Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технагляду: Поточний ремонт асфальтобетонного покриття)
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2025-02-19-002679-a ● bc85ff55455d4e238c68c4c41ce2b1bd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 32009931 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Прощенка Станіслава, 20 |
Контактна особа: |
Литовченко Тетяна Миколаївна +380463123117 ugkgtab@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2025 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2025 15:42 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2025 15:42 |
Очікувана вартість: | 285 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Мова тендерної документації- українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення технагляду: Поточний ремонт асфальтобетонного покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, Ніжинська територіальна громада, ...
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Підписання договору | Технічний нагляд за виконанням послуг на Об’єкті здійснюється відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903, інших нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення технічного нагляду | Повторювана поставка | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 10:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 10:26 |
ТД за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024) технагляд ямковий.docx | |
19 лютого 2025 10:26 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-19-002679-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЖТЕХКОМ, Код ЄДРПОУ:45339578
Дата подання: 09 березня 2025 15:11
Невідповідність кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції переможця закупівлі
Шановний замовнику!
Просимо звернути увагу,що відповідно до тендерної документації П.3. Додаток 1 вимагалось, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі або технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва /реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.
Тобто документацією передбачалось, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір:
1.) договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі, АБО
2.) договір з технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.
Учасником (якого визнано переможцем) ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" на підтвердження аналогічного досвіду надано довідку про наявність досвіду в якій вказано, що ним виконано :
1. Здійснення технічного нагляду для потреб благоутрою населених пунктів, а саме: «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро» в м. Києві»)»/послуга, згідно договору №04-25 від 22.04.2024р., Замовник – Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст».
2. Здійснення технічного нагляду для потреб благоутрою населених пунктів, а саме: «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9
(послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Північного мосту через р.Дніпро в м.Київ) згідно договору №04-24 від 22.04.2024р., Замовник – Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст».
На підвердження інформації зазначеної у вказаній довідці Учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" надано сканкопії зазначених договорів та відгуків до них.
При аналізі вищезазначених договорів та відгуків не вбачається, що учасником здійснювались технічний нагляд за поточним ремонтом естакади та мосту. Тобто учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" не здійснювався технічний нагляд саме за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури, що не відповідає вимогам ТД.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" підлягає відхиленню, оскільки це є порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Просимо звернути увагу,що відповідно до тендерної документації П.3. Додаток 1 вимагалось, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі або технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва /реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.
Тобто документацією передбачалось, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір:
1.) договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі, АБО
2.) договір з технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.
Учасником (якого визнано переможцем) ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" на підтвердження аналогічного досвіду надано довідку про наявність досвіду в якій вказано, що ним виконано :
1. Здійснення технічного нагляду для потреб благоутрою населених пунктів, а саме: «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро» в м. Києві»)»/послуга, згідно договору №04-25 від 22.04.2024р., Замовник – Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст».
2. Здійснення технічного нагляду для потреб благоутрою населених пунктів, а саме: «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9
(послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Північного мосту через р.Дніпро в м.Київ) згідно договору №04-24 від 22.04.2024р., Замовник – Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст».
На підвердження інформації зазначеної у вказаній довідці Учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" надано сканкопії зазначених договорів та відгуків до них.
При аналізі вищезазначених договорів та відгуків не вбачається, що учасником здійснювались технічний нагляд за поточним ремонтом естакади та мосту. Тобто учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" не здійснювався технічний нагляд саме за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури, що не відповідає вимогам ТД.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" підлягає відхиленню, оскільки це є порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2025 14:08
В Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015).
Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно вимоги Замовника «Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі або технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.»
Учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №9/34-1 від 25.02.2025 року про виконання аналогічних договорів послуг технічного нагляду за поточним ремонтом естакадного з’їзду, послуги з поточного ремонту Північного мосту. Предметом вказаних договорів є послуга з технічного нагляду, визначена по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015. Також, за визначенням вулично-шляхова мережа- це система транспортних і пішохідних зв’язків між елементами планувальної структури міста та частинами його території, яка призначається для організації руху транспорту і пішоходів, прокладання інженерних комунікацій та благоустрою. До вулично-дорожньої мережі відносять наступні об’єкти – мережу вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху тощо. Відповідно аналогічного визначення, вулично-дорожня мережа міст і населених пунктів складається з міських доріг, вулиць, проспектів, площ, провулків, проїздів набережних, транспортних інженерних споруд (тунелів, шляхопроводів, під-і надземних пішохідних переходів), трамвайних колій, тупикових вулиць, проїздів і під'їздів, парковок і стоянок. До зазначених споруд в складі вулично-шляхової мережі відносять і естакадні з’їзди та мости.
Отже, учасником в повному обсязі виконано умови щодо наявності виконання аналогічного договору з проведення технічного нагляду та відсутнє порушення ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, на яке вказує Скаржник.
Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно вимоги Замовника «Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі договір з технічного нагляду послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі або технічного нагляду за виконанням робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту доріг, мостів та дорожньо-транспортної інфраструктури.»
Учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №9/34-1 від 25.02.2025 року про виконання аналогічних договорів послуг технічного нагляду за поточним ремонтом естакадного з’їзду, послуги з поточного ремонту Північного мосту. Предметом вказаних договорів є послуга з технічного нагляду, визначена по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015. Також, за визначенням вулично-шляхова мережа- це система транспортних і пішохідних зв’язків між елементами планувальної структури міста та частинами його території, яка призначається для організації руху транспорту і пішоходів, прокладання інженерних комунікацій та благоустрою. До вулично-дорожньої мережі відносять наступні об’єкти – мережу вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху тощо. Відповідно аналогічного визначення, вулично-дорожня мережа міст і населених пунктів складається з міських доріг, вулиць, проспектів, площ, провулків, проїздів набережних, транспортних інженерних споруд (тунелів, шляхопроводів, під-і надземних пішохідних переходів), трамвайних колій, тупикових вулиць, проїздів і під'їздів, парковок і стоянок. До зазначених споруд в складі вулично-шляхової мережі відносять і естакадні з’їзди та мости.
Отже, учасником в повному обсязі виконано умови щодо наявності виконання аналогічного договору з проведення технічного нагляду та відсутнє порушення ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, на яке вказує Скаржник.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" |
273 408,00
UAH з ПДВ
|
269 136,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНЖТЕХКОМ |
279 600,00
UAH з ПДВ
|
272 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" #41978844 |
Переможець |
269 136,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2025 15:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2025 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 10:26
|
договір | укладений |
12 березня 2025 10:22
|