Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 tender.cv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 12:05 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 12:05 |
Очікувана вартість: | 57 952 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 579 524,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1. Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрати», оформлених згідно Додатків «Д» та «Е» МЕТОДИКИ, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата виставлення рахунку | 4.7. Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для забезпечення своєчасного виконання робіт за Договором (в тому числі для закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт за Договором) в період на протязі 10 (десяти) робочих днів після виставлення рахунку. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Виконавець підтверджує їх використання за призначенням «Актом приймання наданих послуг» та «Довідкою про вартість наданих послуг та витрати», підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які була надана попередня оплата. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 16:51 |
Тендерна документація_ 2025_МАПП.docx | |
21 лютого 2025 16:15 |
Додаток 5 (Проєкт договору)_МАПП.docx | |
21 лютого 2025 16:15 |
Додаток 3 (Технічна специфікація)_МАПП.pdf | |
21 лютого 2025 16:15 |
Додаток 11_Дефектні акти_МАПП.pdf |
21 лютого 2025 16:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 лютого 2025 16:51 |
Тендерна документація_ 2025_МАПП.docx
|
||||
21 лютого 2025 16:15 |
Додаток 5 (Проєкт договору)_МАПП.docx
|
||||
21 лютого 2025 16:15 |
Додаток 3 (Технічна специфікація)_МАПП.pdf
|
||||
21 лютого 2025 16:15 |
Додаток 11_Дефектні акти_МАПП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«…Відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити та надати копії відповідних, зазначених вище підтверджуючих документів на працівників:
«Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності), строкових контрактів), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо (далі –Документи). Зазначені Документи мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю…».
Учасник завантажив файл «8_Довідка_працівники.pdf» з наданою Інформаційною довідкою про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. №03 від 15.03.2025 р. (далі – Інформаційна довідка працівників).
У Протоколі УО №14-КПП Замовник вказав на документи, які Учасник не надав для підтвердження інформації, що зазначена у Інформаційній довідці працівників (Таблиця 2.1):
«Учасник на підтвердження інформації, яка міститься у колонках 2 – 4 рядків 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 2.1.) не надав, у складі виправлених документів тендерної пропозиції, підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи на працівників, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності), строкових контрактів), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо, укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю.».
Документи, надані Учасником станом на 07 березня 2025 о 23:53, завантажені у файлах "18_ЦПХ_ч.1.pdf" та файл "19_ЦПХ_ч.2.pdf" містять всі вказані за такими позиціями договори, але підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП), тому не відповідають вимогам частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які встановлені Замовником у тендерній документації.
Відповідну інформацію, з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 14-03-25, 16:13:41 на електронному майданчику E-Tender), зазначено у Протоколі УО №14-КПП (розділ ІІ «Інші невідповідності, виявлені Замовником при розгляді документів тендерної пропозиції учасника, завантажених в електронній системі закупівель, відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»»):
«…Учасник на виконання вимоги: «…надати Замовнику усі документи тендерної пропозиції Учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)» не надав Замовнику, у складі тентерної пропозиції учасника разом із виправленими документами тендерної пропозиції, інші документи тендерної пропозиції, підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи, які Учасник надав в електронній системі закупівель 07.03.2025 для участі у відкритих торгах з особливостями, у складі тендерної пропозиції, у файлах: … «18_ЦПХ_ч.1.pdf»; «19_ЦПХ_ч.2.pdf»; …».
Учасник не виправив невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації, та не підтвердив відповідність вимогам частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які встановлені Замовником у тендерній документації.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»…».
«…- Копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.
- Копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)1, тощо) …» .
У Протоколі УО №14-КПП Замовник вказав на документи, які Учасник надав для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці (Таблиця 3.1): «…файли «2.1_КБ-3_договір_07_27_24 від 17.09.2024 року.pdf», «2.2_КБ-3_договір_07_12_24 від 10.05.2024.pdf», в яких надав копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати до Договору №07/27/24 від 17.09.2024 року та Договору №07/12/24 від 10.05.2024 року…».
Також у Протоколі УО №14-КПП Замовник вказав на документи, які Учасник не надав для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці (Таблиця 3.1): «…підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи копії аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, а саме: Договору №07/27/24 від 17.09.2024 року та Договору №07/12/24 від 10.05.2024 року.».
У наданих Учасником файлах «17.1_Договір_07_27_24 від 17.09.2024.pdf»; «17.2_Договір_07_12_24 від 10.05.2024 року.pdf» містяться відповідні копії аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (Договір №07/27/24 від 17.09.2024 року та Договір №07/12/24 від 10.05.2024 року), але підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП), тому не відповідають вимогам частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які встановлені Замовником у тендерній документації.
Відповідну інформацію, з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації: 14-03-25, 16:13:41 на електронному майданчику E-Tender), зазначено у Протоколі УО №14-КПП (розділ ІІ «Інші невідповідності, виявлені Замовником при розгляді документів тендерної пропозиції учасника, завантажених в електронній системі закупівель, відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»»):
«…Учасник на виконання вимоги: «…надати Замовнику усі документи тендерної пропозиції Учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)» не надав Замовнику, у складі тентерної пропозиції учасника разом із виправленими документами тендерної пропозиції, інші документи тендерної пропозиції, підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи, які Учасник надав в електронній системі закупівель 07.03.2025 для участі у відкритих торгах з особливостями, у складі тендерної пропозиції, у файлах: … «17.1_Договір_07_27_24 від 17.09.2024.pdf»; «17.2_Договір_07_12_24 від 10.05.2024 року.pdf»; …».
Учасник не виправив невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до пункту 3.1 частини 3 Додатку 1 тендерної документації, та не підтвердив відповідність вимогам частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які встановлені Замовником у тендерній документації.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»…».
Скарги до процедури
Дата подання: 26 березня 2025 18:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000113 ● f2b0ed788549410eafde327ebb2e75dc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-21-010232-a, 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 16:14:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-010232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 14:20:05
Відповідь на запит від 24.04.2025
28.04.2025 №439
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На Ваш запит від 24.04.2025 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (далі – Закупівля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2025-02-21-010232-a) інформуємо наступне.
Для обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості Закупівлі працівниками Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник), шляхом обстеження міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (далі – МАПП), зібрана інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: кількість будівель, споруд, прибудинкової території, які підлягають утриманню, в тому числі з визначенням в них кількості кімнат, вікон, дверей, вбиралень та їх площ, наявності відповідного майна та інвентарю (кондиціонерів, котлів опалення, дизель-генераторів тощо), наявності відповідних мереж водо-, електро-, та газопостачання тощо. За основу визначення технічних характеристик під час обстеження МАПП, взято перелік послуг з комплексного утримання та технічного обслуговування будівель, споруд і прибудинкової території, визначеного в Додатку Б (довідковий) Методики визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення М 42.1-37641918-789:2024, розробленої ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П, Шульгіна» та затвердженої наказом Голови державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 01.02.2024 року. Після проведення обстеження МАПП було сформовано «Дефектні акти» по кожному МАПП окремо, що стало підставою для проведення кошторисних розрахунків на послуги з утримання пунктів пропуску та визначення їх очікуваної вартості. Результатом проведених розрахунків стали «Заплановані обсяги послуг з комплексного утримання» кожного з МАПП окремо, в яких визначено конкретний вид послуг (робіт), необхідних для забезпечення утримання та технічного обслуговування МАПП. Також у вказаних документах визначено й вимоги до якісних характеристик (якості матеріалів) послуг, з посиланням на відповідні ДСТУ, які надаватимуться та використовуватимуться під час здійснення комплексного утримання МАПП. В подальшому вказані документи увійшли до Технічної специфікації (Додаток 3 тендерної документації), яка опублікована у файлі «Додаток 3 (Технічна специфікація)_МАПП.pdf» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-21-010232-a.
Очікувана вартість Закупівлі розрахована на підставі затверджених Службою дефектних актів на надання послуг по кожному МАПП окремо, відповідно до «Методики визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення» М 42.1-37641918-789:2024, затвердженої наказом Голови державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 01.02.2024 року (далі – Методика); СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання» (Зміна №3), затверджена наказом Агентства відновлення від 08.02.2024 №Н-34); СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»; Окремих положень «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Зміна №1, №2, №3, №4); «Норм часу на матеріально-технічні ресурси, норми обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №603 від 25.12.2013 року; Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт (нова редакція), затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку громад та будівництва України від 31.12.2010 №573 та у чіткій відповідності видів та обсягів робіт, визначених дефектними актами по кожному МАПП окремо та затверджених Замовником (Додаток 11 тендерної документації).
Розрахунок проведено, виходячи з обсягів робіт, технології виконання робіт, використання сертифікованих матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів, фактичних виробничих норм витрат миючих засобів та переліку витратних матеріалів (Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3, Додаток 4 до Акту Служби відновлення №1 від 09.01.2025 «Про визначення фактичних виробничих норм витрат матеріалів (миючих засобів та засобів для дезінфекції), які будуть використовуватись для прибирання приміщень на міжнародних автомобільних пунктах пропуску: «Порубне - Сірет», «Мамалига - Крива», «Россошани - Брічень», «Кельменці - Ларга», «Сокиряни - Окниця», «Вашківці - Гріменкеуць» додаються у файлі «Акт №1+норми витрат_Додатки 1 – 4.pdf»).
За розрахунками замовника очікувана вартість закупівлі складає 57 952 416,00 гривень (п’ятдесят сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 00 коп.) з ПДВ.
Розрахункова кошторисна заробітна плата для визначення очікуваної вартості прийнята у розмірі 15037,56 грн., що відповідає рекомендованому рівню кошторисної заробітної плати на 2024 рік з урахуванням індексу споживчих цін у середньому до попереднього року у розмірі 109,7 відсотків (Додаток до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. №780 «Основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки»).
Вартість матеріальних ресурсів визначена на підставі фактичних їх витрат, виходячи з виробничих норм витрат матеріалів та вимог нормативних документів, з урахуванням середньої ціни, визначеної на підставі проведеного аналізу моніторингу цін у Чернівецькій області (Додаток 1 до «Порядку здійснення аналізу поточних цін на матеріальні та трудові ресурси в будівництві» до Наказу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області від 05.12 2023 №87 «Про затвердження «Порядку здійснення аналізу поточних цін на матеріальні та трудові ресурси у будівництві» у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області»).
Вартість експлуатації машин та механізмів визначена за їх усередненими показниками вартості, рекомендованими Держбудом на поточний період, з урахуванням середніх цін на паливно-мастильні матеріали в Чернівецькій області станом на 29.01.2025р.
Вартість інших прямих витрат визначена відсотковим показником у розмірі 40% від витрат на оплату праці робітників (у межах рекомендованих показників – Додаток А Методики).
Вартість загальновиробничих витрат визначена відсотковим показником у розмірі 40% від витрат на оплату праці робітників ( у межах рекомендованих показників – Додаток А Методики).
Для визначення кошторисного прибутку застосовано відсотковий показник у розмірі 10% від загальної собівартості послуг (у межах рекомендованих показників Додаток А Методики).
Для визначення розміру коштів на покриття адміністративних витрат застосовано відсотковий показник у розмірі 5% від загальної собівартості послуг (у межах рекомендованих показників Додаток А Методики).
Кошти на покриття ризиків визначені відсотковим показником у розмірі 15% від загальної собівартості послуг (у межах рекомендованих показників – Додаток А Методики);
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховані, виходячи зі строків утримання пунктів пропуску (12 місяців), визначені на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного та соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі.(п.4.2.9 Методики).
Фактичні виробничі норми витрат миючих засобів та перелік витратних матеріалів (із розрахунку на 1 місяць) (Додаток 12 тендерної документації).
Інформація про розраховану Замовником очікувану вартість, суми коштів на покриття ризиків та на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (Додаток 13 тендерної документації).
Додатки:
1. Дефектні акти додаються у файлі «Додаток 11_Дефектні акти_МАПП.pdf».
2. Технічна специфікація додається у файлі «Додаток 3 (Технічна специфікація)_МАПП.pdf».
3. Методика визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення» М 42.1-37641918-789:2024, затверджена наказом Голови державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 01.02.2024 року, за посиланням: https://online.budstandart.com/ua/catalog/document.html?id_doc=108141.
4. АКТ №1 від 09 січня 2025 року «Про визначення фактичних виробничих норм витрат матеріалів (миючих засобів та засобів для дезінфекції), які будуть використовуватись для прибирання приміщень на міжнародних автомобільних пунктах пропуску: «Порубне - Сірет», «Мамалига - Крива», «Россошани - Брічень», «Кельменці - Ларга», «Сокиряни - Окниця», «Вашківці - Гріменкеуць»» з Додатками 1–4 до Акту№1 від 09.01.2025 р. додаються у файлі «Акт №1+норми витрат_Додатки 1 – 4.pdf».
Начальник Ігор ГАХ
Виконавець:
Р.Іванюш (0372) 58-38-78
Л. Юха (0372) 58-38-78
В. Швець (0372) 58-38-72
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 09:38:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-010232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав разом з новою редакцією тендерної документації в електронній системі закупівель не оприлюднений перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не виконано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 11:19:33
Відповідь на запит від 08.05.2025
09.05.2025 №476
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На Ваш запит від 08.05.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (далі – Закупівля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2025-02-21-010232-a) інформуємо наступне.
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – уповноважена особа Замовника) протоколом № 09-КПП від 21 лютого 2025 року прийняте рішення про проведення Закупівлі з очікуваною вартістю 57 952 416,00 гривень (п’ятдесят сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 00 коп.) з ПДВ, у порядку, визначеному частиною 10 Особливостей та затвердження тендерної документації Закупівлі з додатками 1– 13 (рішення уповноваженої особи Замовника додається у файлі: «Протокол №09-КПП від 21.02.2025.pdf»).
При публікації оголошення Закупівлі в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2025-02-21-010232-a у розділі «Документи тендеру/Тип документа: Тендерна документація» уповноваженою особою Замовника опубліковано файл «Тендерна документація_ 2025_МАПП.docx» (21-02-2025, 16:33:39), який підписаний кваліфікованим електронним підписом (21-02-2025, 16:35:39). Після публікації файлу, на титульній сторінці тендерної документації виявлена технічна помилка у записі цифрового значення номера «…01…» протоколу рішення уповноваженої особи, який необхідно було вказати «…09…», а саме вказано:
«ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням уповноваженої особи
протокол № 01-КПП від 21 лютого 2025 року….»,
необхідно було вказати:
«ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням уповноваженої особи
протокол № 09-КПП від 21 лютого 2025 року….»,
Уповноваженою особою Замовника прийняте відповідне рішення про допущену технічну помилку (рішення уповноваженої особи Замовника додається у файлі: «Протокол №10-КПП від 21.02.2025.pdf»).
Відповідно до пункту 54 Особливостей:
«…Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. …».
Виявлена технічна помилка жодним чином не впливає на оголошення про проведення відкритих торгів (при заповненні відповідних електронних полів в електронній системі закупівель), на зміст і текст розділів та додатків 1 – 13 тендерної документації, не змінює її технічні, кількісні, якісні показники та будь-які інші умови та показники тендерної документації, тому за «характером здійснення» є опискою, яка виявлена одразу після публікації.
Враховуючи зазначене, виявлена технічна помилка не є змінами, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Через відсутність змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, – відсутній перелік змін, який необхідно внести, згідно вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. Тому в електронній системі закупівель опубліковано лише оновлена версія тендерної документації з виправленою та титульній сторінці технічною помилкою, підписана кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника.
У розділі «Документи тендеру/Тип документа: Тендерна документація» уповноваженою особою Замовника опубліковано інший файл «Тендерна документація_ 2025_МАПП.docx» (Експортовано: 21-02-2025, 16:51:10), підписаний кваліфікованим електронним підписом (Експортовано: 21-02-2025, 16:56:14), з виправленою технічною помилкою – заміною «01» на «09» у записі цифрового значення номера протоколу рішення уповноваженої особи, на заміну файлу «Тендерна документація_ 2025_МАПП.docx» (21-02-2025, 16:33:39), підписаний кваліфікованим електронним підписом (21-02-2025, 16:35:39), які отримали в електронній системі, після відповідної заміни, статус – «Видалено».
Додатки:
1. Рішення уповноваженої особи Замовника про проведення закупівлі – Протокол № 09-КПП від 21 лютого 2025 року, додається у файлі: «Протокол №09-КПП від 21.02.2025.pdf».
2. Рішення уповноваженої особи Замовника про допущену технічну помилку – Протокол № 10-КПП від 21 лютого 2025 року, додається у файлі: «Протокол №10-КПП від 21.02.2025.pdf».
Начальник Ігор ГАХ
Виконавець:
В. Швець (0372) 58-38-72
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
54 516 099,00
UAH з ПДВ
|
54 516 099,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
57 316 554,00
UAH з ПДВ
|
57 316 554,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
54 516 099,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2025 16:13
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31963989 |
Рішення скасоване |
57 316 554,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 15:36
|
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Очікує рішення |
54 516 099,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 15:36
|