ПОВІДОМЛЕННЯ

про намір укласти договір про закупівлю
UA-2025-02-21-008340-a


Найменування замовника: Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 38728418
Місцезнаходження замовника: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Вид предмета закупівлі: Послуги
Назва предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівель (інв. №11121, інв. №2183, інв. №2185) ЧФ ДП "АМПУ"
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Послуги з поточного ремонту будівель (інв. №11121, інв. №2183, інв. №2185) ЧФ ДП "АМПУ" ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи 1 послуга Україна, Відповідно до документації до 31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично виконані будівельні роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Акту прийому виконаних будівельних робіт, на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України та надання інших документів, визначених у Договорі ( для платників ПДВ). Замовник здійснює оплату за фактично виконані будівельні роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично виконані будівельні роботи, протягом 15-ти календарних днів з дня підписання Акту виконаних будівельних робіт, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця (для не платників ПДВ). Пiсляоплата 15 Календарні 100
Найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ТОВ РОЯЛ СТРОЙ ЛІМІТЕД
Ціна тендерної пропозиції/пропозиції: 584 000,00 UAH
Джерело фінансування закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 704000 UAH