Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2025 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 11:45 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 11:45 |
Очікувана вартість: | 118 255 541,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 591 277,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 100 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2025 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2025 14:36 |
ТД Бузова (Леніна, 19) (28.02.2025).pdf | |
28 лютого 2025 14:36 |
Перелік змін 28.02.25.pdf |
28 лютого 2025 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2025 14:36 |
ТД Бузова (Леніна, 19) (28.02.2025).pdf
|
|||
28 лютого 2025 14:36 |
Перелік змін 28.02.25.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000034 ● 088ca44e26564056ab6d38f5285dc123
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2025-02-20-012481-a 20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-26 08:33:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із
капітального ремонту громадської будівлі Бузівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, за адресою: вул. Центральна (вул.Леніна), буд. 19, с. Бузова, Бучанський район, Київська область, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-20-012481-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-28 09:26:18
Відповідь на звернення
Щодо першого питання. Надаємо позитивний експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок.
Щодо другого питання. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/02/obgruntuvannya-buzova-czentralna-19.pdf
Щодо третього питання. Реалізація об'єкту розпочалася в 2023 році за рахунок субвенції, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 року № 534 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» (із змінами) та у 2024 році Постановою Кабінету Міністрів України від 05 березня 2024 року № 247.
Щодо четвертого питання. Не здійснювався
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
114 016 613,13
UAH з ПДВ
|
114 016 613,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" |
118 255 109,95
UAH з ПДВ
|
118 255 109,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Відхилено |
114 016 613,13
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 16:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" #45195068 |
Переможець |
118 255 109,95
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2025 11:49
|
33-25.PDF | укладений |
20 березня 2025 11:47
|
Договір.docx | укладений |
20 березня 2025 11:47
|
Додаток 1.rtf | укладений |
20 березня 2025 11:47
|
Додаток № 3 .xlsx | укладений |
20 березня 2025 11:47
|
Додаток № 4 .xls | укладений |
20 березня 2025 11:47
|
Додаток_№ 2 .xlsx | укладений |
20 березня 2025 11:47
|