Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини та гумотехнічні вироби до дизель-генераторів на базі двигуна типу 12ZV40/48
Очікувана вартість
3 894 074,88 UAH
UA-2025-02-21-000310-a ● 37753331d0a84e68b6324e0aeb7b1476
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Орлянська Світлана Аркадіївна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 08:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 894 074,88 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 940,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської або страхової гарантії. Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції, розмір якого повинен становити: 38 940,75 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Забезпечення тендерної пропозиції може бути у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist#3 згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує АТ «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є АТ «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та надається за Формою, яка затверджена Замовником (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «СТРАХОВА ГАРАНТІЯ з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (забезпечення тендерної пропозиції), додаток 1». Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжну інструкцію, або прибутковий касовий ордер, або чек, або інші розрахункові документи) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вищевказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі абз. 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38940.75 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31160000-5: Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штука
Кільце ущільнююче трубопроводу води, що охолоджує циліндри 40,64х5,33
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
120 штука
Кільце ущільнююче кожуху штовхача клапана 100,97х5,33
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
60 штука
Кільце ущільнююче втулки циліндру (верхнє) 506,86х6,99
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
48 штука
Собачка поршню обертового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
60 штука
Ущільнення трубопроводу води, що охолоджує циліндри 86х86х1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
24 штука
Пружина собачки поршню обертового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
1 штука
Комплект ущільнень та прокладок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
24 штука
Пружина собачки поршню обертового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 31161000-2 — Частини електродвигунів і генераторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати. Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога - застосування вже узгодженного проєкту контракту
Дата подання: 26 лютого 2025 16:55
Дата відповіді: 28 лютого 2025 14:58
Шановні пані та панове, враховуючи те, що предмет закупівлі залишається незмінним, пропонуємо Вам розглянути застосування проєкту контракту у додатку, який було узгоджено та укладено нашими сторонами за підсумками переговорів стосовно контракту 53-129-01-23-02809 від 11.07.2023 для укладення контракту за даною закупівлею.
Проєкт контракту містить зміни запропоновані нашою стороною відповідно положень п. 6.6 СОУ НАЕК 045 з огляду на бездоганний досвід постачань за контрактами минулих 6 років та результатами проведеної оцінки нас як Постачальника цієї Продукції зі сталим процесом виготовлення Продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та виробничих потреб замовника.
Наразі звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Наразі звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією
Дата подання: 26 лютого 2025 17:00
Дата відповіді: 28 лютого 2025 14:56
Шановні пані та панове, в процесі підготовки документів для прийняття участі в закупівлі в частині забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією банк-емітент щойно повідомив нам, що для завершення процесу емісії банківської гарантії банку потрібно більше часу. Враховуючи наведені обставини, просимо вас перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 21.03.2025.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
умови оплати - акредитив
Дата подання: 27 лютого 2025 14:47
Дата відповіді: 28 лютого 2025 14:58
Умовами пункту 3 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів: оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. З огляду на досвід виконання нашим підприємством аналогічних договорів процедура проведення митного оформлення товару і вхідного контролю першого і другого етапів (ВК1, ВК2) не залежить від Постачальника продукції в повній мірі і може бути розтягнута в часі на невизначений термін з невідомих нам причин, що робить не прогнозованими терміни оплати за поставлену продукцію. Відсутність розуміння про чіткі терміни оплати за поставлену продукцію ставить підприємство в скрутне становище в частині оплати обов'язкових платежів (податків та зборів), виплати заробітної плати співробітникам і розрахунків з контрагентами. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до пункту 3 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію: Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції на дату укладення договору по курсу НБУ, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. Умови відкриття та здійснення оплати коштів за акредитивом визначаються Сторонами при укладенні Контракту. Оплата за поставлену Продукцію здійснюється шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається на суму Партії Продукції. Строк дії акредитиву – 5 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та виробничих потреб замовника.
Наразі звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Наразі звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
термін поставки
Дата подання: 06 березня 2025 12:00
Дата відповіді: 07 березня 2025 11:39
Шановні, пані та панове, встановлений термін поставки 30.6.2025 є занадто коротким. Стандартний термін поставки для цієї позиції складає 8 місяців після підписання контракту. Просимо Вас внести відповідні зміни до закупівлі.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
умови оплати
Дата подання: 21 березня 2025 10:43
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:20
З посиланням на наше звернення, щодо умов оплати передбачених ТД для учасників нерезидентів від 27.02.2025 14:47, звертаємося до Вас з альтенативним зверненням, а саме звертаючи увагу на порівняно невеликий обєм закупівлі пропонуємо Вам узгодити умови оплати наступним чином.
Умовами пункту 3 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів: оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Просимо Вас внести зміни до пункту 3 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію: оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-21-000310-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: WARTSILA FRANCE SAS, Код ЄДРПОУ:FR38946650686
Вимога - застосування вже узгодженного проєкту контракту
Шановні пані та панове, враховуючи те, що предмет закупівлі залишається незмінним, пропонуємо Вам розглянути застосування проєкту контракту у додатку, який було узгоджено та укладено нашими сторонами за підсумками переговорів стосовно контракту 53-129-01-23-02809 від 11.07.2023 для укладення контракту за даною закупівлею.
Проєкт контракту містить зміни запропоновані нашою стороною відповідно положень п. 6.6 СОУ НАЕК 045 з огляду на бездоганний досвід постачань за контрактами минулих 6 років та результатами проведеної оцінки нас як Постачальника цієї Продукції зі сталим процесом виготовлення Продукції.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
WARTSILA FRANCE SAS |
3 861 960,16
UAH
|
3 861 960,16
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
WARTSILA FRANCE SAS #FR38946650686 |
Переможець |
3 861 960,16
UAH
|
24 квітня 2025 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 14:35
|