Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕКОРАТИВНІ КУЛЬТУРИ" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03351970 |
Місцезнаходження: | 36009, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РАДИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Світлана ВЕЛИЧКО +380993823063 03351970dk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2025 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 443 540,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 217,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2025 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2025 16:13 |
Додаток 4 Перелік документів та_або інформації, які подаються Переможцем.docx | |
20 лютого 2025 16:13 |
Тендерна документація.docx | |
20 лютого 2025 16:13 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
20 лютого 2025 16:13 |
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
20 лютого 2025 16:13 |
Додаток_2_Технічні,_якісні,_кількісні_та_інші_вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000183 ● 913b38bbb0e24b01b0c64200bc208931
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 23-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.03.2025 № 23-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-02-20-011393-a, 20.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-25 09:33:37
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 443 540,98 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-20-011393-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
3. З якої причини не оприлюднено договір у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
4. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВМОНОЛІТБУД» на відповідність встановленим вимогам тендерної документації, зокрема пункт 5.5. Додатку 1, в частині підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі представляти інтереси учасника, подавати та підписувати тендерну пропозицію. Так, учасником надано протокол загальних зборів товариства від 02.11.2021 № 4, в якому зазначено інформацію про призначення на посаду директора Ріттера В.М. з 03.11.2021 з правом вчиняти дії від імені юридичної особи. Проте, згідно з наданим Статутом (пункт 11.14) зазначено, що директор призначається загальними зборами строком на один рік. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-28 15:41:35
Пояснення до моніторингу
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись.
Згідно частини першої статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в послугах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники тощо) здійснено з урахуванням завдань замовника щодо утримання фонтанів відповідно до «Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2025-2027 роки» комунальному підприємству «Декоративні культури» Полтавської міської ради необхідно закупити зазначені послуги з метою поточного ремонту фонтану в Шевченківському парку у м. Полтава.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до тендерної документації, що оприлюднений окремим файлом на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону та з урахуванням Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі комерційних пропозицій від потенційних учасників.
Послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм: відновлення штукатурки та облицювання фундаменту фонтану в Шевченківському парку в м. Полтава (очікувана вартість 443540,98 грн з ПДВ).
Замовником здійснено пошук та збір комерційних пропозицій від потенційних учасників шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій учасникам.
У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції, що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме:
1) ТОВ «ПОЛТАВМОНОЛІТБУД» - сума пропозиції 422284,40 грн;
2) ТОВ «ДММ Добробут» - сума пропозиції 450140,00 грн;
3) ФОП Донченко Богдан Анатолійович – сума пропозиції 458198,54 грн.
Згідно отриманих відповідей Замовником сформовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2).
Також, згідно отриманих комерційних пропозицій та протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою визначена (розрахована) очікувана вартість предмета закупівлі:
ОВ мрц = (ОВ 1 + ОВ 2 + ОВ 3) / 3 = (422284,40 грн + 450140,00 грн + 458198,54 грн) / 3 = 443540,98 грн з ПДВ
(очікувана вартість закупівлі)
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано, у відповідності до існуючих методик та без перевищення розміру бюджетного призначення визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
2. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету.
Підтвердні документи: РІШЕННЯ шістдесят четвертої сесії восьмого скликання Полтавської міської ради від 27 грудня 2024 року «Про затвердження Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2025-2027 роки» з Додатками – 4 файли.
Згідно цього рішення сума на утримання фонтанів у 2025 р. складає 1450 тис. грн .
Фінансування закупівлі здійснюється за КПКВК 1216030 "Організація благоустрою населених пунктів", КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
3. З якої причини не оприлюднено договір у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) — протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» визначено машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», відповідно до преамбули видана на виконання пункту 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У Постанові Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та Законі України «Про публічні закупівлі» зазначено різні поняття та не вказано, що машинозчитувальний формат є тотожним поняттям до машиночитанного формату.
