Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб з борошна пшеничного першого ґатунку ( ДК 021:2015 - 15811100-7 «Хліб»), хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку (ДК 021:2015 - 15811100-7 «Хліб»)
Очікувана вартість
2 099 200,00 UAH
UA-2025-02-24-014493-a ● 55c5d9033d3043b0a005f839ce30502f
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3014 Національної гвардії України (м.Одеса) |
Код ЄДРПОУ: | 37760707 |
Вебсайт: | https://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 65059, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Люстдорфська дорога, 7 |
Контактна особа: |
Ярослав Стеценко +380957790274 ya.stetsenko@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2025 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 099 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 496,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель. Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44000 кілограм
хліб з борошна пшеничного першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
38000 кілограм
хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата 100 % вартості Товару протягом 90 робочих днів з дати, вказаної у підписаній видатковій накладній та поставки товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2025 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2025 18:26 |
Оголошення 1 стр. підписано.pdf | |
24 лютого 2025 18:26 |
Оголошення хліб.docx | |
24 лютого 2025 18:26 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
24 лютого 2025 18:26 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2025 18:21
Дата відповіді: 27 лютого 2025 17:51
Шановний Замовнику.
Проаналізувавши тендерну документацію, вважаємо, що умови тендерної документації порушують вимоги Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) та Закону України "Про публічні закупівлі",
По-перше, в Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
«ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНИМ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовник вимагає:
«9. Для підтвердження запровадження виробником продукції, що пропонується до постачання системи управління щодо протидії корупції, учасник надає у складі своєї пропозиції сканований оригінал сертифіката, з документальним підтвердженням, при необхідності, продовження його дії, виданого виробнику акредитованим в системі НААУ органом сертифікації, на систему управління щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT).»
Не зрозуміло, яким чином дана вимога відноситься до необхідних технічних, якісних та кількісним характеристикам предмета закупівлі і як вона впливає на дані характеристики?
Отримання сертифікату на систему управління щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) не є обов’язковим для підприємств і організацій різних форм власності в Україні.
Сертифікат ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) встановлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. ДСТУ ISO 37001:2018 застосовують ЛИШЕ ДО ХАБАРНИЦТВА. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Хабарництво Є НЕ ЄДИНИМ корупційним правопорушенням, якими можуть виступати також інші порушення норм Закону № 1700. Цей стандарт не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов’язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції.
Варто зазначити, що в Україні діє спеціальний ЗУ «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 р. № 1700 - VII , який визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
Відповідно до ч. 1 ст.1 Закону № 1700 корупція — використання особою, зазначеною у ч.1 ст 31 Закону № 1700 , наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у ч.1 ст 31 Закону № 1700 , або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Ні Законом №1700, ні Кримінальним кодексом України, ні Кодексом про адміністративні правопорушення, конкретно не визначено, що таке хабар і відповідальність за хабарництво.
До 18.05.2013 ст 368 Кримінального кодексу України визначалось як кримінальне правопорушення одержання хабара. У зв’язку із приведенням національного законодавства у відповідність зі стандартами Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією Законом України від 18.04.2013 № 221 цю норму викладено в новій редакції і визначено відповідальність за прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою.
Крім того, підпунктами 2 і 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Згідно з абзацом 17 пункту 47 Особливостей ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту. Враховуючи ці норми, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (закупівля UA-2023-05-22-005912-a) дійшла висновку, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, СУПЕРЕЧИТЬ вимогам чинного законодавства. Крім того, така вимога СУПЕРЕЧИТЬ і вимогам пункту 29 Особливостей у разі закупівлі товару, що визначається цим пунктом. Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Тендерної документації ПОРУШУЮТЬ вимоги ч. 4 ст. 22 та ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких Тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тим більше, що вимога надання ISO 37001:2018 стосується виробника хлібобулочних виробів, який може й не бути учасником закупівлі. А вимагати будь-які документи від третьої сторони, що не є учасником закупівлі, Замовник НЕ МАЄ права.
Необхідно відмітити, що, переглянувши інші Закупівлі Замовником, в жодній із них немає вимоги надати Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT).
Дана вимога підтверджує навмисне виставлення дискримінаційних вимог в даній закупівлі та заздалегідь звужує коло потенційних Учасників.
По-друге, в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
«ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ» Замовник вимагає:
«12. Документи, що підтверджують проходження водіями, які зазначені в Довідці (п.п.2.1. пункту 2 Додатку 2 до Оголошення), санітарно-гігієнічного навчання у 2024 або 2025 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України.»
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, водії яких проходили санітарно-гігієнічне навчання в попередніх по відношенню до вказаних Замовником роках (у 2024 або 2025 році). Законодавством України не передбачено проходження санітарно-гігієнічного навчання з конкретною періодичністю.
По-третє, в Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» Замовник вимагає:
«2.4. Скановані оригінали медичних довідок водіїв , визначених довідкою про наявність в Учасника водіїв транспортних засобів, щодо придатності до керування транспортними засобами, видані ліцензованими установами, згідно Наказу МОЗ України від 31.01.2013 №65/80, повинні містити сторінки з чинними датами проходження медогляду.»
