Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981498 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ковальчук В'ячеслав 380991049266 kovalchyk.vyacheslav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2025 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 лютого 2025 12:01 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Форма підтвердження: | документ |
Форма підтвердження: | документ |
Форма підтвердження: | документ |
19 лютого 2025 12:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 11:59 |
ТД.docx | |
19 лютого 2025 11:59 |
Проєкт договору (Додаток 3).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тутар Кєрім Азізович |
69 356,00
UAH з ПДВ
|
69 356,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП Тутар Кєрім Азізович
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Довідка корупція ФОП Тутар К.А. 14.02.25.zipВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Витяг ФОП Тутар К.А. 13.02.25.rarПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Витяг ФОП Тутар К.А. 13.02.25.rarНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Забезпечення виконання договору.pdfСтрок дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Забезпечення виконання договору.pdfФорма забезпечення
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5,00% від вартості договору про закупівлю. Завдаток вноситься на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради, Україна, 40007, м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2, код ЄДРПОУ 01981498, р/р IBAN: UA553375460000026003055032398 в СФ АТ КБ «Приватбанк», з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «ДК 021:2015, 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (Кабель ВВГ нглс 5х25)». Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4)згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню до Державного бюджету України.
Підтверджую
Забезпечення виконання договору.pdfНаявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару.
Підтверджую
1.Довідка щодо наявності МТБ.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підтверджую
2.Довідка щодо наявності працівників.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Тутар Кєрім Азізович #3566004758 |
Переможець |
69 356,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 13:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 08:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
1.1. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 6. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку щодо наявності наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.02.2025 року № 25/02-1, в якій відсутня інформація щодо найменування, кількості та правової підстави володіння / користування наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 березня 2025 13:43
Учасник | Пропозиція | Документи |
ФОП Тутар Кєрім Азізович #3566004758 |
69 356,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|