Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мікроскоп нейрохірургічний
Очікувана вартість
21 785 666,67 UAH
UA-2025-02-17-013599-a ● 67255aefec294b71aee635ba87f9c188
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Чурак +380567706506 lpu_02011123@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 21 785 666,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 856,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Мікроскоп нейрохірургічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Антоновича , 65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2025
ДК 021:2015: 38510000-3 — Мікроскопи
НК 024:2023: 41895 — Мікроскоп нейрохірургічний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 17:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 17:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Мікроскоп нейрохірургічний.doc | |
17 лютого 2025 17:54 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необшрунтовані вимоги тенедрної документції, що надають перевагу представникові виробника Leica та призвоять до двократного завищення вартості предмету закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2025 10:43
Дата відповіді: 24 лютого 2025 14:42
Вітаємо Вас! Звертаємо ваш увагу на той факт, що технічні вимоги до предмету закупівлі сформовані таким чином, що призводять до більш ніж двократного завищення вартості предмету закупівлі.
Так, той же прилад який ви плнуєте прибати (мікроскоп Leica m525), в того ж постачальника, під який "прописано" тендер, купував цей прилад більш ніж у 2чі дешевше:
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-15-014226-a (ціна за два мікросопи)
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-21-001247-a
ВИБЧАТЕ, ЗВІДКИ ТАКІ АПЕТИТИ???
Поясніть принцповість вимог:
1) Основа штативу - не більше ніж 800 мм х 800 мм. Представлний нами прилад має вищі ніж встановлені вами харакоеристики робочої відстані, освітлення та реалізує більіші можливості.
Давайте розберемося, основа штативу, це констукція яка (грубо кажучи) забезпечує стабільність приладу (банально - не дозволяє йому упасти). Чим більша основа, тим "стабільніше" стоїть пилад. У кожного виробника, розміри основи "плавають +/- 5см., що є допустимою похбкою.
Чому нащ прилад який має основу на 3см більшу ніж встновлена вами, не може приймати участь у оголшеній вами закупівлі?
2. Стерео база. Вами встновлюється вимога, що стереобаза має бути не менше 24.
Почнемо з основ (так і звучить - Основы стереомикроскопии (укр. - основи мікроскопії) Л.А.Ривкин) .
Стереобаза (як і основа штативу), є конструкційною осбливістю мікроскопа,.
Дивісться, збільшенні стереобази зростає роздільна здатність мікроскопа, але зменшується глибина різкості.
Щоби скомпенсувати зменшення роздільної здатності необхідно збільшити апертуру об'єктива.
Вами не встановлюються вимог щодо апертури обєктиву.
Будь ласка, внесіть зміни до ТЗ. Збільшіть на 3 см. основу штативу та зміншіть на 2 показник стеробази
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Замовник уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляє, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – постанова № 1178, Особливості) із змінами.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Водночас зазначаємо, що ДОДАТОК 4 до тендерної документації, а саме «Технічні вимоги до предмета закупівлі: Мікроскоп нейрохірургічний ДК 021:2015 - 38510000-3 «Мікроскопи», НК 024:2023 – 41895 - Мікроскоп нейрохірургічний» (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), складений відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
По суті вимоги зазначаємо, що не залучаємо до обговорення та аналізу технічних характеристик, що встановлені для даної закупівлі, будь-яких суб’єктів господарювання. Замовник оголошує закупівлю та встановлює вимоги до предмету закупівлі, відповідно до своїх потреб та аналізу ринку товарів. Замовник ні в якому разі не звужує коло потенційних учасників, вимагаючи зазначені медико-технічні вимоги що містяться у Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація згідно предмету даної закупівлі викладена у Додатку 4 до тендерної документації, де визначено предмет закупівлі, медико – технічні вимоги та характеристики.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Технічні характеристики, вказані Замовником у Тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Зазначаємо, що у Додатку 4 до тендерної документації чітко зазначено: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”.
