Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обслуговування організаційної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів для друкуючих пристроїв)
Очікувана вартість
54 840,00 UAH
UA-2025-02-25-010172-a ● 3815255ddf42480cb6c63473fe32558b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український центр оцінювання якості освіти |
Код ЄДРПОУ: | 34187201 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, В.Винниченка,5 |
Контактна особа: |
Забудько Марина 380443630072 m.zabudko@testportal.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2025 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 15:52 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 15:52 |
Очікувана вартість: | 54 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 548,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Мова тендерної пропозиції - українська. Загальна кількість послуг - 128.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (заправка картриджа XEROX WC 3210/3220)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
35 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (заправка картриджа Samsung MLT-D203E)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
7 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (заправка картриджа HP IJ 4250/4350)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
4 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (заправка картриджа Samsung ML-2010D3-2500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
19 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (відновлення картриджа XEROX WC 3210/3220)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
35 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (відновлення картриджа Samsung MLT-D203E)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
5 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (відновлення картриджа HP IJ 4250/4350)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
3 послуга
Послуга з обслуговування організаційної техніки (відновлення картриджа Samsung ML-2010D3-2500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5 або місцезнаходження сервісного центру Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником за рахунок бюджетних коштів у національній валюті в безготівковій формі шляхом переказу коштів на рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) днів з дати фактичного надання Послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2025 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2025 14:44 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
27 лютого 2025 14:44 |
Рішення про внесення змін.pdf | |
27 лютого 2025 14:43 |
Тендерна документація заправка картриджів.doc | |
27 лютого 2025 14:43 |
Тендерна документація заправка картриджів.doc |
27 лютого 2025 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2025 14:44 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
27 лютого 2025 14:44 |
Рішення про внесення змін.pdf
|
|||
27 лютого 2025 14:43 |
Тендерна документація заправка картриджів.doc
|
|||
27 лютого 2025 14:43 |
Тендерна документація заправка картриджів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 лютого 2025 22:40
Дата відповіді: 27 лютого 2025 14:42
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації " Перелік документів, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" зазначено, що учаснику потрібно надати: "Завірені належним чином учасником копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер, який використовується при наданні послуг з заправки/регенерації картриджів відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України, які є чинними на момент розкриття пропозицій" та "Завірена належним чином учасником копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки/очищення картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із регенерацією тонерних картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій". Ці вимоги є дискримінаційними, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Потенційний Учаснику!
Дякую за увагу до закупівлі та інформую, що за результатами розгляду Вашого звернення було внесено зміни до тендерної документації (зміни оприлюднено через авторизований електронний майданчик в порядку, встановленому чинним законодавством України).
Дякую за увагу до закупівлі та інформую, що за результатами розгляду Вашого звернення було внесено зміни до тендерної документації (зміни оприлюднено через авторизований електронний майданчик в порядку, встановленому чинним законодавством України).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс |
41 160,00
UAH з ПДВ
|
34 896,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИШТВА ОЛЕКСІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ |
49 417,00
UAH з ПДВ
|
34 899,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" |
47 919,00
UAH з ПДВ
|
37 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
52 211,22
UAH з ПДВ
|
49 404,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс #30928420 |
Переможець |
34 896,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2025 10:41
|
Договір 39.pdf | укладений |
20 березня 2025 10:41
|