Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа “Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України” |
Код ЄДРПОУ: | 38469768 |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Захисників України, будинок 3 |
Контактна особа: |
Михайленко Світлана Анатоліївна 380639575280 zakypivli.mirlana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 282 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані послуги на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 14:49 |
додаток_2 Перелік документів Переможця.doc | |
21 лютого 2025 14:49 |
додаток 1 Перелік документів які подаються Учасником.docx | |
21 лютого 2025 14:49 |
ТД_Поточний ремонт_5-й поверх 2025.doc | |
21 лютого 2025 14:49 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
21 лютого 2025 14:49 |
Додаток 1.1..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-07-000026 ● cb85b458b4af458a95fbea234bf77191
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2025 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 26-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-02-21-007318-a, 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 14:16:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування. Учасник надав Довідку №8 від 22.02.2025 за формою 2, в якій зазначив про 14 найменувань будівельних машин (механізмів), проте документи, що підтверджують право власності та /або користування, надав лише на орендований автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т.
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі. Проте, в тендерній пропозиції учасника ФОП Музики І.В. є лише інформація про один аналогічний договір, виконаний в повному обсязі, інформація про який зазначена в довідці від 28.02.2025 № 1 за формою 1. Інформація про виконання інших аналогічних договорів в повному обсязі відсутня.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-14 08:16:23
На Ваш запит від 11.03.2025 , Інформуємо:
1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
За результатом розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне:
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2025 рік.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі визначалось за наявним бюджетним фінансуванням від Міністерства охорони здоров’я України, та здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281), розробленого ФОП Черков О.В. на виконання договору від 10.02.2025 № 23-01/01 за предметом: «Послуги з розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Поточний ремонт п’ятого поверху будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3», та ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ ФІЛІЇ ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду кошторисної документації від 24-0017/03-25 від 20.02.2025.
Разом з цим надаємо наступні документи: Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Експертна оцінка.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ВІДПОВІДЬ:
Посилання на сторінку веб-сайту ДУ «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» https://ck.cdc.gov.ua/about/procurement/ (розділ «Закупівлі»).
3. Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування. Учасник надав Довідку №8 від 22.02.2025 за формою 2, в якій зазначив про 14 найменувань будівельних машин (механізмів), проте документи, що підтверджують право власності та /або користування, надав лише на орендований автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т.
ВІДПОВІДЬ:
В ТД чітко не визначено форму надання інформації, щодо підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів. Тому при розгляді тендерної пропозиції учасника взято до уваги Довідка у формі 2 (Довідка №8 від 22.02.2025), яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною та гарантійний лист (_ГАРАН ЛИСТ_280225_1600_.pdf), що, у разі перемоги у відкритих торгах, в учасника буде в наявності на момент початку виконання робіт все необхідне обладнання, зазначене у довідці за формою 2.
4. Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі.
ВІДПОВІДЬ:
ФОП Музика І.В. надала копії аналогічних договорів № 304 та № 02-10/1з копіями актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі.(дог 304 від 29 липня.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ ВЕРЕСЕНЬ_091024_1541_.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ_091024_1538_.pdf)
(ДОГОВIР ПIДРЯДУ_091024_1421)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-18 16:18:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 10.03.2025 № 40 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які згідно з пунктом 15.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, що визначений у пункті 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-20 14:19:57
На Ваш запит від 18.03.2025 , Інформуємо:
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) замовник зобов’язаний оприлюднити договір про закупівлю та всі його додатки, включаючи документи з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня укладення договору, якщо він укладений за результатами процедур закупівель (абзац другий частини 1 статті 41 Закону).
Згідно з частиною 1 статті 41 Закону, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, повинні включати найменування ресурсу (з характеристиками), одиницю виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати та країну походження товару для кожної номенклатурної позиції. Ці вимоги було дотримано у додатках до договору від 10.03.2025 № 40.
Пункт 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), прямо передбачає, що договір про закупівлю та його додатки розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник виконав цю вимогу, оприлюднивши договір від 10.03.2025 № 40 та всі додатки до нього у форматі PDF у встановлений строк — протягом трьох робочих днів з дня укладення.
Щодо вимоги машинозчитуваності, передбаченої пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі — Положення № 835), формат PDF відповідає визначенню машинозчитуваності за умови, що документ дозволяє ідентифікувати та отримувати конкретні дані. Оприлюднені замовником файли у форматі PDF містять структуровану інформацію (текстовий шар із чітко визначеними даними про ціни та характеристики ресурсів), що забезпечує можливість їх обробки програмними засобами без участі людини, як це передбачено абзацом п’ятим пункту 2 Положення № 835.
Таким чином, дії замовника щодо оприлюднення договору про закупівлю від 10.03.2025 № 40 та його додатків у форматі PDF у повному обсязі відповідають вимогам пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 15 Порядку № 1082 та пункту 9 Положення № 835, оскільки забезпечено як своєчасність оприлюднення, так і доступність інформації у структурованому вигляді, придатному для автоматизованої обробки.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Музика Ірина Віталіївна |
1 143 948,61
UAH з ПДВ
|
1 143 948,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Музика Ірина Віталіївна #2435819587 |
Переможець |
1 143 948,61
UAH з ПДВ
|
04 березня 2025 08:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 12:10
|
Додатки 40.pdf | укладений |
11 березня 2025 12:07
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
11 березня 2025 12:07
|
Лист згода.pdf | укладений |
11 березня 2025 12:07
|
договір 40.pdf | укладений |
11 березня 2025 12:07
|