шифр - вказані шифри нормативів (марки розцінок з Програмного забезпечення, яке використовується для розрахунку кошторисної документації, а саме АВК-5)
Внизу цієї таблиці зазначена наступна інформація - Послуги з технічного обслуговування систем надаються щомісяця. До вартості послуг включені витрати, пов’язані з їх наданням, у тому числі вартість витратних матеріалів!!!!
В Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЄКТ Договіру про закупівлю послуг за державні кошти також наявний Додаток до Договору Розрахунок вартості Послуг
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" п.3.2. Розрахунок вартості послуг, за формою додатка до проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації).
Є ряд запитань, які необхідно розяснити:
Запитання №1, якщо вказані шифри нормативів (марки розцінок з Програмного забезпечення, яке використовується для розрахунку кошторисної документації, а саме з АВК-5) чи потрібен щоб розрахунок був виконаний саме з застосування ліцензійного програмного забезпечння АВК-5??? Чи достатньо, щоб учасник процедури закупівлі надав в своїй тендерній пропозиції, чітко з дотриманням Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЄКТ Договіру про закупівлю послуг за державні кошти також наявний Додатку до Договору Розрахунок вартості Послуг, без застосування Програмного забезпечення, яке використовується для розрахунку кошторисної документації, а саме з АВК-5)???
Запитання №2 Якщо учасники процедури закупівлі будуть виконувати розрахунок відповідно до Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЄКТ Договіру про закупівлю послуг за державні кошти також наявний Додатку до Договору Розрахунок вартості Послуг, то відповідно учасником процедури закупівлі не будуть враховані ряд затрат, які враховуються при розрахунку з застосування шаблонів ПЗ АВК-5, а саме:
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати (Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї);
- не буде врахований - прибуток;
- податки, збори, обов'язковi платежi, встановленi чинним законодавством i не врахованi складовими вартостi будiвництва (без ПДВ)!!!
І в той же час у вас під таблицею є наступна вимога: До вартості послуг включені витрати, пов’язані з їх наданням, у тому числі вартість витратних матеріалів!!!!
Як це взагалі розуміти!!!
Чекаємо від вас відповідей на наші 2 (два) запитання та чітких розяснень, щодо кінцевого вигляду та порядку здійснення Розрахунку вартості Послуг, які є предметом закупівлі!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Достатньо, щоб учасник процедури закупівлі надав в своїй тендерній пропозиції, чітко з дотриманням Додатка 3 до тендерної документації "ПРОЄКТ Договір про закупівлю послуг за державні кошти» Розрахунок вартості Послуг, без застосування Програмного забезпечення, яке використовується для розрахунку кошторисної документації, а саме з АВК-5.
2. Додаток 1.2 до тендерної документації містить Технічну специфікацію до предмета закупівлі, згідно з якою до складу послуг з технічного обслуговування систем входить: профілактичні роботи - роботи планово-попереджувального характеру для підтримки установок в працездатному стані, що включають очищення зовнішніх поверхонь технічних засобів, перевірку стану їх внутрішнього монтажу (внутрішніх поверхонь), очищення, протирання, змащування, підпайку, заміну або відновлення елементів, що виробили ресурс або що прийшли в непридатність. Тендерною документацією передбачено, що до вартості послуг включені витрати, пов’язані з їх наданням, у тому числі вартість витратних матеріалів. Крім того, пунктом 3.5 розділу 3 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що до ціни Договору включені всі витрати, пов’язані з наданням Послуг, у тому числі вартість витратних матеріалів необхідних для їх надання. Отже, учаснику при розрахунку вартості послуг, потрібно враховувати витрати, пов’язані з їх наданням, у тому числі вартість витратних матеріалів з урахуванням змісту та обсягу послуг.
2. Додаток 1.2 до тендерної документації містить Технічну специфікацію до предмета закупівлі, згідно з якою до складу послуг з технічного обслуговування систем входить: профілактичні роботи - роботи планово-попереджувального характеру для підтримки установок в працездатному стані, що включають очищення зовнішніх поверхонь технічних засобів, перевірку стану їх внутрішнього монтажу (внутрішніх поверхонь), очищення, протирання, змащування, підпайку, заміну або відновлення елементів, що виробили ресурс або що прийшли в непридатність. Тендерною документацією передбачено, що до вартості послуг включені витрати, пов’язані з їх наданням, у тому числі вартість витратних матеріалів. Крім того, пунктом 3.5 розділу 3 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що до ціни Договору включені всі витрати, пов’язані з наданням Послуг, у тому числі вартість витратних матеріалів необхідних для їх надання. Отже, учаснику при розрахунку вартості послуг, потрібно враховувати витрати, пов’язані з їх наданням, у тому числі вартість витратних матеріалів з урахуванням змісту та обсягу послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-25-013011-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ", Код ЄДРПОУ:43772385
Дата подання: 10 березня 2025 07:58
CКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника
послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, код згідно з ДК 021:2015:50410000-2 послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Замовником процедури закупівлі, а саме рішенням Уповноваженої особи, головного спеціаліста
юридичної служби та проведення процедур закупівель ЛАШКАРЬОВИМ Артемом відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №139 від 07.03.2025 року (07 березня 2025 року о 15:22) було прийнято повністю неправомірне та незаконне рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» (далі ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ, ЄДРПОУ 36865774) на суму тендерної пропозиції 26 999,00 грн з ПДВ. Ми звичайно розуміємо, що чи менша сума Договору Переможця тим краще для Вас, як для Замовника, але навіщо проводиться дана закупівля і навіщо наявні вимоги в тендерній документації, які кожен Учасник процедури закупівлі зобов’язаний дотримуватися.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» (ЄДРПОУ 43772385) має беззаперечні підстави вважати прийняте рішення Замовника відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №139 від 07.03.2025 року про визначення Переможцем процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» є повністю неправомірним, незаконним та безпідставним, а також таким, яке взагалі НЕ відповідає вимогам (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам вашої ж тендерної документації, у нас взагалі виникає питання яким чином уповноважена особа перевіряла тендерну пропозицію учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та не могла чітко виявити безліч грубих відхилень від вимог тендерної документації та чинних нормативних документів, які затверджені та діють в Україні, з наступних на те об’єктивних причин:
Вимога №1
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.4. Наявність в учасника фінансової спро-можності – не вимагається. Спосіб підтвердження: фінансова звітність суб’єкта господарю-вання, складена відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за минулий календарний рік. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в своїй тендерній пропозиції взагалі не надав дані документи, які ви вимагали!!!!
Вимога №2
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.2. Наявність в учасника працівників відпо-відної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – вимагається.
Спосіб підтвердження: учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наяв-ність в учасника працівників відповідної кваліфікації (згідно абзацу третього цього пункту), які мають необхідні знання та досвід, а саме: ПІБ; посаду; інформацію щодо форми зайня-тості (основна чи за сумісництвом); інформація щодо освіти. Учасник надає таку довідку щодо:
1) Керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслу-говування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціа-льностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація/та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років.
2) Виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які повинні відповідати таким вимогам:
електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуго-вування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду;
налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулю-вання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автома-тики) – не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками та наявність відповідної кваліфікації працівників
Учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в своїй тендерній пропозиції в документі «16. Довідка про працівників.pdf» вказав наступну інформацію:
1. Горбушин Микола Олександрович - директор (за внутрішнім сумісництвом керів-ник робіт).
2. Кравчук Сергій Олександрович - начальник виробничо-технічного відділу (за внут-рішнім сумісництвом налагоджувальник приладів, апаратури та системи автома-тичного контролю, регулювання та керування).
3. Данько Роман Олександрович – інженер з керування й обслуговування систем (за внутрішнім сумісництвом електромонтер охоронно-пожежної сигналізації).
Інформацію, яку надав в своїй тендерній пропозиції учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в документі «16. Довідка про працівників.pdf» «не узгоджується» із нормами чинного законо-давства, тим самим учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» ввів Замовника процедури закупівлі в оману!!!
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852 визначають мінімальні та обов’язкові вимоги до Ліцензіату!!!
Відповідно до розділу «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852, п.7. Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівни-ків. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг).
Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом).
Отже, відповідно до чинної начальник виробничо-технічного відділу налагоджувальник приладів, апаратури та системи автоматичного контролю, регулювання та керування та електромонтер охоронно-пожежної сигналізації повинні бути штатними працівниками (фахівцями) учасника, а не сумісниками!!!
Вимога №3
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.3. Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – вимагається.
Спосіб підтвердження: довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладна-ння, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
1) Приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер).
2) Пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), та містить інформацію про назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника; кількість; зазначення приналежності (якщо учасник є власником обладнання та матеріально-технічної бази, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); назву та реквізити документа, що підтверджує прина-лежність
В тендерній пропозиції учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в документі «08. Довідка про МТБ.pdf» «не узгоджується» в стовпчику «Зазначення приналежності» відсутня відповідна інформація, щодо назви та реквізитів документа, що підтверджує їх приналежність!!!
Вимога №4
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.2. Наявність в учасника працівників відпо-відної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – вимагається.
Спосіб підтвердження: учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наяв-ність в учасника працівників відповідної кваліфікації (згідно абзацу третього цього пункту), які мають необхідні знання та досвід, а саме: ПІБ; посаду; інформацію щодо форми зайня-тості (основна чи за сумісництвом); інформація щодо освіти. Учасник надає таку довідку щодо:
1) Керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслу-говування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спе-ціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація/ та приладобуду-вання», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років.
2) Виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які повинні відповідати таким вимогам:
електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду;
налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулю-вання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автома-тики) – не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками та наявність відповідної кваліфікації працівників.
В тендерній пропозиції учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в документі «16. Накази праців-ників.pdf» наявні Наказ №35-К від 08 серпня 2017 року на прийняття Данька Романа Олександровича на посаду – Інженера з керування та обслуговування систем,
та Наказ №10-К від 03 червня 2013 року на прийняття Кравчука Сергія Олександровича на посаду – Інженера з керування та обслуговування систем.
Відсутній Наказ на працевлаштування Горбушина Микола Олександрович – на директора (за внутрішнім сумісництвом керівника робіт), а також Накази на налагоджувальника при-ладів, апаратури та системи автоматичного контролю, регулювання та керування та електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, відповідно до вимог тендерної документа-ції.
Ми нічого особистого не маємо проти Учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», але вимоги до всіх учасників однакові і всі без винятку та беззаперечно зобов’язані їх дотримуватися!!!
Отже, відповідно до інформації, яка зазначена в пункті вимоги(скарги) на неправомірні дії Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги) тендерна пропо-зиція Учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» ЄДРПОУ 36865774 не відповідає вимогам тендер-ної документації Замовника, має безліч грубих помилок та відхилень від діючих норматив-них документів та настанов, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом другим пункту 28 «Особ-ливостей»; статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до першого абзацу ч.8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною два-надцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголо-шення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч.18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами роз-гляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі поруше-ння порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника пов-ністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специ-фікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну докумен-тацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
А також ч.1 статті 31 Відхилення тендерних пропозицій Закону України «Про публічні заку-півлі».
ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО):
1. Врахувати зазначену інформацію в Скарзі (Вимозі).
2. Скасувати повністю неправомірне та незаконне рішення про визначення Переможцем про-цедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» ЄДРПОУ 36865774 відповідно до ПРОТОКОЛУ №117 від 25.02.2025 року.
Розгорнути
Згорнути
юридичної служби та проведення процедур закупівель ЛАШКАРЬОВИМ Артемом відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №139 від 07.03.2025 року (07 березня 2025 року о 15:22) було прийнято повністю неправомірне та незаконне рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» (далі ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ, ЄДРПОУ 36865774) на суму тендерної пропозиції 26 999,00 грн з ПДВ. Ми звичайно розуміємо, що чи менша сума Договору Переможця тим краще для Вас, як для Замовника, але навіщо проводиться дана закупівля і навіщо наявні вимоги в тендерній документації, які кожен Учасник процедури закупівлі зобов’язаний дотримуватися.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» (ЄДРПОУ 43772385) має беззаперечні підстави вважати прийняте рішення Замовника відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №139 від 07.03.2025 року про визначення Переможцем процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» є повністю неправомірним, незаконним та безпідставним, а також таким, яке взагалі НЕ відповідає вимогам (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам вашої ж тендерної документації, у нас взагалі виникає питання яким чином уповноважена особа перевіряла тендерну пропозицію учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та не могла чітко виявити безліч грубих відхилень від вимог тендерної документації та чинних нормативних документів, які затверджені та діють в Україні, з наступних на те об’єктивних причин:
Вимога №1
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.4. Наявність в учасника фінансової спро-можності – не вимагається. Спосіб підтвердження: фінансова звітність суб’єкта господарю-вання, складена відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за минулий календарний рік. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в своїй тендерній пропозиції взагалі не надав дані документи, які ви вимагали!!!!
Вимога №2
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.2. Наявність в учасника працівників відпо-відної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – вимагається.
Спосіб підтвердження: учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наяв-ність в учасника працівників відповідної кваліфікації (згідно абзацу третього цього пункту), які мають необхідні знання та досвід, а саме: ПІБ; посаду; інформацію щодо форми зайня-тості (основна чи за сумісництвом); інформація щодо освіти. Учасник надає таку довідку щодо:
1) Керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслу-говування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціа-льностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація/та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років.
2) Виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які повинні відповідати таким вимогам:
електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуго-вування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду;
налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулю-вання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автома-тики) – не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками та наявність відповідної кваліфікації працівників
Учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в своїй тендерній пропозиції в документі «16. Довідка про працівників.pdf» вказав наступну інформацію:
1. Горбушин Микола Олександрович - директор (за внутрішнім сумісництвом керів-ник робіт).
2. Кравчук Сергій Олександрович - начальник виробничо-технічного відділу (за внут-рішнім сумісництвом налагоджувальник приладів, апаратури та системи автома-тичного контролю, регулювання та керування).
3. Данько Роман Олександрович – інженер з керування й обслуговування систем (за внутрішнім сумісництвом електромонтер охоронно-пожежної сигналізації).
Інформацію, яку надав в своїй тендерній пропозиції учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в документі «16. Довідка про працівників.pdf» «не узгоджується» із нормами чинного законо-давства, тим самим учасник ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» ввів Замовника процедури закупівлі в оману!!!
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852 визначають мінімальні та обов’язкові вимоги до Ліцензіату!!!
Відповідно до розділу «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852, п.7. Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівни-ків. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг).
Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом).
Отже, відповідно до чинної начальник виробничо-технічного відділу налагоджувальник приладів, апаратури та системи автоматичного контролю, регулювання та керування та електромонтер охоронно-пожежної сигналізації повинні бути штатними працівниками (фахівцями) учасника, а не сумісниками!!!
Вимога №3
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.3. Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – вимагається.
Спосіб підтвердження: довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладна-ння, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
1) Приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер).
2) Пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), та містить інформацію про назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника; кількість; зазначення приналежності (якщо учасник є власником обладнання та матеріально-технічної бази, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); назву та реквізити документа, що підтверджує прина-лежність
В тендерній пропозиції учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в документі «08. Довідка про МТБ.pdf» «не узгоджується» в стовпчику «Зазначення приналежності» відсутня відповідна інформація, щодо назви та реквізитів документа, що підтверджує їх приналежність!!!
Вимога №4
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» п.1.2. Наявність в учасника працівників відпо-відної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – вимагається.
Спосіб підтвердження: учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наяв-ність в учасника працівників відповідної кваліфікації (згідно абзацу третього цього пункту), які мають необхідні знання та досвід, а саме: ПІБ; посаду; інформацію щодо форми зайня-тості (основна чи за сумісництвом); інформація щодо освіти. Учасник надає таку довідку щодо:
1) Керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслу-говування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спе-ціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація/ та приладобуду-вання», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років.
2) Виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які повинні відповідати таким вимогам:
електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду;
налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулю-вання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автома-тики) – не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками та наявність відповідної кваліфікації працівників.
