Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Олена Зубенко 380505748948 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 114 717 205,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 147 172,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. Замовник здійснює розрахунки за виконані Підрядником роботи по цьому Договору шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 14:33 |
Додаток 4 до тендерної документації Документи переможця.docx | |
21 лютого 2025 14:33 |
Тендерна документація.docx | |
21 лютого 2025 14:33 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору.doc | |
21 лютого 2025 14:33 |
Додаток 1 до тендерної документації Документи_учасника.docx | |
21 лютого 2025 14:33 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічна спеціфікація.docx | |
21 лютого 2025 14:33 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Підсумкова відомість ресурсів.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000028 ● fd2cf9af15c841eaa1566beb6eec0c99
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 16:58 |
Н А К А З
28.03.2025 № 28-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.03.2025 № 28-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-02-21-006909-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 12:28:00
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 2» (код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-006909-a), яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-04 12:22:23
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000028
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-04-01 12:28:00, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000028, опублікованого від 31 березня 2025 16:58, стосовно закупівлі робіт «Нове будівництво протирадіаційного укриття комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей" Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 2» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-21-006909-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 114 717 205,00 грн з ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
3. Для фінансування «Нове будівництво протирадіаційного укриття комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 2», Підприємству, як одержувачу коштів, відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 25.03.2025 № 356 «Про внесення змін і доповнень до розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 22.11.2024 № 1028 „Про обласний бюджет на 2025 рік”, зі змінами та доповненнями».
Кошти доведені з місцевого (обласного) бюджету за КПКВК МБ 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» та КПКВК МБ 0621262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»
Додатки
1. Експертиний звіт
2. Договірна ціна
3. Локальний кошторис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-11 15:35:58
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 2» (код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-006909-a), яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Відповідно до Вимоги про усунення невідповідностей, Замовником висувалась вимога Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - Учасник) відносно того, що учасник повинен привести банківську гарантію у відповідність до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – наказ № 2628).
12.03.2025 учасником на виконання вищезазначеної вимоги через електрону систему закупівель було надано банківську гарантію, зі змінами.
Проте, проаналізувавши надану учасником банківську гарантію було виявлено, що вона виправлена не повному обсязі, а саме:
- у банківській гарантії учасника зазначено «… Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними …».
У формі забезпечення тендерної пропозиції до наказу № 2628 зазначено «…відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними…».
Згідно з банківською гарантією учасника, у контексті даної вимоги повинен виступати саме принципал, як сторона банківської гарантії, а не учасник, який не є стороною у банківській гарантії;
- у банківській гарантії учасника зазначено «… Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання …».
У формі забезпечення тендерної пропозиції до наказу № 2628 зазначено «відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання».
У банківській гарантії учасника, відсутнє саме, яка сторона банківської гарантії повинна відкликати тендерну пропозицію.
В зв’язку з чим, прошу надати інформацію (пояснення) щодо вищезазначених невідповідностей в банківській гарантії учасника.
2. Додатком № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД передбачено монтаж дизель-генератора з АВР в кожусі; IP23; 380В; (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР.
Вимогами пункту 3.4. Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 10.02.2025 № 32), визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття у власність товарів – згідно з пунктом 9 розділу 3 тендерної документації), дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.
В зв’язку з цим, прошу надати інформацію щодо файлу(-ів) учасника, в яких міститься вищезазначений документ, а саме: сертифікат про походження товару.
3. Відповідно до пункту 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником було визначено, що підтверджуючими документами для суб’єктів малого підприємництва – є копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форми № 1-м та 2-м) за чотири попередні календарні роки.
В зв'язку з цим, прошу надати інформацію про файли учасника в яких містяться вищезазначені документи за чотири попередні календарні роки.
4. Відповідно до вимог п. 1.1.1 Додатку 1, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів/техніки для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази від 09.03.2025 № 01/03, яка містить перелік з 4-х позицій: автомобіль вантажний спеціальний – автокран більше 20т, автомобіль вантажний спеціальний самоскид 25т, екскаватор гусеничний, коток вібраційний.
Водночас, дослідженням Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено, що технічне завдання до даної закупівлі містить ряд робіт з використанням відповідної техніки (бульдозери, навантажувачі та ін.) та відповідного обладнання (компресори, бетононасоси, зварювальні апарати, перфоратори, пневматичні трамбівки, тощо).
В зв’язку з чим, прошу надати інформацію (пояснення) щодо не надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації про наявність зазначених машин, обладнання та механізмів, необхідних для виконання робіт по технічному завданню.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 16:22:42
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000028
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит управління Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 2025-04-11 15:35:58, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000028, опублікованого від 31 березня 2025 16:58, стосовно закупівлі робіт «Нове будівництво протирадіаційного укриття комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей" Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, 2» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-21-006909-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Банківська гарантія від 07.03.2025 рік № 45839 відповідає вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
2. Відповідно до статті IV Угоди про державні закупівлі жодна Сторона не застосовує правила походження щодо товарів і послуг, які імпортуються або поставляються іншими Сторонами з метою державних закупівель, що охоплюються цією Угодою, які відрізняються від правил походження, які застосовуються при звичайному характері торгівлі і під час імпорту або поставки таких товарів або послуг від таких Сторін.
Згідно з Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони «походження» означає, що товар підпадає під правила походження, викладені в Протоколі I до цієї Угоди («Щодо визначення концепції «походження товарів» і методів адміністративного співробітництва») (далі – Протокол). Відповідно до пункту 1 статті 16 Протоколу товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів:
(a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або
(b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, – декларація, що надалі іменуватиметься «декларацією інвойс», надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати; текст декларації інвойс наведений у Додатку IV до цього Протоколу.
Пунктами статті 41 Митного кодексу України встановлено, зокрема, документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Згідно з підпунктом 20 пункту 1 статті 4 митна декларація – заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.
Отже, відповідно до чинних нормативних актів та діючих міжнародних угод відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату про походження товару.
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами.
Також, слід зазначити, в тендерній пропозиції ТОВ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" наявні документи, які підтверджують походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР) а саме: Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою; відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303; сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23; сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23. В кожному з цих документів наявна інформація щодо походження COELMO саме з Італії: адреса: вул. Індустріальна 278, Агломерація ASI, 80011 Ачерра (NA), Італія або Via delle Industrie 278, Agglomerato Industriale ASI 80011 Acerra (NA) ITALIA.
Отже, ТОВ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" підтвердив країну походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР).
3. Згідно з пунктом 2 статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації"».
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» розпорядниками інформації щодо даних фінансової звітності (уповноваженими оприлюднювати дані фінзвітності і забезпечувати їх оновлення) призначено державні органи, якими вона подається:
- Держстат – щодо фінансової звітності компаній, яка складається і подається відповідно до Закону України «Про Бухгалтерський облік»;
- Державна податкова служба – оприлюднює фінансову звітність (Баланс і звіт про фінансові результати) подану як додаток до річної податкової звітності відповідно до п. 46.2 Податкову кодексу України.
Державна податкова служба оприлюднює їх на Єдиному порталі відкритих даних (https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9) та на власному веб-порталі. Частота оновлення набору даних складає – щороку. Кожен може ознайомитись з реальним фінансовим становищем компаній та розміром сплачених ними податків до бюджету. Крім того, є ряд сервісів які структурують та відображають дані, що оприлюднені у формі відкритих даних.
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону та умов тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами. Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
ТОВ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" надав інформацію щодо вимог пункту 1.4. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації та підтвердив, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
- доходу за останній звітний рік не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під Доходом розуміються суми Доходу від реалізації продукції, робіт, послуг (включаючи ПДВ) та інші доходи підприємства.
4. Вимогами пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації встановлено, зокрема, Учасники надають, оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми. До Довідки необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
1. Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т;
2. Кран, вантажопідйомність не менше 6,3 т.;
3. Коток.
У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки й інші будівельні машини і механізми.
В розумінні цієї вимоги, а саме «необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання» мається на увазі, що Замовник не вимагає від учасників наявності обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, які не передбачені технічною специфікацією. Тобто, не вимагається кулінарного обладнання, або друкарського, або металообробні машини тощо, тому що це не передбачено технічною специфікацією. Але вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації чітко містять ОБОВ’ЯЗКОВИЙ перелік (відповідно до вимог технічної специфікації) машин і механізмів інформація про які повинна бути наявна в довідці про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. До обов’язкового переліку не входять бульдозери, навантажувачі, компресори, бетононасоси, зварювальні апарати, перфоратори, пневматичні трамбівки та інші обладнання, машини і механізми для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації ТОВ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" підтвердив необхідну наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додатки:
1. Банківська гарантія
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" |
114 717 000,00
UAH з ПДВ
|
114 717 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" #40700370 |
Переможець |
114 717 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 14:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 17:24
|
Додаткова угода від 03.04.2025 №1.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2025 15:44
|
Договір №2703-НБ-КЗ.pdf | укладений |
01 квітня 2025 15:41
|
Додаток 5 Підс відом Коз ліцей.xml | укладений |
01 квітня 2025 15:41
|
Додаток 4 дц.xml | укладений |
01 квітня 2025 15:41
|
Додаток 3 протокол узгодж.xml | укладений |
01 квітня 2025 15:41
|
Додаток 2 ГРАФІК_Козацький_ліцей_Щаслива2_до_договору.xml | укладений |
01 квітня 2025 15:41
|
Додаток 1 ПЛАН фінансування Козац ліцей.xml | укладений |
01 квітня 2025 15:41
|
Договір Козацький ліцей.xml | укладений |
01 квітня 2025 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: Відповідно до листа Підрядника від 01.04.2025 №01/04-2, керуючись п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору від 27.03.2025 № 27/03-НБ/КЗ (далі – Договір) встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 34 415 100,00 грн (тридцять чотири мільйони чотириста п’ятнадцять тисяч сто гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 2. У зв’язку зі зміною та відкриттям Замовником та Підрядником рахунків, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в частині банківських реквізитів Сторін, а саме, розділ XX «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору викласти в наступній редакції: ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК Державне підприємство Місцеві дороги Запорізької області» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» Україна, 69095, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б код ЄДРПОУ 42698149, IBAN: UA878201720344311069430095750 IBAN: UA758201720344371068400095750 Державна казначейська служба України м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172 Директор ДП «МДЗО» ______________ Вікторія РЕПАШЕВСЬКА м.п. Україна, 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, б. 93, кімн. 63 код ЄДРПОУ 40700370 IBAN: UA063133990000026002055726277 в ЗАП.РУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», М.ЗАПОРІЖЖЯ IBAN:UA848201720355989000000713237 Державна казначейська служба України м. Київ E-mail:Esko.zp.ua@gmail.com Тел:380990504902 Директор ______________Олексій ЛЯШЕНКО м.п. Сторони дійшли згоди викласти п. 17.7. Розділу ХVІІ Договору в новій редакції: «17.7. Цей Договір складений українською мовою у 3 (трьох) примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу». Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у 3 (трьох) оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 27/03-НБ/КЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |