Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01038921 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ПОТЬОМКІНСЬКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Циплаков Іван +380956959308 tsyplakovrovrtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2025 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 658 235,99 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 291,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Одноразова поставка | 30 | Календарні | 100 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2025 11:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2025 11:23 |
Додаток 5.docx | |
18 лютого 2025 11:23 |
Додаток 4.doc | |
18 лютого 2025 11:23 |
Додаток 1.docx | |
18 лютого 2025 11:23 |
Додаток 2.doc | |
18 лютого 2025 11:23 |
Тендерна документацiя.doc | |
18 лютого 2025 11:23 |
Додаток 6.docx | |
18 лютого 2025 11:23 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
18 лютого 2025 11:23 |
Додаток 3.docx | |
18 лютого 2025 11:23 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-14-000060 ● efc2813953584e1db5beef6aa8dc6e96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.04.2025 № 42-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.04.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.04.2025 № 42-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-02-18-004382-a 18.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 09:31:50
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-21 18:48:07
Відповідь на звернення Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Управлінню Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, який розміщений 16.04.2005 року в електронній системі закупівель «Прозорро», стосовно надання пояснень щодо проведення закупівлі послуги з «Поточного ремонту електрообладнсння ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВт» (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи) Регіональний офіс водних ресурсів у Миколаївській області по суті порушених питань повідомляє наступне.
1. 05 березня 2025 року за результатами проведеної тендерної закупівлі «Поточний ремонт електрообладнсння ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВт (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи) між РОВР у Миколаївській області та ТОВ «ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС» було укладено Договір на виконання вказаних робіт №179 від 05.03.2025 року на суму 658057,42 грн. (оголошена вартість предмету закупівлі становила 658235,99 грн.).
Необхідність виконання поточного ремонту виникла на підставі звернення (рапорт від 20.01.2025р. додається) начальника відділу енергоефективності Коваленка С. Е., що відображено в Протоколі технічної ради № 2 від 31.01.2025р., дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку (Витяг з Протоколу технічної ради № 1 від 31.01.2025р., дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок додаються) задля забезпечення безперебійного виконання виробничих завдань з транспортування води, покладених на РОВР у Миколаївській області.
Вартість предмету закупівлі спеціалістами РОВР у Миколаївській області була визначена у два етапи.
У першу чергу, було здійснено попередній запит комерційних (цінових) пропозицій у ряда підприємств, які здійснюють надання аналогічних послуг на ринку (додаються).
Запит комерційних пропозицій стосувався визначення ціни найбільш дороговартісного електрообладнання, що потребувало заміни, - Комутаційного модуля ВВ/TEL-10 ретрофіт для комірки 10кВ. Слід зазначити, що моніторинг вартості такого обладнання на Інтернет-сайтах не дає можливості визначити справедливу ціну, що пов’язано з питаннями комплектації пристрою. Адже Комутаційний модуль складається з вакуумного вимикача TEL-10/20/1000, блоку керування СМ-16/2, токового клемника і комплекту адаптації.
На другому етапі, спеціалістами РОВР у Миколаївській області розрахунок загальної вартості послуги з поточного ремонту було здійснено із застосуванням Програмного комплексу АВК-5. На підставі вказаних розрахунків, що відображені в Зведеному кошторисному розрахунку, Договірній ціні та Підсумковій відомості ресурсів було сформовано Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а в подальшому Додатки 1, 2, 3 до Договору №179 від 05.03.2025 року між РОВР у Миколаївській області та ТОВ «ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС», який оприлюднений в електронній системі закупівель «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-18-004382-a.
2. На офіційному веб-сайті Регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області опубліковано обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Поточний ремонт електрообладнання ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВ (код ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи), яке доступне для перегляду за посиланням: https://mk-vodres.davr.gov.ua/node/2218.
Додатки:
- Рапорт від 20.01.2025р. начальника відділу енергоефективності Коваленка С.Є.;
- Витяг з Протоколу технічної ради № 1 від 31.01.2025р.;
- Дефектний акт;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Договірна ціна;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Комерційні пропозиції.
Начальник Наталія ЖАДАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до отриманого висновку від 22.04.2025 року за результатами моніторингу закупівлі послуги з «Поточного ремонту електрообладнання ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВт» (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-18-004382-a, порушення були усунені.
2025-04-28 15:16:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2025-04-28 15:47:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
658 057,42
UAH з ПДВ
|
658 057,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС" #22440490 |
Переможець |
658 057,42
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2025 16:53
|
Протокол 25-04-01 дозавантаження документів договору РОВР.docx.p7s | зміни до договору |
25 квітня 2025 16:51
|
Протокол 25-04-01 дозавантаження документів договору РОВР.docx | зміни до договору |
25 квітня 2025 16:51
|
44_ДЦ_ДЦ_3.rtf | зміни до договору |
25 квітня 2025 16:51
|
44_ДЦ_ДЦ_2.rtf | зміни до договору |
25 квітня 2025 16:51
|
44_ДЦ_ПВР.rtf | зміни до договору |
25 квітня 2025 16:51
|
44_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf | зміни до договору |
25 квітня 2025 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2025 10:58
|
Дог 179 05.03.2025.pdf | укладений |
10 березня 2025 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уповноважена особа Регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області Ярослава Вікторівна Сулімова, керуючись вимогами Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, за результатами моніторингу Південного офісу Держаудитслужби (обл.) та на виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та абзацу другого частини 1 статті 41 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» Дозавантажити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та локальні кошториси у машинозчитувальному форматі до договору закупівлі за предметом Поточний ремонт електрообладнання ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВ (код ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-18-004382-a. Дозавантаження документів здійснити через механізм внесення змін до договору, так як немає іншої технічної можливості. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/04/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |