Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2025-02-18-010951-a 9a00e2a44edc4b61a9b3fb1e21613f2f
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ І ЗВ'ЯЗКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37107794
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, буд. 4/2
Контактна особа: Галина Морозова
+380978707543
galamarcenyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2025 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 26 лютого 2025 11:57
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 лютого 2025 15:38

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

21 лютого 2025 12:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 12:24
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
21 лютого 2025 12:24
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
21 лютого 2025 12:24
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії до Учасників ЗІ ЗМІНАМИ.docx
21 лютого 2025 12:24
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії до Учасників ЗМІНИ.docx
18 лютого 2025 15:38
Додаток 7 Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
18 лютого 2025 15:38
додаток 5 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.doc
18 лютого 2025 15:38
додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
18 лютого 2025 15:38
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
18 лютого 2025 15:38
Тендерна документація.docx
18 лютого 2025 15:38
додаток 4 Проєкт договору.docx
18 лютого 2025 15:38
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії до Учасників.docx
18 лютого 2025 15:38
12. вул. Покровська, на ділянці від вул. Домбровського до вул. Сціборського.png
18 лютого 2025 15:38
18. вул. Івана Кочерги, на ділянці від вул. С. Ріхтера до вул. В. Бердичівської.png
18 лютого 2025 15:38
11. вул. Гоголівська, на ділянці від вул. Князів Острозьких до вул. Хлібної.png
18 лютого 2025 15:38
додаток 6 Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
18 лютого 2025 15:38
17. м-н Соборний.png
18 лютого 2025 15:38
22. вул. В. Чорновола.png
18 лютого 2025 15:38
7. вул. Хлібна, на ділянці від вул. Київської до вул. М. Грушевського.png
18 лютого 2025 15:38
16. вул. Перемоги,4.png
18 лютого 2025 15:38
1. Небесної Сотні, на ділянці від вул. М. Грушевського до вул. Львівської.png
18 лютого 2025 15:38
6. вул. Хлібна, на ділянці від площі Житній ринок до вул. Київської.png
18 лютого 2025 15:38
27. м-н Корольова, на ділянці від вул. В. Бердичівської до бульвару Нового.png
18 лютого 2025 15:38
2. вул. Небесної Сотні, на ділянці від вул. Львівської до вул. Київської.png
18 лютого 2025 15:38
8. площа Житній ринок.png
18 лютого 2025 15:38
26. вул. Покровська, на ділянці від вул. Київської до вул. М. Грушевського.png
18 лютого 2025 15:38
24. вул. С. Ріхтера, на ділянці від вул. І. Кочерги до вул. І. Франка.png
18 лютого 2025 15:38
20. вул. Коцюбинського.png
18 лютого 2025 15:38
19. вул. Довженка, 39-54.png
18 лютого 2025 15:38
30. вул. Лятошинського, 4.png
18 лютого 2025 15:38
23. бульвар Новий.png
18 лютого 2025 15:38
15. м-н Перемоги.png
18 лютого 2025 15:38
4. вул. Хлібна, на ділянці від вул. Б. Тена до вул. Житній базар.png
18 лютого 2025 15:38
29. вул. Перемоги, на ділянці від вул. М. Грушевського до вул. Ольжича.png
18 лютого 2025 15:38
13. вул. Тараса Бульби – Боровця, на ділянці від вул. Індустріальної до будинку №29.png
18 лютого 2025 15:38
9. вул. Житній базар.png
18 лютого 2025 15:38
5. вул. Хлібна, на ділянці від вул. Житній базар до площі Житній ринок.png
18 лютого 2025 15:38
28. бульвар Старий, на ділянці від вул. В. Бердичівської до вул. Фещенка – Чопівського.png
18 лютого 2025 15:38
31. вул. Університетська, на ділянці від бульвару Нового до вул. Шевченка.png
18 лютого 2025 15:38
25. вул. Шевченка, 18-22.png
18 лютого 2025 15:38
3. вул. Небесної Сотні, на ділянці від вул. Київської до вул. Житній базар.png
18 лютого 2025 15:38
14. вул. Львівська.png
18 лютого 2025 15:38
10. вул. Домбровського, на ділянці від вул. Небесної Сотні до вул. Покровської.png
18 лютого 2025 15:38
21. вул. Івана Франка.png
21 лютого 2025 12:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2025 15:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 12:24
