Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення та впровадження системи відеоспостереження в закладах освіти (Код ДК 021: 2015- 51310000-8 «Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо-, та відеоапаратури»)
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2025-02-21-003042-a ● 81f3f6532009481fa1504e085c80fcfd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43971432 |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців,1 |
Контактна особа: |
Грень Оксана Миронівна +380969381935 osv_sokil@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 526,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.2. з грошовим покриттям. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 15150,00 гривень. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.4. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.5. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та містить інформацію про поточний рахунок обслуговуючого банку учасника, а також розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.6. Електронна банківська гарантія та інші документи банку повинні мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу і датовані не раніше дати виходу оголошення. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити замовника: Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області 81130, Львівська обл., Львівський р-н, с. Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1 ЄДРПОУ 43971432, р/р UA248201720344270005000183142 в ДКСУ, МФО: 820172 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Форма банківсько гарантії наведена у Додатку №2 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Встановлення та впровадження системи відеоспостереження в закладах освіти (Код ДК 021: 2015- 51310000-8 «Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо-, та відеоапаратури»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81130, Україна, Львівська область, заклади освіти Відділу освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області, 1) Сокільницький ліцей ім. І. Я. Франка Сокільницької сільської ради (с. Сокільники, вул. Д. Галицького, 16); 2) Годовицький ліцей Сокільницької сільської ради. (с. Годовиця, вул. Шевченка, 2); 3) Басівська початкова школа Сокільницької сільської ради (с. Басівка, вул. Зелена, 127); 4) Комунальний заклад дошкільної освіти "Садок Святого Миколая" (с. Сокільники, вул. Шептицького, 3-А).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 51314000-6 — Послуги зі встановлення відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 17:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 15:12 |
Тендерна документація відеоспостереження 2025_ зі змінами 17.03.docx | |
17 березня 2025 15:12 |
додаток 3. Проект договору 17.03.docx | |
17 березня 2025 15:12 |
додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції 17.03.docx | |
17 березня 2025 15:12 |
Додаток 1. Технічне завдання 17.03.doc | |
17 березня 2025 15:12 |
перелік змін.docx | |
21 лютого 2025 11:50 |
додаток 4. для переможця.docx |
17 березня 2025 17:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 березня 2025 15:12 |
Тендерна документація відеоспостереження 2025_ зі змінами 17.03.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 15:12 |
додаток 3. Проект договору 17.03.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 15:12 |
додаток 2. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції 17.03.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 15:12 |
Додаток 1. Технічне завдання 17.03.doc
|
|||||||||
17 березня 2025 15:12 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
21 лютого 2025 11:50 |
додаток 4. для переможця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 21 лютого 2025 12:29
Дата відповіді: 24 лютого 2025 19:04
Шановний замовнику. Ви вимагаєте обов’язкову наявність у штаті учасника не менше одного демобілізованого працівника. На підтвердження вимоги учасником надається Наказ про звільнення з військової служби працівника. Поясніть, будь-ласка, яким чином ця вимога впливає на предмет закупівлі та надайте посилання на норму законодавства, якою передбачено право замовника при закупівлі послуг вимагати від учасника наявність у штаті демобілізованого працівника та ще з наданням копії наказу про звідьнення з військової служби. З нетерпінням і цікавістю чекамо на компетентну відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Відповідно до додатку №2 до тендерної документації замовник встановив кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Очевидно, що для надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен мати трудовий ресурс, адже характер послуг не є таким, що їх можна надати дистанційно. Враховуючи зазначене, а також беручи до уваги кінцевий строк надання послуг, і була встановлена відповідна вимога до учасників.
Відповідно до додатку №2 до тендерної документації замовник встановив кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Очевидно, що для надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен мати трудовий ресурс, адже характер послуг не є таким, що їх можна надати дистанційно. Враховуючи зазначене, а також беручи до уваги кінцевий строк надання послуг, і була встановлена відповідна вимога до учасників.
