Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
Осінська Тетяна Володимирівна +380442393379 osinskat1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2025 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 041 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 208,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 24 лютого 2025 17:15 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
24 лютого 2025 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2025 17:15 |
ТД.docx | |
24 лютого 2025 17:15 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
24 лютого 2025 17:15 |
Додаток 1 Кваліфікаційні та інші вимоги.docx | |
24 лютого 2025 17:15 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc | |
24 лютого 2025 17:15 |
Додаток 5 лист - згода.doc | |
24 лютого 2025 17:15 |
Додаток 6.doc | |
24 лютого 2025 17:15 |
Додаток 7. Перелік документів для переможця.docx | |
24 лютого 2025 17:15 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" |
1 040 065,97
UAH з ПДВ
|
1 040 065,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1 Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 1, за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, офісу та складських приміщень учасника. 1.2. Обов’язкова наявність транспортного засобу (не менше одного) для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо засіб залучений - договір оренди чи суборенди чи надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію автомобіля (або техпаспорту, тощо). 1.3. Обов’язкова наявність в Учасника складського та/або офісного приміщень для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного (власних) або орендованого (орендованих). Надати документи, що підтверджують наявність такого (таких) приміщення (приміщень): якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності, якщо приміщення залучене - договір оренди/суборенди та документи, які підтверджують право власності орендодавця на це (ці) приміщення. Щодо приміщення (приміщень) надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану Учаснику згідно вимог чинного законодавства. 1.4. Обов’язково підтвердити наявність обладнання та інструменту документами, що підтверджують наявність такого обладнання та інструменту у власності або на праві користування: видаткові накладні, або витяг з оборотно – сальдової відомості, або договір оренди/суборенди, або договір на право користування, або інший документ. 1.5. Обов’язкове надання чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки або сертифікатів калібрування, а саме: мегаомметр, омметр, а також обов’язкове надання чинного (чинних) протоколу (протоколів) випробувань електроінструменту, зазначеного в довідці згідно п. 1.1. 1.6. Для надання послуг згідно технічного завдання, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань значення опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1000 В, кабельних ліній та заземлювального пристрою (надати свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016 з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом. 1.7. На підтвердження наявності технологій надати: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей; - сертифікат ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення», виданий органом сертифікації стосовно обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. 2.2. На підтвердження отримання необхідної освіти та кваліфікації, а також наявності необхідного стажу роботи працівників необхідно надати в складі тендерної пропозиції диплом з додатком та послужний список/витяг з трудової книжки керівника робіт та посвідчення/свідоцтва/дипломи про отримання відповідної кваліфікації та необхідного розряду виконавців робіт. 2.3. На всіх працівників, зазначених в довідці згідно п. 2.1, надати наступні документи: - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з Закону України «Про охорону праці», вимог з гігієни праці, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці», «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», «Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві», Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18; - протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правил безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97), Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (НПАОП 40.1-1.32-01), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил пожежної безпеки в Україні та посвідчення з допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, не нижче IV групи з електробезпеки, з результатами перевірки знань з охорони праці, технології робіт, правил пожежної безпеки; - особиста медична книжка за формою первинної облікової документації № 1-ОМК та/або медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій); - картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду згідно Додатку 7 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій; - довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о; - наказ про прийняття на роботу та трудова книжка, або цивільно – правова угода.
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 3.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату та номер договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Аналогічним вважається договір, укладений не раніше 2022 року, про надання послуг з обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу/обслуговування систем протипожежної автоматики, що належить до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля на суму не менше очікуваної вартості закупівлі. 3.1.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору; 3.1.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника (із зазначенням дати та номеру договору, суму (ціну) договору, та інформацію про належне виконання договору, утому числі стосовно якості та своєчасності та про відсутність зауважень або судових позовів), документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), акт перевірки відповідності системи пожежної сигналізації або акт прийняття системи протипожежного захисту в експлуатацію або акт прийняття до експлуатування систем протипожежного захисту, підписаний представником третьої сторони (ДСНС або іншою організацією, яка має відповідне право), банківського документу (виписки) про надходження коштів згідно такого договору, актів звірки з замовником, документів, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкових накладних, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг або інші документи щодо аналогічного договору та зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансового звіту чи податкової декларації (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
Підтверджую
Наявність фінансової спроможності
Копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» та копія «Звіту про рух грошових коштів» за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Копія фінансової звітності за останній звітний період повинна підтверджувати, що на кінець звітного періоду в Учасника наявні необоротні активи, а також, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку, якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" #41112700 |
Очікує рішення |
1 040 065,97
UAH з ПДВ
|
04 березня 2025 00:00
|