Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковдра напіввовняна
Очікувана вартість
5 748 600,00 UAH
UA-2025-02-21-007522-a adcd22b827a4479698be183967fa5270
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Вікторович

+380630662699 a.zakharenko@sb3075.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Андрій Вікторович
+380630662699
a.zakharenko@sb3075.com.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 5 748 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 743,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14300 штука
Ковдра напіввовняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відсутнє
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Оригінал платіжної інструкції
Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
21 лютого 2025 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 14:47
Оголошення ковдра.docx
21 лютого 2025 14:47
Додаток №3.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій