Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце в комплекті
Очікувана вартість
499 940,00 UAH
UA-2025-02-19-014433-a 20850bfd95b64cc3b30f0a73978fe89f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Литвинчук

+380634888883 litvincukigora4576@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Код ЄДРПОУ: 26637373
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, -
Контактна особа: Ігор Литвинчук
+380634888883
litvincukigora4576@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2025 23:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2025 22:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2025 08:00
Початок аукціону: 03 березня 2025 15:25
Початок аукціону: 03 березня 2025 15:25
Очікувана вартість: 499 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 499,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Технічні характеристики та комплектація відповідно додатку № 2 оголошення спрощеної закупівлі

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
Автоматизоване робоче місце в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за Товар шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника, після фактичного отримання товару та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 22 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 № 440, з відміткою про перевірку його якісного стану. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження легальної поставки Microsoft
Дата подання: 20 лютого 2025 00:29
Дата відповіді: 23 лютого 2025 15:33
Шановний Замовник! Останнім часом почастішали випадки постачання контрафактної продукції Microsoft недобросовісними учасниками торгів, яка пропонується сумнівними компаніями. Для убезпечення від поставки нелегальної продукції просимо вас доповнити технічні вимоги (Додаток №2) наступним пунктом: «У разі, якщо програмне забезпечення Microsoft встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою, та надати лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Якщо програмне забезпечення Microsoft встановлюється Учасником, то він повинен надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання відповідного програмного забезпечення Microsoft в необхідній кількості та якості (зазначити конкретні назви продуктів Microsoft та їх кількість) з можливістю подальшої перевірки серійних номерів поставлених продуктів. Лист має містити назву замовника та номер оголошення в електронній системі закупівель Прозорро. На запит Замовника дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні.» Якщо ви не включите дану вимогу до тендерної документації, то це означатиме вашу згоду на отримання нелегальної продукції…а це може призвести до негативних наслідків при проведенні перевірок відповідними контролюючими органами. Сподіваємось, що ви долучитеся до боротьби з недобросовісними учасниками, адже без вашої активної участі подолати цю проблему практично неможливо… З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Також повідомляємо, що вказані Вами вимоги до предмету закупівлі вказані в п.6,7 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, а саме:
6. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогамтендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або деклараціївиробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якістьпредмету закупівлі.
7. Товар повинен відповідати вимогам державних стандартів, а також іншійнормативно-технічній документації. Товар має супроводжуватися документами(накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
З повагою.
Щодо додатку 3
Дата подання: 20 лютого 2025 09:14
Дата відповіді: 23 лютого 2025 16:54
Шановний замовнику, Згідно з вимогами, вказаними в Додатку 2, в тендері передбачене використання матриці WVA у ноутбуці. Враховуючи це, ми пропонуємо розширити перелік допустимих варіантів і включити матрицю IPS, яка забезпечує широкі кути огляду, високу точність кольорів, кращий контраст і яскравість, підвищену надійність та стабільність, а також чудову видимість при різних кутах огляду. У зв'язку з цим, просимо уточнити, чи можливо вважати матрицю IPS як альтернативний варіант, що відповідає вимогам тендеру, зазначеним у Додатку 2, що посприяє виконанню принципу публічних закупівель про недискримінацію учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
На Ваш аргумент про широкі кути огляду, високу точність кольорів, кращий контраст і яскравість, підвищену надійність та стабільність, а також чудову видимість при різних кутах огляду на користь матриці IPS у відкритих джерелах зазначається що Технологія WVA (Wide View Angle) – вдосконалена версія TN. У таких екранів збільшено кути огляду, поліпшено передачу кольору і контрастність. За якістю вони близькі до IPS. Завдяки конструкції, чорні пікселі VA-матриці пропускають набагато менше світла, ніж у IPS. Це особливо помітно в затемненому приміщенні.
Вказана тихнічна вимога до предмету закупівлі, а саме використання матриці WVA у ноутбуці, зобумовлена умовами використання.
Таким чином, Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі.
З повагою. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2025 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лисак Богдан Олексійович 453 824,00
UAH з ПДВ
431 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ПБГ19» 461 781,60
UAH з ПДВ
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕПАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 489 860,00
UAH з ПДВ
479 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 479 976,00
UAH з ПДВ
479 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2025 23:49
Електронний підпис
27 лютого 2025 23:48
ОСНОВНІ ПБГ.zip
27 лютого 2025 23:48
Кваліфікаційні ПБГ.zip
27 лютого 2025 23:48
СЦ.pdf

Публічні документи

27 лютого 2025 18:21
Електронний підпис
27 лютого 2025 18:21
Електронний підпис
27 лютого 2025 15:37
Електронний підпис
27 лютого 2025 15:37
Електронний підпис
27 лютого 2025 15:36
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2025 15:36
ГЛ щодо присутності.pdf
27 лютого 2025 15:36
установчі.pdf
27 лютого 2025 15:36
технічні 1.zip
27 лютого 2025 15:36
Технічна документація.pdf

Публічні документи

27 лютого 2025 08:56
Електронний підпис
27 лютого 2025 08:56
Електронний підпис
27 лютого 2025 08:55
1.Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2025 08:55
4.Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лисак Богдан Олексійович

ТОВ «ПБГ19»

ФОП "СТЕПАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лисак Богдан Олексійович
#3712501975
Переможець 431 998,00
UAH з ПДВ
05 березня 2025 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2025 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лисак Богдан Олексійович
#3712501975
431 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2025 09:49
Договір №14 від 10.03.2025 р..pdf укладений
10 березня 2025 09:48