Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини до автомобільної техніки спеціального призначення
Очікувана вартість
803 728,00 UAH
UA-2025-02-20-013520-a a30755f276ab40c7ac8dc87106f914f1
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Круцик

+380365634004 oov2363@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2363
Код ЄДРПОУ: 08003386
Місцезнаходження: 35602, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, м. Дубно
Контактна особа: Роман Круцик
+380365634004
oov2363@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2025 22:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2025 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2025 23:00
Початок аукціону: 03 березня 2025 13:44
Початок аукціону: 03 березня 2025 13:44
Очікувана вартість: 803 728,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 018,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штука
Запчастини до автомобільної техніки спеціального призначення (33 позиції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35602, Україна, Рівненська область, місто Дубно, пров. Страклівський, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2025 22:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2025 22:21
Тендерна документація № 32 від 20.02.2025.doc
20 лютого 2025 22:21
Тендерна документація № 32 від 20.02.2025.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквівалентів
Дата подання: 23 лютого 2025 15:24
Дата відповіді: 25 лютого 2025 13:41
Добрий день. Чи розглядається можливість постачання еквівалентів?
Відповідь: Доброго дня, шановний постачальник,так, розглядається еквівалент, але повинен відповідати вказаному вінкоодові автомобіля.
Супроводжувальні документи
Дата подання: 25 лютого 2025 17:22
Дата відповіді: 26 лютого 2025 15:07
Добрий день. Чиним закондавством не встановлено обовʼязкова сертифікація та паспортизація товарів зазначених в даній закупівлі. Прошу внести правки в проєкт договору щодо п.3.2.1., п.3.6, п.3.7 про обовʼязковість даних документів. Так само до переліку вимог щодо учасників. П 4.7 - Як саме ви робитимете дослідження на якість? Гарантія на товар від постачальника є запорукою якості товару. Відповідно прошу внести зміни в п.4.7, п.5.1 г) - видалити , п.6.4 - лишити трактування "некомплектної"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,внесуться відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-02-20-013520-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE", Код ЄДРПОУ:30865632
Дата подання: 31 березня 2025 10:40
Оскарження дискваліфікації
Згідно рішення протоколу №111 від 26.03.25 пропозиція ТОВ "INTER CARS UKRAINE" була повернута на стадію кваліфікації. Згідно регламенту проведення тендерних закупівель покупець має зробити запит на усунення невідповідностей, в разі наявності таких. ТОВ "INTER CARS UKRAINE" не отримував вимог на усунення невідповідностей. На базі чого була дискваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2025 17:15
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Документації у разі якщо учасник не повинен складати/надавати/не передбачено законодавством якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Згідно з вимогами Додатку 2 Документації для підтвердження інформації про їх відповідність умовам документації, зокрема, кваліфікаційних критеріїв, учасники в складі пропозиції мають надати, зокрема, довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (машини, обладнання, склади, приміщення для зберігання товару, офісне приміщення тощо), що буде підтвердженням спроможності учасника виконання умов поставки товару та довідку про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою.
В складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутні вищевказані довідки, а також відсутні будь-які документи та/або інформація про причини ненадання вищевказаних довідок,чим не дотримано вимоги Додатку 2 Документації, п.1 розділу ІІІ Документації.
Крім того, згідно з вимогами Додатку 2 Документації учасник в складі пропозиції має надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договорів, з інформацією про виконання аналогічного/их договору за період 2018 - 2023 рр., за встановленою формою. Так, за формою, встановленою Додатком 2 Довідки до Документації має міститись інформація щодо суми договору.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» наявна Довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), яка не містить інформацію про суму аналогічного договору (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), чим недотримано вимоги Додатку 2 Документації.
Також, згідно з вимогами Додатку 2 Документації учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів документами, зокрема, відгуком за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою поточного року.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутній вищевказаний відгук, а також відсутні будь-які документи та/або інформація про причини ненадання вищевказаних довідок,чим не дотримано вимоги Додатку 2 Документації, п.1 розділу ІІІ Документації.
Пунктом 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ Документації учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій заповнену технічну специфікацію в стверджувальній формі (згідно додатку №3 до Документації) з визначеними Учасниками позиціями щодо вимог.
Пунктом 2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до Документації визначено вимоги до предмету закупівлі в формі таблиці, що включає в себе безпосередньо вимоги Замовника до предмету закупівлі (стовпчик 1), редакцію Учасника (стовпчик 2) та примітку (стовпчик 3) (далі – Таблиця) .
Так, на виконання вимог до предмету закупівлі, зазначених Замовником в вищевказаній Таблиці учасник, має надати інформацію та документи, зокрема: Учасник повинен надати копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості та/або іншого документу, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару; Учасник повинен гарантувати (гарантійний лист повинен надати у складі пропозиції), що товар не перебував в експлуатації, не перебуває у розшуку, під забороною відчуження, арештом; не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою; не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством; умова поставки: DDP; постачання має відбуватись автотранспортом; учасник (постачальник) гарантує дотримуватись вимог екологічної безпеки, товар що поставляється не наносить шкоди довкіллю; учасник (постачальник) повинен забезпечити поставку товару протягом 3-х календарних днів з моменту отримання учасником (постачальником) заявки від Замовника (покупця).
Учасником-переможцем ТОВ «INTER CARS UKRAINE» в складі пропозиції не надано вищезазначену інформацію та документи передбачені п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до Документації. Також, в складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутні будь-які документи та/або інформації про причини ненадання вищевказаних документів, передбачених п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до документації спрощеної закупівлі.
Крім того, згідно з пунктом 3 Додатку 3 до Документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати Довідку у довільній формі яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутня інформація та документи, які містять інформацію про адресу виробника, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар та відповідність товару нормативній документації.
Враховуючи, що пропозиція учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» крім невідповідностей в інформації та/або документах , що може бути усунена учасником закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, не відповідає вимогам технічної специфікації, пропозиція підлягала відхиленню згідно підстав, визначених у пункті 6 розділу IV Документації та у пункті 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-17-000059 ● 51eefc11afa042119e43b65fe35ecc5a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2025 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.03.2025 № 13-з
Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.03.2025 № 13-з.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-20-013520-a  20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-17 17:01:57

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Запчастини до автомобільної техніки спеціального призначення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-013520-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 3 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі (вимоги до спрощеної закупівлі) учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій заповнену технічну специфікацію в стверджувальній формі (згідно додатку №3 до Документації) з визначеними Учасниками позиціями щодо вимог.
Пунктом 2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до документації спрощеної закупівлі визначено вимоги до предмету закупівлі в формі таблиці, що включає в себе безпосередньо вимоги Замовника до предмету закупівлі (стовпчик 1), редакцію Учасника (стовпчик 2) та примітку (стовпчик 3) (далі – Таблиця) .
Так, на виконання вимог до предмету закупівлі, зазначених Замовником в вищевказаній Таблиці учасник, має надати інформацію та документи, зокрема: Учасник повинен надати копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості та/або іншого документу, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару; Учасник повинен гарантувати (гарантійний лист повинен надати у складі пропозиції), що товар не перебував в експлуатації, не перебуває у розшуку, під забороною відчуження, арештом; не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою; не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством; умова поставки: DDP; постачання має відбуватись автотранспортом; учасник (постачальник) гарантує дотримуватись вимог екологічної безпеки, товар що поставляється не наносить шкоди довкіллю; учасник (постачальник) повинен забезпечити поставку товару протягом 3-х календарних днів з моменту отримання учасником (постачальником) заявки від Замовника (покупця).
Учасником-переможцем ТОВ «INTER CARS UKRAINE» в складі пропозиції не надано вищезазначену інформацію та документи передбачені п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до документації спрощеної закупівлі.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» вимогам п.2 Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі.
3. Відповідно до п.3 Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати Довідку довільній формі яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутня інформація та документи, які містять інформацію про адресу виробника, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар та відповідність товару нормативній документації.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» вимогам п.3 Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі.
4. Відповідно до вимог Додатку 2 документації спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції має надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договорів, з інформацією про виконання аналогічного/их договору за період 2018 - 2023 рр., за встановленою формою. Так, за формою, встановленою Додатком 2 Довідки до документації спрощеної закупівлі має міститись інформація щодо суми договору.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» наявна Довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), яка не містить інформацію про суму аналогічного договору (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»).
Крім того, Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів документами, зокрема, відгуком за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою поточного року.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутній вищевказаний відгук.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» вимогам Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-20 18:17:59

Пояснення

Відповідно до Вашого моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-02-20-013520-a, військова частина А2363 надає наступні пояснення та документи:
1. Скан-копії запитів та комерційних пропозицій на підставі яких було здійснено розрахунок розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі.
2. Замовником буде повернуто закупівлю на стадію кваліфікації та здійснено повторний розгляд пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE" відповідно до вимог законодавства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунені порушення.

2025-04-09 14:43:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 15 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2025 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE" 540 281,12
UAH
540 281,12
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС" 598 000,00
UAH
598 000,00
UAH
Документи
ФОП Мельничук Олена Володимирівна 703 642,00
UAH
703 642,00
UAH
Документи
ФОП "Купрійчук Віталій Олександрович" 721 692,00
UAH
721 692,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ТРАК" 755 239,96
UAH
755 239,96
UAH
Документи
ФОП Чайка Вікторія Василівна 798 052,00
UAH
798 052,00
UAH
Документи
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" 798 850,00
UAH
798 850,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 березня 2025 15:40
Електронний підпис
07 березня 2025 15:40
Довідка корупція ТОВ.pdf.p7s
07 березня 2025 15:40
Довідка корупція ТОВ.pdf
02 березня 2025 11:33
Електронний підпис
02 березня 2025 11:33
Електронний підпис
02 березня 2025 11:33
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2025 11:33
Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 березня 2025 11:33
Статут (повний 2019).pdf.p7s
02 березня 2025 11:33
Довідка виробник.pdf
02 березня 2025 11:33
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 березня 2025 11:33
Договір (проєкт).pdf.p7s
02 березня 2025 11:33
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2025 11:33
Довіреність учасник.pdf.p7s
02 березня 2025 11:33
Довідка відомості.pdf
02 березня 2025 11:33
Довіреність учасник.pdf
02 березня 2025 11:33
Довідка виробник.pdf.p7s
02 березня 2025 11:33
Договір (проєкт).pdf
02 березня 2025 11:33
Довідка щодо ліцензії.pdf
02 березня 2025 11:33
Статут (повний 2019).pdf
02 березня 2025 11:33
Аналогічний договір.pdf.p7s
02 березня 2025 11:33
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
02 березня 2025 11:33
Довідка відомості.pdf.p7s

Публічні документи

01 березня 2025 14:34
Електронний підпис
01 березня 2025 14:33
Акт.pdf
01 березня 2025 14:33
ДовідкаНаявКваліфПрац.pdf
01 березня 2025 14:33
ДовідкаЛіценз (3).pdf
01 березня 2025 14:33
Декл_Про_Відп (2).pdf
01 березня 2025 14:33
Згода з прект догов (5).pdf
01 березня 2025 14:33
ТехСпец (1).pdf
01 березня 2025 14:33
ДовідкаДод4.pdf
01 березня 2025 14:33
договір 191.pdf
01 березня 2025 14:33
ГарантТовар.pdf
01 березня 2025 14:33
ДовідкаТовар.pdf
01 березня 2025 14:33
ДовідкаДовкіл (1).pdf
01 березня 2025 14:33
лист відгук.pdf
01 березня 2025 14:33
Довідка_Договори (2).pdf
01 березня 2025 14:33
диплом 1.jpg
01 березня 2025 14:33
Відомості про учас (2).pdf
01 березня 2025 14:33
Цінова_Проп (4).pdf
01 березня 2025 14:33
ДовідкаНаявБази (1).pdf

Публічні документи

02 березня 2025 19:44
Електронний підпис
02 березня 2025 15:57
Сертифікат якості.pdf
02 березня 2025 15:53
Додаток 5.pdf
02 березня 2025 15:52
Дог 12-12.pdf
02 березня 2025 15:52
Дог 3-12.pdf
02 березня 2025 15:52
Дог 11-12.pdf
02 березня 2025 15:52
Договір 41.PDF
02 березня 2025 15:39
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2025 15:39
Довідка антикоруп (1).pdf
02 березня 2025 15:38
Витяг (1).pdf
02 березня 2025 15:38
Файл підпису.p7s
02 березня 2025 15:38
витяг платника ЄП.pdf
02 березня 2025 15:38
Витяг ЄП.pdf
02 березня 2025 15:38
Паспорт Мельничук ОВ.pdf
02 березня 2025 15:38
Порівняльна таблиця.pdf
02 березня 2025 15:38
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

02 березня 2025 13:42
Електронний підпис
02 березня 2025 13:42
Електронний підпис
02 березня 2025 13:41
Проект дог.pdf
02 березня 2025 13:35
Електронний підпис
02 березня 2025 13:35
Електронний підпис
02 березня 2025 13:30
Довідка відомості.pdf
02 березня 2025 13:30
Технічні вимоги.pdf
02 березня 2025 13:30
право підпису.pdf
02 березня 2025 13:30
довідка ліценз.pdf
02 березня 2025 13:30
Витяг з ЄДР полний.pdf
02 березня 2025 13:30
лист згода з дог.pdf
02 березня 2025 13:30
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2025 13:30
паспорт та код.pdf
02 березня 2025 13:30
Довідка по тех вимогам.pdf
02 березня 2025 13:30
довідка мтб авто.pdf
02 березня 2025 13:30
Договір приміщення 2025.pdf
02 березня 2025 13:30
Довідка працівників.pdf

Публічні документи

27 лютого 2025 14:52
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:52
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:51
№ 176 від 27 лютого 2025 р..xls
27 лютого 2025 14:23
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:23
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:22
№ 176 від 27 лютого 2025 р..xls

Публічні документи

01 березня 2025 11:36
Електронний підпис
01 березня 2025 11:34
1 Технічні вимоги.pdf
01 березня 2025 11:34
2 Довідка - еквівалент.pdf
01 березня 2025 11:34
2 Довідка товар.pdf
01 березня 2025 11:34
3 Цінова.pdf
01 березня 2025 11:34
3433-9 ГУНП КИЇВ 2020.rar
01 березня 2025 11:34
5 Довідка повноваження.pdf
01 березня 2025 11:34
7 Довідка-ліцензія.pdf
01 березня 2025 11:34
9 Персональні дані.pdf
01 березня 2025 11:34
Витяг з ЄДР від 09.09.2024р..pdf
01 березня 2025 11:34
Довідка рахунок.pdf
01 березня 2025 11:34
Паспорт ІПН Чайка В В.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE"

ПП "ТЕХНОСЕРВІС"

ФОП Мельничук Олена Володимирівна

ФОП "Купрійчук Віталій Олександрович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ТРАК"

ФОП Чайка Вікторія Василівна

ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE"
#30865632
Рішення скасоване 540 281,12
UAH
26 березня 2025 18:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE"
#30865632
Відхилено 540 281,12
UAH
28 березня 2025 20:19
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС"
#30978439
Переможець 598 000,00
UAH
03 квітня 2025 19:48

Документи

07 березня 2025 11:02
Електронний підпис

Документи

28 березня 2025 20:19
Електронний підпис

Документи

03 квітня 2025 19:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 19:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС"
#30978439
598 000,00
UAH
Документи

Документи

03 квітня 2025 19:48
Електронний підпис