Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Підприємство "Благоустрій Кременчука" |
Код ЄДРПОУ: | 03351958 |
Місцезнаходження: | 39605, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця Полковника Гегечкорі будинок 27 |
Контактна особа: |
Дубина Наталія 380674071349 tkbk03351958@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2025 08:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 13:25 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 13:25 |
Очікувана вартість: | 933 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
ДК 021:2015 - Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За рахунок бюджетних асигнувань по мірі надходження з місцевого бюджету | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2025 08:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2025 08:42 |
Додаток №5 - Лист-згода.docx | |
20 лютого 2025 08:42 |
ТД.doc | |
20 лютого 2025 08:42 |
Додаток №2 - Документи учасника.docx | |
20 лютого 2025 08:42 |
Додаток №6 - Тендерна пропозиція переможця.doc | |
20 лютого 2025 08:42 |
Додаток №8 - Перерахунок ціни за результатом аукціону.docx | |
20 лютого 2025 08:42 |
Додаток №4 - Технічні вимоги.docx | |
20 лютого 2025 08:42 |
Додаток №3 - Проект договору.docx | |
20 лютого 2025 08:42 |
Додаток №7 - Документи переможця.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-07-000016 ● a52d310cc8f74daaa28fac9d333f1bac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2025 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.03.2025 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2025-02-20-000320-a, 20.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-10 15:29:47
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 933 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-20-000320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
- пунктом 7 Загальних положень тендерної документації передбачено, що документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Яким чином учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Андава груп» дотримано вимог пункту 7 загальних положень тендерної документації, зокрема в частині надання паспорту та сертифіката відповідності (документ «Сертифікат.jpg», «Паспорт дп.jpg»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 13:44:47
Назва предмету закупівлі: код ДК 021:2015 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо (гурт)), ідентифікатор закупівлі №UA–2025-02-20-000320-a.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Закупівля здійснюється для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів з метою належного виконання поставлених перед підприємством функцій та завдань в сфері благоустрою. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб, оптимального співвідношення ціни та якості, шляхом проведення аналізу фактичного споживання дизельного палива в попередні роки та необхідною потребою закупівлі в поточному році. Дизельне паливо повинне відповідати вимогам діючих норм і стандартів, а саме вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби КП «Благоустрій Кременчука» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області відповідно до «Програми діяльності та розвитку комунального підприємства «Благоустрій Кременчука» на 2025-2027 роки» на підставі пункту 1 розділу III наказe Міністерства розвитку та економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 із змінами методом порівняння ринкових цін, за формулою: Цод = (Ц1+Ц2+Ц3)/3 на підставі отриманих комерційних пропозиції від потенційних постачальників. Очікувана вартість необхідного обсягу закупівлі дизельного палива становить – 933 000,00 грн. (з ПДВ).
2. Джерелами фінансування закупівлі комунального підприємства «Благоустрій Кременчука» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області в 2025 році є кошти місцевого бюджету (додаються: рішення сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 13 грудня 2024 року «Про бюджет Кременчуцької міської територіальної громади на 2025 рік» з додатками, Програма діяльності та розвитку комунального підприємства «Благоустрій Кременчука» на 2025-2027 роки).
3. Відповідно Додатку №4 до тендерної документації «Технічне завдання» на вимогу Замовника запропонований Учасником товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених Постановою Кабміну України від 01.08.2013 №927. Згідно пункту 5 постанови дозволяється ввозити в Україну та використовувати паливо на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів. Ця норма діє до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів. Виняток із цієї норми становить паливо походженням з рф та Республіки Білорусь та/або паливо, власниками якого є юрособи, які зареєстровані на території рф та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є рф та Республіка Білорусь, фіз- та юрособи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» 14.08.2014 № 1644-VII.
- Азард.pdf
- Андава.pdf
- Атлантік.pdf
- 2025-2027 Програма.docx
- 2025-2027 Рішення програми.docx
- Додаток 3 (розподіл видатків).xls
- План виконистання 1.PDF
- План використання 2.PDF
- Рішення сесії на 2025.docx
- Пояснююча.docx
- Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автом… - Постанова № 927 від 01.08.2013 - d414737-20240126.htm
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-02-20-000320-a Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області надаємо докази розірвання договору про закупівлю, зокрема додаткову угоду №1 від 08.04.2025 року, Протокол уповноваженої особи №48 від 08.04.2025 року.
2025-04-09 10:49:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНДАВА ГРУП" |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
815 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕЙЛЕКСПРОМ" |
929 700,00
UAH з ПДВ
|
898 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНДАВА ГРУП" #45136725 |
Переможець |
815 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2025 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 10:42
|
Звіт про виконання договору.PDF | укладений |
09 квітня 2025 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2025 09:43
|
Повідомлення про внесення змін до договору №73-БК.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2025 09:42
|
Протокол №48.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2025 09:42
|
Додаткова угода №1 до договору №73-БК.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2025 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2025 08:23
|
Договір №73-БК.PDF | укладений |
21 березня 2025 08:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель і встановлено зобов’язання здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку та через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. |
Номер договору про закупівлю: | 73-БК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо (гурт) | 15 | тонна |
54 333,33
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 березня 2025 — 31 березня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області |