Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кам’яна сіль
Очікувана вартість
399 875,00 UAH
UA-2025-02-25-009790-a ● 18bfbb3b3c9b4321ac87655d0b8a2c5a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" |
Код ЄДРПОУ: | 00131771 |
Вебсайт: | http://www.tec.ks.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Гриньова Ольга Леонідівна 380502030682 olhahrynova2023tec@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2025 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2025 23:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2025 14:49 |
Початок аукціону: | 06 березня 2025 14:49 |
Очікувана вартість: | 399 875,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль»
Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону.
Мова тендерної пропозиції - українська.
Розгорнути
Згорнути
Мова тендерної пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тонна
Кам’яна сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73036, Україна, Херсонська область, Херсон, м. Херсон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (за потребою). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2025 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2025 14:54 |
Тендерна документація.docx.asice | |
25 лютого 2025 14:54 |
Тендерна документація.docx | |
25 лютого 2025 14:54 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо технічних характеристик
Дата подання: 25 лютого 2025 15:41
Дата відповіді: 26 лютого 2025 11:00
Шановний Замовнику! Підкажіть, чи допускається постачання кам'яної солі з антизлежувачем (згідно ДСТУ 4246)?
Відповідь: Шановний Учаснику.
Відповідно до Таблиці 1.3. Додатка 1 до Тендерної документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) у Технічній специфікації Замовником встановлено вимоги щодо якості товару за предметом закупівлі згідно з ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння, де сіль поділяється, в тому числі, але не виключно, за видом — без добавки і з протизлежувальною добавкою.
Разом з цим, в описі та основних характеристиках Товару Технічної специфікації чітко зазначено вид кам’яної солі: без добавки.
Таким чином, якщо Учасником буде запропоновано сіль з протизлежувальною добавкою, то це буде вважатися невідповідністю вимогам Замовника.
Відповідно до Таблиці 1.3. Додатка 1 до Тендерної документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) у Технічній специфікації Замовником встановлено вимоги щодо якості товару за предметом закупівлі згідно з ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння, де сіль поділяється, в тому числі, але не виключно, за видом — без добавки і з протизлежувальною добавкою.
Разом з цим, в описі та основних характеристиках Товару Технічної специфікації чітко зазначено вид кам’яної солі: без добавки.
Таким чином, якщо Учасником буде запропоновано сіль з протизлежувальною добавкою, то це буде вважатися невідповідністю вимогам Замовника.
уточнення
Дата подання: 26 лютого 2025 10:18
Дата відповіді: 26 лютого 2025 11:01
Добрий день. Предмет закупівлі технічна сіль. Зазвичай вона іде 3 помолу (крупність 3). В технічних характеристиках зазначено крупність 2. Це помилка, чи Ви не допускаєте до поставки солі 3 помолу?
Відповідь: Шановний Учаснику.
Відповідно до Таблиці 1.3. Додатка 1 до Тендерної документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) у Технічній специфікації Замовником наведено опис та основні характеристики Товару - кам’яної солі, де в класифікації, в тому числі, але не виключно, вказано «крупність: мелена, крупність 3 (помел 3)», та наведено вимоги до крупності кам’яної солі меленої вищого ґатунку крупності 3 (помел 3): «до 4,0 мм включно – не менше ніж 85 %, понад 4,0 мм - не більше ніж 15%».
Враховуючи викладене, в Тендерній документації Замовником встановлено основні характеристики кам’яної солі, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння, тому Замовник не може зрозуміти, де Ви побачили в технічних характеристиках крупність 2.
Відповідно до Таблиці 1.3. Додатка 1 до Тендерної документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) у Технічній специфікації Замовником наведено опис та основні характеристики Товару - кам’яної солі, де в класифікації, в тому числі, але не виключно, вказано «крупність: мелена, крупність 3 (помел 3)», та наведено вимоги до крупності кам’яної солі меленої вищого ґатунку крупності 3 (помел 3): «до 4,0 мм включно – не менше ніж 85 %, понад 4,0 мм - не більше ніж 15%».
Враховуючи викладене, в Тендерній документації Замовником встановлено основні характеристики кам’яної солі, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння, тому Замовник не може зрозуміти, де Ви побачили в технічних характеристиках крупність 2.
Щодо КЕП
Дата подання: 27 лютого 2025 16:32
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:53
Тендерною документацією» встановлено, що утендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Така вимога є дискримінаційною та звужує коло осіб, які зможуть взяти участь у закупівлі, зважаючи на наступне: Так, відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови КМУ № 193 від 3 березня 2020 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», яка є чинною на сьогоднішній день приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів в рамках пілотного проекту, що реалізується, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Але, через початок військового вторгнення багато учасників не мали змоги після 5 березня 2022 року замінити УЕП на КЕП, через що КМУ було прийнято постанови від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» та від 24.05.2022 № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300», згідно з якими учасникам було дозволено під час війни використовувати УЕП замість КЕП. Згодом вказані постанови було скасовано, а Кабмін постановою № 1298 від 12.12.2023 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Постанова № 1298) затвердив вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг. Ця постанова набрала чинності з 31.12.2023 та є чинною по сьогоднішній день. У зв’язку з набуттям чинності Постановою № 1298 з 31.12.2023 замість КЕП можна використовувати УЕП, якщо законом не вимагається інше. Аналогічна позиція викладена і в коментарі Мінцифри на їх офіційному сайті та ознайомитись можна з нею за посиланням https://thedigital.gov.ua/news/sproshchuemo-vikoristannya-vdoskonalenikh-e-pidpisiv-uryad-ukhvaliv-postanovu Крім того, наказ № 1082 від 11.06.2020 року, на який посилається у тендерній документації Замовник є актом нижчої юридичної сили та є підзаконним правовим актом, а постанова КМУ є нормативно-правовим актом та має вищу юридичну силу, ніж наказ Мінекономіки.
Отже, підприємство маючи лише удосконалений електронний підпис (УЕП) не зможе прийняти участь у закупівлі, хоча має змогу поставити відповідний товар та забезпечити потреби Замовника-ініціатора, а виготовлення КЕП може зайняти певний час та додаткові фінансові витрати. Крім того, підготвка документів з урахуванням дискримінаційних вимог Замовника нівелює принципи публічних закупівель. Можливість прийняти участь у закупівлі підтверджується наявністю документів, які підтверджують технічні характеристики предмета закупівлі, та досвідом виконання аналогічних договорів. Просимо, внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підписувати тендерну пропозицію не тільки КЕП, а і УЕП. Звертаємо увагу, що вимоги до Тендерної документації встановлено статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема Тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовникам необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Під час електронної взаємодії в публічних закупівлях замовники і учасники мають враховувати не лише правові засади електронної ідентифікації та надання електронних довірчих послуг, а й вимоги Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (із змінами) (надалі по тексту – Закон України «Про публічні закупівлі»), що є спеціальним законом для сфери публічних закупівель, та нормативно-правових актів, прийнятих для його виконання.
Частина 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (надалі по тексту – Закон № 851) та Закону України «Про електронні довірчі послуги» (нова назва - «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», надалі по тексту – Закон № 2155).
Так, наприклад, відповідно до частини 5 статті 22 Закону № 922 встановлено, що замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі ТП, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону № 2155.
Разом з цим, замовники і учасники мають зважати на вимоги Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 (надалі по тексту – Порядок № 1082), зокрема пункту 3 цього Порядку № 1082, який вимагає розміщення інформації в електронній системі закупівель замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю, та, відповідно, зобов’язує після внесення інформації в електронні поля, накладати на неї кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Нагадуємо, що постанови Кабінету Міністрів України, які дозволяли застосовувати удосконалений електронний підпис (УЕП) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП), втратили чинність:
- за постановою КМУ від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експеримент з УЕП замість КЕП закінчився ще 05.03.2022;
- постанова КМУ від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», яка дозволяла на період воєнного стану використовувати УЕП замість КЕП, навіть якщо законодавство передбачало використання саме КЕП, втратила чинність ще 01.02.2024.
Зауважуємо, що 31.12.2023 набрала чинності постанова КМУ від 02.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (надалі по тексту – Постанова № 1298), якою Кабінет Міністрів України урегулював питання щодо УЕП, виконавши завдання, покладене на нього нормою статті 17-1 Закону № 2155.
При цьому норми Постанови № 1298 не містять положень про право застосовувати УЕП замість КЕП, якщо спеціальне законодавство передбачає використання саме КЕП.
Виходячи з аналізу законодавства у сфері електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, прийнятих для його виконання, Уповноваженою особою в тендерній документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) встановлено вимогу щодо підписання учасниками тендерної пропозиції під час її подання виключно кваліфікованим електронним підписом (КЕП), що жодним чином не є дискримінаційною вимогою, а Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час електронної взаємодії в публічних закупівлях замовники і учасники мають враховувати не лише правові засади електронної ідентифікації та надання електронних довірчих послуг, а й вимоги Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (із змінами) (надалі по тексту – Закон України «Про публічні закупівлі»), що є спеціальним законом для сфери публічних закупівель, та нормативно-правових актів, прийнятих для його виконання.
Частина 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (надалі по тексту – Закон № 851) та Закону України «Про електронні довірчі послуги» (нова назва - «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», надалі по тексту – Закон № 2155).
Так, наприклад, відповідно до частини 5 статті 22 Закону № 922 встановлено, що замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі ТП, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону № 2155.
Разом з цим, замовники і учасники мають зважати на вимоги Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 (надалі по тексту – Порядок № 1082), зокрема пункту 3 цього Порядку № 1082, який вимагає розміщення інформації в електронній системі закупівель замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю, та, відповідно, зобов’язує після внесення інформації в електронні поля, накладати на неї кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Нагадуємо, що постанови Кабінету Міністрів України, які дозволяли застосовувати удосконалений електронний підпис (УЕП) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП), втратили чинність:
- за постановою КМУ від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експеримент з УЕП замість КЕП закінчився ще 05.03.2022;
- постанова КМУ від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», яка дозволяла на період воєнного стану використовувати УЕП замість КЕП, навіть якщо законодавство передбачало використання саме КЕП, втратила чинність ще 01.02.2024.
Зауважуємо, що 31.12.2023 набрала чинності постанова КМУ від 02.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (надалі по тексту – Постанова № 1298), якою Кабінет Міністрів України урегулював питання щодо УЕП, виконавши завдання, покладене на нього нормою статті 17-1 Закону № 2155.
При цьому норми Постанови № 1298 не містять положень про право застосовувати УЕП замість КЕП, якщо спеціальне законодавство передбачає використання саме КЕП.
Виходячи з аналізу законодавства у сфері електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, прийнятих для його виконання, Уповноваженою особою в тендерній документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) встановлено вимогу щодо підписання учасниками тендерної пропозиції під час її подання виключно кваліфікованим електронним підписом (КЕП), що жодним чином не є дискримінаційною вимогою, а Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-25-009790-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», Код ЄДРПОУ:44751214
Дата подання: 12 березня 2025 14:23
невідповідність наданих учасником документів вимогам тендерної документації
Протоколом № 64 від «11» березня 2025 року уповноваженої особи акціонерного товариства «Херсонська теплоелектроцентраль» було прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за кодом
ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в
електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА
"ДІОНІС ПЛЮС", код за ЄДРПОУ 41285063. Прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі
закупівель. Вважаємо дане рішення уповноваженої особи незаконним, таким, що підлягає скасуванню, бо документи на підтвердження відповідності запропонованого до закупівлі товару ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС", даним учасником не надані, що є підставою для дискваліфіцікації. Технічною специфікацією Замовника передбачені вимоги до Товару : 1 Кам’яна сіль Класифікація:
- спосіб одержання: кам’яна;
- якість: ґатунок вищий;
- вид: без добавки;
- крупність: мелена, крупність 3 (помел 3)
Фізико-хімічні показники:
- масова частка хлористого натрію, %: не менше ніж 97,7 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка кальцій-іона, %: не більше ніж 0,5 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка магній-іона, %: не більше ніж 0,15 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка калій-іона, %: не більше ніж 0,15 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка сульфат-іона, %: не більше ніж 1,2 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка оксиду заліза, %: не більше ніж 0,010 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка нерозчинного у воді залишку, %: не більше ніж 0,4 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка вологи, %: не більше ніж 0,25.
Вимоги до крупності кам’яної солі меленої вищого ґатунку крупності 3 (помел 3):
до 4,0 мм включно – не менше ніж 85 %,
понад 4,0 мм - не більше ніж 15%.
Сіль належить до малонебезпечних речовин (IV клас безпеки).
Нетоксична, пожежо- і вибухобезпечна. Має корозійну дію.
Пакування: біг-беги 4 стропи, глухе дно. Таблицею №1 передбачено "Документи та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, порядок та спосіб їх надання". Розділом 3 таблиці (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) передбачається підтвердження якість товару наступними документами:
- сертифікат відповідності (з додатками, у разі їх наявності), виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (сертифікації)
- та/або сертифікат якості виробника,
- та/або паспорт якості, виданий виробником на запропонований товар*,
- та/або інший документ**(Довідки, листи, повідомлення тощо щодо відсутності необхідності обов’язкової сертифікації товару або аналогічного змісту не є документами, які підтверджують якість та характеристики товару за предметом закупівлі та його відповідність встановленим Замовником стандартам та вимогам.).
Отже, сертифікат повинен був бути наданий з додатками у разі наявності. Сертифікат Учасником був наданий, а додатки ні. Додатком будь-якого сертифікату відповідності є протокол випробувань, саме на його підставі видається сам сертифікат, та саме він містить критерії та показники оцінки відповідності товару. Саме протокол випробувань може підтвердити відповідність товару вимогам замовника закупівлі. В порушення вимог законодавства уповноважена особа замість дискваліфікації Учасника на цій підставі, визнає його переможцем. Підстави для відхилення тендерної пропозиції наведені у підпункті 3.3 пункту 3 Розділу V Тендерної документації.3.3. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимагаємо сккасувати протокол № 64 від «11» березня 2025 року уповноваженої особи акціонерного товариства «Херсонська теплоелектроцентраль» було прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за кодом
ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в
електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА
"ДІОНІС ПЛЮС", код за ЄДРПОУ 41285063. Диккваліфікувати даного учасника. У разі незадоволення даної вимоги, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в
електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА
"ДІОНІС ПЛЮС", код за ЄДРПОУ 41285063. Прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі
закупівель. Вважаємо дане рішення уповноваженої особи незаконним, таким, що підлягає скасуванню, бо документи на підтвердження відповідності запропонованого до закупівлі товару ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС", даним учасником не надані, що є підставою для дискваліфіцікації. Технічною специфікацією Замовника передбачені вимоги до Товару : 1 Кам’яна сіль Класифікація:
- спосіб одержання: кам’яна;
- якість: ґатунок вищий;
- вид: без добавки;
- крупність: мелена, крупність 3 (помел 3)
Фізико-хімічні показники:
- масова частка хлористого натрію, %: не менше ніж 97,7 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка кальцій-іона, %: не більше ніж 0,5 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка магній-іона, %: не більше ніж 0,15 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка калій-іона, %: не більше ніж 0,15 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка сульфат-іона, %: не більше ніж 1,2 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка оксиду заліза, %: не більше ніж 0,010 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка нерозчинного у воді залишку, %: не більше ніж 0,4 (в перерахунку на суху речовину);
- масова частка вологи, %: не більше ніж 0,25.
Вимоги до крупності кам’яної солі меленої вищого ґатунку крупності 3 (помел 3):
до 4,0 мм включно – не менше ніж 85 %,
понад 4,0 мм - не більше ніж 15%.
Сіль належить до малонебезпечних речовин (IV клас безпеки).
Нетоксична, пожежо- і вибухобезпечна. Має корозійну дію.
Пакування: біг-беги 4 стропи, глухе дно. Таблицею №1 передбачено "Документи та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, порядок та спосіб їх надання". Розділом 3 таблиці (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) передбачається підтвердження якість товару наступними документами:
- сертифікат відповідності (з додатками, у разі їх наявності), виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (сертифікації)
- та/або сертифікат якості виробника,
- та/або паспорт якості, виданий виробником на запропонований товар*,
- та/або інший документ**(Довідки, листи, повідомлення тощо щодо відсутності необхідності обов’язкової сертифікації товару або аналогічного змісту не є документами, які підтверджують якість та характеристики товару за предметом закупівлі та його відповідність встановленим Замовником стандартам та вимогам.).
Отже, сертифікат повинен був бути наданий з додатками у разі наявності. Сертифікат Учасником був наданий, а додатки ні. Додатком будь-якого сертифікату відповідності є протокол випробувань, саме на його підставі видається сам сертифікат, та саме він містить критерії та показники оцінки відповідності товару. Саме протокол випробувань може підтвердити відповідність товару вимогам замовника закупівлі. В порушення вимог законодавства уповноважена особа замість дискваліфікації Учасника на цій підставі, визнає його переможцем. Підстави для відхилення тендерної пропозиції наведені у підпункті 3.3 пункту 3 Розділу V Тендерної документації.3.3. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимагаємо сккасувати протокол № 64 від «11» березня 2025 року уповноваженої особи акціонерного товариства «Херсонська теплоелектроцентраль» було прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за кодом
ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в
електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА
"ДІОНІС ПЛЮС", код за ЄДРПОУ 41285063. Диккваліфікувати даного учасника. У разі незадоволення даної вимоги, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2025 13:28
Шановний Учаснику.
На Вимогу про невідповідність наданих учасником документів вимогам тендерної документації UA-2025-02-25-009790-a.a1 по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) (надалі по тексту – Тендерна документація), керуючись частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Пунктом 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено підтвердження Учасниками відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником згідно з рядком 3 Таблиці 1 та Таблицею 1.3 Додатка 1 до Тендерної документації, а саме:
«Учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником надають:
1) заповнені згідно з вимогами Замовника Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші документи згідно з Таблицею 1.3 до рядка 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації;
2) чинний/і документ/ти, який/які підтверджує/ють якість та основні характеристики товару за предметом закупівлі, його відповідність встановленим Замовником вимогам та стандартам:
- сертифікат відповідності (з додатками, у разі їх наявності), виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (сертифікації)
- та/або сертифікат якості виробника,
- та/або паспорт якості, виданий виробником на запропонований товар*,
- та/або інший документ**».
Згідно з вимогами рядка 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" у складі своєї тендерної пропозиції надано:
- заповнені Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (файл «0. Довідки, листи та інша інформація до пропозиції»);
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.3431-24, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (файл «4.сертифікат відповідності діоніс»);
- Декларацію постачальника про відповідність № 2025/02 (файл «5.Декларація про відповідність технічна сіль»);
- Сертифікат якості солі кам’яної насипом від 20.12.2024 (файл «3.сертифікат»).
При розгляді наданих документів встановлено, що ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" повністю підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, в тому числі стосовно надання чинного/их документа/тів, який/які підтверджує/ють якість та основні характеристики товару за предметом закупівлі, його відповідність встановленим Замовником вимогам та стандартам.
