Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №201” Криворізької міської ради за адресою: вул. Алмазна, 41, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
104 289 176,40 UAH
UA-2025-02-20-012050-a 30c91110b5a440d6a6dce27b7a2d571f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Масльоха

+380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Масльоха
+380563730123
maslekha@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2025 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2025 12:00
Початок аукціону: 10 березня 2025 11:17
Початок аукціону: 10 березня 2025 11:17
Очікувана вартість: 104 289 176,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000 (п’ятсот тисяч) грн. 00 коп.; Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: 1. Отримувач: ГУК у Дніпропетровській області/ДН-ка об/24061900. 2. Код отримувача: 37988155 3. Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) 4. Номер рахунку: UA598999980314010556000004001 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєсту банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (складеної згідно пп. 4.2. п. 4 Додатку 1 до даної тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої не була надана банківська гарантія буде відхилена Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №201” Криворізької міської ради за адресою: вул. Алмазна, 41, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50025, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Алмазна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2025 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 01.01.2025 р. №1-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 16:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000 (п’ятсот тисяч) грн. 00 коп.; Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: 1. Отримувач: ГУК у Дніпропетровській області/ДН-ка об/24061900. 2. Код отримувача: 37988155 3. Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) 4. Номер рахунку: UA598999980314010556000004001 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєсту банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (складеної згідно пп. 4.2. п. 4 Додатку 1 до даної тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої не була надана банківська гарантія буде відхилена Замовником.

Сума забезпечення: 500000 UAH
Форма підтвердження: документ
20 лютого 2025 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2025 16:39
Тендерна документація .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-24-000039 ● 53510dc6ebc447cb97959c26532fdb70
  • Статус: завершено ● Дата: 16 квітня 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025 11:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.03.2025 № 89

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2025-02-20-012050-a 20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-26 12:55:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №201» Криворізької міської ради за адресою: вул. Алмазна, 41, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-012050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-31 11:43:42

