Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Основні неорганічні хімічні речовини (розчин соляної кислоти)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2025-02-21-010245-a ● f8b4978ca6184503b2e043b49e0c441c
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛМКП "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Данила Апостола, буд. 1 |
Контактна особа: |
Марян Цюняк +380322293054 mtsyunyak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2025 15:30 |
Початок аукціону: | 04 березня 2025 15:30 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 тонна
Основні неорганічні хімічні речовини (розчин соляної кислоти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Д. Апостола,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно наданого рахунку з відтермінуванням 30 календарних днів за кожну отриману партію Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2025 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2025 16:52 |
Додаток 2 (ТЗ) Зміни.doc | |
24 лютого 2025 16:52 |
Повідомлення про зміни від 24.02.25р..PDF | |
21 лютого 2025 16:14 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
21 лютого 2025 16:14 |
Додаток 3 (ПД).docx | |
21 лютого 2025 16:14 |
Додаток 1 (КВ-1).docx | |
21 лютого 2025 16:14 |
Додаток 4 (КВ).docx |
24 лютого 2025 16:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2025 16:52 |
Додаток 2 (ТЗ) Зміни.doc
|
|||
24 лютого 2025 16:52 |
Повідомлення про зміни від 24.02.25р..PDF
|
|||
21 лютого 2025 16:14 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
21 лютого 2025 16:14 |
Додаток 3 (ПД).docx
|
|||
21 лютого 2025 16:14 |
Додаток 1 (КВ-1).docx
|
|||
21 лютого 2025 16:14 |
Додаток 4 (КВ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 лютого 2025 13:49
Дата відповіді: 01 березня 2025 12:04
Шановний замовнику! Зауважимо, що в Україні не має обов'язкової сертифікації ISO, вона добровільна, тому вимагати такі документи від учасників, тому замовники не можуть ставити вимоги які не є загальнообов'язковими. Та прописуючи такі вимоги, скоріш за все є домовленістю замовника з іншим учасником в якого є такі сертифікати та які видані саме на неорганічних хімічних речовин, оскільки прописані стандарти не містять конкретних переліків продукції̈, зокрема неорганічних хімічних речовин, а видаються якщо виробник на виробництво хімічної продукції. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з п. 2 Додатку 2 (Зміни) до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З огляду на зазначену норму Закону замовник встановив в тендерній документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві основних неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікатів відповідності системи екологічного управління у виробництві основних неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Слід зазначити, що система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization). Згідно з Законом України "Про сертифікацію" сертифікація на відповідність ISO в Україні не є обов’язковою (здійснюється на добровільних засадах). Разом з тим, жодним нормативно-правовим актом не заборонена можливість здійснення такої сертифікації. Послуги з сертифікації надають органи з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифікатівISO– це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність товару протягом усього часу поставки; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем, товариненалежної якості своєчасно виявляються, а підприємство-виробник постійно вживає заходи з поліпшення якості товарів і поліпшення задоволеності замовників; це гарантія наявності кваліфікованого персоналу та ін.
Встановлення вимоги щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційною.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З огляду на зазначену норму Закону замовник встановив в тендерній документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві основних неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікатів відповідності системи екологічного управління у виробництві основних неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Слід зазначити, що система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization). Згідно з Законом України "Про сертифікацію" сертифікація на відповідність ISO в Україні не є обов’язковою (здійснюється на добровільних засадах). Разом з тим, жодним нормативно-правовим актом не заборонена можливість здійснення такої сертифікації. Послуги з сертифікації надають органи з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифікатівISO– це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність товару протягом усього часу поставки; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем, товариненалежної якості своєчасно виявляються, а підприємство-виробник постійно вживає заходи з поліпшення якості товарів і поліпшення задоволеності замовників; це гарантія наявності кваліфікованого персоналу та ін.
Встановлення вимоги щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційною.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 26 лютого 2025 14:15
Дата відповіді: 01 березня 2025 12:13
Шановний замовнику! Вимогами п. 2 Додатку 2 (Зміни) до тендерної документації зазначається, що учасник в складі пропозиції повинні надати: Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві основних неорганічних хімічних речовин ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). -Сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці у виробництві основних неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Зазначаємо, що соляна кислота є продуктом хімічного виробництва. Стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 встановлюють вимоги до систем управління якістю для організацій незалежно від їх типу чи сфери діяльності. Теж саме відноситься до стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Ці стандарти не містять конкретних переліків продукції̈, зокрема те що вимагається замовником в п. 2 Додатку 2 (зміни) до ТД, а саме неорганічні хімічні речовини. Якщо виробник хімічної продукції, який виробляє як хімічну та неорганічну хімічну продукцію то, в цих сертифікатах буде зазначатися на виробництво хімічної продукції, переробка хімічної продукції без деталізації. Зауважимо, що на кожну окремо вироблену виробником речовину такі сертифікати не надаються, а надається один загальний сертифікат на всю хімічну продукцію яка виробляється. Прописавши такі вимоги, замовник створив дискримінаційні вимоги для виробників хімічної продукції, тому ви, як замовник порушуєте принципи публічних закупівель, а саме: добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. У зв’язку із вище зазначеним просимо унести зміні та прибрати з сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) щодо виробництва неорганічних хімічних речовин або додати на виробництво хімічної продукції та переробку хімічної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником
відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації
визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації
зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або
сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим
замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх
необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або
послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології
виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт,
надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик
товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які
маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність
предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та
сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких
підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З огляду на зазначену норму Закону замовник встановив в тендерній документації
вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві основних
неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO
9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікатів відповідності системи екологічного управління у виробництві
основних неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,
IDT).
Сфера діяльності ІСО стосується стандартизації у всіх галузях, окрім
електротехніки та електроніки, що відносяться до компетенції Міжнародної
електротехнічної комісії (МЕК, IEC).
Відповідно до вимог сертифікації цього стандарту гарантується належний випуск
продукції на нормативній якості, що завжди зростає. Також це вказує на те, що компанія
проводить чіткий контроль своєї продукції на всіх етапах, що покращує якість процесу
самого виробництва та кінцевого процесу (виходу продукції на ринок).
Слід зазначити, що соляна кислота є основною неорганічною хімічною речовиною.
Тому, сертифікація ІСО саме в цій галузі є необхідною для Замовника.
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником
відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації
визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації
зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або
сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим
замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх
необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або
послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології
виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт,
надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик
товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які
маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність
предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та
сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких
підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З огляду на зазначену норму Закону замовник встановив в тендерній документації
вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві основних
неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO
9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікатів відповідності системи екологічного управління у виробництві
основних неорганічних хімічних речовин вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,
IDT).
Сфера діяльності ІСО стосується стандартизації у всіх галузях, окрім
електротехніки та електроніки, що відносяться до компетенції Міжнародної
електротехнічної комісії (МЕК, IEC).
Відповідно до вимог сертифікації цього стандарту гарантується належний випуск
продукції на нормативній якості, що завжди зростає. Також це вказує на те, що компанія
проводить чіткий контроль своєї продукції на всіх етапах, що покращує якість процесу
самого виробництва та кінцевого процесу (виходу продукції на ринок).
Слід зазначити, що соляна кислота є основною неорганічною хімічною речовиною.
Тому, сертифікація ІСО саме в цій галузі є необхідною для Замовника.
Дискримінаційні умови та порушення принципів закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2025 10:53
Дата відповіді: 01 березня 2025 12:25
Шановний замовник, 24.02.2025 року до тендерної документації було внесено додаткові вимоги до підтвердження відповідності товару, а саме:
Копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
Технічні умови на виробництво (копія титульного листка ТУ, сфери застосування та таблиці показників);
Копію паспорту (сертифікату) якості з обов’язковою наявністю детальної інформації щодо виробника, дати випуску, маси та показників якості;
Копію чинної карти даних небезпечного фактору та/або паспорту безпечності;
Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві основних неорганічних хімічних речовин (ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018);
Сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці у виробництві основних неорганічних хімічних речовин (ДСТУ ISO 45001:2019).
Вважаємо, що зазначені вимоги є дискримінаційними, оскільки:
Не є обов’язковими згідно з чинним законодавством – Сертифікати ISO 9001 та ISO 45001 не підтверджують якість саме 14% розчину соляної кислоти.
Обмежують коло потенційних учасників – Торговельні підприємства, які не є виробниками, фізично не можуть відповідати цим вимогам.
Неможливість своєчасного отримання – Процес сертифікації ISO займає від 15 до 30 днів, що унеможливлює подання тендерної пропозиції.
Ознаки упередженості – Вказані вимоги свідчать про лобіювання інтересів окремого учасника закупівлі.
Також варто зазначити, що попередні закупівлі були вами проведені за тендерними вимогами, які ви оприлюднили до внесення змін.
На підставі вищевикладеного ПРОСИМО:
Виключити з тендерної документації вимоги щодо надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 45001:2019 як обов’язкових.
Привести тендерну документацію у відповідність до принципів публічних закупівель, забезпечуючи рівні умови для всіх потенційних учасників.
