Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ ТА БІОТЕХНОЛОГІЙ ІМЕНІ С.З.ҐЖИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 00492990 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська,50 |
Контактна особа: |
Смик Павло 380676721891 PAVELSMYK@BIGMIR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2025 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2025 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2025 17:38 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
18 лютого 2025 17:38 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (44).docx | |
18 лютого 2025 17:38 |
Проект договору (Додаток 3).docx | |
18 лютого 2025 17:38 |
Додаток 2 ТЗ.docx | |
18 лютого 2025 17:38 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-18-000036 ● f6d828b197644727b0f14780ef280ddb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2025 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2025 №65
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.03.2025 №65.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-18-013499-a, 18.02.2025. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-21 09:59:02
Запит про надання пояснення Замовнику – Львівському національному університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-18-013499-a, яка проводилась Львівським національним університетом ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-26 15:22:49
ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу UA-2025-02-18-013499-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит у межах проведення моніторингу UA-2025-02-18-013499-a
На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби 21.03.2025 року.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб Замовника.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» 18 лютого 2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Студентські квитки (ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту)».
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів.
Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Так, предмет закупівлі Студентські квитки державного зразка (надалі – квитки) та порядок їх замовлення мають відповідати технічним вимогам, що зазначені у наказі Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 31.12.2013 за № 2245/24777 (зі змінами). Студентські квитки повинні відповідати ДСТУ та іншому діючому санітарному законодавству України. Студентський квиток державного зразка - електронний документ, що містить персональні дані про студента закладу вищої (фахової передвищої) освіти, який формується на підставі замовлення на створення квитків та виготовлення їх карток, що занесений за допомогою ІВС «ОСВІТА» до ЄДЕБО та частково відтворений на пластиковій картці (далі - картка) встановленого зразка, яка може бути використана для електронної ідентифікації особи, підтвердження права на пільгу та як платіжний інструмент. Замовлення на створення квитків та виготовлення їх карток - це електронний документ, створений за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення на основі верифікованих даних, що містяться в ЄДЕБО, та внесений до інформаційних ресурсів ІВС «ОСВІТА» та ЄДЕБО.
Також, слід наголосити на тому, що потреба у проведені даної процедури закупівлі підтверджується Службовою запискою (долучається до даного пояснення).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, відповідно до якого встановлено наступне:
Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами:
Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Розрахунки здійснювались на основі відкритих даних що містяться у мережі інтернет. Так, Замовником перед оголошенням процедури закупівлі було проведено аналіз відкритої інформації про ціни на ринку, а також було проаналізовано ціни за якими здійснюється закупівля студентських квитків через електронну систему закупівель Prozorrо за наступними ідентифікаторами закупівель: UA-2025-02-10-013272-a, UA-2025-02-17-005196-a, UA-2025-02-18-004307-a (на підтвердження надаємо оголошення закупівель, які були проаналізовані замовником). Отже, на підставі пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та відкритих даних ринку було здійснено визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі – 850 000,00 грн.
2. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lvet.edu.ua/index.php/universytet/dostup-do-publichnoi-informatsii/2098-publichni-zakupivli.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»" #36728306 |
Переможець |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 13:00
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 лютого 2025 13:00
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»" #36728306 |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2025 14:52
|
116-03-25.pdf | укладений |
07 березня 2025 14:51
|