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
21 лютого 2025 12:24
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
21 лютого 2025 12:24
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії до Учасників ЗІ ЗМІНАМИ.docx
21 лютого 2025 12:24
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії до Учасників ЗМІНИ.docx
18 лютого 2025 15:38
Додаток 7 Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
18 лютого 2025 15:38
додаток 5 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.doc
18 лютого 2025 15:38
додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
18 лютого 2025 15:38
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
18 лютого 2025 15:38
Тендерна документація.docx
18 лютого 2025 15:38
додаток 4 Проєкт договору.docx
18 лютого 2025 15:38
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії до Учасників.docx
18 лютого 2025 15:38
12. вул. Покровська, на ділянці від вул. Домбровського до вул. Сціборського.png
18 лютого 2025 15:38
18. вул. Івана Кочерги, на ділянці від вул. С. Ріхтера до вул. В. Бердичівської.png
18 лютого 2025 15:38
11. вул. Гоголівська, на ділянці від вул. Князів Острозьких до вул. Хлібної.png
18 лютого 2025 15:38
додаток 6 Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
18 лютого 2025 15:38
17. м-н Соборний.png
18 лютого 2025 15:38
22. вул. В. Чорновола.png
18 лютого 2025 15:38
7. вул. Хлібна, на ділянці від вул. Київської до вул. М. Грушевського.png
18 лютого 2025 15:38
16. вул. Перемоги,4.png
18 лютого 2025 15:38
1. Небесної Сотні, на ділянці від вул. М. Грушевського до вул. Львівської.png
18 лютого 2025 15:38
6. вул. Хлібна, на ділянці від площі Житній ринок до вул. Київської.png
18 лютого 2025 15:38
27. м-н Корольова, на ділянці від вул. В. Бердичівської до бульвару Нового.png
18 лютого 2025 15:38
2. вул. Небесної Сотні, на ділянці від вул. Львівської до вул. Київської.png
18 лютого 2025 15:38
8. площа Житній ринок.png
18 лютого 2025 15:38
26. вул. Покровська, на ділянці від вул. Київської до вул. М. Грушевського.png
18 лютого 2025 15:38
24. вул. С. Ріхтера, на ділянці від вул. І. Кочерги до вул. І. Франка.png
18 лютого 2025 15:38
20. вул. Коцюбинського.png
18 лютого 2025 15:38
19. вул. Довженка, 39-54.png
18 лютого 2025 15:38
30. вул. Лятошинського, 4.png
18 лютого 2025 15:38
23. бульвар Новий.png
18 лютого 2025 15:38
15. м-н Перемоги.png
18 лютого 2025 15:38
4. вул. Хлібна, на ділянці від вул. Б. Тена до вул. Житній базар.png
18 лютого 2025 15:38
29. вул. Перемоги, на ділянці від вул. М. Грушевського до вул. Ольжича.png
18 лютого 2025 15:38
13. вул. Тараса Бульби – Боровця, на ділянці від вул. Індустріальної до будинку №29.png
18 лютого 2025 15:38
9. вул. Житній базар.png
18 лютого 2025 15:38
5. вул. Хлібна, на ділянці від вул. Житній базар до площі Житній ринок.png
18 лютого 2025 15:38
28. бульвар Старий, на ділянці від вул. В. Бердичівської до вул. Фещенка – Чопівського.png
18 лютого 2025 15:38
31. вул. Університетська, на ділянці від бульвару Нового до вул. Шевченка.png
18 лютого 2025 15:38
25. вул. Шевченка, 18-22.png
18 лютого 2025 15:38
3. вул. Небесної Сотні, на ділянці від вул. Київської до вул. Житній базар.png
18 лютого 2025 15:38
14. вул. Львівська.png
18 лютого 2025 15:38
10. вул. Домбровського, на ділянці від вул. Небесної Сотні до вул. Покровської.png
18 лютого 2025 15:38
21. вул. Івана Франка.png

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі
Дата подання: 19 лютого 2025 13:38
Дата відповіді: 19 лютого 2025 16:03
Доброго дня можна отримати розяснення по тендеру Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі. Кваліфіаційні критерії та вимоги для чого має бути сертифікат архітектора та сертифікат інженер-проектувальник (у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму). Як що надаються послуги з виготовлення проекту організації дорожнього руху місць паркування. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Архітектор потребується в зв’язку з тим, що об’єкти проєктування знаходяться безпосередньо в межах населеного пункту, а саме переважно центральна частина міста Житомира, тому рахуємо, що в даному випадку потребується компетентний сертифікований спеціаліст з дотримання архітектурних і містобудівних вимог.