По-перше, акцентуємо Вашу увагу, що при формулюванні вимоги стосовно надання чинного/их документа/тів, який/які підтверджує/ють якість та основні характеристики товару за предметом закупівлі, його відповідність встановленим Замовником вимогам та стандартам, для уникнення встановлення обмеження надання такого/их документа/ів у Тендерній документації не було встановлено обмеження стосовно надання лише сертифіката відповідності, а застосовано слова «та»/«або», які згідно з Академічним тлумачним словником мають наступні значення:
«АБО 1, спол.
1. розділовий. 1. Уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один.»
«ТА 2, спол. I. єднальний. Уживається для поєднання двох; рівноправних синтаксичних одиниць; за значенням відповідає спол. і.»
Таким чином, Тендерна документація не містила вимоги підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі одним тільки сертифікатом відповідності, що надає право Учасникам підтвердити зазначені вимоги будь-яким документом, що містить інформацію про якість та основні характеристики товару. Отже, Замовнику достатньо навіть одного документа, який містить підтвердження якості та основних характеристики товару.
Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" надано три документа (Сертифікат відповідності № UA.PN.191.3431-24, Декларація постачальника про відповідність № 2025/02, Сертифікат якості солі кам’яної насипом від 20.12.2024), які відповідають вимогам п.2) рядка 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації та підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником.
По-друге, щодо Вашого припущення, що сертифікат відповідності надано без додатка, яким Ви вважаєте протокол випробувань, зазначаємо наступне.
Протокол випробування – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про відомості об'єкта випробувань, методи, що застосовуються, засоби й умови випробувань, про результати проведених випробувань, а також висновок за результатами випробувань, оформлений в установленому порядку. В подальшому на основі цього протоколу може бути виданий сертифікат відповідності.
Ми згодні з Вашим твердженням, що саме на підставі протоколу випробувань видається сам сертифікат відповідності, який містить критерії та показники оцінки відповідності товару і підтверджує відповідність товару вимогам замовника закупівлі, але це не означає, що даний протокол випробувань є додатком до сертифікату відповідності.
Протокол випробувань - це самостійний документ, який видається іншим органом, ніж уповноважений орган з оцінки відповідності, і фактично не може бути додатком до сертифіката відповідності.
Також наголошуємо на тому, що у випадку наявності додатків до сертифіката відповідності, це зазначається в самому сертифікаті, наприклад, в розділі «Продукція», у випадку якщо товар (продукція) має розширений асортимент, складові тощо.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на те, Тендерна документація не містила окремої вимоги надання протоколу випробувань, і тому тендерна пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником у рядку 3 Таблиці 1 та Таблиці 1.3 Додатка 1 до Тендерної документації.
Одночасно з вищевикладеним, повідомляємо, що згідно з пунктом 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (із змінами) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей, зокрема, зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення має право орган оскарження за результатами розгляду скарги.
З огляду на вищевикладене зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальної економії, і враховуючи те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" є найбільш економічно вигідною у порівнянні з наступними пропозиціями Учасників зазначеної закупівлі.
На Вимогу про невідповідність наданих учасником документів вимогам тендерної документації UA-2025-02-25-009790-a.a1 по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам’яна сіль» (Кам’яна сіль) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-25-009790-a) (надалі по тексту – Тендерна документація), керуючись частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Пунктом 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено підтвердження Учасниками відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником згідно з рядком 3 Таблиці 1 та Таблицею 1.3 Додатка 1 до Тендерної документації, а саме:
«Учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником надають:
1) заповнені згідно з вимогами Замовника Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші документи згідно з Таблицею 1.3 до рядка 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації;
2) чинний/і документ/ти, який/які підтверджує/ють якість та основні характеристики товару за предметом закупівлі, його відповідність встановленим Замовником вимогам та стандартам:
- сертифікат відповідності (з додатками, у разі їх наявності), виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (сертифікації)
- та/або сертифікат якості виробника,
- та/або паспорт якості, виданий виробником на запропонований товар*,
- та/або інший документ**».
Згідно з вимогами рядка 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" у складі своєї тендерної пропозиції надано:
- заповнені Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (файл «0. Довідки, листи та інша інформація до пропозиції»);
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.3431-24, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (файл «4.сертифікат відповідності діоніс»);
- Декларацію постачальника про відповідність № 2025/02 (файл «5.Декларація про відповідність технічна сіль»);
- Сертифікат якості солі кам’яної насипом від 20.12.2024 (файл «3.сертифікат»).
При розгляді наданих документів встановлено, що ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" повністю підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, в тому числі стосовно надання чинного/их документа/тів, який/які підтверджує/ють якість та основні характеристики товару за предметом закупівлі, його відповідність встановленим Замовником вимогам та стандартам.
По-перше, акцентуємо Вашу увагу, що при формулюванні вимоги стосовно надання чинного/их документа/тів, який/які підтверджує/ють якість та основні характеристики товару за предметом закупівлі, його відповідність встановленим Замовником вимогам та стандартам, для уникнення встановлення обмеження надання такого/их документа/ів у Тендерній документації не було встановлено обмеження стосовно надання лише сертифіката відповідності, а застосовано слова «та»/«або», які згідно з Академічним тлумачним словником мають наступні значення:
«АБО 1, спол.
1. розділовий. 1. Уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один.»
«ТА 2, спол. I. єднальний. Уживається для поєднання двох; рівноправних синтаксичних одиниць; за значенням відповідає спол. і.»
Таким чином, Тендерна документація не містила вимоги підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі одним тільки сертифікатом відповідності, що надає право Учасникам підтвердити зазначені вимоги будь-яким документом, що містить інформацію про якість та основні характеристики товару. Отже, Замовнику достатньо навіть одного документа, який містить підтвердження якості та основних характеристики товару.
Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" надано три документа (Сертифікат відповідності № UA.PN.191.3431-24, Декларація постачальника про відповідність № 2025/02, Сертифікат якості солі кам’яної насипом від 20.12.2024), які відповідають вимогам п.2) рядка 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації та підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником.
По-друге, щодо Вашого припущення, що сертифікат відповідності надано без додатка, яким Ви вважаєте протокол випробувань, зазначаємо наступне.
Протокол випробування – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про відомості об'єкта випробувань, методи, що застосовуються, засоби й умови випробувань, про результати проведених випробувань, а також висновок за результатами випробувань, оформлений в установленому порядку. В подальшому на основі цього протоколу може бути виданий сертифікат відповідності.
Ми згодні з Вашим твердженням, що саме на підставі протоколу випробувань видається сам сертифікат відповідності, який містить критерії та показники оцінки відповідності товару і підтверджує відповідність товару вимогам замовника закупівлі, але це не означає, що даний протокол випробувань є додатком до сертифікату відповідності.
Протокол випробувань - це самостійний документ, який видається іншим органом, ніж уповноважений орган з оцінки відповідності, і фактично не може бути додатком до сертифіката відповідності.
Також наголошуємо на тому, що у випадку наявності додатків до сертифіката відповідності, це зазначається в самому сертифікаті, наприклад, в розділі «Продукція», у випадку якщо товар (продукція) має розширений асортимент, складові тощо.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на те, Тендерна документація не містила окремої вимоги надання протоколу випробувань, і тому тендерна пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником у рядку 3 Таблиці 1 та Таблиці 1.3 Додатка 1 до Тендерної документації.
Одночасно з вищевикладеним, повідомляємо, що згідно з пунктом 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (із змінами) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей, зокрема, зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення має право орган оскарження за результатами розгляду скарги.
З огляду на вищевикладене зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальної економії, і враховуючи те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" є найбільш економічно вигідною у порівнянні з наступними пропозиціями Учасників зазначеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2025 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" |
341 600,00
UAH
|
335 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» |
365 000,00
UAH
|
337 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
384 875,00
UAH
|
384 875,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
390 000,00
UAH
|
390 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" #41285063 |
Переможець |
335 600,00
UAH
|
11 березня 2025 12:41
|