Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл електричної енергії та супутні послуги
Очікувана вартість
258 240,00 UAH
UA-2025-02-20-000823-a 432cfa41852245d89011a895e827f130
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Фокшанська

+380674470056 sadok_sn@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Снятинський ЗДО "Золотий ключик"
Код ЄДРПОУ: 23922943
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Снятин, вул. Воєводи Коснятина, буд. 33
Контактна особа: Лілія Фокшанська
+380674470056
sadok_sn@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65300000-6: Розподіл електричної енергії та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76000 кіловат
Розподіл електричної енергії та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, Снятин, В.Коснятина, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 65300000-6 — Розподіл електричної енергії та супутні послуги

Тендерна документація

20 лютого 2025 09:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-18-000019 ● 14e2d9d81b4c4b16af9f3068d25786b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2025 11:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.03.2025 №19-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.03.2025 №19-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-02-20-000823-a 20.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-19 15:01:31

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Розподіл електричної енергії та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером IDUA-2025-02-20-000823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи)?

2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.

3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг з постачання теплової енергії та вибрано для їх надання саме ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00131564), з яким укладено договір про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії від 20.02.2025 №20 без використання електронної системи закупівель?

4. Чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником даної закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погодженого (затвердженого) керівником замовника?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-28 09:57:59

ідповідь на питання, поставленіУправління Західного офісу Держаудитслужбив Івано-Франківській області від 18.03.2025р. №19-з і в рамках проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії

На Ваш запит від 18.03.2025 №19-з відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
Стосовно питання 1:
1-1. Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету міністрів України від 11.11.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головні розпорядниким бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язані забезпечити:
1-2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2025 рік
1-3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки 19.12.2024 № 221"Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", обрано метод розрахунку очікуваної вартості товару/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів:
1-4. Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом .
1-5. Тарифи на послуги з розподілу електричної енергії для споживачів та операторів установок зберігання енергії на рівні:
1-6. Обсяг закупівлі: 76 000 кВт*год
1-7. Ціна за розподіл електричної енергії 208 240,0грн з ПДВ
1-8. Ціна за перетікання реактивної електроенергії 50 000грн з ПДВ
1-9. Розрахунковий обсяг закупівлі електричної енергії Учасника переговорної процедури АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» становить 258 240,00 грн. з урахуванням ПДВ, у тому числі: за рахунок бюджетних коштів – 258 240,00 грн. з урахуванням ПДВ.
1-10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 258 240,0 грн. з ПДВ.
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відбувається шляхом розміщення на веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління, суб’єктом господарювання державного сектору економіки) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівліі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування до зазначеної закупівлі було підготовлено відповідальною особою за закупівлю послуг з розподілу електричної енергії. У той же час постанова Кабінету міністрів України від 11.11.2016 № 710 однозначно не вимагає від Замовників публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі при укладанні прямих договорів за 13 пунктом Особливостей. У разі наявності відповідного розпорядчого документу щодо таких публікацій, ми готові здійснювати публікацію відповідних обґрунтувань


Стосовно питання 2:
АТ "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" входить до Переліку суб`єктів природних монополій і є підприємством на території України, яке надає послуги з розподілу електричної енергії на всій території України. З урахуванням викладеного, згідно з положеннями підпункту 5 пункту 13 Особливостей наявні підстави для закупівлі послуг з передачі електричної енергії шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідно до Постанови НКРЕКП від 16.11.2018р. №1443 Про видачу АТ "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" ліцензії з розподілу електричної енергії, додається Постанова від 19 грудня 2024 р. № 2216
Стосовно питання 3:
Згідно зі ст. 31 Розділу V Закону України «Про ринок електричної енергії» оператором системи передачі є суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на провадження діяльності з розподілу електричної енергії.
АТ "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" згідно з Постановою ТЕРИТОРІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ НКРЕКП ВІД 16.11.2018 № 1443 отримало ліцензію на право провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії № 1443 від 16.11.2018 року.
АТ "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" входить до Переліку суб`єктів природних монополій і є підприємством на території України, яке надає послуги з передачі електричної енергії на всій території України.
Стосовно питання 3:
Діюча редакція Особливостей закупівлі передбачає, що замовник у разі посилання на четвертий абзац підпункту 5 пункту 13 (відсутність конкуренції з технічних причин при укладанні договору) вимагає від Замовника документально підтвердити даний факт. У нашому випадку для цього був опублікований витяг зі зведеного Переліку суб’єктів природніх монополій з якого ясно, що АТ "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" є монополіст з надання послуг з розподілу електричної енергії на території Івано-франківської області. Тому керуючись даною інформацією і рекомендаціями підпункту 5 пункту 13 Особливостей закупівлі Замовник уклав прямий договір з ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО на надання послуг з розподілу електричної енергії.
Стосовно питання 4:
Встає питання про форму рішення керівника установи по даній закупівлі і про те, в якому вигляді повинно бути прийнято рішення. Можливо про те, що керівник не заперечує щодо Переліку, затвердженого Антимонопольним комітетом України, чи можливо він одноосібно приймає таке рішення? У разі визначення з вимогами до такого рішення, Замовник готовий в подальшому готувати його проект, надавати на розгляд керівнику і здійснювати його публікацію
Під час оголошення про проведення переговорної закупівлі замовником не завантажено документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абз.4 п.2 ч.2. ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. На даному етапі закупівлі неможливо внести зміни щодо даної закупівлі, через що є необхідність відмінити закупівлю відповідно до п.2 ч.8 ст.40 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо за купівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-28 11:24:12

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Розподіл електричної енергії та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-20-000823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:

1. Чому Замовником при визначенні предмету закупівлі не дотримано вимоги пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), яким визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-28 14:24:53

Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.».



Тобто , Замовник на виконання п.3, Порядку та п.п.21і 22 частини
першої Закону, при визначенні предмету закупівлю предмет закупівлі
визначив: Вид –послуги.

Так, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно
з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником
четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №
708 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої
цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку №
708.

Позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі
від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета
закупівлі», передбачає, що в разі, якщо предмет закупівлі не має в
ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного
коду, у замовника є можливість обрання коду «99999999-9».

Водночас визначення коду Єдиного закупівельного словника «65300000-6:
Розподіл електричної енергії та супутні послуги» надає більше
інформації щодо предмета закупівлі, оскільки предметом договору, окрім
послуг з розподілу електричної енергії є також послуги із забезпечення
перетікань реактивної енергії, відповідний вид послуги відсутній у
ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного
коду. Тому код «65300000-6: Розподіл електричної енергії та супутні
послуги» найточніше характеризує послуги, які закуповуються, та
відповідає принципу відкритості в частині більш детальної інформації
щодо предмета закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із здійсненими заходами органом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та заходами, направленими на недопущення у подальшому встановленого порушення, керівником ЗДО «Золотий ключик» Фокшанською Лілією Миколаївною, було проведено роз’яснювальну роботу з Уповноваженою особою затвердженою наказом ЗДО «Золотий ключик» від 01.04.2025року №69-од «Про призначення уповноваженої особи», що проводив публічні закупівлі та в подальшому організовано його економічне навчання. Результатом економічного навчання Блиди Богдана Володимировича є сертифікат, про успішне підтвердження свого рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу та виготовлення кваліфікованого електронного підпису.

2025-04-11 13:11:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/09/0012/2025/пр
Дата публікації: 07 травня 2025
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 13/09/0012/2025/пр
Дата відкриття провадження: 07 травня 2025

Документи:

07 травня 2025 10:55
Електронний підпис
07 травня 2025 10:54
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО"
#00131564
Переможець 258 240,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2025 09:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ПОСТАНОВА №1443 від 16.11.2018 про видачу ліцензії.docx укладений
20 лютого 2025 09:25
20.pdf укладений
20 лютого 2025 09:25
Рішення Уповноваженої Особи.pdf укладений
20 лютого 2025 09:25