Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сенсорна інтерактивна LCD-панель ELPIX Z3 98`` в комплекті зі стійкою (ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
327 660,00 UAH
UA-2025-02-23-000718-a 37be5e12fcc042a8b843f9717e0a6953
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілля Миргородченко

+380638859373 i.i.myrgorodchenko@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1048
Код ЄДРПОУ: 07703437
Місцезнаходження: 17024, Україна , Чернігівська обл., селище Десна, не застосовується
Контактна особа: Ілля Миргородченко
+380638859373
i.i.myrgorodchenko@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2025 23:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 03 березня 2025 13:48
Початок аукціону: 03 березня 2025 13:48
Очікувана вартість: 327 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 638,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Сенсорна інтерактивна LCD-панель ELPIX Z3 98 в комплекті зі стійкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови поставки: поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно вимог оголошення, проєкту договору та відповідно до додатків. Доставка товару здійснюється силами і засобами та за рахунок Постачальника. Місце доставки: Україна, Чернігівська обл., Десна, 17024. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 01.08.2025 року. Одноразова поставка 108 Робочі 100
Поставка товару Умови оплати: 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2025 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БУЙВАЛ МАРИНА МИКОЛАЇВНА 291 000,00
UAH з ПДВ
291 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКАМІНО" 327 000,00
UAH з ПДВ
327 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2025 22:31
Електронний підпис
28 лютого 2025 22:29
Пропозиція учасника.pdf
28 лютого 2025 22:29
Пропозиція учасника.pdf.p7s
28 лютого 2025 22:29
Паспорт+код.pdf.p7s
28 лютого 2025 22:29
Гарантія товар новий.pdf
28 лютого 2025 22:29
Специфікація.pdf
28 лютого 2025 22:29
Довідка.pdf
28 лютого 2025 22:29
Декларація панелі.pdf.p7s
28 лютого 2025 22:29
Довідка.pdf.p7s
28 лютого 2025 22:29
Лист-згода.pdf.p7s
28 лютого 2025 22:29
Декларація панелі.pdf
28 лютого 2025 22:29
Довідка не резидент рф.pdf
28 лютого 2025 22:29
Проєкт договору.pdf.p7s
28 лютого 2025 22:29
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-02-27.pdf
28 лютого 2025 22:29
Паспорт+код.pdf
28 лютого 2025 22:29
Лист-згода.pdf
28 лютого 2025 22:29
Проєкт договору.pdf
28 лютого 2025 22:29
Довідка право підпису.pdf
28 лютого 2025 22:29
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-02-27.pdf.p7s
28 лютого 2025 22:29
Специфікація.pdf.p7s

Публічні документи

06 березня 2025 11:03
Електронний підпис
06 березня 2025 11:03
Наказ директор.pdf
06 березня 2025 11:03
Наказ директор.pdf.p7s
06 березня 2025 11:03
Витяг нов.pdf
06 березня 2025 11:03
Протокол.pdf.p7s
06 березня 2025 11:03
Виписка лист2.jpg.p7s
06 березня 2025 11:03
Протокол.pdf
06 березня 2025 11:03
Виписка лист1.jpg.p7s
06 березня 2025 11:03
Довідка витяг.PDF
06 березня 2025 11:03
Виписка лист2.jpg
06 березня 2025 11:03
Витяг нов.pdf.p7s
06 березня 2025 11:03
Виписка лист1.jpg
06 березня 2025 11:03
Довідка витяг.PDF.p7s
28 лютого 2025 22:15
Електронний підпис
28 лютого 2025 22:15
Електронний підпис
28 лютого 2025 22:15
статутні документи.rar.p7s
28 лютого 2025 22:15
статутні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БУЙВАЛ МАРИНА МИКОЛАЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКАМІНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП БУЙВАЛ МАРИНА МИКОЛАЇВНА
#3389817062
Відхилено 291 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2025 10:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКАМІНО"
#39415556
Переможець 327 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2025 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 17:59

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Просимо Вас будь-ласка внести зміни згідно протоколу: ПРОТОКОЛ № 4/4 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 05.03.2025 селище Десна З метою забезпечення принципів максимальної економії державних коштів, ефективності закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях, керуючись положеннями Закону України “Про Оборонні закупівлі”, Закону України “Про публічні закупівлі”, Постанови Кабінету Міністрів України “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” від 11 листопада 2022 р. № 1275, з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України ”Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі — Особливості), уповноваженою особою військової частини А1048, ВСТАНОВЛЕНО: Розгляд пропозиції учасника-переможця закупівлі: ТОВ "ЕЛЬКАМІНО" (ЄДРПОУ 39415556), поданої на участь у спрощеній процедурі закупівлі: Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-23-000718-a Предмет закупівлі: Сенсорна інтерактивна LCD-панель ELPIX Z3 98`` в комплекті зі стійкою (ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) Під час розгляду питання порядку денного встановлено: За результатами розгляду пропозиції ТОВ "ЕЛЬКАМІНО" (ЄДРПОУ 39415556) було встановлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення). Невідповідність: Учасник не подав у складі пропозиції документи, зазначені у п.п. 4, 5 п. 2 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження” розділу IІI “Інструкція з підготовки пропозиції” Оголошення, а саме: 4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 5. Копія документу про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. Учасник має виправити: Учасник має подати заповнені документи, згідно вищезазначених вимог, які розміщені у п.п. 4, 5 п. 2 розділу IІI Оголошення. Відповідно до вимог п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості ПКМУ №1275): у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно з положеннями п.43 Особливостей ПКМУ №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. З огляду на вищезазначене, вказаний недолік пропозиції підпадає під виправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатом розгляду вказаного питання, ВИРІШЕНО: 1. Прийняти рішення про розміщення відносно ТОВ "ЕЛЬКАМІНО" (ЄДРПОУ 39415556) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме: Учасник не подав у складі пропозиції документи, зазначені у п.п. 4, 5 п. 2 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження” розділу IІI “Інструкція з підготовки пропозиції” Оголошенн. 2. Оприлюднити даний протокол у системі Prozorro згідно вимог ст. 10 Закону. Уповноважена особа із закупівель військової частини А1048 Ілля МИРГОРОДЧЕНКО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2025 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКАМІНО"
#39415556
327 000,00
UAH з ПДВ
Документи