Надати офіційну відповідь на дане звернення у встановлений законодавством строк. У разі ігнорування нашого звернення залишаємо за собою право звернення до правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником
відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації
визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації
зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або
сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим
замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх
необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або
послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології
виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт,
надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик
товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які
маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність
предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та
сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких
підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На виконання вищезазначеного, Замовником було включено в тендерну
документації вимоги щодо надання учасниками наступних документів: копія чинного
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Технічні умови на
виробництво (копія титульного листка ТУ, сфери застосування та таблиці показників);
Копія паспорту (сертифікату) якості з обов’язковою наявністю детальної інформації щодо
виробника, дати випуску, маси та показників якості; Копія чинної карти даних
небезпечного фактору та/або паспорту безпечності; Сертифікат відповідності системи
управління якістю у виробництві основних неорганічних хімічних речовин (ДСТУ ISO
9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018); Сертифікат відповідності системи управління
охороною здоров’я та безпекою праці у виробництві основних неорганічних хімічних
речовин (ДСТУ ISO 45001:2019).
Товар, що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Разом з тим, жодним нормативно-правовим актом не заборонена можливість здійснення
такої сертифікації. Послуги з сертифікації надають органи з оцінки відповідності,
компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним
законодавством.
Вимога щодо надання учасниками торгів документів, що підтверджують якість
товарів та сертифікатів ISO – це гарантія спроможності стабільно та безперервно
забезпечувати якість та безпечність товару протягом усього часу поставки; це
забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов'язковим
вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські
чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем, товари неналежної
якості своєчасно виявляються, а підприємство-виробник постійно вживає заходи з
поліпшення якості товарів і поліпшення задоволеності замовників; це гарантія наявності
кваліфікованого персоналу та ін.
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником
відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації
визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації
зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або
сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим
замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх
необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або
послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології
виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт,
надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик
товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які
маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність
предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та
сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких
підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На виконання вищезазначеного, Замовником було включено в тендерну
документації вимоги щодо надання учасниками наступних документів: копія чинного
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Технічні умови на
виробництво (копія титульного листка ТУ, сфери застосування та таблиці показників);
Копія паспорту (сертифікату) якості з обов’язковою наявністю детальної інформації щодо
виробника, дати випуску, маси та показників якості; Копія чинної карти даних
небезпечного фактору та/або паспорту безпечності; Сертифікат відповідності системи
управління якістю у виробництві основних неорганічних хімічних речовин (ДСТУ ISO
9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018); Сертифікат відповідності системи управління
охороною здоров’я та безпекою праці у виробництві основних неорганічних хімічних
речовин (ДСТУ ISO 45001:2019).
Товар, що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Разом з тим, жодним нормативно-правовим актом не заборонена можливість здійснення
такої сертифікації. Послуги з сертифікації надають органи з оцінки відповідності,
компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним
законодавством.
Вимога щодо надання учасниками торгів документів, що підтверджують якість
товарів та сертифікатів ISO – це гарантія спроможності стабільно та безперервно
забезпечувати якість та безпечність товару протягом усього часу поставки; це
забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов'язковим
вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські
чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем, товари неналежної
якості своєчасно виявляються, а підприємство-виробник постійно вживає заходи з
поліпшення якості товарів і поліпшення задоволеності замовників; це гарантія наявності
кваліфікованого персоналу та ін.
Основна речовина
Дата подання: 27 лютого 2025 15:26
Дата відповіді: 01 березня 2025 12:30
Добрий день! Шановний замовнику в Додатку 2 (Зміни), а саме, в таблиці де вказані Технічні характеристики, допущена помилка: «Масова частка основної речовин-- 14 %» – не вказана допустима похибка концентрації, або допустимий діапазон концентрацій основної речовини, без даних параметрів не можливо забезпечити якісні характеристики продукту. Просимо внести зміни і уточнити даний параметр якості предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Враховуючи специфіку виробничих потужностей Замовника, є потреба в закупівлі розчину соляної кислоти саме з масовою часткою основної речовини 14 %.
Дана вимога не є дискримінаційною у розумінні законодавства України з питань публічних закупівель. Крім того, на українському ринку товарів, що є предметом закупівлі, існує достатній рівень пропозицій щодо продажу розчину соляної кислоти масовою часткою основної речовини 14 %.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Враховуючи специфіку виробничих потужностей Замовника, є потреба в закупівлі розчину соляної кислоти саме з масовою часткою основної речовини 14 %.
Дана вимога не є дискримінаційною у розумінні законодавства України з питань публічних закупівель. Крім того, на українському ринку товарів, що є предметом закупівлі, існує достатній рівень пропозицій щодо продажу розчину соляної кислоти масовою часткою основної речовини 14 %.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-21-010245-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25069903
Дата подання: 10 березня 2025 12:30
Дата подання: 10 березня 2025 12:30
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 12 березня 2025 18:32
Рішення від 12.03.2025 № 3825.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 18:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2025 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛХІМСЕРВІС" |
448 000,00
UAH з ПДВ
|
437 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" |
509 700,00
UAH з ПДВ
|
437 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД" |
621 000,00
UAH з ПДВ
|
621 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛХІМСЕРВІС" #25069903 |
Відхилено |
437 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 17:24
|
ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" #44092394 |
Очікує рішення |
437 500,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 17:24
|