Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
Очікувана вартість
89 805,80 UAH
UA-2025-02-19-005102-a 0182e6d12a33452eab409d6775def139
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Котова

+380442050514 zakupka@artek.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Вебсайт: https://artek.ua
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Контактна особа: Ольга Котова
+380442050514
zakupka@artek.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Місце поставки Товару: 89335, Закарпатська область, Свалявський район, село Березники, вул. Без назви, 1.
Строк поставки Товару: до 31 грудня 2025 року.
Поставка Товару за цим Договором здійснюється спеціалізованим автомобільним транспортом з відповідною температурою згідно зі стандартами, протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин після письмової або телефонної заявки Замовника.
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один раз на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2789 кілограм
Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89335, Україна, Закарпатська область, Свалявський район, село Березники, Без назви, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2025 11:45
Проект договору про закупівлю продуктів харчування (цукор буряковий)_2025_Закарпаття.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип Можливі значення:
  • білий
  • Відповідність ДСТУ 4623 Так
    Категорія Можливі значення:
  • перша
  • Вид Можливі значення:
  • кристалічний
  • Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 5 відсоток
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 день
    Форма забезпечення Можливі значення:
  • Іншій формі
  • Постачальник надає Замовнику, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання Договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Забезпечення виконання Договору надається у вигляді завдатку. Розмір забезпечення виконання Договору (завдатку) становить 5,0 % від вартості договору (конкретна сума зазначається на етапі укладання Договору залежно від ціни Договору). Постачальник здійснює перерахування грошових коштів (завдатку) на рахунок Замовника: р/р UA513802810000000260073887202, відкритий у АТ «Банк інвестицій та заощаджень» в м. Києві, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення: «Забезпечення виконання договору на закупівлю (назва предмету закупівлі)», без ПДВ. Датою внесення забезпечення виконання договору (завдатку) вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання Договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання Договору, здійснюються за рахунок Постачальника. Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору (завдатку), яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреного підписом, печаткою Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    Фізична особа-підприємець Данканич Катерина Михайлівна 83 670,00
    UAH з ПДВ
    83 670,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    24 лютого 2025 21:05
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 5 відсоток
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 день
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Форма забезпечення Іншій формі
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Постачальник надає Замовнику, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання Договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Забезпечення виконання Договору надається у вигляді завдатку. Розмір забезпечення виконання Договору (завдатку) становить 5,0 % від вартості договору (конкретна сума зазначається на етапі укладання Договору залежно від ціни Договору). Постачальник здійснює перерахування грошових коштів (завдатку) на рахунок Замовника: р/р UA513802810000000260073887202, відкритий у АТ «Банк інвестицій та заощаджень» в м. Києві, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення: «Забезпечення виконання договору на закупівлю (назва предмету закупівлі)», без ПДВ. Датою внесення забезпечення виконання договору (завдатку) вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання Договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання Договору, здійснюються за рахунок Постачальника. Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору (завдатку), яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреного підписом, печаткою Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип білий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4623 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Категорія перша
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид кристалічний

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    Фізична особа-підприємець Данканич Катерина Михайлівна
    #003531090
    Переможець 83 670,00
    UAH з ПДВ
    25 лютого 2025 15:02

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 25 лютого 2025 15:02

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    Фізична особа-підприємець Данканич Катерина Михайлівна
    #003531090
    83 670,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    03 березня 2025 12:13
    Договір постачання товару_цукор.pdf укладений
    03 березня 2025 12:13