Інженер-проєктувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації потребується у зв'язку з потребою формування безпеки експлуатації паркувальних майданчиків, технічних рішень і організаційних заходів для організації доступу маломобільних груп населення, запобіганням аваріям, відповідальності за небезпеки у проєктній та експлуатаційній документації.
Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі
Дата подання: 19 лютого 2025 16:53
Дата відповіді: 19 лютого 2025 17:02
Доброго дня. Які вихідні данні надає замовник?
Відповідь: В складі тендерної документації, а саме в додатку 6 містяться вихідні дані, а саме перелік адрес за якими мають бути виготовлені та та погоджені проєкти (схеми) організації місць паркування в м. Житомирі. Також опубліковані фото схематичних зображень проєктного місця розташування паркувальних майданчиків.
Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі
Дата подання: 19 лютого 2025 17:21
Дата відповіді: 19 лютого 2025 17:24
Замовник надає геодезичну зйомку?
Відповідь: Ні!
Аналогічний договір
Дата подання: 20 лютого 2025 13:24
Дата відповіді: 20 лютого 2025 14:14
Доброго дня шановний Замовник! Чи буде вважатись аналогічним договорі на розроблення проектної документації в складі якої виконане ОДР?
Відповідь: Так
Кваліфікований виконавець у сфері архітектури.
Дата подання: 20 лютого 2025 13:35
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:29
Відповідно до діючих нормативни актів в тому числі наказу №45 від 16.05.2011: "головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації; головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, крім сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації, технології будівельного виробництва, і виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації" Виходячи з вище наведеного а також кваліфікаційних вимог до професій архітектора та інженера, послуги передбачені Вашою закупівлею, не передбачають взагалі послуг архітектора, тим паче в частині містобудівної документації. З таким же успіхом можна вимагати мати в наявності інженера хіміка "для аналізу складу фарби що буде використовуватися при впровадженні схем ОДР", або акушера-гінеколога "для проектування можливої ситуації з передчасними пологами на території парковох що передбачається", і так можна вигадувати до безкінченності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами звернень внесено зміни в додаток №3 до тендерної документації.
Тех завдання.
Дата подання: 20 лютого 2025 13:50
Дата відповіді: 20 лютого 2025 14:19
В наданому Вами завданні не описано які конкретно зміни необхідно передбачити в проєкті організації дорожного руху
Відповідь: Прошу уточнити запитання, про які саме зміни ви говорите? Предметом закупівлі є не виготовлення ОДР, а виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі.
Геодезія
Дата подання: 20 лютого 2025 13:55
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:30
Просимо детально описати, що мається на увазі що Інженерні вишукування виконуються Переможчем. "Топографічна зйомка в масштабі 1:500.", Для уникнення непорозумінь та можливих конфліктиних ситуацій на підставі статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі вимагаємо приведення у відповідність даній статі тендерної документації
Відповідь: Інженерні вишукування що виконуватимуться Переможцем – це Топографічна зйомка в масштабі 1:500, яка дозволить отримати масштабовану картографічну модель розташування елементів існуючої ситуації у заданій формі її відображення з метою використання для розробки проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі визначених предметом закупівлі.
Проєкти чи схеми?
Дата подання: 20 лютого 2025 13:57
Дата відповіді: 20 лютого 2025 14:47
Технічним завданням передбачено виконання "проєктів (схем)" але такого документа у відповідності до законодавства, ДБНів та ДСТУ в природі не існує, оскільки проєкт - це один документ (до якого висуваються ряд вимог). Схеми - це інший документ, який є лише частиною проєкту
Відповідь: Технічне завдання передбачене Додатком 6 до Тендерної документації та назва предмету закупівлі визначені відповідно п. 9.1. «Організація паркування автотранспорту в м. Житомирі, в т.ч. виготовлення/коригування проєктів, схем організацій місць паркування» Програми організації безпеки дорожнього руху в Житомирській міській територіальній громаді на 2025 - 2029 роки.
Технічні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2025 14:01
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:31
Чи передбачається зміни в існуючій організації дорожнього рух? Якщо так просимо надати чіткий їх опис.
