Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в зборі
Очікувана вартість
45 403,00 UAH
UA-2025-02-18-012222-a 20f7c54b814e4e25aa0eb854ef71b00d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Біла

+380999373021 kbo_vc79@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТАБІР ДЛЯ ТРИМАННЯ ВІЙСЬКОВОПОЛОНЕНИХ "ЦЕНТР 3"
Код ЄДРПОУ: 14319076
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район, місто Покров, вулиця Мозолевського Бориса, будинок 15
Контактна особа: Олена Біла
+380999373021
kbo_vc79@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2025 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 45 403,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 227,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп’ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, місто Покров , вул. Мозолевського Бориса, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати Товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки Товару протягом 15 календарних днів з дати отримання Товару на склад ПОКУПЦЯ у міру надходження бюджетних коштів на підставі рахунків ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних. У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки Товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" 37 080,00
UAH з ПДВ
37 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
#45596933
Переможець 37 080,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2025 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2025 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
#45596933
37 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2025 14:22
Додаткова угода 1.pdf укладений
10 березня 2025 14:21
Електронний підпис укладений
03 березня 2025 11:41
Г-70.pdf укладений
03 березня 2025 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2025 — 10 березня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін.