Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Серьогіна Крістіна Володимирівна 380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2025 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 46 906 899,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 10.1 Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. 10.2 Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 10.3 У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. 10.4 Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 10.5 Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 230 000,00 (Двісті тридцять тисяч гривень 00 коп.) гривень, що не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі. 10.6 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності та діяти з дня її видачі Банком-гарантом, яким вважається день, зазначений в тексті гарантії. 10.7 У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 10.8 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. 10.9 Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями 10.10 Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 10.11 Інформація про Замовника, яка має бути відображена в банківській гарантії: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 ; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; суб’єкт великого підприємництва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 230000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати їх підписання. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 10 та 11 Додатку 1 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 11:26 |
Тендерна документація.doc | |
19 лютого 2025 11:26 |
Оголошення.docx | |
19 лютого 2025 11:26 |
Додаток 6 (Проєкт договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-08-000008 ● 190e8504bc7f4071a3f8c3ccb5b91d96
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2025 № 138
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-02-19-003824-a 19.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-10 09:32:03
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни, замовником якої є Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-003824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-11 14:35:07
відповідь на запит
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 10.04.2025 року в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-19-003824-a), повідомляє наступне.
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Чинники, що впливають на обсяг капітальних видатків визначаються головним розпорядником самостійно з урахуванням галузевих особливостей та фінансових можливостей.
Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів».
Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2025 рік розмір бюджетного призначення визначений наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 року № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», що додається.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог Змін № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 1. Земляні роботи (РЕКНр)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 17. Електромонтажні роботи (РЕКНр)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування. Збірник 8. Електротехнічні установки (РЕКНму)
• СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Лінії електропередачі (Збірник 33) (РЕКНб)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій (РЕКНр)
• Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 20. Інші ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр)
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно проєктно-кошторисної документації розробленої ТОВ «Проектно-будівельна компанія «ТРАНСМІСТО» на об’єкт: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва», яка складається зокрема з відомості обсягів робіт та кошторисної документації, щодо розгляду якої отримано Експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-0583/01-24/КД від 18.10.2024 року, які разом є складовими тендерної документації).
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. Загальні вимоги та випробування (EN 60598-1:2015; АС:2015; АС:2016; АС:2017, IDT; IEC 60598-1:2014, MOD; COR1:2015; COR2:2015; COR3:2017, IDT), ДСТУ EN 60598-2-3:2014 Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг (EN 60598-2-3:2003/AC:2005, IDT). Поправка № 1:2015, ДСТУ EN 62722-1:2018 Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги (EN 62722-1:2016, IDT; IEC 62722-1:2014, MOD), ДСТУ EN 62717:2018 Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик (EN 62717:2017, IDT; IEC 62717:2014, MOD) та інших державних стандартів та правил. Крім того відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж» КП «Київміськсвітло» проводило процедуру погодження з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій, щодо впровадження вимог до світильників та обладнання при проведенні робіт з капітального ремонту та будівництва з метою реалізації контролю за мережами зовнішнього освітлення міста Києва для підвищення показників енергоефективності та екологічності, за результатами якого було отримано позитивну відповідь.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
КП «Київміськсвітло не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710).
Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «Київміськсвітло» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.01.2025р. №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2025 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів.
Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710.
Проте, варто зазначити, що КП «Київміськсвітло» на виконання вимог п. 4.6. та Додатку 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної інформації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) надає Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування, документацію щодо проведення закупівель, в тому числі обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної ціни, вибору процедури закупівлі, завчасно, за 10 робочих днів до дати оголошення торгів, шляхом введення зазначеної інформації та завантаження документів до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/. У такому ж порядку до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» було надано відповідну інформацію та документи за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
3) Щодо джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Бюджетні призначення на 2025 рік для виконання робіт по об’єкту з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва фінансуються за рахунок коштів спеціального фонду м. Києва, за КПКВ 1917442 «Утримання та розвиток інших об’єктів транспортної інфраструктури», відповідно до рішення Київської міської ради від 14.12.2023 року №7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» (із змінами та доповненнями) (оприлюднено на офіційному сайті Київської міської ради за посиланням https://kmr.gov.ua/uk/content/rishennya-kyyivskoyi-miskoyi-rady-9199), рішення Київської міської ради від 05.12.2024 №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 piк» (із змінами та доповненнями) (оприлюднено на офіційному сайті Київської міської ради за посиланням https://kmr.gov.ua/uk/content/rishennya-kyyivskoyi-miskoyi-rady-11560), а також розпорядження Київської мiської вiйськової адміністрації вiд 29.12.2023 №1107 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» (із змінами та доповненнями) (що міститься на офіційному сайті Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської вiйськової адміністрації) за посиланням https://dei.kyivcity.gov.ua/prohrama-ekonomichnoho-i-sotsialnoho-rozvytku-m-kyieva) та наказу Департаменту транспортної інфраструктури від 27.01.2025 № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштiв по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»(що додається).
Наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.01.2025р. №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2025 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів та покладено виконувати зобов’язання щодо обсягів робіт та цілей за рахунок бюджетних асигнувань лише в межах бюджетних призначень, затверджених в бюджеті міста Києва на 2025 рік. Крім того, остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 18:33:40
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконано вимоги пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, технічну специфікацію (Додаток 3 в повному обсязі).
2. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином у кошторисних розрахунках та договірній ціні до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР ТОВ «Автомагістраль-Південь» враховано зворотній матеріал передбачений технічним завдання до закупівлі (Додаток 3 до ТД «відомість обсягів робіт»).
3. Прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення «Відомостей ресурсів локальних кошторисів» та «Документально оформленого учасником аналізу цін, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищує середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках», які мають бути невід’ємною частиною Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, згідно умов пункту 3 Розділу 6 до ТД.
4. Прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР у відповідності до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 15:23:32
Відповідь на запит
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 23.04.2025 року в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-19-003824-a), повідомляє наступне.
1) «Стосовно надання пояснень щодо того, яким чином ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконано вимоги пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, технічну специфікацію (Додаток 3 в повному обсязі)».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно проєктно-кошторисної документації розробленої ТОВ "Проектно-будівельна компанія "ТРАНСМІСТО" на об’єкт: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва», яка складається зокрема з відомості обсягів робіт та кошторисної документації, щодо розгляду якої отримано Експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-0583/01-24/КД від 18.10.2024р. (Реєстраційний номер в ЄДЕССБ - EX01:4906-6782-6728-2705), які разом є складовими тендерної документації).
На стадії проведення закупівлі UA-2025-02-19-003824-a, ТОВ «Автомагістраль- Південь» будучи учасником надані всі необхідні документально оформлені Гарантійні листи щодо виконання ними умов майбутнього договору, зокрема в завантажених документах наявні:
- Гарантійний лист вих. №03/05/К-2 від 05.03.2025 року (копія додається) про узгодження вимог про необхідні, якісні та кількісні характеристики закупівлі;
- Гарантійний лист вих. №03/05/К-Н від 05.03.2025 року (копія додається) щодо не застосування еквівалентів основних матеріалів які використовуватимуться ним при виконанні робіт по договору;
Отже при складанні своєї пропозиції, в частині Договірної ціни ТОВ «Автомагістраль південь» було застосовано основні матеріали (без використання еквівалентів) які передбачені проєктно-кошторисною документацією, що розроблена проєктувальником ТОВ "Проектно-будівельна компанія "ТРАНСМІСТО" у відповідності до відомості обсягів робіт по Об’єкту та відомості ресурсів (без цін), які в свою чергу були оприлюднені в тендерній документації.
Що стосується світильників, які в розробленому ТОВ «ПБК «ТРАНСМІСТО» Робочому проєкті, вказані без прив’язки до назви моделі, або назви заводу виробника, а вказані лише тільки характеристики цих світильників, а саме: «Світильник споживча електрична потужність ______Вт ± 10% (світловий поток, не нижче ____лм, колірна температура К-_____, кріплення на консоль, діаметром від 48-60мм) зі спеціалізованим обладнанням для керування та диспетчеризації з пунктів живлення (ПВ) по лініям електроживлення (PLC (Power Line Communication)». КП «Київміськсвітло» звернулось листом вих. №053/286-663 від 24.03.2025 року, до автора проєкту за кваліфікаційним підтвердженням, щодо запропонованого ТОВ «Автомагістраль південь» застосування моделей світильників PARK LED виробника ТОВ «Інтелтек Трейд» на відповідність характеристик світильників розробленій та затвердженій проєктно-кошторисній документації по Об’єкту. 25.03.2025 року отримано відповідь ТОВ «ПБК «ТРАНСМІСТО» вих. №7 від 25.03.2025 року, що технічні та якісні характеристики світлодіодних світильників PARK LED виробництва ТОВ «Інтелтек Трейд» відповідають розробленій проєктно-кошторисній документації по об’єкту. (копії листів додаються)
2) «Щодо надання пояснення, яким чином у кошторисних розрахунках та договірній ціні до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР ТОВ «Автомагістраль-Південь» враховано зворотній матеріал передбачений технічним завдання до закупівлі (Додаток 3 до ТД «відомість обсягів робіт»).
