Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС)
Очікувана вартість
25 559 787,50 UAH
UA-2025-02-21-005624-a ● f57f28f5b4f6465ab549eafe185a7a26
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТРИПІЛЬСЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, |
Контактна особа: |
Орлова Ірина 380457255462 orlova@tptes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 25 559 787,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС)
Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3090000 кіловат-година
Електрична енергія 1 клас напруги ДСТУ EN 50160:2023
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2026
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
810000 кіловат-година
Електрична енергія 2 клас напруги ДСТУ EN 50160:2023
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2026
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перший платіж здійснюється не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати початку ро-зрахункового періоду (місяця) у розмірі не більше 30% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці | Аванс | 5 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Другий платіж не пізніше ніж на 15-й день після розрахункового періоду за фактично відпущену електроенергію з урахуванням плати за передачу електричної енергії | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 10:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 10:20 |
Зміни.docx | |
04 березня 2025 10:20 |
ЗТД Ел енергія 03.25.doc |
04 березня 2025 10:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2025 10:20 |
Зміни.docx
|
|||
04 березня 2025 10:20 |
ЗТД Ел енергія 03.25.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2025 15:43
Дата відповіді: 26 лютого 2025 10:22
Шановний Замовник! Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: - «сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.». Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечить постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних вимог не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність таких документів в учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 29 Особливостей передбачає, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предмет даної закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Беручи участь в публічних закупівлях на постачання електричної енергії, керуємось чинним ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначеності» та ДСТУ 3466-96. сертифікати ІСО не мають абсолютно ніякого значення для якісної поставки електричної енергії споживачам, а також при отриманні відповідної ліцензії також не передбачалось надання зазначених вище документів. До того ж надання у складі тендерної пропозиції таких сертифікатів означатиме необхідність здійснення Скаржником та іншими потенційними учасниками додаткових витрат для участі в закупівлі, хоча відповідно до чинного законодавства взагалі відсутня будь-яка вимога про обов’язок його отримання. Скаржник, маючи всі необхідні для постачання електричної енергії документи, перш за все чинну ліцензію, не зможе взяти участь в закупівлі через наявність дискримінаційної та необґрунтованої вимоги в тендерній документації.Разом з тим, встановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Електрична енергія не входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (відповідно до затверджених Правил сертифікації однорідних видів продукції (послуг). Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначеної дискримінаційної вимоги. Також до вище зазначеного є роз'яснення НКРЕКП, ознайомитись із яким можна по посиланню нижче. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги. https://www.nerc.gov.ua/news/sertifikaciya-elektrichnoyi-energiyi-dlya-cilej-zdijsnennya-publichnih-zakupivel
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Зазначені Вами вимоги тендерної документації стосуються лише тих випадків, коли предметом закупівлі (товар або товар, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт) є таким, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Предмет закупівлі: Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС) не підпадає під вищевказані вимоги законодавства щодо ступеня локалізації, тому вказані Вами документи учасникам подавати не потрібно.
національний стандарт
Дата подання: 25 лютого 2025 16:26
Дата відповіді: 26 лютого 2025 10:22
Шановний Замовник, в умовах тендерної документації наявна вимога про надання учасником сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Національним стандартом, яким керується учасники ринку електричної енергії є ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT). Чи буде подання учасником підтверджувального повідомлення Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (ДП "УкрНДНЦ") - який являється національним органом стандартизації, що розповсюджує офіційне видання національних стандартів, про прийняття вищевказаного національного стандарту та сам власне національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT) належним вином виконаною вимогою Замовника, встановленою тендерною документацією? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Зазначені Вами вимоги тендерної документації стосуються лише тих випадків, коли предметом закупівлі (товар або товар, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт) є таким, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Предмет закупівлі: Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС) не підпадає під вищевказані вимоги законодавства щодо ступеня локалізації, тому вказані Вами документи учасникам подавати не потрібно.
Невідповідність вимог передмету закупівлі
Дата подання: 01 березня 2025 15:19
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:26
Шановний Замовнику, в п.4.1 розділу І зазначено що предметом закупівлі є Електрична енергія (Електрична енергія для забезпечення об'єктів Трипільської ТЕС) - в той же час в п.1 розділу ІІІ Замовник встановлює вимоги про надання довідки про ступінь локалізації та більш того вимогу яка не стосується взагалі предмету закупівлі, а саме "якщо предметом закупівлі є колісні транспортні засоби, учасником надається сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)." Наполягаємо про виключення вищезазначених вимог. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Обмеження ціни - антиконкурентні дії
Дата подання: 01 березня 2025 15:24
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:26
Шановний Замовнику, просимо виключити обмеження зазначене в ТД оскільки зазначена вимога не містить законних підстав та обмежує конкуренцію у пропозиціях учасників "УВАГА! ЦІНУ ЗА ОДИНИЦЮ ТОВАРУ БЕЗ ПДВ УЧАСНИК ПОВИНЕН ЗАЗНАЧАТИ ТІЛЬКИ З ДВОМА ЗНАКАМИ ПІСЛЯ КОМИ, ПРИ ЦЬОМУ ДРУГИЙ ЗНАК ПІСЛЯ КОМИ МАЄ БУТИ "0" АБО "5".".
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Погодинний графік споживання ЕЕ для ТКО/ПКО групи А та А1
Дата подання: 01 березня 2025 15:33
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:27
Шановний Замовнику, в технічних вимогах (Додаток 2) зазначено лише помісячне споживання по ТКО/ПКО для групи А та А1. Оскільки зазначена інформація не відображає погодинне навантаження - просимо надати графіки погодинного споживання ЕЕ за останні три місяці окремо по ТКО/ПКО групи А та А1 по кожному місяцю. Дякуємо.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Розрахунок вартості електричної енергії
Дата подання: 01 березня 2025 15:48
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:29
Шановний Замовнику, в п. 9.1. Додатку 2 в формульному розрахунку зазначено, що "Црдн - фактична базова ціна електричної енергії у попередньому розрахунковому періоді за результатами торгів на ринку «на добу наперед», (грн/Мвт∙год)". Тобто, зважаючи, що крайній термін подачі пропозицій припадає на березень 2025 року, то попереднім місяцем є "лютий 2025 року" таким чином в розрахунку маємо викоритати Црдн за лютий 2025 року. ОДНАК в п. 9.2. зазначено "При розрахунку вартості закупівлі електричної енергії прийняти ціну РДН ( та вартість послуг з передачі електричної енергії ОСП ( ) за січень 2025р.". Оскільки це невідповідність у вимозі просимо виправити тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розрахунок очікуваної вартості електричної енергії був зроблений за ціною РДН за січень 2025р. Для того, щоб всі Учасники були на рівних умовах, в тендерній документації для розрахунку вартості електричної енергії взятий січень 2025р.
Порядок зміни умов Договору
Дата подання: 01 березня 2025 16:28
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:30
Шановний Замовнику, в п.5 Додатку 3 до Договору зазначено наступне "зміна показника середньозваженої ціни електричної енергії на РДН і ВДР за відповідний календарний місяць у торговій зоні «ОЕС України» в порівнянні з вартістю електричної енергії як товару в структурі ціни за одиницю електричної енергії на день укладення Договору (останньої Додаткової угоди про зміну ціни), що включає вартість послуг Постачальника, пов'язаних з постачанням електричної енергії, без урахування регульованих тарифів і ПДВ;
нову (змінену) ціну застосовують з першого числа відповідного розрахункового періоду (календарного місяця) і залишають незмінною до його завершення." Зважаючи, що у Замовника наявні ТКО/ПКО гр.А/А1 та гр.Б, застосування "...показника середньозваженої ціни електричної енергії на РДН і ВДР за відповідний календарний місяць" є некоректним оскільки вартість ЕЕ для таких для ТКО/ПКО гр.А/А1 розраховується з урахуванням індивідуального споживання ЕЕ по ТКО/ПКО гр.А/А1 і не дорівнює ""...показнику середньозваженої ціни електричної енергії на РДН і ВДР за відповідний календарний місяць". Просимо виправити порядок зміни ціни за одиницю з урахуванням вищезазначеного. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Умови Договру
Дата подання: 01 березня 2025 16:44
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:32
Шановний Замовнику, в. п.п.13 п.6.1 розділу 6 Договору зазначено про тещо Постачальник зобов'язується "13) забезпечувати для оператора системи фінансові гарантії у визначеному законодавством порядку у випадку оплати Споживачем послуги з розподілу (передачі) електричної енергії через Постачальника". Окрім того, що оператор системи передачі та оператор системи розподілу це різні юридичні особи, слід зазначити, що вимога не відноситься до правовідносин між Споживачем та Постачальником передбачених Договором про постачання електричної енергії. Просимо внести зміни в проєкт Договору та вилучити п.п.13 п.6.1 розділу 6 Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Умови Договору
Дата подання: 01 березня 2025 16:57
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:33
Шановний Замовнику, з метою урівнння прав та обв'язків Сторін просимо доповнити п. 12.20 проекту Договору "12.20. Дострокове розірвання договору може бути здійснене в наступних випадках:
по згоді обох сторін, оформленій у письмовому вигляді шляхом підписання угоди між сторонами про це або шляхом обміну листами;
з ініціативи Споживача, оформленої у вигляді письмового повідомлення про розірвання договору (лист), яке повинне бути направлено Постачальнику не пізніше 20-ти календарних днів до моменту розірвання." наступним абзацем " з ініціативи Постачальника, оформленої у вигляді письмового повідомлення про розірвання договору (лист), яке повинне бути направлено Постачальнику не пізніше 20-ти календарних днів до моменту розірвання у випадку у випадках, якщо Сторонами не досягнуто згоди щодо зміни ціни за одиницю Товару у порядку, визначеному Договором".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови щодо дострокового розірвання Договору при збільшенні ціни за одиницю Товару викладено в п.12.6 проєкту Договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
25 545 000,00
UAH
|
25 545 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #43801489 |
Очікує рішення |
25 545 000,00
UAH
|
12 березня 2025 09:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 08:59
|