Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2025-02-21-003989-a f3423774796c47a5bd392d5be7e2d854
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Роман

+380322634214 r.savchuk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3002 НГУ
Код ЄДРПОУ: 08682683
Місцезнаходження: 79060, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів
Контактна особа: Савчук Роман
+380322634214
r.savchuk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника

Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ноутбук Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2025 12:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 12:49
1. Оголошення.doc
21 лютого 2025 12:49
Додаток 1 Документи що подаються Учасниками.doc
21 лютого 2025 12:49
Додаток 2 технічне завдання.docx
21 лютого 2025 12:49
Додаток 3 Пропозиція.doc
21 лютого 2025 12:49
Додаток 4 Довідка-підтвердження.doc
21 лютого 2025 12:49
Проєкт Договору .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2025 21:39
Дата відповіді: 27 лютого 2025 19:05
Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зацікавленість у закупівлі, і за звернення, яке Вам доводиться писати в такий пізній час. Але мабуть Ви помилились закупівлею, адже у нашій документації немає вимог надавати "лист авторизації від виробника". Усі документи, які ми вимагаємо прописані в Додатку 1, який є окремим файлом. І там немає вимоги надати документ про який Ви пишете.
Інформація для замовника!
Дата подання: 26 лютого 2025 21:40
Дата відповіді: 27 лютого 2025 19:09
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підкажіть де саме Ви побачили таку вимогу? В якій документації? Усі документи , які ми вимагаємо прописані в Додатку 1. І там немає жодного слова про обов"язкову наявність "авторизаційного листа виробника"
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Дата подання: 26 лютого 2025 21:58
Дата відповіді: 27 лютого 2025 19:17
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В якому документі Ви побачили вимогу надати лист від виробника , і що це за лист у Вашому розумінні? Читайте уважно Додаток 1 (окремий файл, де вказано що ми вимагаємо). Також нагадуємо, що в документації є контакти особи, з якою здійснюється зв"язок. Ви можете без зайвих труднощів задати питання і отримати миттєву відповідь (якщо така потрібна).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна" 148 896,00
UAH з ПДВ
148 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2025 21:45
Електронний підпис
07 березня 2025 21:43
Витяг пп 5,6,12 (88).pdf
07 березня 2025 21:43
Довідка пп3фіз підпис.pdf.p7s
07 березня 2025 21:43
Довідка пп3 фіз.pdf
28 лютого 2025 21:52
Електронний підпис
28 лютого 2025 21:52
Електронний підпис
28 лютого 2025 21:51
Проєкт Договору .pdf
28 лютого 2025 21:45
довідка Додаток 4.pdf
28 лютого 2025 21:40
технічні вимоги.pdf
28 лютого 2025 21:39
довідки.zip
28 лютого 2025 21:38
ГЛ щодо санкцій.pdf
28 лютого 2025 21:36
цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2025 21:36
установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
#3688801583
Переможець 148 896,00
UAH з ПДВ
03 березня 2025 15:38

Документи

03 березня 2025 15:38
Електронний підпис
03 березня 2025 15:35
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2025 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
#3688801583
148 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2025 15:38
Електронний підпис
03 березня 2025 15:35
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2025 16:48
Договір 167.pdf укладений
10 березня 2025 16:46