Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського та Калуського районів в Івано-Франківській області
Очікувана вартість
235 657 422,00 UAH
UA-2025-02-25-011005-a ● ebf2c0f2c7964da3ac16efd891de2fe7
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Є.Петрушевича, буд. 1 |
Контактна особа: |
Будз Світлана Михайлівна 380342722215 budz.sm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2025 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 15:52 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 15:52 |
Очікувана вартість: | 235 657 422,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 178 287,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції: 3% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара. Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються Учасником у відповідне електронне поле визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Форму гарантії забезпечення тендерної пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Форма) (зі змінами). Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Повноваження уповноваженої особи гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції підтверджуються відповідними документами. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Івано-Франківській області код ЄДРПОУ: 25825434 IBAN: UA423348510000000002600120938 в ПАТ «ПУМБ» МФО: 334851 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7069722.66 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського та Калуського районів в Івано-Франківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право згідно належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати попередню оплату послуг за Договором в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг за цим Договором, що фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, на строк не більше 3 місяців. Розмір і строк попередньої оплати можуть бути змінені на підставі рішення головного розпорядника бюджетних коштів та визначаються додатковими угодами. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги на підставі “Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт” (форма №КБ-2в(УПВ)) і “Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат” (форма №КБ-3)/Акту наданих послуг, складених Підрядником у відповідності з положеннями чинних стандартів з ціноутворення, та підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2025 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2025 15:54 |
ТД ЕУ 2025 ІФ райони 25-26р-сж.docx | |
25 лютого 2025 15:54 |
Проект договору ЕУ 2025-2026.docx | |
25 лютого 2025 15:54 |
Перелік доріг 645,6 км-сж.pdf | |
25 лютого 2025 15:54 |
Технічне завдання-сж.pdf |
25 лютого 2025 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2025 15:54 |
ТД ЕУ 2025 ІФ райони 25-26р-сж.docx
|
|||
25 лютого 2025 15:54 |
Проект договору ЕУ 2025-2026.docx
|
|||
25 лютого 2025 15:54 |
Перелік доріг 645,6 км-сж.pdf
|
|||
25 лютого 2025 15:54 |
Технічне завдання-сж.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МТБ
Дата подання: 27 лютого 2025 15:40
Дата відповіді: 03 березня 2025 13:57
Шановний Замовнику!
Тендерна документація у Таблиці 5.2. – мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів Додатку 11 щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, містить вимогу щодо надання Машини та механізми для зимового утримання доріг - Автогрейдер 5 шт та вимогу надання Машини та механізми для весняного, літнього та осіннього утримання доріг - Автогрейдер 2 шт.
Просимо Вас поточнити яку саме кількість Автогрейдерів повинен підтвердити потенційний Учасник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розрахунок кількості техніки, яку необхідно підтвердити учаснику процедури закупівлі, проводився відповідно до вимог НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ: ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану, методичних рекомендацій та згідно розрахунку норм часу виконання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського та Калуського районів в Івано-Франківській області.
У випадку дублювання машин і механізмів для різних видів основних робіт їх кількість для формування кваліфікаційного критерію визначається за більшим показником їх кількості згідно з Таблицею 5.2.
У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 5.2., це необхідно вказати у довідці згідно Додатку №3.
У випадку дублювання машин і механізмів для різних видів основних робіт їх кількість для формування кваліфікаційного критерію визначається за більшим показником їх кількості згідно з Таблицею 5.2.
У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 5.2., це необхідно вказати у довідці згідно Додатку №3.
МТБ
Дата подання: 27 лютого 2025 15:42
Дата відповіді: 03 березня 2025 13:56
Шановний Замовнику! Тендерна документація у Таблиці 5.2. – мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів Додатку 11 щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, містить вимогу щодо надання Машини та механізми для зимового утримання доріг - Навантажувач або екскаватор 5 шт та вимогу надання Машини та механізми для весняного, літнього та осіннього утримання доріг - Навантажувач або екскаватор 3 шт. Просимо Вас поточнити яку саме кількість Навантажувач або екскаватор повинен підтвердити потенційний Учасник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розрахунок кількості техніки, яку необхідно підтвердити учаснику процедури закупівлі, проводився відповідно до вимог НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ: ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану, методичних рекомендацій та згідно розрахунку норм часу виконання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського та Калуського районів в Івано-Франківській області.
У випадку дублювання машин і механізмів для різних видів основних робіт їх кількість для формування кваліфікаційного критерію визначається за більшим показником їх кількості згідно з Таблицею 5.2.
У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 5.2., це необхідно вказати у довідці згідно Додатку №3.
У випадку дублювання машин і механізмів для різних видів основних робіт їх кількість для формування кваліфікаційного критерію визначається за більшим показником їх кількості згідно з Таблицею 5.2.
У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 5.2., це необхідно вказати у довідці згідно Додатку №3.
Договірна ціна
Дата подання: 03 березня 2025 19:44
Дата відповіді: 04 березня 2025 16:20
Чи потрібно при подачі пропозиції надавати Договірну ціну?
Відповідь: Ні, не потрібно надавати Договірну ціну.
Особливий період
Дата подання: 03 березня 2025 19:46
Дата відповіді: 04 березня 2025 16:35
Добрий день шановний Замовник. Чи враховані в складі тендерної документації Закон України "Про функціонування єдиної транспортної системи України" в особливий період? А саме розділ 3 "Управління єдиною транспортною системою України" в особливий період Стаття 11 дотримання режиму таємності "Усі роботи , пов'язані з підготовкою та виконання заходів щодо функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період , проводяться з дотриманням Закону України "Про державну таємницю". Керуючись нею у підрядної організації повинні бути підстави та необхідні правостановлюючі документи на отримання та виконання робіт на автомобільних дорогах, які відносяться до доріг оборонного значення із урахуванням Розділу 1 Загальні положення Статті 5 Автомобільні дороги оборонного значення Закон України "Про автомобільні дороги".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не суперечить вимогам Закону України "Про функціонування єдиної транспортної системи України" та Закону України "Про автомобільні дороги"
Аналогічний договір
Дата подання: 03 березня 2025 19:52
Дата відповіді: 04 березня 2025 17:07
В ДОДАТКУ № 3 До тендерної документації замовником встановлено: «Аналогічним вважається договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт/послуг одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 30 % від об'ємів робіт/послуг, передбачених тендерною документацією, а саме – в обсягах, не менше визначених у Таблиці 4.2. Інформацію на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник закупівлі повинен надати у формі Таблиці 4.3. Основні види робі» Не зрозуміло чому саме, за яких підстав та причин замовнику потрібен досвід виконання аналогічних робіт тільки в цей період. Дана вимога є дискримінаційною, так як період виконання аналогічних договорів обмежений часовими рамками. Додатково звертаємо увагу на те, що чотири роки, з визначеного замовником періоду, в Україні діє воєнний стан і підприємство набагато менше мало можливості реалізовувати відповідні договори. Просимо Вас змінити дану вимогу, шляхом внесення наступних змін в тендерну документацію: «Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або договір який містить основні види робіт/послуг згідно технічної частини.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 , Рекомендацій щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД.
У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Вважаємо, що замовником при встановленні кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження їх відповідності, було дотримано визначені принципи, що в цілому відповідає вимогам Закону та Особливостям.
Викладена у вашій вимозі редакція змін, не можу бути прийнята замовником, оскільки не дає змоги визначити кваліфікацію учасника, необхідну для надання послуг.
Окремо зазначаємо, що у вашій вимозі не зазначено в чому саме полягає дискримінаційність вимог тендерної документації по відношенню до вас, а також яким саме чином така вимога обмежує конкурецію.
Також звертаємо вашу увагу, що встановлення кваліфікаційних критеріїв та способів їх підтвердження є компетенцією замовника, а тому ваша вимога змінити визначення аналогічного договору на зручне для вас є безпідставною і необґрунтованою.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 , Рекомендацій щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД.
У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Вважаємо, що замовником при встановленні кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження їх відповідності, було дотримано визначені принципи, що в цілому відповідає вимогам Закону та Особливостям.
Викладена у вашій вимозі редакція змін, не можу бути прийнята замовником, оскільки не дає змоги визначити кваліфікацію учасника, необхідну для надання послуг.
Окремо зазначаємо, що у вашій вимозі не зазначено в чому саме полягає дискримінаційність вимог тендерної документації по відношенню до вас, а також яким саме чином така вимога обмежує конкурецію.
Також звертаємо вашу увагу, що встановлення кваліфікаційних критеріїв та способів їх підтвердження є компетенцією замовника, а тому ваша вимога змінити визначення аналогічного договору на зручне для вас є безпідставною і необґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
205 000 000,00
UAH з ПДВ
|
205 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
229 500 000,00
UAH з ПДВ
|
229 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Очікує рішення |
205 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 16:15
|