В тендерній пропозиції учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в документі «16. Накази праців-ників.pdf» наявні Наказ №35-К від 08 серпня 2017 року на прийняття Данька Романа Олександровича на посаду – Інженера з керування та обслуговування систем,
та Наказ №10-К від 03 червня 2013 року на прийняття Кравчука Сергія Олександровича на посаду – Інженера з керування та обслуговування систем.
Відсутній Наказ на працевлаштування Горбушина Микола Олександрович – на директора (за внутрішнім сумісництвом керівника робіт), а також Накази на налагоджувальника при-ладів, апаратури та системи автоматичного контролю, регулювання та керування та електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, відповідно до вимог тендерної документа-ції.
Ми нічого особистого не маємо проти Учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», але вимоги до всіх учасників однакові і всі без винятку та беззаперечно зобов’язані їх дотримуватися!!!
Отже, відповідно до інформації, яка зазначена в пункті вимоги(скарги) на неправомірні дії Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги) тендерна пропо-зиція Учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» ЄДРПОУ 36865774 не відповідає вимогам тендер-ної документації Замовника, має безліч грубих помилок та відхилень від діючих норматив-них документів та настанов, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом другим пункту 28 «Особ-ливостей»; статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до першого абзацу ч.8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною два-надцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголо-шення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч.18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами роз-гляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі поруше-ння порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника пов-ністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специ-фікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну докумен-тацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
А також ч.1 статті 31 Відхилення тендерних пропозицій Закону України «Про публічні заку-півлі».
ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО):
1. Врахувати зазначену інформацію в Скарзі (Вимозі).
2. Скасувати повністю неправомірне та незаконне рішення про визначення Переможцем про-цедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника ПП «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» ЄДРПОУ 36865774 відповідно до ПРОТОКОЛУ №117 від 25.02.2025 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2025 09:42
Виходячи із положень абзацу другого пункту 46, абзацу другого пункту 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звернення/вимоги можуть подаватися лише під час проведення процедури закупівлі відкриті торги фізичною/юридичною особою або учасником, на декількох етапах проведення процедури закупівлі та щодо конкретних предметів, а саме: фізична/юридична особа в період уточнення на етапі подання тендерних пропозицій (строк для звернень за роз’ясненнями/скарження умов закупівлі) має право звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям; учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі визначено Особливостями у виключних випадках.
У зв'язку з чим, у товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» відсутні підстави для звернення з вимогою до замовника в частині скасування рішення від 07.03.2025 № 139.
За результатами розгляду вимоги, надаємо роз'яснення наступного змісту.
Щодо вимоги № 1.
Згідно з пунктом 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Згідно з пунктом 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тендерна документація містить інформацію: «Наявність в учасника фінансової спроможності – не вимагається», а оголошення про проведення відкритих торгів не містить вимогу щодо кваліфікаційного критерію, - як наявність фінансової спроможності.
Отже, замовник у тендерній документації не вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо вимоги № 2.
Згідно з пунктом 1.2 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу – наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням способу документального підтвердженням відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо обов’язкової наявність в учасника згідно зі штатним розписом працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, замовник у тендерній документації не вимагає від учасників процедури закупівлі наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації. Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо вимоги № 3.
Згідно з пунктом 1.3 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу - наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням способу документального підтвердженням відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію.
Переможцем процедури закупівлі на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. № 04 від 04.03.2025), який містить інформацію про назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника із зазначення їх приналежності, у тому числі назву та реквізити документа, що підтверджує приналежність (із наданням їх копій).
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо «узгодження стовпчиків значення приналежності» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника із назвою та реквізитами документа, що підтверджує таку приналежність.
Отже, замовник не вимагає від учасників процедури закупівлі надання довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за певною формою, крім вимог наявності змісту та обсягу інформації, визначеної в пункті 1.3 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо вимоги № 4.
Згідно з пунктом 1.2 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу – наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням способу документального підтвердженням відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію. Зокрема, тендерною документацією вимагається надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а для підтвердження такої інформації, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками.
Переможцем процедури закупівлі на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1) документ (вих. № 07 від 04.03.2025, файл «16. Довідка про працівників.pdf»), який містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: Горбушина Миколи Олександровича, Кравчука Сергія Олександровича та Данько Романа Олександровича; 2) копії наказів № 35- К від 08.08.2017, № 10-К від 03.06.2013 (файл «16. Накази працівників.pdf»); 3) копію наказу № 1 від 24.11.2009 (файл «02. Підтвердження права підпису.pdf»); 4) копію трудових книжок (файл «16. Трудові книжки.pdf»), які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками вказаними у довідці (вих. № 07 від 04.03.2025, файл «16. Довідка про працівників.pdf»). Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації та документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками.
Отже, тендерна документація не містить окремих вимог щодо змісту документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками зазначеними у довідці згідно з пунктом 1.2 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, вимога товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» містить помилкове ствердження щодо неправомірності та незаконності рішення замовника від 07.03.2025 № 139 та подано поза порядком, визначеним Особливостями.
Прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі визначено Особливостями у виключних випадках.
У зв'язку з чим, у товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» відсутні підстави для звернення з вимогою до замовника в частині скасування рішення від 07.03.2025 № 139.
За результатами розгляду вимоги, надаємо роз'яснення наступного змісту.
Щодо вимоги № 1.
Згідно з пунктом 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Згідно з пунктом 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тендерна документація містить інформацію: «Наявність в учасника фінансової спроможності – не вимагається», а оголошення про проведення відкритих торгів не містить вимогу щодо кваліфікаційного критерію, - як наявність фінансової спроможності.
Отже, замовник у тендерній документації не вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо вимоги № 2.
Згідно з пунктом 1.2 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу – наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням способу документального підтвердженням відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо обов’язкової наявність в учасника згідно зі штатним розписом працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, замовник у тендерній документації не вимагає від учасників процедури закупівлі наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації. Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо вимоги № 3.
Згідно з пунктом 1.3 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу - наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням способу документального підтвердженням відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію.
Переможцем процедури закупівлі на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. № 04 від 04.03.2025), який містить інформацію про назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника із зазначення їх приналежності, у тому числі назву та реквізити документа, що підтверджує приналежність (із наданням їх копій).
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо «узгодження стовпчиків значення приналежності» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника із назвою та реквізитами документа, що підтверджує таку приналежність.
Отже, замовник не вимагає від учасників процедури закупівлі надання довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за певною формою, крім вимог наявності змісту та обсягу інформації, визначеної в пункті 1.3 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо вимоги № 4.
Згідно з пунктом 1.2 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу – наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням способу документального підтвердженням відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію. Зокрема, тендерною документацією вимагається надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а для підтвердження такої інформації, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками.
Переможцем процедури закупівлі на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1) документ (вих. № 07 від 04.03.2025, файл «16. Довідка про працівників.pdf»), який містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: Горбушина Миколи Олександровича, Кравчука Сергія Олександровича та Данько Романа Олександровича; 2) копії наказів № 35- К від 08.08.2017, № 10-К від 03.06.2013 (файл «16. Накази працівників.pdf»); 3) копію наказу № 1 від 24.11.2009 (файл «02. Підтвердження права підпису.pdf»); 4) копію трудових книжок (файл «16. Трудові книжки.pdf»), які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками вказаними у довідці (вих. № 07 від 04.03.2025, файл «16. Довідка про працівників.pdf»). Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації та документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками.
Отже, тендерна документація не містить окремих вимог щодо змісту документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками зазначеними у довідці згідно з пунктом 1.2 переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, вимога товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» містить помилкове ствердження щодо неправомірності та незаконності рішення замовника від 07.03.2025 № 139 та подано поза порядком, визначеним Особливостями.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2025 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
47 076,00
UAH з ПДВ
|
26 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в м. Києві |
63 946,00
UAH з ПДВ
|
27 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ" |
69 946,75
UAH з ПДВ
|
49 147,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
65 040,00
UAH з ПДВ
|
50 000,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" |
51 600,00
UAH з ПДВ
|
51 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" |
70 434,96
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПЕТРЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ |
58 445,00
UAH з ПДВ
|
58 445,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" #36865774 |
Переможець |
26 999,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 15:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 березня 2025 00:00
|