Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
337 485 000,00 UAH
UA-2025-02-21-011374-a 0a4a9b32615b45da95ffb4a34e9b9e3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2025 11:42
Початок аукціону: 04 березня 2025 11:42
Очікувана вартість: 337 485 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 687 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3374850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) - N-02-02-01-000-0005

Місце поставки – Україна
Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) – 15 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 комплект
Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 3374850 UAH
Форма підтвердження: документ
21 лютого 2025 18:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
21 лютого 2025 18:15
eng_bronya.pdf
21 лютого 2025 18:15
Розмірна сітка.xlsx
21 лютого 2025 18:15
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції (1).docx
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 8. Проект договору.docx
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
21 лютого 2025 18:15
ts_bronuzelet_modulniy.pdf
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
21 лютого 2025 18:15
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2025 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 331 800 000,00
UAH
322 417 475,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОНЕЗАХИСТ" 335 835 000,00
UAH
322 417 575,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 березня 2025 10:21
Електронний підпис
06 березня 2025 10:20
5.2. Лист-пояснення.pdf.p7s
06 березня 2025 10:20
5.2. Лист-пояснення.pdf
06 березня 2025 10:20
5.1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 березня 2025 10:20
5.1. Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2025 10:20
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 березня 2025 10:20
1.2. Наказ на директора.pdf
03 березня 2025 16:39
Електронний підпис
03 березня 2025 16:39
Електронний підпис
03 березня 2025 16:38
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 березня 2025 16:38
1. Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2025 16:38
13. Лист-пояснення.pdf.p7s
03 березня 2025 16:38
10.1. Довідка.pdf
03 березня 2025 16:38
8. Анкета.pdf
03 березня 2025 16:38
13. Лист-пояснення.pdf
03 березня 2025 16:38
15. Довідка з податкової.pdf
03 березня 2025 16:38
8. Анкета.pdf.p7s
03 березня 2025 16:38
Гарантія-118930-GL-140-20-_1_.zip
03 березня 2025 16:38
11.2. Довідка.pdf.p7s
03 березня 2025 16:38
14.2. inform.pdf.p7s
03 березня 2025 16:38
11.1. Довідка.pdf
03 березня 2025 16:38
10.2. Довідка.pdf.p7s
03 березня 2025 16:38
14.1. inform.pdf
03 березня 2025 16:38
5.7. ВН 169 АКТ.pdf
03 березня 2025 16:38
5.13. Видаткові накладні.PDF
03 березня 2025 16:38
5.1. Довідка досвід.pdf.p7s
03 березня 2025 16:38
5.1. Довідка досвід.pdf
03 березня 2025 16:38
5.3. ДУ 1СО від 26.09.2024.pdf
03 березня 2025 16:38
5.6. ВН 165 АКТ.pdf
03 березня 2025 16:38
5.9. ВН 178 АКТ.pdf
03 березня 2025 16:38
5.8. ВН 176 АКТ.pdf
03 березня 2025 16:38
5.5. ВН 163 АКТ.pdf
03 березня 2025 16:38
5.4. ВН 150 АКТ.pdf
03 березня 2025 16:38
2. Технічна специфікація.pdf
03 березня 2025 16:38
Гарантія-118930-GL-140-20-_1_.zip

Публічні документи

03 березня 2025 16:58
Електронний підпис
03 березня 2025 16:58
Електронний підпис
03 березня 2025 16:57
Виписка_1.pdf
03 березня 2025 16:49
Електронний підпис
03 березня 2025 16:49
Електронний підпис
03 березня 2025 16:49
3. Лист гарантія.pdf
03 березня 2025 16:49
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 березня 2025 16:49
3. Лист гарантія.pdf.p7s
03 березня 2025 16:49
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОНЕЗАХИСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
#44769530
Переможець 322 417 475,00
UAH
05 березня 2025 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2025 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
#44769530
322 417 475,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2025 17:16
Договір №596 03-25-РМ.pdf укладений
11 березня 2025 17:09