Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-25П_066_ВО) Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
347 242,50 UAH
UA-2025-02-21-010403-a ● 19ffa32177d14ee584a50318a979e776
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Шатохін Дмитро Олександрович 380443097273 pk_inshi@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 347 242,50 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-21-011162-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_066_ВО) ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50316000-3
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 347 242,50 грн без ПДВ (триста сорок сім тисяч двісті сорок дві гривні 50 копійок), в тому числі: лот № 1: 148 005,00 грн без ПДВ (сто сорок вісім тисяч п’ять гривень 00 копійок); лот № 2: 96 772,50 грн без ПДВ (дев’яносто шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 50 копійок); лот № 3: 102 465,00 грн без ПДВ (сто дві тисячі чотириста шістдесят п’ять гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.03.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_066_ВО) ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50316000-3
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 347 242,50 грн без ПДВ (триста сорок сім тисяч двісті сорок дві гривні 50 копійок), в тому числі: лот № 1: 148 005,00 грн без ПДВ (сто сорок вісім тисяч п’ять гривень 00 копійок); лот № 2: 96 772,50 грн без ПДВ (дев’яносто шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 50 копійок); лот № 3: 102 465,00 грн без ПДВ (сто дві тисячі чотириста шістдесят п’ять гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.03.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Тендерна документація
21 лютого 2025 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 16:22 |
ТД послуги.docx | |
21 лютого 2025 16:22 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
21 лютого 2025 16:22 |
5. Обґрунтування очікуваної вартості.doc | |
21 лютого 2025 16:22 |
Оголошенння.doc | |
21 лютого 2025 16:22 |
4. Обґрунтування технічних х-к.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 148 005,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 480,05 UAH без ПДВ |
Позиції
1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ |
148 005,00
UAH
|
148 005,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ #2317100590 |
Переможець |
148 005,00
UAH
|
10 березня 2025 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2025 12:10
|
ПОВ.docx | зміни до договору |
24 квітня 2025 12:10
|
ДУ1_публ.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2025 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2025 13:09
|
Лот 1 (25217)_публ.pdf | укладений |
26 березня 2025 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»., 41022900, - місто Київ , юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів/закупівлі, здійсненої з використанням електронного каталогу/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель; UA-2025-02-21-010403-a 3) дата укладення та номер договору про закупівлю; 24.03.2025, № ПК/УЦОП/25217/Ю 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю; ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ 5) ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю; 2317100590 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: місто Дніпро, тел. +380775979797 7) дата внесення змін до договору про закупівлю; 23.04.2025 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цього пункту; пп.3 п. 19 Особливостей – «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору. Внести зміни до Додатку 1 Договору. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»___________________________ Дмитро ШАТОХІН |
Номер договору про закупівлю: | ПК/УЦОП/25217/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 до договору № ПК/УЦОП/25217/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |