Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А2363 |
Код ЄДРПОУ: | 08003386 |
Місцезнаходження: | 35602, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, м. Дубно |
Контактна особа: |
Роман Круцик +380365634004 oov2363@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2025 22:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2025 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2025 23:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 13:44 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 13:44 |
Очікувана вартість: | 803 728,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 018,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2025 22:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2025 22:21 |
Тендерна документація № 32 від 20.02.2025.doc | |
20 лютого 2025 22:21 |
Тендерна документація № 32 від 20.02.2025.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з вимогами Додатку 2 Документації для підтвердження інформації про їх відповідність умовам документації, зокрема, кваліфікаційних критеріїв, учасники в складі пропозиції мають надати, зокрема, довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (машини, обладнання, склади, приміщення для зберігання товару, офісне приміщення тощо), що буде підтвердженням спроможності учасника виконання умов поставки товару та довідку про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою.
В складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутні вищевказані довідки, а також відсутні будь-які документи та/або інформація про причини ненадання вищевказаних довідок,чим не дотримано вимоги Додатку 2 Документації, п.1 розділу ІІІ Документації.
Крім того, згідно з вимогами Додатку 2 Документації учасник в складі пропозиції має надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договорів, з інформацією про виконання аналогічного/их договору за період 2018 - 2023 рр., за встановленою формою. Так, за формою, встановленою Додатком 2 Довідки до Документації має міститись інформація щодо суми договору.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» наявна Довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), яка не містить інформацію про суму аналогічного договору (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), чим недотримано вимоги Додатку 2 Документації.
Також, згідно з вимогами Додатку 2 Документації учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів документами, зокрема, відгуком за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою поточного року.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутній вищевказаний відгук, а також відсутні будь-які документи та/або інформація про причини ненадання вищевказаних довідок,чим не дотримано вимоги Додатку 2 Документації, п.1 розділу ІІІ Документації.
Пунктом 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ Документації учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій заповнену технічну специфікацію в стверджувальній формі (згідно додатку №3 до Документації) з визначеними Учасниками позиціями щодо вимог.
Пунктом 2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до Документації визначено вимоги до предмету закупівлі в формі таблиці, що включає в себе безпосередньо вимоги Замовника до предмету закупівлі (стовпчик 1), редакцію Учасника (стовпчик 2) та примітку (стовпчик 3) (далі – Таблиця) .
Так, на виконання вимог до предмету закупівлі, зазначених Замовником в вищевказаній Таблиці учасник, має надати інформацію та документи, зокрема: Учасник повинен надати копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості та/або іншого документу, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару; Учасник повинен гарантувати (гарантійний лист повинен надати у складі пропозиції), що товар не перебував в експлуатації, не перебуває у розшуку, під забороною відчуження, арештом; не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою; не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством; умова поставки: DDP; постачання має відбуватись автотранспортом; учасник (постачальник) гарантує дотримуватись вимог екологічної безпеки, товар що поставляється не наносить шкоди довкіллю; учасник (постачальник) повинен забезпечити поставку товару протягом 3-х календарних днів з моменту отримання учасником (постачальником) заявки від Замовника (покупця).
Учасником-переможцем ТОВ «INTER CARS UKRAINE» в складі пропозиції не надано вищезазначену інформацію та документи передбачені п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до Документації. Також, в складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутні будь-які документи та/або інформації про причини ненадання вищевказаних документів, передбачених п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до документації спрощеної закупівлі.
Крім того, згідно з пунктом 3 Додатку 3 до Документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати Довідку у довільній формі яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутня інформація та документи, які містять інформацію про адресу виробника, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар та відповідність товару нормативній документації.
Враховуючи, що пропозиція учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» крім невідповідностей в інформації та/або документах , що може бути усунена учасником закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, не відповідає вимогам технічної специфікації, пропозиція підлягала відхиленню згідно підстав, визначених у пункті 6 розділу IV Документації та у пункті 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-17-000059 ● 51eefc11afa042119e43b65fe35ecc5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.03.2025 № 13-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.03.2025 № 13-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-20-013520-a 20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-17 17:01:57
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Запчастини до автомобільної техніки спеціального призначення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-013520-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 3 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі (вимоги до спрощеної закупівлі) учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій заповнену технічну специфікацію в стверджувальній формі (згідно додатку №3 до Документації) з визначеними Учасниками позиціями щодо вимог.
Пунктом 2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до документації спрощеної закупівлі визначено вимоги до предмету закупівлі в формі таблиці, що включає в себе безпосередньо вимоги Замовника до предмету закупівлі (стовпчик 1), редакцію Учасника (стовпчик 2) та примітку (стовпчик 3) (далі – Таблиця) .
Так, на виконання вимог до предмету закупівлі, зазначених Замовником в вищевказаній Таблиці учасник, має надати інформацію та документи, зокрема: Учасник повинен надати копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості та/або іншого документу, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару; Учасник повинен гарантувати (гарантійний лист повинен надати у складі пропозиції), що товар не перебував в експлуатації, не перебуває у розшуку, під забороною відчуження, арештом; не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою; не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством; умова поставки: DDP; постачання має відбуватись автотранспортом; учасник (постачальник) гарантує дотримуватись вимог екологічної безпеки, товар що поставляється не наносить шкоди довкіллю; учасник (постачальник) повинен забезпечити поставку товару протягом 3-х календарних днів з моменту отримання учасником (постачальником) заявки від Замовника (покупця).
Учасником-переможцем ТОВ «INTER CARS UKRAINE» в складі пропозиції не надано вищезазначену інформацію та документи передбачені п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до документації спрощеної закупівлі.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» вимогам п.2 Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі.
3. Відповідно до п.3 Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати Довідку довільній формі яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутня інформація та документи, які містять інформацію про адресу виробника, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар та відповідність товару нормативній документації.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» вимогам п.3 Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі.
4. Відповідно до вимог Додатку 2 документації спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції має надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договорів, з інформацією про виконання аналогічного/их договору за період 2018 - 2023 рр., за встановленою формою. Так, за формою, встановленою Додатком 2 Довідки до документації спрощеної закупівлі має міститись інформація щодо суми договору.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» наявна Довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), яка не містить інформацію про суму аналогічного договору (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»).
Крім того, Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів документами, зокрема, відгуком за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою поточного року.
В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутній вищевказаний відгук.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» вимогам Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-20 18:17:59
Пояснення
Відповідно до Вашого моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-02-20-013520-a, військова частина А2363 надає наступні пояснення та документи:
1. Скан-копії запитів та комерційних пропозицій на підставі яких було здійснено розрахунок розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі.
2. Замовником буде повернуто закупівлю на стадію кваліфікації та здійснено повторний розгляд пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE" відповідно до вимог законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунені порушення.
2025-04-09 14:43:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE" |
540 281,12
UAH
|
540 281,12
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС" |
598 000,00
UAH
|
598 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Мельничук Олена Володимирівна |
703 642,00
UAH
|
703 642,00
UAH
|
Документи |
ФОП "Купрійчук Віталій Олександрович" |
721 692,00
UAH
|
721 692,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ТРАК" |
755 239,96
UAH
|
755 239,96
UAH
|
Документи |
ФОП Чайка Вікторія Василівна |
798 052,00
UAH
|
798 052,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" |
798 850,00
UAH
|
798 850,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE" #30865632 |
Рішення скасоване |
540 281,12
UAH
|
26 березня 2025 18:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "INTER CARS UKRAINE" #30865632 |
Відхилено |
540 281,12
UAH
|
28 березня 2025 20:19
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІС" #30978439 |
Переможець |
598 000,00
UAH
|
03 квітня 2025 19:48
|