Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котел підігрівача 175.36.017сб
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2025-02-21-005512-a e8b2d2dccf074eff870ba427147f42f5
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукліна-Піскунова Наталія Миколаївна

+380669034272 natalochka061181@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3074
Код ЄДРПОУ: 08151359
Місцезнаходження: Україна , Харківська обл., Харків,
Контактна особа: Кукліна-Піскунова Наталія Миколаївна
+380669034272
natalochka061181@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2025 13:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2025 13:59
Початок аукціону: 05 березня 2025 13:07
Початок аукціону: 05 березня 2025 13:07
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35420000-4: Частини транспортних засобів військового призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Котел підігрівача 175.36.017сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61172, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Кільцевий прїзд 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2025
ДК 021:2015: 35420000-4 — Частини транспортних засобів військового призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100
Підписання договору Одноразова поставка 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2025 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 15:33
5.3_Оголошення_про_закупівлю 101.docx
21 лютого 2025 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 13:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 15:33
5.3_Оголошення_про_закупівлю 101.docx
21 лютого 2025 13:54
5.3_Оголошення_про_закупівлю 101.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000044 ● 86ddc711eabc44b0a2bf4a11830be8b8
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.04.2025 № 117
(дата)

м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.04.2025 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
​до наказу Північно-східного офісу
​Держаудитслужби
​від 21.04.2025 № 117

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2025-02-21-005512-a 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-22 09:03:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару Котел підігрівача 175.36.017сб (ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів), очікуваною вартістю 4 100 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-21-005512-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно пункту 15 статті 14 Закону визначено, що Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ», у разі укладення договору пояснити причини його не оприлюднення?
3. Відповідно до пункту 18.4 Оголошення Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів) Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 2 до Оголошення, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки до проєкту Договору, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ" надано не заповнений п.3.1 та Додаток №1 до Проекту договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: Чому Замовником не виявлено зазначені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЗАПЧАСТИНИ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2025 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ" 2 450 000,00
UAH
2 200 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН ХОЛДІНГ ЦЕНТР" 3 825 000,00
UAH
2 300 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХІНКОММЕТ" 4 100 000,00
UAH
4 100 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2025 14:18
Електронний підпис
25 березня 2025 14:17
Довідка.pdf
24 березня 2025 17:20
Електронний підпис
24 березня 2025 17:20
Довідка ДПС.pdf
24 березня 2025 17:19
Довідка ДПС.pdf
18 березня 2025 17:17
Електронний підпис
04 березня 2025 09:26
Електронний підпис
04 березня 2025 09:26
Статут.pdf
04 березня 2025 09:26
Лист-згода.pdf
04 березня 2025 09:26
Рішення засновника.pdf
04 березня 2025 09:26
Наказ №1 від 24.01.2024.pdf
04 березня 2025 09:26
Договір.pdf
04 березня 2025 09:26
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2025 15:47
Електронний підпис
28 лютого 2025 15:47
Електронний підпис
28 лютого 2025 15:47
Пропозиція.pdf
28 лютого 2025 15:47
Наказ директор.pdf
28 лютого 2025 15:47
Статут(30.11.20) ЮХЦ.pdf
28 лютого 2025 15:47
ЮХЦ Виписка 01.08.24.pdf
28 лютого 2025 15:47
Рішення директор.pdf
28 лютого 2025 15:47
Рішення учасника.pdf
28 лютого 2025 15:47
Опис.pdf
28 лютого 2025 15:47
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2025 15:47
Проект договору.pdf
28 лютого 2025 15:47
Витяг ЮХЦ 11.11.2024.pdf
28 лютого 2025 15:47
ЮХЦ Витяг ПДВ 2024.pdf

Публічні документи

04 березня 2025 10:33
Електронний підпис
04 березня 2025 10:33
Електронний підпис
04 березня 2025 10:31
Пропозиція.pdf.p7s
04 березня 2025 10:31
Пропозиція.pdf
04 березня 2025 10:31
Лист гарантія.pdf.p7s
04 березня 2025 10:31
Проєкт договору.pdf.p7s
04 березня 2025 10:31
Довідка про ліцензію.pdf.p7s
04 березня 2025 10:31
Лист гарантія.pdf
04 березня 2025 10:31
Проєкт договору.pdf
04 березня 2025 10:31
Довідка про ліцензію.pdf
04 березня 2025 10:31
Статут та опись.pdf.p7s
04 березня 2025 10:31
Статут та опись.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Документ

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Документ

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН ХОЛДІНГ ЦЕНТР"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Документ

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Документ

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХІНКОММЕТ"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Документ

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Документ

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ"
#45379364
Переможець 2 200 000,00
UAH
15 березня 2025 09:38

Документи

15 березня 2025 09:37
Електронний підпис
15 березня 2025 09:36
Scan.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2025 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЗАПЧАСТИНИ"
#45379364
2 200 000,00
UAH
Документи

Документи

15 березня 2025 09:37
Електронний підпис
15 березня 2025 09:36
Scan.pdf