Однак, замовником оприлюднено договір у форматі PDF у якому можна скопіювати текст та здійснити пошук за ним. Вказаний формат є машинозчитувальним форматом, оскільки містить цифровий текст, який може бути автоматично оброблений. Якщо текст у файлі можна виділити, скопіювати та вставити в інший документ, це означає, що дані у файлі представлені в текстовому форматі, а не як зображення. Машинозчитувальні формати передбачають можливість аналізу та використання інформації без додаткового розпізнавання.
Машинозчитуваними форматами вважаються файли, у яких інформація представлена у вигляді структурованих текстових даних, придатних для автоматизованої обробки. PDF-файли, що містять текстову інформацію, відповідають цим критеріям. На відміну від сканованих зображень у PDF, такі файли не потребують додаткового розпізнавання тексту.
Таким чином, замовником розміщено договір у машинозчитувальному форматі у зв’язку із чим замовник не порушив вимоги п. 10 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВМОНОЛІТБУД» на відповідність встановленим вимогам тендерної документації, зокрема пункт 5.5. Додатку 1, в частині підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі представляти інтереси учасника, подавати та підписувати тендерну пропозицію. Так, учасником надано протокол загальних зборів товариства від 02.11.2021 № 4, в якому зазначено інформацію про призначення на посаду директора Ріттера В.М. з 03.11.2021 з правом вчиняти дії від імені юридичної особи. Проте, згідно з наданим Статутом (пункт 11.14) зазначено, що директор призначається загальними зборами строком на один рік. Поясніть вказане.
В частині підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі представляти інтереси учасника, подавати та підписувати тендерну пропозицію слід пояснити наступне. Відповідно до п. 11.21 Статуту ТОВ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" зазначено, що звільнення Директора Товариства здійснюється на підставі рішення Загальних зборів Учасників. Учасником ТОВ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" надано протокол загальних зборів товариства від 02.11.2021 № 4, в якому зазначено інформацію про призначення на посаду директора Ріттера В.М. з 03.11.2021 з правом вчиняти дії від імені юридичної особи. Також, учасником ТОВ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців відповідно до якої зазначено: РІТТЕР ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ, ДИРЕКТОР, 03.11.2021 - керівник РІТТЕР ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ (Повноваження: Вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо, Подавати документи для державної реєстрації від імені юридичної особи) – представник. Також, актуальність вказаних даних підтверджується при перевірці інформації щодо ТОВ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" у відкритому реєстрі Міністерства юстиції України -Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за адресою https://usr.minjust.gov.ua/ де в розділі відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи зазначено, а саме: РІТТЕР ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ, ДИРЕКТОР, 03.11.2021 - керівник РІТТЕР ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ (Повноваження: Вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо, Подавати документи для державної реєстрації від імені юридичної особи) - представник. Відповідно до абз.1 ч.1 ст.7 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» зазначено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, фізичних осіб - підприємців та відокремлені підрозділи юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, з Єдиного державного реєстру. Також повноваження директора ТОВ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" РІТТЕР ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ були підтверджені долученим електронним підписом. При перевірці електронного підпису встановлено наступне, а саме: Підписувач: Ріттер Віктор Миколайович, П.І.Б.: Ріттер Віктор Миколайович, Країна: Україна, РНОКПП: 3250826172, Організація (установа): ТОВ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД", Код ЄДРПОУ: 38019243, Посада: Директор. Відповідно до ч. 5, 6 ст. 18 цього "Про електронні довірчі послуги" зазначено, що електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та не розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Таким чином, РІТТЕР ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ був призначений на посаду директора, що підтверджується протоколом загальних зборів товариства від 02.11.2021 № 4, повноваження директора ТОВ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" РІТТЕР ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ на дату подання документів, підписання договору та на даний час підтверджується Випискою ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, відкритою інформацією в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, електронним підписом директора.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів, уповноваженою особою було виконано висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та проведено заходи, направлені на усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку. Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів уповноваженою особою оприлюднено в електронній системі закупівель договір та довідку про матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2025-04-09 16:30:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" |
422 284,40
UAH з ПДВ
|
422 284,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВМОНОЛІТБУД" #38019243 |
Переможець |
422 284,40
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 16:50
|
Договір 03 2.pdf | укладений |
11 березня 2025 16:47
|