ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі
UA-2025-02-20-007090-a
Дата формування звіту: 28 лютого 2025


Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПЛАНУВАННЯ СІМ'Ї ТА РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 31203822
Місцезнаходження замовника: 25015, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, БУЛЬВАР СТУДЕНТСЬКИЙ, будинок 18
Вид предмета закупівлі: Послуги
Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 85140000-2-Послуги у сфері охорони здоров’я різні (лабораторні дослідження)
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Стрептокок групи В, ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні 460 послуга 25015, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Бульвар студентський, будинок 18 до 31 грудня 2025
Бактерологічний посів сечі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні 460 послуга 25015, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Бульвар студентський, будинок 18 до 31 грудня 2025
Розрахунок ризику хромосомних аномалій плоду Ітриместру (10т,-13т,+6дн) (PRISCA); ПАПП-А, бета-ХГЛ вільний, данн УЗД) ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні 460 послуга 25015, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Бульвар студентський, будинок 18 до 31 грудня 2025

Вид закупівлі: Процедура
Умови оплати:
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 20 лютого 2025 13:41
Кількість учасників закупівлі: 0

Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону

Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір:
Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю:
відсутність пропозицій
Дата укладення договору про закупівлю: Відсутні
Сума, визначена в договорі про закупівлю: Відсутні
Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Відсутні
Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Відсутні
Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): Відсутня
Ідентифікатор договору: Відсутній
Застосовані критерії оцінки: Ціна - 100%