Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби
Очікувана вартість
23 750,00 UAH
UA-2025-02-19-013781-a ● 5bf136a7b73943f8aae14d5f550c1546
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Військова частина А2166" |
Код ЄДРПОУ: | 08137796 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Роман Яїчніков +380966474289 fes_a2166@ps.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2025 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 18:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 18:48 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 15:44 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 15:44 |
Очікувана вартість: | 23 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 237,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Фарба водоемульсійна Sniezka 10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
5 штука
Колорекс Sniezka 100мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 18:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 18:50 |
Оголошення та документація.docx | |
19 лютого 2025 18:50 |
Проєкт договору фарби.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
еквівалент
Дата подання: 20 лютого 2025 08:57
Дата відповіді: 26 лютого 2025 17:32
Доброго дня! Приймаєте еквівалент ?
Відповідь: Добрий день. Ні.
щодо колорексу
Дата подання: 20 лютого 2025 11:03
Дата відповіді: 26 лютого 2025 17:32
Шановний Замовнику! Просимо уточнити колорексом будете колорувати Фарбу водоемульсійну?
Відповідь: Добрий день. І її також.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 20 лютого 2025 14:21
Дата відповіді: 26 лютого 2025 17:27
У п.3.1 зазначено, що Якість товару, його тара та упаковка, маркування повинні відповідати вимогам ДСТУ. Документи на товар, які ПРОДАВЕЦЬ повинен передати ПОКУПЦЮ: видаткову накладну або акт прийому-передачі.
Шановний Замовник, лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ (технічними умовами заводу виробника). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Також у тендерній документації не міститься вимоги щодо відповідності продукції вимогам ДСТУ. Документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо внести наступні зміни у п.3.1 проєкту договору:
3.1. Якість товару, його тара та упаковка, маркування повинні відповідати вимогам ТУ. Документи на товар, які ПРОДАВЕЦЬ повинен передати ПОКУПЦЮ: видаткову накладну або акт прийому-передачі.
За аналогією просимо внести зміни до п.6.1, зазначивши «ПРОДАВЕЦЬ гарантує, що товар, який передається ПОКУПЦЮ за цим Договором, відповідає вимогам ТУ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Договір складений згідно вимог чинного законодавства.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 20 лютого 2025 14:21
Дата відповіді: 26 лютого 2025 17:27
У п.7.8 зазначено, що Сторони підписанням даного Договору підтверджують та визнають той факт, що даний Договір укладається під час дії воєнного стану, введеного згідно Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року і що для цілей даного Договору ця обставина не є форс-мажорною обставиною. У разі невиконання чи неналежного виконання зобов’язань, передбачених даним Договором, Сторони не вправі посилатися на введення воєнного стану введеного згідно Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року як на форс-мажорну обставину.
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна. У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та внести зміни до п. 7.8 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
7.8 Сторони підписанням даного Договору підтверджують та визнають той факт, що даний Договір укладається під час дії воєнного стану, введеного згідно Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року і що для цілей даного Договору ця обставина не є форс-мажорною обставиною, крім випадків наслідків військової агресії рф проти України, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо можуть вважатися обставинами непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Договір складений згідно вимог чинного законодавства.
щодо фасування Фарби
Дата подання: 21 лютого 2025 10:33
Дата відповіді: 26 лютого 2025 17:25
Шановний Замовнику! Шановний Замовнику! Фарба акрилова водоемульсійна фасується у відра 10 л проте там не 10 л фарби, там 14 кг. (у десятилітровому відрі вага 14 кг) У всіх супровідних документах і в тому числі, етикетці вказується саме вага у кілограмах - 14 кг (у десятилітровому відрі). Просимо відкоригувати тендерну документацію та вказати правильну інформацію щодо фасування тобто: фасування:14 кг.
Просимо внести відповідні зміни.
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ми розуміємо, що фасування фарби у відрі 10 л є еквівалентним 14 кг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
6 177,60
UAH з ПДВ
|
6 177,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
9 999,54
UAH з ПДВ
|
9 999,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Горун Ольга Олександрівна |
19 790,00
UAH з ПДВ
|
19 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
6 177,60
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 15:26
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
9 999,54
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 15:43
|