Відповідь: Для цього і буде розроблятися документація з організації дорожнього руху з метою визначення потреби внесення змін в існуючу ситуацію дорожнього руху з метою організації місць паркування в м. Житомирі.
Тех завдання
Дата подання: 20 лютого 2025 14:09
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:35
Відповідно до Вашого Завдання необхідно: "- Забезпечити безпеку всіх учасників дорожнього руху. - Передбачити встановлення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки згідно діючих ДСТУ. - Проєкти (схеми) організації місць паркування в м. Житомирі погодити в Управлінні патрульної поліції в Житомирській області." Просимо розяснити, яким саме чином потенційний переможець це повинен здійснити? Якщо самим завданнями не деталізовано що саме в яких обємах на кожній з ділянок необхідно виконати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для цього і оголошується закупівля щоб визначити переможця котрий згідно предмету закупівлі та наданих замовником потенційних проєктних місць паркування (ситуаційного розміщення) в складі проєктної документації визначив потребу у встановленні дорожніх знаків та нанесенні дорожньої розмітки згідно діючих ДСТУ та як розробник проєктних матеріалів предмету закупівлі погодив в Управлінні патрульної поліції в Житомирській області.
Кошторис
Дата подання: 20 лютого 2025 14:52
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:37
Чи необхідно виконання кошторису як частини проєкту (схем) організації дорожнього руху?
Відповідь: Не потрібно.
Предмет закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2025 14:59
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:37
Предмет закупівлі відповідно до Вашого оголошення звучить як: "Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі". Відповідно до ДСТУ Діловодство таке формулюванання передбачає уточнення предмету а саме його можна трактувати що закупівлею передбачається виготовлення виключно схем. В свою чергу потяння проєкту міститься в ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності в свою чергу ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації.. передбчає вимоги щодо обєму такого документу як проєкт. Виходячи з вище сказаного просимо чітко визначити предмет закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі "Послуги з виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі" що передбачає собою виготовлення проєктної документації з організації дорожнього руху в частині організації місць паркування автотранспортних засобів.
Аналогічні договори
Дата подання: 20 лютого 2025 15:15
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:40
Вимагаємо внести зміни в кваліфікаційний критерій в частині наявності 5 аналогічних договір в звязку з його невідповідністю вимогам законодавства. В підтверження вимог просимо посилатись на аргументи зазначені в рішеннях Антимонопольного Комітету України № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017р № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017р
Відповідь: За результатами звернень внесено зміни в додаток №3 до тендерної документації.
Інженерні вишукування.
Дата подання: 20 лютого 2025 15:24
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:41
Просимо визначити обєм інжинерних вишукувань а саме: 1. Вишукування здійснюються виключно в межех зон паркування? 2. Чи потребують розміщення на топогеодизичних планах інженерні мережі? 3. Чи потребує погодження топогеодезичних планів у експлуатуючих організаціях? 4. Чи оформлюється з реєстрацією в електроній системі відповідні Звіти з інженерних вишукувань? 5. В якому форматі і вякому вигляді передаються результати виконання інженерних вишукувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Вишукування здійснюються виключно в межех зон паркування.
2) Зазначення розміщення інженерних мереж на топогеодезичних планах не потребується.
3) Погодження топогеодезичних планів у експлуатуючих організаціях не потребується.
4) Не потребується, оскільки в даному випадку предметом закупівлі не передбачається створення об’єктів будівництва.
5) В паперовому та електронному вигляді.
Стадія проєктування
Дата подання: 20 лютого 2025 15:29
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:50
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 та ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності просимо надати яку стадію проєктування необхідно виконати для відповідних проєктів, оскільки від цього залежить обєм робіт
Відповідь: ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проєктної документації на будівництво" визначає стадії проєктування об’єктів будівництва, так як в нашому випадку створення об’єктів будівництва предметом закупівлі не передбачається, ми керуємося ДСТУ 8752:2017 Безпека дорожнього руху ПРОЄКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ Правила розроблення, побудови, оформлення Вимоги до змісту.
П 3.9 ДСТУ 8752:2017 проєкт організації дорожнього руху (проєкт ОДР) - Документ, розроблений та погоджений у встановленому порядку, який містить пояснювальну записку, схему організації дорожнього руху та необхідні кресленики й відомості, які доповнюють цю схему.
Проект
Дата подання: 20 лютого 2025 15:37
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:52
Відповідно до предмета закупівлі передбачається виготовлення проєктів. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 є однією з стадій проектування що передбачає в свему складі відповідно ДОДАТОК Е ряду обовязкових частин. Для провильного визначення цінової пропозиції замовник зобовязаний надати детальний перелік спеціифікацій (в нашому випадку вихідних даних). Виходячи з цього просимо видати в повному обсязі всі необхідні вихідні дані
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі тендерної документації, а саме в додатку 6 містяться вихідні дані, а саме перелік адрес за якими мають бути виготовлені та та погоджені проєкти (схеми) організації місць паркування в м. Житомирі. Також опубліковані фото схематичних зображень проєктного місця розташування паркувальних майданчиків.
Предмет закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2025 15:58
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:49
Ви надали відповідь що: "Технічне завдання передбачене Додатком 6 до Тендерної документації та назва предмету закупівлі визначені відповідно п. 9.1. «Організація паркування автотранспорту в м. Житомирі, в т.ч. виготовлення/коригування проєктів, схем організацій місць паркування» Програми організації безпеки дорожнього руху в Житомирській міській територіальній громаді на 2025 - 2029 роки." разом з тим предмет закупівлі визначається відповідно до наказу № 708 від 15.04.2020. Відповідно про що вам і пишеться що предмет закупівлі визначений з грубими порушеннями законодавства так само як і технічні і кваліфікаційні вимоги!. Вимагаємо приведення предмета закупівлі у відповідність до визначених вимог законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначений згідно наказу № 708 від 15.04.2020, а конкретна назва предмета закупівлі визначається замовником самостійно!
Вихідні дані
Дата подання: 20 лютого 2025 16:01
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:52
Вимагаємо надати в повному обєму вихідні дані для розроблення проекту відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 та ЗУ Про регулювання містобудівної діялності. У разі формальної відповіді будемо зверетатися до Уповноваженого органу - Антимонопольного комітету в звязку з грубими порушеннями ЗУ Про публічні закупівлі!
Відповідь: Наголошуємо що ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проєктної документації на будівництво" визначає склад стадій проєктування та обсяг вихідних даних від замовника у випадку Капітального ремонту об’єктів будівництва, Реконструкції об’єктів будівництва та Нового будівництва, так як в нашому випадку створення об’єктів будівництва предметом закупівлі не передбачається ми керуємося ДСТУ 8752:2017 Безпека дорожнього руху ПРОЄКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ Правила розроблення, побудови, оформлення Вимоги до змісту.
Обєми
Дата подання: 20 лютого 2025 16:50
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:52
Відповідно до предмета закупівлі просимо розяснити питання чи потрібно розробляти 1 проєкт на всі ділянка чи 31 проєкт?
Відповідь: Один проєкт на одну ділянку, відповідно - 31 проєкт!
Предмет закупівлі не ОДР а а виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування
Дата подання: 20 лютого 2025 18:11
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:54
Ви надали наступну відповідь: "Предметом закупівлі є не виготовлення ОДР, а виготовлення та погодження проєктів (схем) організації місць паркування в м. Житомирі." Відповідно до Конституції України Стаття 19 "Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України." Відповідно до вище сказаного вимагаємо надати посилання на відповідний Закон України або підзаконний акт, який передбачається можливість виконовути проєкти органзації паркуванння. Також вимагаємо надати посилання на нормативний акт відповідно до якого органи поліції вправі виконувати погодження даних "проєктів" оскільки органи поліціїї вправі погоджувати виключно проєкти ОДР Інформуємо що якщо Вами буде заключений договір на виконання проєктів, виконання яких не передбачено жодним нормативним актом то це має ознаки кримінально караного діяння - злочину
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого питання в нормативі ДСТУ 8752:2017 Безпека дорожнього руху ПРОЄКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ Правила розроблення, побудови, оформлення Вимоги до змісту (затверджуючий документ:
Наказ від 20.12.2017 № 434 Про прийняття національних нормативних документів та скасування чинності національних нормативних документів) визначено правила розроблення, побудови, оформлення та вимоги до змісту проєкту організації дорожнього руху, а також основні умовні графічні позначки технічних засобів організації дорожнього руху, що застосовують на схемах і планах автомобільних доріг загального користування, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів. Також цей стандарт застосовується під час розроблення проєктної документації з організації дорожнього руху, під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг та вулиць, а також об’єктів дорожнього сервісу.
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання