Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Випробування приладів побутових електричних, кабельно-провідникової продукції, електричних ламп та світильників на відповідність Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1067; Випробування приладів побутових електричних на відповідність Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1077
Очікувана вартість
222 715,60 UAH
UA-2025-02-24-014740-a ● cd2fe8cd54274a30ac1d6bf81254da8d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40358617 |
Вебсайт: | http://polvet.gov.ua/en/main-page/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Марія Кір +380532569979 udvm.buh@polvet.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2025 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2025 14:17 |
Початок аукціону: | 05 березня 2025 14:17 |
Очікувана вартість: | 222 715,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 113,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з дослідження нехарчової продукції - «Електричних ламп та світильників» Перевірка маркування та випробування на відповідність вимогам щодо безпеки (загальні вимоги).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область, згідно адреси лабораторії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71632000-7 — Послуги з технічних випробувань
10 послуга
Послуги з дослідження нехарчової продукції - «Прилади побутові електричні» Перевірка маркування та випробування на відповідність вимогам щодо безпеки (загальні вимоги).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область, згідно адреси лабораторії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71632000-7 — Послуги з технічних випробувань
4 послуга
Послуги з дослідження нехарчової продукції - «Прилади побутові електричні» Перевірка електромагнітної сумісності:
- Вимірювання емісії гармонік струму;
- Вимірювання кондуктивних емісій завад від обладнання
- Вимірювання емісії гармонік струму;
- Вимірювання кондуктивних емісій завад від обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область, згідно адреси лабораторії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71632000-7 — Послуги з технічних випробувань
3 послуга
Послуги з дослідження нехарчової продукції – «Кабельно-провідникова продукція» Перевірка маркування, вимірювання поперечного перерізу жил, опору струмопровідних жил
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Полтавська область, згідно адреси лабораторії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71632000-7 — Послуги з технічних випробувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2025 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2025 16:16 |
ТД послуги випробування.doc | |
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 3 ПРОЕКТ Договору.docx | |
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 2 ТЗ випробування.doc | |
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 5 Перелік документів та інформації, які подаються переможцем.docx | |
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 4 Перелік документів та інформації, які подаються учасником.docx | |
25 лютого 2025 16:16 |
Таблиця змін.docx |
25 лютого 2025 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2025 16:16 |
ТД послуги випробування.doc
|
|||
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 3 ПРОЕКТ Договору.docx
|
|||
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 2 ТЗ випробування.doc
|
|||
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 5 Перелік документів та інформації, які подаються переможцем.docx
|
|||
25 лютого 2025 16:16 |
Додаток 4 Перелік документів та інформації, які подаються учасником.docx
|
|||
25 лютого 2025 16:16 |
Таблиця змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Послуги з технічного огляду та випробувань
Дата подання: 28 лютого 2025 11:13
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:49
Шановний замовник, просимо Вас прибрати з тендерної документації (Додаток 4) незаконну вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів, а саме в частині: інформація повинна підтверджувати наявність в Учасника досвіду щонайменше із двома Замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», так як в Законі України «Про публічні закупівлі» не йде мова про те, що Учасник має подати аналогічні договори з двома замовниками. Відповідно до пп.3 п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто мова йде про договір або декілька договорів, а не замовників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо Вашого твердження, що вимога викладена у Додатку 4 до Документації, в частині наявності в Учасника досвіду щонайменше із двома Замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, та такою, що штучно звужує конкуренцію та порушує права та законні інтереси, надаємо пояснення, які повністю спростовують зазначене.
У відповідності до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 922 тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 22 цього Закону визначено перелік відомостей, які має містити тендерна документація та зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина 3 статті 22 Закону № 922).
Статтею 16 Закону № 922 визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а також передбачено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Водночас, чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено, обмеження їх кількості тощо».
З огляду на вищезазначене, саме замовника наділено повноваженнями щодо розроблення на основі вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації, якою визначаються конкретні умови закупівлі та, зокрема, визначаються кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також спосіб їх підтвердження.
Отже, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям визначається безпосередньо замовником у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням вимог чинного законодавства, що відповідає позиції Верховного Суду.
Таким чином, замовником у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних), а також спосіб його підтвердження.
Слід відмітити, що вказана вимога щодо способу підтвердження виконання аналогічного договору поширюється на усіх учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Вимога щодо надання послуг не менше ніж двом Замовникам у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана із необхідністю отримання висококваліфікованих послуг у даній сфері, що може бути підтверджено попередньою діяльністю учасника через надання відповідних послуг органам державної влади, органам місцевого самоврядування, об’єднанням територіальних громад чи іншим суб’єктам, які відносяться до замовників.
Вказана позиція Замовника обґрунтована Законом № 922, зокрема, ч. 3 ст. 22, та відповідає практиці Верховного Суду, яким при розгляді аналогічної судової справи зазначено, зокрема, що «незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними».
У відповідності до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 922 тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 22 цього Закону визначено перелік відомостей, які має містити тендерна документація та зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина 3 статті 22 Закону № 922).
Статтею 16 Закону № 922 визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а також передбачено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Водночас, чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено, обмеження їх кількості тощо».
З огляду на вищезазначене, саме замовника наділено повноваженнями щодо розроблення на основі вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації, якою визначаються конкретні умови закупівлі та, зокрема, визначаються кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також спосіб їх підтвердження.
Отже, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям визначається безпосередньо замовником у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням вимог чинного законодавства, що відповідає позиції Верховного Суду.
Таким чином, замовником у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних), а також спосіб його підтвердження.
Слід відмітити, що вказана вимога щодо способу підтвердження виконання аналогічного договору поширюється на усіх учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Вимога щодо надання послуг не менше ніж двом Замовникам у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана із необхідністю отримання висококваліфікованих послуг у даній сфері, що може бути підтверджено попередньою діяльністю учасника через надання відповідних послуг органам державної влади, органам місцевого самоврядування, об’єднанням територіальних громад чи іншим суб’єктам, які відносяться до замовників.
Вказана позиція Замовника обґрунтована Законом № 922, зокрема, ч. 3 ст. 22, та відповідає практиці Верховного Суду, яким при розгляді аналогічної судової справи зазначено, зокрема, що «незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2025 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
132 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" |
220 545,00
UAH з ПДВ
|
132 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" #37188889 |
Відхилено |
132 200,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 11:54
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 березня 2025 00:00
|
ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" #04725987 |
Відхилено |
132 300,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2025 16:15
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій