Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУСИНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26395906 |
Вебсайт: | https://dusinoshkola.e-schools.info |
Місцезнаходження: | 89332, Україна , Закарпатська обл., Мукачівський район, село Дусино, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок №85 |
Контактна особа: |
Валентина Таркович +380660891691 shkolaprozoro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 220 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 102,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2025 22:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2025 22:06 |
ТД перероблена Тверде паливо.docx | |
21 лютого 2025 12:34 |
Додаток № 4 Проект Договору.docx |
25 лютого 2025 22:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2025 22:06 |
ТД перероблена Тверде паливо.docx
|
|||
21 лютого 2025 12:34 |
Додаток № 4 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-18-000046 ● afb81341b0bd4681b9be1e3a506e63aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2025 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2025 № 15-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.03.2025 № 15-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-21-003779-a 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-18 16:18:38
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Тверде паливо ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-003779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Тверде паливо ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, як окремий додаток до тендерної документації, який би містив всі вимоги, визначених Замовником до учасника в інших положеннях/складових тендерної документації?
4) Які зміни були внесені уповноваженою особою Дусинського закладу загальної середньої освіти Свалявської міської ради в тендерну документацію на закупівлю «Тверде паливо ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо»?
Чому уповноваженою особою не опубліковано перелік змін відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-21 09:44:14
Відповідь на звернення
У відповідь на запит повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо як вкладення до даної відповіді.
2. Посилання, де оприлюднено обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dusinoshkola.e-schools.info/pages/obruntuvannja-tehnchnih-harakteristik-predmeta-zakupvl-rozmru-bjudzhetnogo-priznachennja-ochkuvano-vartost-predmeta-zakupvl Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проте, слід зазначити, що Особливості не містять окремих вимог до оформлення таких додатків, а тому Замовником на виконання пункту 29 Особливостей сформовано та долучено Додаток 1 та 3 до тендерної документації, які містять перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
3. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
20 лютого 2025 року Замовником внесені наступні зміни, а саме викладено всю тендерну документацію у новій редакції.
Враховуючи, що ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Особливості не містять жодних обмежень/типових форм щодо внесення змін до тендерної документації, на виконання пункту 54 Особливостей було завантажено файл нової редакції тендерної документації, що містить перелік змін до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому 25 лютого 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Паливні брекети з твердих порід деревини за кодом 09110000-3 — Тверде паливо, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-21-003779-a. Відповідно до Наказу Держаудитслужби № 15-з 18.03.2025 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Паливні брекети з твердих порід деревини за кодом 09110000-3 — Тверде паливо, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-21-003779-a. 18 березня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. 21 березня 2025 року Замовником було оприлюднено Пояснення на запит від 18.03.2025 року з додаванням необхідних документів. 26 березня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-21-003779-a (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, виявлено порушення, а саме, За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на дотримання вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та недопущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В першу чергу, Замовник зобов’язується неухильно дотримуватись вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, абзацу четвертого пункту 54 Особливостей під час проведення процедур закупівель в подальшому, зокрема при внесенні змін формувати та оприлюднювати перелік внесених змін до тендерної документації, а також при оприлюдненні нових закупівель формувати та оприлюднювати окремий додаток з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовником розроблено відповідні форми даних документів. Також, з метою недопущення встановлених Висновком порушень у подальшому, було прийнято рішення про притягнення осіб, якими допущені порушення до дисциплінарної відповідальності, шляхом накладення на відповідальних осіб, чиї дії спричинили встановлені Висновком порушення, дисциплінарні стягнення у вигляді зауваження, проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Окрім цього, Замовником було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме шляхом проведення внутрішнього навчання працівників (службовців), у тому числі, відповідальних за допущені порушення, щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель.
2025-03-31 14:50:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Перец Рената Михайлівна |
211 200,00
UAH з ПДВ
|
188 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ" |
217 088,00
UAH з ПДВ
|
188 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Перец Рената Михайлівна #3544710349 |
Переможець |
188 700,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2025 11:59
|
Зіскановане_20250310 (8).pdf | укладений |
10 березня 2025 11:57
|
Зіскановане_20250310 (15).pdf | укладений |
10 березня 2025 11:57
|
Зіскановане_20250310 (11).pdf | укладений |
10 березня 2025 11:57
|
Зіскановане_20250310 (14).pdf | укладений |
10 березня 2025 11:57
|
Зіскановане_20250310 (13).pdf | укладений |
10 березня 2025 11:57
|
Зіскановане_20250310 (9).pdf | укладений |
10 березня 2025 11:57
|
Зіскановане_20250310 (12).pdf | укладений |
10 березня 2025 11:57
|