Відповідно до пп 1.2 та пп 1.3 п.І. «Загальні положення» ПОЛОЖЕННЯ про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2013 р. за № 308/22840:
«1.2. Попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом.
1.3. Періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом:
віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років;
віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки;
віком від 76 років і більше - один раз на рік.
Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на 5 років, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 30 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, водії яких значно раніше проходили попередній медичний огляд для отримання права на керування транспортним засобом і отримали медичні довідки давно та мають вік до 55 років (включно) або віком від 56 до 75 років (включно), бо проходження медичного огляду передбачає періодичність за віком. Тим паче, що , Замовник вимагає надати «2.3.Скановані оригінали особистих медичних книжок водіїв, визначених довідкою про наявність в Учасника водіїв транспортних засобів. Особові медичні книжки, видані ліцензованими установами та оформлені відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150, повинні містити сторінки з чинними датами проходження медогляду.», які є обов’язковими з чинними датами проходження медогляду і надають повну інформацію про стан здоров’я водіїв, які будуть задіяні для доставки товару, що є предметом закупівлі.
При цьому необхідно відмітити, що, переглянувши інші Закупівлі продуктів харчування Замовником, в жодній закупівлі такі документи не вимагаються, що підтверджує навмисне виставлення дискримінаційних вимог в даній закупівлі та заздалегідь звужує коло потенційних Учасників.
Наприклад, в Закупівлі Замовника UA-2024-11-28-014353-a М’ясопродукти в асортименті в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ»
Учасник має надати:
1. Довідку в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі водіїв транспортних засобів (не менше двох), що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі, якщо учасник буде визнаний переможцем процедури закупівлі.
2. Скановані оригінали посвідчень водіїв, визначених довідкою про наявність в Учасника водіїв транспортних засобів.
Дивно, що у закупівлі м’ясних виробів, які передбачають спеціальні температурні режими зберігання та перевезення, жорстке дотримання санітарно-гігієнічних вимог, достатньо тільки посвідчення водіїв, ні про які документи, що підтверджують проходження водіями, санітарно-гігієнічного навчання у 2024 або 2025 році, ні медичних довідок водіїв НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
Виникає питання – чому так? Чим підприємство по виробництву хлібобулочних виробів, які не потребують для зберігання, перевезення особливих температурних режимів, відрізняється від підприємств по виробництву ковбасних виробів? Документи, які Замовник раніше не вимагав та і зараз не вимагає у інших виробників харчової продукції, заявлені в тендерній документації на дану закупівлю. В такому підході до вимог тендерної документації Замовника на закупівлю Хліб, а саме велика кількість дискримінаційних вимог, вбачається навмисне звуження кола потенційних Учасників.
З метою усунення порушення під час проведення процедури закупівлі , керуючись статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями),
ВИМАГАЄМО виключити вищеперелічені дискримінаційні вимоги, заявлені в Тендерній документації Замовника, які відсутні в інших закупівлях Замовником харчових продуктів, забезпечити прозорість проведення закупівлі, не звужувати коло потенційних Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник здійснює спрощену закупівлю керуючись виключно Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 №1275 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Постанова 1275) та ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», які жодним чином не обмежують Замовника зазначати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі іншу інформацію крім тої, яка зазначена в п. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Слід зауважити, що діючим законодавством не визначено в якій частині оголошення має бути прописано ту чи іншу вимогу щодо відповідності потенційного Учасника вимогам в Оголошенні про спрощену закупівлю.
По-перше: Звертаємо увагу потенційного Учасника, що посилання в зверненні на пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) є таким, що не стосується предмету даної закупівлі, оскільки, як зазначалось раніше Замовник в своїй діяльності керується Постановою 1275. Посилання на рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме на висновок, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, СУПЕРЕЧИТЬ вимогам чинного законодавства є маніпулятивною, оскільки дане рішення винесено керуючись пунктом 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів з особливостями згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії.
Також, вимога щодо надання Сертифіката на систему управління щодо протидії корупції від виробника, який потенційно може не бути постачальником предмету закупівлі не є порушенням діючого законодавства. Оскільки, якщо Учасник не являється виробником товару, але приймає участь у даній закупівлі, то він надає документи виробника товару, що вказано в п.9 Додатку 3 до оголошення. Дана вимога не містить жодних дискримінаційних вимог, що обмежує коло потенційних Учасників.
По-друге: Вимога щодо надання документів, що підтверджують проходження водіями, які зазначені в Довідці (п.п.2.1. пункту 2 Додатку 2 до Оголошення), санітарно-гігієнічного навчання у 2024 або 2025 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, встановлена Замовником з огляду на наступне:
При поставці хлібу, оскільки вона здійснюється щоденно при будь-яких погодних умовах, гігієнічні знання є обов'язковими кваліфікаційними вимогами для працівників, які підлягають обов'язковим медичним оглядам, а також для тих, хто зазнає у виробництві, сфері послуг, інших галузях ризику дії небезпечних факторів. Такими негативними факторами можуть бути: шкідливі токсичні речовини і запиленість повітря, шум, вібрація, умови мікроклімату повітря у кабіні автотранспорту, вимушена робоча поза, гіподинамія, нервово-емоційне напруження.