Пояснення

Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №201” Криворізької міської ради за адресою: вул. Алмазна, 41, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
1. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням начальника Дніпропетровської обласної військової адміністрації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, розробленій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Копія експертного звіту додається.
Технічне завдання з детальним переліком та обсягом будівельно-монтажних робіт, матеріалів та обладнання, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначено у додатку 4 тендерної документації (Технічна специфікація).
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Разом з тим повідомляємо, відповідно до статті 29 Закону України “Про архітектурну діяльність” та статті 6 Закону України “Про авторське право і суміжні права” об’єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури.
Статтею 12 Закону України “Про авторське право і суміжні права” визначено, що до майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать виключне право на використання твору та виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами.
Запитувана проектно-кошторисна документація була відкоригована ТОВ "СІМ ПРОЕКТ +" відповідно до умов договору №104-ПР/23 від 10.11.2023.
Відповідно до п.11.1 вищезазначеного договору виконавець є власником усіх виключних майнових прав на виконання робіт, що існують та/або виникнуть у майбутньому під час виконання сторонами даного договору.
Департамент у відповідності до вимог чинного законодавства звернувся листом до власника проектно-кошторисної документації щодо надання згоди на розповсюдження інформації шляхом її розміщення на майданчику публічних закупівель Prozorro.
У свою чергу ТОВ "СІМ ПРОЕКТ +" не надало згоди на розповсюдження копії проекту та кошторисної документації по об’єкту.
Згідно п.2 ст. 53 Закону України “Про авторське право і суміжні права” порушенням особистих немайнових та/або майнових авторських і суміжних прав є, зокрема:
використання об'єкта авторського права або об'єкта суміжних прав, якщо такі дії не підпадають під передбачені цим Законом випадки вільного використання об'єктів авторського права або об'єктів суміжних прав, без дозволу суб'єкта таких прав, у тому числі:
піратство у сфері авторського права і суміжних прав - відтворення, ввезення на митну територію України, вивезення з митної території України і розповсюдження піратських примірників творів (у тому числі комп'ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, незаконне використання програм організації мовлення, камкординг, а також Інтернет-піратство, тобто незаконне використання об'єктів авторського права та/або об'єктів суміжних прав із застосуванням мережі Інтернет.
Враховуючи, що інформація, яка розміщується на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro, знаходиться у вільному доступі для будь-якого користувача мережі інтернет та може бути скопійована, публікація проектно-кошторисної документації буде порушенням прав автора проекту.
Водночас, діючи на засадах законності та верховенства права, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на Державну аудиторську службу України, зазначаємо.
Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі (частина 2 статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон № 2939-ХІІ).
Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України (частина 2 статті 5 Закону № 2939-ХІІ).
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель (частина 3 статті 5 Закону № 2939-ХІІ).
Основним документом, який регламентує цей захід державного фінансового контролю є Порядок проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (далі - Порядок).
Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 4 розділу «Організація і проведення перевірок закупівель» Порядку перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав: виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі.
Отже, запитувані документи, а саме проектно-кошторисна документація, повинні надаватися Замовником під час проведення перевірки закупівель відповідно до положень Порядку, а не в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII.
Відповідний правовий висновок сформований Чернігівським окружним адміністративним судом у справі № 620/16013/23 від 18.12.2023.
З урахуванням вищевикладеного, доводиться констатувати про відсутність достатніх правових підстав для оприлюднення в загальному доступі проектно-кошторисної документації,
Однак, зазначена документація беззаперечно може бути надана органу державного фінансового контролю під час перевірки відповідної закупівлі.
Водночас, департамент надає копію листа до проектувальника від 26.03.2025 за №731/0/174-25 щодо надання дозволу на розповсюдження проектно-кошторисної документації на майданчику публічних закупівель Prozorro, а також копію листа-відповіді ТОВ "СІМ ПРОЕКТ +" від 27.03.2025 за № 27/03-1, зареєстрованого в департаменті 27.03.2025 за №229/0/173-25 щодо відмови в розповсюджені вищезазначених документів.
2. Відповідно по пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2025-rik-dkb, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Фінансування зазначеної закупівлі коштами субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам станом на теперішній час не передбачено.
4. Фінансування зазначеної закупівлі коштами субвенції на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, станом на теперішній час не передбачено.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 15 квітня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2025 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДА-СТРОЙ" 96 712 386,00
