Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС)
Очікувана вартість
25 559 787,50 UAH
UA-2025-02-21-005624-a f57f28f5b4f6465ab549eafe185a7a26
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Ірина

380457255462 orlova@tptes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРИПІЛЬСЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка,
Контактна особа: Орлова Ірина
380457255462
orlova@tptes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2025 09:00
Очікувана вартість: 25 559 787,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС)

Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3090000 кіловат-година
Електрична енергія 1 клас напруги ДСТУ EN 50160:2023
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2026
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
810000 кіловат-година
Електрична енергія 2 клас напруги ДСТУ EN 50160:2023
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2026
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший платіж здійснюється не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати початку ро-зрахункового періоду (місяця) у розмірі не більше 30% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці Аванс 5 Календарні 30
Поставка товару Другий платіж не пізніше ніж на 15-й день після розрахункового періоду за фактично відпущену електроенергію з урахуванням плати за передачу електричної енергії Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2025 13:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

04 березня 2025 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2025 10:20
Зміни.docx
04 березня 2025 10:20
ЗТД Ел енергія 03.25.doc
04 березня 2025 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 13:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2025 10:20
Зміни.docx
04 березня 2025 10:20
ЗТД Ел енергія 03.25.doc
21 лютого 2025 13:58
ТД Ел енергія 02.25.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2025 15:43
Дата відповіді: 26 лютого 2025 10:22
Шановний Замовник! Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: - «сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.». Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечить постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних вимог не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність таких документів в учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 29 Особливостей передбачає, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предмет даної закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Беручи участь в публічних закупівлях на постачання електричної енергії, керуємось чинним ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначеності» та ДСТУ 3466-96. сертифікати ІСО не мають абсолютно ніякого значення для якісної поставки електричної енергії споживачам, а також при отриманні відповідної ліцензії також не передбачалось надання зазначених вище документів. До того ж надання у складі тендерної пропозиції таких сертифікатів означатиме необхідність здійснення Скаржником та іншими потенційними учасниками додаткових витрат для участі в закупівлі, хоча відповідно до чинного законодавства взагалі відсутня будь-яка вимога про обов’язок його отримання. Скаржник, маючи всі необхідні для постачання електричної енергії документи, перш за все чинну ліцензію, не зможе взяти участь в закупівлі через наявність дискримінаційної та необґрунтованої вимоги в тендерній документації.Разом з тим, встановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Електрична енергія не входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (відповідно до затверджених Правил сертифікації однорідних видів продукції (послуг). Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначеної дискримінаційної вимоги. Також до вище зазначеного є роз'яснення НКРЕКП, ознайомитись із яким можна по посиланню нижче. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги. https://www.nerc.gov.ua/news/sertifikaciya-elektrichnoyi-energiyi-dlya-cilej-zdijsnennya-publichnih-zakupivel
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Зазначені Вами вимоги тендерної документації стосуються лише тих випадків, коли предметом закупівлі (товар або товар, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт) є таким, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Предмет закупівлі: Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС) не підпадає під вищевказані вимоги законодавства щодо ступеня локалізації, тому вказані Вами документи учасникам подавати не потрібно.
національний стандарт
Дата подання: 25 лютого 2025 16:26
Дата відповіді: 26 лютого 2025 10:22
Шановний Замовник, в умовах тендерної документації наявна вимога про надання учасником сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Національним стандартом, яким керується учасники ринку електричної енергії є ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT). Чи буде подання учасником підтверджувального повідомлення Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (ДП "УкрНДНЦ") - який являється національним органом стандартизації, що розповсюджує офіційне видання національних стандартів, про прийняття вищевказаного національного стандарту та сам власне національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT) належним вином виконаною вимогою Замовника, встановленою тендерною документацією? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Зазначені Вами вимоги тендерної документації стосуються лише тих випадків, коли предметом закупівлі (товар або товар, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт) є таким, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Предмет закупівлі: Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС) не підпадає під вищевказані вимоги законодавства щодо ступеня локалізації, тому вказані Вами документи учасникам подавати не потрібно.
Невідповідність вимог передмету закупівлі
Дата подання: 01 березня 2025 15:19
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:26
Шановний Замовнику, в п.4.1 розділу І зазначено що предметом закупівлі є Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС) - в той же час в п.1 розділу ІІІ Замовник встановлює вимоги про надання довідки про ступінь локалізації та більш того вимогу яка не стосується взагалі предмету закупівлі, а саме "якщо предметом закупівлі є колісні транспортні засоби, учасником надається сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)." Наполягаємо про виключення вищезазначених вимог. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Обмеження ціни - антиконкурентні дії
Дата подання: 01 березня 2025 15:24
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:26
Шановний Замовнику, просимо виключити обмеження зазначене в ТД оскільки зазначена вимога не містить законних підстав та обмежує конкуренцію у пропозиціях учасників "УВАГА! ЦІНУ ЗА ОДИНИЦЮ ТОВАРУ БЕЗ ПДВ УЧАСНИК ПОВИНЕН ЗАЗНАЧАТИ ТІЛЬКИ З ДВОМА ЗНАКАМИ ПІСЛЯ КОМИ, ПРИ ЦЬОМУ ДРУГИЙ ЗНАК ПІСЛЯ КОМИ МАЄ БУТИ "0" АБО "5".".
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Погодинний графік споживання ЕЕ для ТКО/ПКО групи А та А1
Дата подання: 01 березня 2025 15:33
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:27
Шановний Замовнику, в технічних вимогах (Додаток 2) зазначено лише помісячне споживання по ТКО/ПКО для групи А та А1. Оскільки зазначена інформація не відображає погодинне навантаження - просимо надати графіки погодинного споживання ЕЕ за останні три місяці окремо по ТКО/ПКО групи А та А1 по кожному місяцю. Дякуємо.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Розрахунок вартості електричної енергії
Дата подання: 01 березня 2025 15:48
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:29
Шановний Замовнику, в п. 9.1. Додатку 2 в формульному розрахунку зазначено, що "Црдн - фактична базова ціна електричної енергії у попередньому розрахунковому періоді за результатами торгів на ринку «на добу наперед», (грн/Мвт∙год)". Тобто, зважаючи, що крайній термін подачі пропозицій припадає на березень 2025 року, то попереднім місяцем є "лютий 2025 року" таким чином в розрахунку маємо викоритати Црдн за лютий 2025 року. ОДНАК в п. 9.2. зазначено "При розрахунку вартості закупівлі електричної енергії прийняти ціну РДН ( та вартість послуг з передачі електричної енергії ОСП ( ) за січень 2025р.". Оскільки це невідповідність у вимозі просимо виправити тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розрахунок очікуваної вартості електричної енергії був зроблений за ціною РДН за січень 2025р. Для того, щоб всі Учасники були на рівних умовах, в тендерній документації для розрахунку вартості електричної енергії взятий січень 2025р.
Порядок зміни умов Договору
Дата подання: 01 березня 2025 16:28
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:30
Шановний Замовнику, в п.5 Додатку 3 до Договору зазначено наступне "зміна показника середньозваженої ціни електричної енергії на РДН і ВДР за відповідний календарний місяць у торговій зоні «ОЕС України» в порівнянні з вартістю електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії на день укладення Договору (останньої Додаткової угоди про зміну ціни), що включає вартість послуг Постачальника, пов'язаних з постачанням електричної енергії, без урахування регульованих тарифів і ПДВ; нову (змінену) ціну застосовують з першого числа відповідного розрахункового періоду (календарного місяця) і залишають незмінною до його завершення." Зважаючи, що у Замовника наявні ТКО/ПКО гр.А/А1 та гр.Б, застосування "...показника середньозваженої ціни електричної енергії на РДН і ВДР за відповідний календарний місяць" є некоректним оскільки вартість ЕЕ для таких для ТКО/ПКО гр.А/А1 розраховується з урахуванням індивідуального споживання ЕЕ по ТКО/ПКО гр.А/А1 і не дорівнює ""...показнику середньозваженої ціни електричної енергії на РДН і ВДР за відповідний календарний місяць". Просимо виправити порядок зміни ціни за одиницю з урахуванням вищезазначеного. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Умови Договру
Дата подання: 01 березня 2025 16:44
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:32
Шановний Замовнику, в. п.п.13 п.6.1 розділу 6 Договору зазначено про тещо Постачальник зобов'язується "13) забезпечувати для оператора системи фінансові гарантії у визначеному законодавством порядку у випадку оплати Споживачем послуги з розподілу (передачі) електричної енергії через Постачальника". Окрім того, що оператор системи передачі та оператор системи розподілу це різні юридичні особи, слід зазначити, що вимога не відноситься до правовідносин між Споживачем та Постачальником передбачених Договором про постачання електричної енергії. Просимо внести зміни в проєкт Договору та вилучити п.п.13 п.6.1 розділу 6 Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Умови Договору
Дата подання: 01 березня 2025 16:57
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:33
Шановний Замовнику, з метою урівнння прав та обв'язків Сторін просимо доповнити п. 12.20 проекту Договору "12.20. Дострокове розірвання договору може бути здійснене в наступних випадках: по згоді обох сторін, оформленій у письмовому вигляді шляхом підписання угоди між сторонами про це або шляхом обміну листами; з ініціативи Споживача, оформленої у вигляді письмового повідомлення про розірвання договору (лист), яке повинне бути направлено Постачальнику не пізніше 20-ти календарних днів до моменту розірвання." наступним абзацем " з ініціативи Постачальника, оформленої у вигляді письмового повідомлення про розірвання договору (лист), яке повинне бути направлено Постачальнику не пізніше 20-ти календарних днів до моменту розірвання у випадку у випадках, якщо Сторонами не досягнуто згоди щодо зміни ціни за одиницю Товару у порядку, визначеному Договором".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови щодо дострокового розірвання Договору при збільшенні ціни за одиницю Товару викладено в п.12.6 проєкту Договору.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 25 545 000,00
UAH
25 545 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 березня 2025 13:12
Електронний підпис
13 березня 2025 11:01
Комерційна пропозиція.pdf
11 березня 2025 17:07
Електронний підпис
11 березня 2025 16:58
Технічні вимоги.pdf.p7s
11 березня 2025 16:58
Витяг платник ПДВ.pdf.p7s
11 березня 2025 16:58
Витяг з ЄДР 10.01.pdf.p7s
11 березня 2025 16:18
Витяг з ЄДР 10.01.pdf
11 березня 2025 16:18
Витяг платник ПДВ.pdf
11 березня 2025 16:18
Технічні вимоги.pdf
11 березня 2025 16:18
Повноваження Кудько О.О.PDF
11 березня 2025 16:18
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі є нерезидентом

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#43801489
Очікує рішення 25 545 000,00
UAH
12 березня 2025 09:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 08:59

Вимога про усунення невідповідностей

У другому абзаці Комерційної пропозиції не вірно зазначено суму ПДВ. Надати виправлений документ відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації

Документи

12 березня 2025 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)