Додаток 3 тендерної документації містить Відомість обсягів робіт, яка є невід’ємною складовою частиною інвесторської кошторисної документації, що отримала позитивний експертний висновок №00-0583/01-24/КД від 18.10.2024р. Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» зворотні суми (матеріали) враховуються лише в інвесторській кошторисній документації і до договірних цін підрядною організації жодного відношення не мають (роз’яснення див. у збірнику «Ціноутворення у будівництві» за січень 2018 року). Таким чином, вартість зворотних матеріалів у договірній ціні підрядної організації не враховується.
3) «Щодо надання пояснення про причини неоприлюднення «Відомостей ресурсів локальних кошторисів» та «Документально оформленого учасником аналізу цін, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищує середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках», які мають бути невід’ємною частиною Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, згідно умов пункту 3 Розділу 6 до ТД».
Відомості ресурсів до локальних кошторисів та підсумкова відомість ресурсів містять у собі інформацію стосовно сукупності матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт. Різниця між ними полягає у тому, що відомості ресурсів до локальних кошторисів містять в собі інформацію по окремим локальним кошторисам, а підсумкова відомість ресурсів містить інформацію щодо матеріальних та технічних ресурсів по об’єкту в цілому. Таким чином, вся необхідна інформація стосовно матеріальних та технічних ресурсів по об’єкту підрядна організація надала в повному обсязі в підсумковій відомості ресурсів.
Відповідно до пункту 3 Розділу 6 до ТД учасник надає Договірна ціна – Додаток 30 до Настанови;
- Локальний кошторис на будівельні роботи – Додаток 1 до Настанови;
- Відомість ресурсів локального кошторису – Додаток 4 до Настанови;
- Розрахунок заробітної плати відповідно до Порядоку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за №1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року №196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за №931/32383);
- Визначення загальновиробничих витрат п.5.13 – п.5.16 Настанови;
- Визначення адміністративних витрат п.5.17 – п.5.18 Настанови;
- Визначення прибутку згідно п.5.30 та Додаток 25 Настанови;
- Пояснювальна записка до Договірної ціни.
- календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт.
- Документально оформлений учасником аналіз цін, що склалася на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищують середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках. (п.5.10. Настанови)
- Документально оформлений учасником аналізу цін, що склалася в регіоні, на послуги з оренди будівельних машин та механізмів, застосованих ним при складанні кошторисної документації (надається учасником у випадку використання орендованих будівельних машин та механізмів при складанні кошторисної документації чи договірної ціни на вимогу п.5.8. Настанови).
При залученні субпідрядних організацій, вищевказані розрахунки є обов’язковими додатками при формуванні вартості робіт субпідрядних організацій у складі договірної ціни.
Договірна ціна та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
До договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору.
Договір буде укладено з урахуванням ст. 844 Цивільного кодексу України.
Переможець надає договірну ціну Замовнику відповідно до вимог КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Ненадання договірної ціни переможцем, а також ненадання договірної ціни переможцем сформованої у відповідності до вимог цього розділу цієї тендерної документації є підставою для того, щоб відхилити тендерну пропозицію переможця у зв’язку з тим, що він відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Проєктом договору не було визначено, що документально оформлений учасником аналіз цін, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищує середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках як додаток до договору.
Повідомляємо, що переможець закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» при укладанні договору надав всі необхідні додатки, в тому числі документально підтверджений аналіз цін.
4) «Щодо надання пояснення про причини неоприлюднення Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР у відповідності до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII.
Так як електронною системою не надано технічної можливості завантажувати файли розміром більше ніж 50 МБ, а договір номер від №01-КР від 27.03.2025 разом сумарно складає більше 50 МБ, замовником було розділено файл з договором на дві частини (Договір підряду №01-КР від 27.03.2025-частина1.pdf та Договір підряду №01-КР від 27.03.2025-частина 2.pdf), які в свою чергу оприлюднені в терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень цивільного кодексу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
44 800 000,00
UAH з ПДВ
|
44 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
44 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2025 09:58
|
Договір підряду №01-КР від 27.03.2025-частина 2.pdf | укладений |
01 квітня 2025 09:55
|
Договір підряду №01-КР від 27.03.2025-частина1.pdf | укладений |
01 квітня 2025 09:55
|