Акт огляду
Дата подання: 21 лютого 2025 17:14
Дата відповіді: 24 лютого 2025 19:04
Вимагаємо видалити вимогу з обстеження місця встановлення відеонагляду , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт огляду, (зокрема беручи до уваги, що послуги мають надаватися на території військового містечка і туди зайти без дозволу командира неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Повідомляємо, що послуги будуть надаватися у навчальних закладах, а не на території військового містечка. Просимо уважно ознайомитися із технічним завданням та обсягами робіт/послуг, а також матеріалами, які необхідні для їх виконання.
Вимога про обстеження об’єктів є однаковою для всіх учасників, відтак усі учасники перебувають в рівних умовах. Як показує практика, навіть обстеження об’єкта та отримання учасником відповідного акту за підписом замовника не означає, що учасник візьме участь в закупівлі. Обстеження об’єкту дозволяє врахувати зауваження учасників, зокрема щодо обсягів робіт чи матеріалів.
Повідомляємо, що послуги будуть надаватися у навчальних закладах, а не на території військового містечка. Просимо уважно ознайомитися із технічним завданням та обсягами робіт/послуг, а також матеріалами, які необхідні для їх виконання.
Вимога про обстеження об’єктів є однаковою для всіх учасників, відтак усі учасники перебувають в рівних умовах. Як показує практика, навіть обстеження об’єкта та отримання учасником відповідного акту за підписом замовника не означає, що учасник візьме участь в закупівлі. Обстеження об’єкту дозволяє врахувати зауваження учасників, зокрема щодо обсягів робіт чи матеріалів.
питання
Дата подання: 25 лютого 2025 16:28
Дата відповіді: 27 лютого 2025 13:01
Шановний замовнику, ваша реакція на звернення безцінна, але вона не дає відповіді на поставлене питання: НАДАЙТЕ ПОСИЛАННЯ НА НОРМУ ЗАКОДАВСТВА, якою передбачено право замовника при закупівлі послуг вимагати від учасника наявність у штаті демобілізованого працівника та ще з наданням копії наказу про звідьнення з військової служби. Ми добре знаємо законодавство у сфері публічних закупівель і розуміємо, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. КЛЮЧОВЕ СЛОВО - ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ. Саме тому нам важливо розуміти, на підставі якої норми і якого закону ви вимагаєте від нас, як потенційного учасника те, що вимагаєте. Відповідно до чинного законодавства України, замовник зобов'язаний надати ВІДПОВІДЬ на звернення, а не просто відписку. Ви залишили наше питання без відповіді. Вимагаємо належним чином відреагувати на поставлене запитання та надати грунтовну відповідь на нього. Поважайте українське законодавство, будь-ласка!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дана вимога вже оскаржена до АМКУ. Очікуємо рішення.
Замовник встановив кваліфікаційні критерії, які передбачені у ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
На законодавчому рівні не існує якогось вичерпного списку, з якого замовник міг би обирати і встановлювати вимоги/перелік документів для учасників для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Замовники самостійно формулюють такі вимоги, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дана вимога вже оскаржена до АМКУ. Очікуємо рішення.
Замовник встановив кваліфікаційні критерії, які передбачені у ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
На законодавчому рівні не існує якогось вичерпного списку, з якого замовник міг би обирати і встановлювати вимоги/перелік документів для учасників для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Замовники самостійно формулюють такі вимоги, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
вимоги
Дата подання: 25 лютого 2025 16:35
Дата відповіді: 27 лютого 2025 13:05
Доводимо до вашого відома, що згідно умов ВАШОї тендерної документації, У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. У випадку, якщо ви не надасте обгрунтовану відповідь на поставлене нами вище запитання, це буде розцінено як ВІДСУТНІСТЬ відповідної норми у законодавстві, ТОБТО ВІДСУТНІСТЬ ОБОВЯЗКУ учасника складати та надавати відповідні документи, що дає нам право обмежитися наданням у складі тендерної пропозиції листа-розяснення. При цьому наголошуємо, що відповідно до ВАШОЇ тендерної документації, документи, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОДЕ БУТИ підставою для її відхилення замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Ваше питання неконкретне, тому важко вам надати чітку відповідь. Який саме документ для вас не передбачений чи ви не зобов'язані його складати?
Учасники самостійно несуть відповідальність за підготовку документів, які подаються у скалді тендерної пропозиції, в тому числі й щодо їх повноти.
Ваше питання неконкретне, тому важко вам надати чітку відповідь. Який саме документ для вас не передбачений чи ви не зобов'язані його складати?
Учасники самостійно несуть відповідальність за підготовку документів, які подаються у скалді тендерної пропозиції, в тому числі й щодо їх повноти.
уточнення
Дата подання: 25 лютого 2025 21:57
Дата відповіді: 27 лютого 2025 13:10
Шановний замовнику, відповідно до пункту 7 Тендерної документації, Інформація про субпідрядника/співвиконавця надається згідно із додатком №1. Зауважимо, що Додаток 1 не містить вимог щодо надання відомостей про субпідрядника/співвиконавця. Внесіть зміни
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за звернення. По закупівлі подана скарга. Такі зміни внесемо до тендерної документації, але після того, як буде опубліковане рішення АМКУ щодо поданої скарги.
Дякуємо за звернення. По закупівлі подана скарга. Такі зміни внесемо до тендерної документації, але після того, як буде опубліковане рішення АМКУ щодо поданої скарги.
гарантія
Дата подання: 18 березня 2025 23:58
Дата відповіді: 21 березня 2025 01:25
Шановний замовнику. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання саме банківської гарантії, так як згідно законодавства гарантія може бути і страховою, і виданою іншою фінансовою установою. радимо уважно ознайомитися з практикою АМКу з цього питання і не допускати встановлення дискримінаційних вимог. дякую
Відповідь: Шановний учасник!
Практика АМКУ з цього питання доволі неоднозначна. Із вашого питання незрозуміло як саме конкретно вас дискримінує ця вимога і чому ви не можете оформити банківську гарнтію. Тендерною документацією не обмежено вибір банківських установ, а тому оформити забезпечення ви можете у будь-якому банку. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020р.
Практика АМКУ з цього питання доволі неоднозначна. Із вашого питання незрозуміло як саме конкретно вас дискримінує ця вимога і чому ви не можете оформити банківську гарнтію. Тендерною документацією не обмежено вибір банківських установ, а тому оформити забезпечення ви можете у будь-якому банку. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-21-003042-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН-СБЛ", Код ЄДРПОУ:35753698
Дата подання: 25 лютого 2025 23:14
Дата подання: 25 лютого 2025 23:14
Дискримінаційні умови тендерної документації
Відділ освіти Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення за ідентифікатором UA-2025-02-21-003042-a за предметом закупівлі: Встановлення та впровадження системи відеоспостереження в закладах освіти (Код ДК 021: 2015- 51310000-8 «Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо-, та відеоапаратури»).
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 01 березня 2025 р. 00:00 години.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ПП «СКОРПІОН-СБЛ» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель, призводять до дискримінації та обмеження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2025 15:37
рішення від 27.02.2025 № 3034.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2025 15:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 № 3510.pdf
Дата публікації: 07 березня 2025 15:42
рішення від 06.03.2025 № 3510.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 18:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник вніс зміни до тендерної документації та виключив із неї оскаржувані вимоги.
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2025 15:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНЦІВ ІГОР ДАНИЛОВИЧ" |
479 615,00
UAH з ПДВ
|
479 615,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНЦІВ ІГОР ДАНИЛОВИЧ" #2797306052 |
Переможець |
479 615,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 15:08
|
Договір 40 2025.pdf | укладений |
02 квітня 2025 15:02
|