Слід зазначити, що адміністрація підприємства (Учасника), що має транспорт, зобов’язана забезпечити проходження водіями обов’язкових попередніх та періодичних медичних оглядів, організовувати та проводити (за участю територіальних органів охорони здоров’я) гігієнічне навчання водіїв, а також курс підготовки надання першої медичної допомоги під час дорожньо-транспортних подій.
По-третє: Згідно положень Наказу МОЗ України від 31.01.2013 №65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (далі - Положення) передбачено, зокрема:
- п. 1.7. - за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до Положення.
- п. 2.3. За результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
- п. 2.4. Скорочення терміну дії Медичної довідки можливе у разі виявлення медичних протипоказань згідно з Переліком, визначеним Наказом № 1817 від 07.10.2022 року, за наявності яких питання щодо придатності водіїв транспортних засобів до керування транспортним засобом відповідної категорії вирішується медичною комісією індивідуально щодо кожного водія транспортного засобу.
Поряд з тим, Замовник вважає, що оскаржуване питання не містить в собі причинно-наслідкового зв’язку, оскільки Замовником вимагається Медична довідка, однак зовсім не окреслюються строки її видачі. Замовником лише визначено, що такі довідки повинні містити сторінки з чинними датами проходження медогляду, що не суперечить законодавству щодо їх отримання.
Враховуючи вищенаведене, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2025-02-24-014493-a не містить дискримінаційних вимог, не порушує чинне законодавство та принципи умов здійснення закупівель. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не можливість виконання Учасником зазначених ним вимог, не доводить наявність дискримінаційних вимог у закупівлі.
По-перше: Звертаємо увагу потенційного Учасника, що посилання в зверненні на пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) є таким, що не стосується предмету даної закупівлі, оскільки, як зазначалось раніше Замовник в своїй діяльності керується Постановою 1275. Посилання на рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме на висновок, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, СУПЕРЕЧИТЬ вимогам чинного законодавства є маніпулятивною, оскільки дане рішення винесено керуючись пунктом 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів з особливостями згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії.
Також, вимога щодо надання Сертифіката на систему управління щодо протидії корупції від виробника, який потенційно може не бути постачальником предмету закупівлі не є порушенням діючого законодавства. Оскільки, якщо Учасник не являється виробником товару, але приймає участь у даній закупівлі, то він надає документи виробника товару, що вказано в п.9 Додатку 3 до оголошення. Дана вимога не містить жодних дискримінаційних вимог, що обмежує коло потенційних Учасників.
По-друге: Вимога щодо надання документів, що підтверджують проходження водіями, які зазначені в Довідці (п.п.2.1. пункту 2 Додатку 2 до Оголошення), санітарно-гігієнічного навчання у 2024 або 2025 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, встановлена Замовником з огляду на наступне:
При поставці хлібу, оскільки вона здійснюється щоденно при будь-яких погодних умовах, гігієнічні знання є обов'язковими кваліфікаційними вимогами для працівників, які підлягають обов'язковим медичним оглядам, а також для тих, хто зазнає у виробництві, сфері послуг, інших галузях ризику дії небезпечних факторів. Такими негативними факторами можуть бути: шкідливі токсичні речовини і запиленість повітря, шум, вібрація, умови мікроклімату повітря у кабіні автотранспорту, вимушена робоча поза, гіподинамія, нервово-емоційне напруження.
Слід зазначити, що адміністрація підприємства (Учасника), що має транспорт, зобов’язана забезпечити проходження водіями обов’язкових попередніх та періодичних медичних оглядів, організовувати та проводити (за участю територіальних органів охорони здоров’я) гігієнічне навчання водіїв, а також курс підготовки надання першої медичної допомоги під час дорожньо-транспортних подій.
По-третє: Згідно положень Наказу МОЗ України від 31.01.2013 №65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (далі - Положення) передбачено, зокрема:
- п. 1.7. - за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до Положення.
- п. 2.3. За результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
- п. 2.4. Скорочення терміну дії Медичної довідки можливе у разі виявлення медичних протипоказань згідно з Переліком, визначеним Наказом № 1817 від 07.10.2022 року, за наявності яких питання щодо придатності водіїв транспортних засобів до керування транспортним засобом відповідної категорії вирішується медичною комісією індивідуально щодо кожного водія транспортного засобу.
Поряд з тим, Замовник вважає, що оскаржуване питання не містить в собі причинно-наслідкового зв’язку, оскільки Замовником вимагається Медична довідка, однак зовсім не окреслюються строки її видачі. Замовником лише визначено, що такі довідки повинні містити сторінки з чинними датами проходження медогляду, що не суперечить законодавству щодо їх отримання.
Враховуючи вищенаведене, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2025-02-24-014493-a не містить дискримінаційних вимог, не порушує чинне законодавство та принципи умов здійснення закупівель. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не можливість виконання Учасником зазначених ним вимог, не доводить наявність дискримінаційних вимог у закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" #41370127 |
Переможець |
1 928 640,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 15:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2025 13:17
|