UAH з ПДВ
96 712 386,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 104 127 702,00
UAH з ПДВ
104 127 702,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2025 13:32
Електронний підпис
12 березня 2025 12:54
Електронний підпис
12 березня 2025 12:51
Аналог.роботи .pdf
12 березня 2025 12:51
Штат!.pdf
12 березня 2025 12:51
ЦПД+.pdf
12 березня 2025 12:51
Тендерна пропозиція! .pdf
12 березня 2025 12:51
Повідомлення+.pdf
12 березня 2025 12:51
ПДВ .pdf
12 березня 2025 12:51
О _ДА-СТРОЙ.pdf
12 березня 2025 12:51
Матер-тех база 11.03.25 .pdf
12 березня 2025 12:51
Лист- підтвердження .pdf
12 березня 2025 12:51
Клініка Козявкіна+.pdf
12 березня 2025 12:51
Витяг ПДВ.pdf.p7s
12 березня 2025 12:51
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2025 12:51
Витяг ПДВ!.pdf
12 березня 2025 12:51
Боярка.pdf
12 березня 2025 12:51
Боярка реком.jpeg
07 березня 2025 08:44
Електронний підпис
07 березня 2025 08:44
Електронний підпис
07 березня 2025 08:42
Довідка.pdf.p7s
07 березня 2025 08:42
Довідка.pdf
07 березня 2025 08:42
Довідка.pdf.p7s
07 березня 2025 08:42
Довідка.pdf
07 березня 2025 08:42
Витяг.pdf.p7s
07 березня 2025 08:42
Витяг.pdf
07 березня 2025 08:42
Банкрутсво.pdf.p7s
07 березня 2025 08:42
Банкрутсво.pdf
07 березня 2025 08:20
Електронний підпис
07 березня 2025 08:20
Електронний підпис
06 березня 2025 21:53
Електронний підпис
06 березня 2025 21:53
Електронний підпис
06 березня 2025 21:50
1.imd
06 березня 2025 21:50
Кошторис, сторінки 1-111.pdf
06 березня 2025 21:50
Кошторис, сторінки 223-322.pdf
06 березня 2025 21:50
Скрін матеріалів.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка.pdf
06 березня 2025 21:50
Кошторис, сторінки 112-222.pdf
06 березня 2025 21:50
Календарний графік.pdf
06 березня 2025 21:50
Тендерна пропозиція!.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 11 .pdf
06 березня 2025 21:50
статут 35144656.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 4 .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 3.pdf
06 березня 2025 21:50
Лист .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 12 .pdf
06 березня 2025 21:50
Клініка Козявкіна+.pdf
06 березня 2025 21:50
Оренда техн.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 14 .pdf
06 березня 2025 21:50
Техпаспорт Volkswagen .pdf
06 березня 2025 21:50
Без субпідрядників.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 6 .pdf
06 березня 2025 21:50
Аналог.роботи .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 15 .pdf
06 березня 2025 21:50
Лист-згода пер.д.pdf
06 березня 2025 21:50
Гарантійний Лист 4.pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2024 квитанція 2024.pdf
06 березня 2025 21:50
Матер-тех база 03.03.25 .pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2024.pdf
06 березня 2025 21:50
ДА-СТРОЙ ТОВ.pdf
06 березня 2025 21:50
Лист- підтвердження .pdf
06 березня 2025 21:50
ЦПД+.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 18 .pdf
06 березня 2025 21:50
Держ.регістрація .pdf
06 березня 2025 21:50
Гарантійний Лист 3.pdf
06 березня 2025 21:50
Штат .pdf
06 березня 2025 21:50
Пожежна ліцензія.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 16.pdf
06 березня 2025 21:50
Гарантійний Лист 2.pdf
06 березня 2025 21:50
Лист-гарантія 1.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 9 .pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2023.pdf
06 березня 2025 21:50
ДА-СТРОЙ ТОВ2.pdf
06 березня 2025 21:50
Гарантійний Лист 5 .pdf
06 березня 2025 21:50
Ліцензія СС3 .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 13 .pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2023 квитанція .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 8 .pdf
06 березня 2025 21:50
Лист-згода 1.pdf
06 березня 2025 21:50
Лист-згода 1.pdf
06 березня 2025 21:50
ДОДАТОК 3 .pdf
06 березня 2025 21:50
ДПП ДОГ+.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 10 .pdf
06 березня 2025 21:50
Лист-гарантія, 47,О .pdf
06 березня 2025 21:50
О %22ДА-СТРОЙ%22 .pdf
06 березня 2025 21:50
виписка 35144656.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 7 .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 2 .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 5 .pdf
06 березня 2025 21:50
Гарантійний Лист 1 .pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 21.pdf
06 березня 2025 21:50
Рішення Власників .pdf
06 березня 2025 21:50
ПДВ .pdf
06 березня 2025 21:50
Боярка+pdf-2-1-77.pdf
06 березня 2025 21:50
Довідка 17 .pdf
06 березня 2025 21:50
виписка покриття 1751-25.pdf
06 березня 2025 21:50
Договор № 1751-25 - КЕП.pdf
06 березня 2025 21:50
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf.p7s.p7s
06 березня 2025 21:50
Гарантія № 1751-25.pdf
06 березня 2025 21:50
Рішення №27 Банк Альянс.pdf
06 березня 2025 21:50
Гарантія № 1751-25.pdf.p7s.p7s
06 березня 2025 21:50
ВИТЯГ СТАТУТУ.pdf
06 березня 2025 21:50
Банківська Ліцензія.pdf
06 березня 2025 21:50
Договор № 1751-25 - КЕП.pdf.p7s.p7s
06 березня 2025 21:50
Клініка Козявкіна+.pdf
06 березня 2025 21:50
Оренда техн.pdf
06 березня 2025 21:50
Техпаспорт Volkswagen .pdf
06 березня 2025 21:50
Аналог.роботи .pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2024 квитанція 2024.pdf
06 березня 2025 21:50
Матер-тех база 03.03.25 .pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2024.pdf
06 березня 2025 21:50
Лист- підтвердження .pdf
06 березня 2025 21:50
Штат .pdf
06 березня 2025 21:50
ЦПД+.pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2023.pdf
06 березня 2025 21:50
Фін.звіт 2023 квитанція .pdf
06 березня 2025 21:50
ДПП ДОГ+.pdf
06 березня 2025 21:50
Боярка+pdf-2-1-77.pdf

Публічні документи

14 березня 2025 15:18
Електронний підпис
14 березня 2025 15:17
ВИТЯГ МВС 01.03.25.rar
14 березня 2025 15:17
НАЗК 25.02.25.rar
06 березня 2025 14:58
Електронний підпис
06 березня 2025 14:50
4.8. Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2025 14:50
6. Лист-згода щодо мови.pdf
06 березня 2025 14:50
Довідка стаття 236 ГКУ.pdf
06 березня 2025 14:50
4.1.Довідка_Статут_Опис.pdf
06 березня 2025 14:50
Довідка захист довкілля.pdf
06 березня 2025 14:50
4.3. Довідка_витяг.pdf
06 березня 2025 14:50
3. Довідка субпідрядник.pdf
06 березня 2025 14:50
9.1. Календарний графік.pdf
06 березня 2025 14:50
1.2_2_4_Акт 5 Договір № 28_06_23.pdf
06 березня 2025 14:50
1.2_1_2_Акти Договір № 39_03_21.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДА-СТРОЙ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДА-СТРОЙ"
#35144656
Відхилено 96 712 386,00
UAH з ПДВ
12 березня 2025 17:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 14:27
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
Переможець 104 127 702,00
UAH з ПДВ
13 березня 2025 16:25

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пп.1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) учасники у своїх тендерних пропозиціях (далі – ТП) мають надати довідку за формою згідно Додатку 5, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. На підтвердження інформації, викладеній в довідці, Учасником надаються: якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку; якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП була надана Довідка з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю (Вих. №62 від 03.03.2025), яка не відповідає вимогам ТД а саме: не вказано застосування або незастосування технологій, не вказана дата складання довідки, в позиціях № з/п 90,91,92,93,94 не вірно вказана дата договору надання послуг оренди спецтехніки з екіпажем, в позиції №77 не вірно вказано найменування обладнання. Надати довідку з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю оформлену належним чином відповідно до вимог ТД. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП був наданий Лист-підтвердження від 04.03.2025 ФОП Годунок Ю.Я. (ДОГОВІР № 10/12/24 Оренди обладнання від 10 грудня 2024 р.), оформлений не належним чином, а саме не вказано незаперечення використання його обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Надати Лист-підтвердження відповідно до вимог ТД. 2. Відповідно до пп.1.2 пункту 1 Додатку 1 ТД учасники у своїх ТП мають надати довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічних договорів із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. Виконання учасником аналогічних договорів (не менше 2 виконаних) підтверджується документально шляхом надання копії/оригіналу договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні чотири роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії/оригіналу довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (наданих послуг) за таким договором (форма КБ-3), копії/оригіналу актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) (форма КБ-2В). До договору необхідно надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору. У розумінні даної тендерної документації, вважатиметься аналогічним договір з виконання робіт з капітального ремонту та(або) реконструкції та (або) будівництво.. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП була надана Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Вих. №42-від 03.03.2025), оформлена не належним чином, а саме не вказано предмет закупівлі та адреса контрагента. Надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) оформлену відповідно до вимог ТД. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП наданий Договір №03-23 від 07.04.202, який не відповідає вимогам ТД, а саме: - в додатках до Договору №03-23 від 07.04.2023 не вказані дати договору; - в додатковій угоді №2 до Договору №03-23 від 07.04.2023 відсутня дата складання. - договір №03-23 від 07.04.2023 був наданий не в повному обсязі, що не підтверджує наявність аналогічного договору. Надати Договір №03-23 від 07.04.2023 в повному обсязі та оформлений належним чином. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП був наданий Договір підряду №02/04-21 від 02.04.2021 не в повному обсязі, а саме не надано додатки до договору (додаток №1-20 даного Договору). Надати Договір підряду №02/04-21 від 02.04.2021 відповідно до вимог ТД. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП був наданий Договір №546 від 04.09.2020, який не відповідає вимогам ТД, а саме договір повинен бути укладений за останні чотири роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надати аналогічний договір, який відповідає вимогам ТД (укладений за останні чотири роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). 3. Відповідно до пп.1.3 пункту 1 Додатку 1 ТД учасники у своїх ТП мають надати довідку за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю. На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначенння/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів або копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними особами згідно із чинним законодавством України. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП була надана Довідка з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю, та ті, що будуть залучені до виконання робіт (Вих. №61 –від 03.03.2025) оформлена не належним чином, а саме: відсутня нумерація граф, відсутня дата складання довідки. Крім того, невірно вказано найменування посад таких працівників, як: Гуца Іван Іванович, Стрекаловских Вячеслав Ігорович, Якубенко Степан Михайлович. Надати довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю, та ті, що будуть залучені до виконання робіт оформлену відповідно до Додатку 6 ТД. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП були надані цивільно-правові договори: № 06.03.24/22 ЦПД від 06 березня 2024 року, №10.04.24/41 ЦПД від 10 квітня 2024 року, № 15.04.24/43 ЦПД від 15 квітня 2024 року, №16.05.24/47 ЦПД від 16 травня 2024 року, №05.10.24/57 ЦПД від 05 жовтня 2024 року, термін дії яких не відповідає терміну дії виконання робіт за умовами ТД. Надати цивільно-правові договори відповідно до термінів виконання робіт за предметом закупівлі, а саме зі строком дії до 31.12.2026 року включно. Відповідно до довідки з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю, та ті, що будуть залучені до виконання робіт (Вих. №61 від 03.03.2025) інформація про працівників Годунок Юрій Якимович (Виконавець робіт) та Карий Богдан Валерійович (Слюсар-будівельний) не була підтверджена документально. Надати копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначенння/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів або копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними особами згідно із чинним законодавством України. 4. Відповідно до пп.4.2 пункту 4 Додатку 1 ТД учасники у своїх ТП мають надати довідку складену у формі таблиці, яка містить відомості про Учасника: • реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, інформація про реквізити обслуговуючого банку); • керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів). Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП була надана ДОВІДКА про відомості ТОВ «ДА-СТРОЙ» (Вих. №29 від 03.03.2025), яка не відповідає вимогам ТД, а саме складена не у формі таблиці. Надати довідку про відомості ТОВ «ДА-СТРОЙ» складену у формі таблиці відповідно до умов ТД. 5. Відповідно до пп.4.8 пункту 4 Додатку 1 ТД учасники у своїх ТП мають надати Тендерна пропозиція учасника відповідно до наданої форми в ТД. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП була надана Тендерна пропозиція оформлена не належним чином, а саме не вказано строку дотримання учасником умов тендерної пропозиції у календарних днях. Надати ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ відповідно до наданої форми та вимог ТД. 6. Відповідно до пп.8.1 пункту 8 Додатку 1 ТД учасники у своїх ТП мають надати гарантію за формою, наведеною нижче, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3розділу 3 тендерної документації. Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000 (п’ятсот тисяч) грн. 00 коп.; Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: 1. Отримувач: ГУК у Дніпропетровській області/ДН-ка об/24061900. 2. Код отримувача: 37988155 3. Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) 4. Номер рахунку: UA598999980314010556000004001 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєсту банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (складеної згідно пп. 4.2. п. 4 Додатку 1 до даної тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої не була надана банківська гарантія буде відхилена Замовником. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП була надана ДОВІДКА про відомості ТОВ «ДА-СТРОЙ», в якій вказано обслуговуючий банк АТ «УкрСиббанк», а надана банківська гарантія № 1751-25 від 04 березня 2025 року видана АТ «Банк Альянс», що суперечить вимогам ТД. Надати вищенаведені документи відповідно до вимог ТД та наданої довідки про відомості ТОВ «ДА-СТРОЙ). 7. Відповідно до пп.4.3 пункту 4 Додатку 1 ТД учасники у своїх ТП мають надати копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або витягу з реєстру платників єдиного податку за встановленою формою. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" у складі ТП не було надано вищезазначеного документа.

Документи

12 березня 2025 17:21
Електронний підпис
10 березня 2025 11:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2025 16:25
Довідка НАЗК
13 березня 2025 16:25
Електронний підпис
13 березня 2025 16:24
Протокол №3.pdf
12 березня 2025 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2025 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
104 127 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2025 16:25
Довідка НАЗК
13 березня 2025 16:25
Електронний підпис
13 березня 2025 16:24
Протокол №3.pdf
12 березня 2025 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2025 12:23
Договір №23-03-2025.pdf укладений
20 березня 2025 12:21
Додаток 4 .pdf укладений
20 березня 2025 12:21
Договір №23-03-25.docx укладений
20 березня 2025 12:21
Договірна ціна 2025-2026.rtf укладений
20 березня 2025 12:21
Додаток 4.xls укладений
20 березня 2025 12:21
Календарний графік 2025-2026.xlsx укладений
20 березня 2025 12:21
Плани фінансування 2025-2026.doc укладений
20 березня 2025 12:21