Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ скраплений вуглеводневий (код ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2025-02-20-009569-a ● 991ac54927034976ac52d2e0e3b5cbbb
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
Код ЄДРПОУ: | 13974620 |
Місцезнаходження: | 33019, Україна , Рівненська обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25 |
Контактна особа: |
Муха Валентина Олександрівна +380362636975 RSHEU@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2025 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2025 11:02 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2025 11:02 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18314 літр
Газ скраплений вуглеводневий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Рівненська область, м. Рівне, самовивіз з АГЗС Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09122000-0 — Пропан і бутан
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2025 15:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2025 15:11 |
Додаток 1.docx | |
20 лютого 2025 15:11 |
Додаток 4.docx | |
20 лютого 2025 15:11 |
ТД газ скраплений.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-20-009569-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-МЕТАН", Код ЄДРПОУ:41575464
Дата подання: 10 березня 2025 09:31
Неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
28.02.2025 відбувся аукціон, Закупівля: UA-2025-02-20-009569-a, замовником якого КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН», яка є на найбільш економічно вигідною.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси.
Відповідно до Повідомлення Замовлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» надано скановану копію фіскальних чеків щодо відпуску газу на АЗС, які запропоновано в тендерній пропозиції, де як підтвердження відображається, що відпуск пального здійснив Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньавтогаз» з яким у Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» партнерський договір та гарантійний лист, що надано в складі пропозиції та є підтвердження вимог Замовника.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Згідно частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Частина третя статті 31 Закону вказує, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною першою статті 44 Закону За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Виходячи з вищезазначеного, наголошуємо на тому, що Замовники торгів мають дотримуватись та виконувати вимоги, визначені законодавством України та у разі не дотримання нести відповідальність.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН», яка є на найбільш економічно вигідною.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси.
Відповідно до Повідомлення Замовлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» надано скановану копію фіскальних чеків щодо відпуску газу на АЗС, які запропоновано в тендерній пропозиції, де як підтвердження відображається, що відпуск пального здійснив Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньавтогаз» з яким у Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» партнерський договір та гарантійний лист, що надано в складі пропозиції та є підтвердження вимог Замовника.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Згідно частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Частина третя статті 31 Закону вказує, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною першою статті 44 Закону За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Виходячи з вищезазначеного, наголошуємо на тому, що Замовники торгів мають дотримуватись та виконувати вимоги, визначені законодавством України та у разі не дотримання нести відповідальність.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2025 12:38
«Шановний скаржник ! Відповідно до п.5 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен був надати скановану копію фіскальних чеків щодо відпуску газу (СПБТ) на АГЗС, які буде пропонувати в тендерній пропозиції, де як підтвердження має відображатися, що відпуск пального здійснив Учасників торгів. Оскільки Учасником торгів є ТОВ "ЕКО-МЕТАН" , на підтвердження відповідності даній вимозі Учасник мав надати скановану копію фіксальних чеків, щодо відпуску газу на АГЗС, які запропоновано в тендерній пропозиції , де як підтвердження має відображатися , що відпуск пального здійснив ТОВ "ЕКО-МЕТАН". Учасником ТОВ "ЕКО-МЕТАН" було надано фіксальні чеки де як підтвердження відображається , що відпуск пального здійснив ТОВ «Волиньавтогаз», що не відповідає вимогам Тендерної документації. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЕКО-МЕТАН" була відхилена , оскільки Учасником не було виправлено виявлені невідповідності Замовником після розкриття тендерних пропозицій , що подані ним у своїй тендерній пропозиції , що були зазначені в повідомленні , протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення .
Також, зауважимо, що відповідно до пункту 54 Особливостей та розділу 2 пункту 1 Тендерної документації Фізична/юридична особа, що є Учасником, має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень від Учасник закупівлі ТОВ "ЕКО-МЕТАН" не було, що свідчить про повне усвідомлення змісту вимоги пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації.
Зважаючи на вище наведене Ваша вимога не підлягає задоволенню та буде відхилена.»
Також, зауважимо, що відповідно до пункту 54 Особливостей та розділу 2 пункту 1 Тендерної документації Фізична/юридична особа, що є Учасником, має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень від Учасник закупівлі ТОВ "ЕКО-МЕТАН" не було, що свідчить про повне усвідомлення змісту вимоги пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації.
Зважаючи на вище наведене Ваша вимога не підлягає задоволенню та буде відхилена.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2025 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-МЕТАН" |
638 426,04
UAH з ПДВ
|
638 426,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ" |
675 786,60
UAH з ПДВ
|
675 786,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-МЕТАН" #41575464 |
Відхилено |
638 426,04
UAH з ПДВ
|
06 березня 2025 15:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2025 09:08
|
ТОВ "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ" #45616446 |
Переможець |
675 786,60
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 15:34
|