Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дослідницькі послуги
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2025-02-21-009168-a ● 5584f2178e0e41b4a2306e4bf608576b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕЛЕКЦІЙНО-ГЕНЕТИЧНИЙ ІНСТИТУТ - НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР НАСІННЄЗНАВСТВА ТА СОРТОВИВЧЕННЯ |
Код ЄДРПОУ: | 00494628 |
Місцезнаходження: | 65036, Україна , Одеська обл., м. Одеса, ОВІДІОПОЛЬСЬКА ДОРОГА, 3 |
Контактна особа: |
Вячеслав Михайлович Соколов +380689472735 00494628@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 880 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з визначення сортових та посівних якостей насіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65036, Україна, Одеська область, м.Одеса, ОВІДІОПОЛЬСЬКА ДОРОГА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата послуг Замовником проводиться на підставі підписаного Сторонами Акту про надання послуг протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання зазначених документів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 15:32 |
ТД - Сертифікація насіння _ 2025.doc | |
21 лютого 2025 15:32 |
ДОДАТОК № 5 (проект договору).docx | |
21 лютого 2025 15:32 |
ДОДАТОК № 4 (п. 47).docx | |
21 лютого 2025 15:32 |
ДОДАТОК № 2 (тендерна пропозиція).docx | |
21 лютого 2025 15:32 |
ДОДАТОК № 7 (перелік документів переможця).docx | |
21 лютого 2025 15:32 |
ДОДАТОК № 6 (перелік документів учасника).docx | |
21 лютого 2025 15:32 |
ДОДАТОК № 3 (кваліфікаційні критерії).docx | |
21 лютого 2025 15:32 |
ДОДАТОК № 1 (тех вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділення закупівлі на окремі лоти
Дата подання: 25 лютого 2025 18:34
Дата відповіді: 28 лютого 2025 13:11
Відповідно до інформації, зазначеної у Тендерній документації закупівлі UA-2025-02-21-009168-a (а саме потреби Замовника щодо двох послуг - визначення посівних якостей насіння з видачею сертифікату державного зразка і визначення сортових якостей насіння з видачею сертифікату державного зразка), керуючись вимогами п.4 ст.22 і ст.5 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 р. "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників, вимагаємо розділити дану закупівлю на окремі лоти за видом послуг: окремо визначення посівних якостей насіння з видачею сертифікату українського зразка та окремо визначення сортових якостей насіння.
Наразі, відповідно до вимог "Порядку проведення сертифікації насіння, видачі та скасування сертифікатів на насіння", затвердженого постановою Кабміну від 17.11.2023 р. № 1210, єдиним уповноваженим органом на визначення посівних якостей насіння з видачею сертифікату українського зразка і визначення сортових якостей насіння з видачею сертифікату українського зразка є ДП «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції». Тільки зазначене підприємство може повністю відповідати вимогам, викладеним в документації Замовника, а наявна тендерна документація має ознаки написання під одного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення та надаємо відповідь.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до п. 39 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пунктом 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок). Пунктом 5 розділу 1 Порядку встановлено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
На підставі зазначеного вище, підстави для внесення змін до предмету даної закупівлі щодо розділення предмету закупівлі на окремі лоти відсутні, оскільки поділ на лоти Є ПРАВОМ, А НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України від 30 березня 2018 року № 4-рк, в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Згідно нормативного документу «ISTA Accreditation Standard for Seed Testing and Seed Sampling», розміщеного на офіційному веб-сайті: https://www.seedtest.org/api/rm/RPTP2JTYH9BX924/ista-accreditation-standard-for-seed-testing-and-s-4.pdf, сертифікати ІСТА можуть бути видані лише акредитованими лабораторіями, в сферу акредитації яких включені методи випробування насіння (ISTA Certificates can be issued only by accredited laboratories having seed testing methods included in their scope of accreditation). Водночас, даний Стандарт визначає вимоги до лабораторій, які можуть бути акредитовані на проведення тестувань та видачу сертифікатів ISTA. Законодавством України НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО спеціальне уповноваження органами влади підприємств на акредитацію чи видачу сертифікатів ISTA, так само як і ВІДСУТНЯ ЗАБОРОНА акредитації суб’єктів господарювання приватної форми власності на видачу сертифікатів ISTA.
З повагою, уповноважена особа СГІ-НЦНС Олександр Мацієвський
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до п. 39 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пунктом 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок). Пунктом 5 розділу 1 Порядку встановлено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
На підставі зазначеного вище, підстави для внесення змін до предмету даної закупівлі щодо розділення предмету закупівлі на окремі лоти відсутні, оскільки поділ на лоти Є ПРАВОМ, А НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України від 30 березня 2018 року № 4-рк, в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Згідно нормативного документу «ISTA Accreditation Standard for Seed Testing and Seed Sampling», розміщеного на офіційному веб-сайті: https://www.seedtest.org/api/rm/RPTP2JTYH9BX924/ista-accreditation-standard-for-seed-testing-and-s-4.pdf, сертифікати ІСТА можуть бути видані лише акредитованими лабораторіями, в сферу акредитації яких включені методи випробування насіння (ISTA Certificates can be issued only by accredited laboratories having seed testing methods included in their scope of accreditation). Водночас, даний Стандарт визначає вимоги до лабораторій, які можуть бути акредитовані на проведення тестувань та видачу сертифікатів ISTA. Законодавством України НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО спеціальне уповноваження органами влади підприємств на акредитацію чи видачу сертифікатів ISTA, так само як і ВІДСУТНЯ ЗАБОРОНА акредитації суб’єктів господарювання приватної форми власності на видачу сертифікатів ISTA.
З повагою, уповноважена особа СГІ-НЦНС Олександр Мацієвський
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ І ЕКСПЕРТИЗИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ" |
872 485,80
UAH з ПДВ
|
872 485,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ І ЕКСПЕРТИЗИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ" #39394238 |
Переможець |
872 485,80
UAH з ПДВ
|
05 березня 2025 22:33
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 05 березня 2025 22:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ І ЕКСПЕРТИЗИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ" #39394238 |
872 485,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|