Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт п’ятого поверху будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 282 000,00 UAH
UA-2025-02-21-007318-a 86727c9bc7ee4f02a50aec77799c9d77
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайленко Світлана Анатоліївна

380639575280 zakypivli.mirlana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України”
Код ЄДРПОУ: 38469768
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Захисників України, будинок 3
Контактна особа: Михайленко Світлана Анатоліївна
380639575280
zakypivli.mirlana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 282 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт п’ятого поверху будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Захисників України, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані послуги на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 14:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-07-000026 ● cb85b458b4af458a95fbea234bf77191
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 березня 2025 14:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

07.03.2025 № 26-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-02-21-007318-a, 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-11 14:16:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування. Учасник надав Довідку №8 від 22.02.2025 за формою 2, в якій зазначив про 14 найменувань будівельних машин (механізмів), проте документи, що підтверджують право власності та /або користування, надав лише на орендований автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т.
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі. Проте, в тендерній пропозиції учасника ФОП Музики І.В. є лише інформація про один аналогічний договір, виконаний в повному обсязі, інформація про який зазначена в довідці від 28.02.2025 № 1 за формою 1. Інформація про виконання інших аналогічних договорів в повному обсязі відсутня.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-14 08:16:23

На Ваш запит від 11.03.2025 , Інформуємо:

1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
За результатом розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне:
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2025 рік.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі визначалось за наявним бюджетним фінансуванням від Міністерства охорони здоров’я України, та здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281), розробленого ФОП Черков О.В. на виконання договору від 10.02.2025 № 23-01/01 за предметом: «Послуги з розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Поточний ремонт п’ятого поверху будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3», та ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ ФІЛІЇ ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду кошторисної документації від 24-0017/03-25 від 20.02.2025.
Разом з цим надаємо наступні документи: Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Експертна оцінка.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ВІДПОВІДЬ:
Посилання на сторінку веб-сайту ДУ «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» https://ck.cdc.gov.ua/about/procurement/ (розділ «Закупівлі»).

3. Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування. Учасник надав Довідку №8 від 22.02.2025 за формою 2, в якій зазначив про 14 найменувань будівельних машин (механізмів), проте документи, що підтверджують право власності та /або користування, надав лише на орендований автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т.
ВІДПОВІДЬ:
В ТД чітко не визначено форму надання інформації, щодо підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів. Тому при розгляді тендерної пропозиції учасника взято до уваги Довідка у формі 2 (Довідка №8 від 22.02.2025), яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною та гарантійний лист (_ГАРАН ЛИСТ_280225_1600_.pdf), що, у разі перемоги у відкритих торгах, в учасника буде в наявності на момент початку виконання робіт все необхідне обладнання, зазначене у довідці за формою 2.

4. Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі.

ВІДПОВІДЬ:
ФОП Музика І.В. надала копії аналогічних договорів № 304 та № 02-10/1з копіями актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі.(дог 304 від 29 липня.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ ВЕРЕСЕНЬ_091024_1541_.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ_091024_1538_.pdf)
(ДОГОВIР ПIДРЯДУ_091024_1421)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-18 16:18:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 10.03.2025 № 40 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які згідно з пунктом 15.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, що визначений у пункті 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-20 14:19:57

На Ваш запит від 18.03.2025 , Інформуємо:

Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) замовник зобов’язаний оприлюднити договір про закупівлю та всі його додатки, включаючи документи з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня укладення договору, якщо він укладений за результатами процедур закупівель (абзац другий частини 1 статті 41 Закону).
Згідно з частиною 1 статті 41 Закону, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, повинні включати найменування ресурсу (з характеристиками), одиницю виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати та країну походження товару для кожної номенклатурної позиції. Ці вимоги було дотримано у додатках до договору від 10.03.2025 № 40.
Пункт 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), прямо передбачає, що договір про закупівлю та його додатки розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник виконав цю вимогу, оприлюднивши договір від 10.03.2025 № 40 та всі додатки до нього у форматі PDF у встановлений строк — протягом трьох робочих днів з дня укладення.
Щодо вимоги машинозчитуваності, передбаченої пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі — Положення № 835), формат PDF відповідає визначенню машинозчитуваності за умови, що документ дозволяє ідентифікувати та отримувати конкретні дані. Оприлюднені замовником файли у форматі PDF містять структуровану інформацію (текстовий шар із чітко визначеними даними про ціни та характеристики ресурсів), що забезпечує можливість їх обробки програмними засобами без участі людини, як це передбачено абзацом п’ятим пункту 2 Положення № 835.
Таким чином, дії замовника щодо оприлюднення договору про закупівлю від 10.03.2025 № 40 та його додатків у форматі PDF у повному обсязі відповідають вимогам пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 15 Порядку № 1082 та пункту 9 Положення № 835, оскільки забезпечено як своєчасність оприлюднення, так і доступність інформації у структурованому вигляді, придатному для автоматизованої обробки.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа-підприємець Музика Ірина Віталіївна 1 143 948,61
UAH з ПДВ
1 143 948,61
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 березня 2025 15:56
Електронний підпис
06 березня 2025 15:55
Витяг (1).pdf
06 березня 2025 15:55
Довідка.pdf
06 березня 2025 15:55
Довідка.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:44
Електронний підпис
28 лютого 2025 17:25
_ФОП МУЗИКА 1_280225_1445_.pdf
28 лютого 2025 17:24
Працівника.pdf
28 лютого 2025 17:24
Дов МБП.pdf
28 лютого 2025 17:24
Дов МБП.pdf
28 лютого 2025 17:19
дог 304 від 29 липня.pdf
28 лютого 2025 17:19
проживання укр.pdf
28 лютого 2025 17:19
Особливості 1178.pdf
28 лютого 2025 17:19
музика 3_161224_1357_.pdf
28 лютого 2025 17:19
особливості 47.pdf
28 лютого 2025 17:19
ДОГОВIР ПIДРЯДУ_091024_1421_.pdf
28 лютого 2025 17:19
_ФОП МУЗИКА 1_280225_1445_.pdf
28 лютого 2025 17:19
Музика И.В, 1.pdf
28 лютого 2025 17:19
Субпідрядник.pdf
28 лютого 2025 17:19
ЦПХ_091024_1419_.pdf
28 лютого 2025 17:19
Виписка Музика І..pdf
28 лютого 2025 17:19
_ТЕХ ЗАВДАННЯ_280225_1558_.pdf
28 лютого 2025 17:19
Дов МБП.pdf
28 лютого 2025 17:19
музика 5_161224_1331_.pdf
28 лютого 2025 17:19
Музика И.В, 2.pdf
28 лютого 2025 17:19
ДУ №1 дог 86.pdf
28 лютого 2025 17:19
Проєкт договору.docx.xml.zip
28 лютого 2025 17:19
Обєднання.pdf
28 лютого 2025 17:19
З.п..pdf
28 лютого 2025 17:19
музика 1_161224_1359_.pdf
28 лютого 2025 17:19
Працівника.pdf
28 лютого 2025 17:19
_ГАРАН ЛИСТ_280225_1600_.pdf
28 лютого 2025 17:19
_ФОП МУЗИКА_280225_1433_-2.pdf
28 лютого 2025 17:19
музика 4_161224_1355_.pdf
28 лютого 2025 17:19
Договір Дов.pdf
28 лютого 2025 17:19
Відомості учасника.pdf
28 лютого 2025 17:19
12.imd
28 лютого 2025 17:19
Календарний (5).xlsx.xml.zip
28 лютого 2025 17:19
_ГАРАН ЛИСТ_280225_1600_.pdf
28 лютого 2025 17:19
музика 2_161224_1358_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Музика Ірина Віталіївна

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

особливості 47.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати довідку за формою 2. Довідка у формі 2 містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що, у разі перемоги у відкритих торгах, у нього буде в наявності на момент початку виконання робіт все необхідне обладнання, зазначене у довідці за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування.

Підтверджую

Дов МБП.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. У довідці обов’язково мають бути зазначені: виконавець робіт (виконроб) – не менше 1 особи; інженер з охорони праці – не менше 1 особи; робітники- будівельники – не менше 5 (п’яти) осіб, електрик – не менше 1 особи. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати трудовий договір/наказ про призначення/довідка ОК-7/довідка ОК-5/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, сторінка, що містить запис про прийом на роботу та наступна сторінка). Обов’язкове проходження навчання відповідальної особи: − Правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 − Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки На підтвердження проходження навчання надати посвідчення, чинне на дату подання тендерної пропозиції – для відповідальної особи. Окрім цього, надати копію посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, чинне на дату подання тендерної пропозиції – для інженера з охорони праці.

Підтверджую

Працівника.pdf

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури* (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі. * під об’єктами соціальної інфраструктури розуміти об'єкти житлового фонду, гуртожитки, навчальні заклади, заклади культури (крім кінотеатрів), фізичної культури та спорту, охорони здоров'я (крім санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку та аптек), соціального забезпечення, дитячі оздоровчі табори, виконані впродовж останніх трьох років.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Музика Ірина Віталіївна
#2435819587
Переможець 1 143 948,61
UAH з ПДВ
04 березня 2025 08:27

Документи

04 березня 2025 08:28
Довідка НАЗК
04 березня 2025 08:27
Електронний підпис
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (припинено)
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (припинено)
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2025 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Музика Ірина Віталіївна
#2435819587
1 143 948,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2025 08:28
Довідка НАЗК
04 березня 2025 08:27
Електронний підпис
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (припинено)
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (припинено)
01 березня 2025 09:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2025 12:10
Додатки 40.pdf укладений
11 березня 2025 12:07
Банківська гарантія.pdf укладений
11 березня 2025 12:07
Лист згода.pdf укладений
11 березня 2025 12:07
договір 40.pdf укладений
11 березня 2025 12:07