У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
«Еквівалентом» обладнання в розумінні даної тендерної документації – є обладнання, розміри, комплектація, матеріали, параметри, функції та інші стандартні характеристики товару, які абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики «еквіваленту» товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів.
В разі надання Учасником «Еквіваленту» – надається порівняльна таблиця в довільній формі з детальним обґрунтуванням співвідношення параметрів запропонованого товару. У разі відсутності таких підтверджуючих даних – запропонований як «еквівалент» товар оцінюватись не буде». Тобто, Замовник не звужує вибір постачальників, передбачивши можливість надання еквіваленту. Враховуючи вище викладене, Замовник, визначивши предмет закупівлі, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі.
Що стосується ствердження, що у закупівлі можуть взяти участь тільки постачальники, що пропонують мікроскоп Leica m525, повідомляємо наступне: технічні характеристики товару визначено у відповідності фактичної потреби замовника та наявної матеріально-технічної бази. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі. Щодо характеристик звертаємо увагу, що у відповідності до практики АМКУ дискримінаційною є вимога, яку може виконати лише один суб’єкт господарювання (виробник), вимоги, передбачені тендерною документацію, можуть бути запропоновані товари різних виробників, а також документація не обмежує право учасників отримувати товар від виробників чи дистриб’юторів чи офіційних представників. Вимогам вказаним у документації відповідають товари різних виробників, що дозволяє учасникам пропонувати різні товари. На підставі вказаного Вами не доведено та документально не підтверджено невідповідність умов тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому Ваше твердження про дискримінаційні вимоги є безпідставними, оскільки Вами не доведено, яким чином порушено Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Замовник уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляє, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – постанова № 1178, Особливості) із змінами.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Водночас зазначаємо, що ДОДАТОК 4 до тендерної документації, а саме «Технічні вимоги до предмета закупівлі: Мікроскоп нейрохірургічний ДК 021:2015 - 38510000-3 «Мікроскопи», НК 024:2023 – 41895 - Мікроскоп нейрохірургічний» (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), складений відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
По суті вимоги зазначаємо, що не залучаємо до обговорення та аналізу технічних характеристик, що встановлені для даної закупівлі, будь-яких суб’єктів господарювання. Замовник оголошує закупівлю та встановлює вимоги до предмету закупівлі, відповідно до своїх потреб та аналізу ринку товарів. Замовник ні в якому разі не звужує коло потенційних учасників, вимагаючи зазначені медико-технічні вимоги що містяться у Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація згідно предмету даної закупівлі викладена у Додатку 4 до тендерної документації, де визначено предмет закупівлі, медико – технічні вимоги та характеристики.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Технічні характеристики, вказані Замовником у Тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Зазначаємо, що у Додатку 4 до тендерної документації чітко зазначено: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”.
У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
«Еквівалентом» обладнання в розумінні даної тендерної документації – є обладнання, розміри, комплектація, матеріали, параметри, функції та інші стандартні характеристики товару, які абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики «еквіваленту» товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів.
В разі надання Учасником «Еквіваленту» – надається порівняльна таблиця в довільній формі з детальним обґрунтуванням співвідношення параметрів запропонованого товару. У разі відсутності таких підтверджуючих даних – запропонований як «еквівалент» товар оцінюватись не буде». Тобто, Замовник не звужує вибір постачальників, передбачивши можливість надання еквіваленту. Враховуючи вище викладене, Замовник, визначивши предмет закупівлі, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі.
Що стосується ствердження, що у закупівлі можуть взяти участь тільки постачальники, що пропонують мікроскоп Leica m525, повідомляємо наступне: технічні характеристики товару визначено у відповідності фактичної потреби замовника та наявної матеріально-технічної бази. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі. Щодо характеристик звертаємо увагу, що у відповідності до практики АМКУ дискримінаційною є вимога, яку може виконати лише один суб’єкт господарювання (виробник), вимоги, передбачені тендерною документацію, можуть бути запропоновані товари різних виробників, а також документація не обмежує право учасників отримувати товар від виробників чи дистриб’юторів чи офіційних представників. Вимогам вказаним у документації відповідають товари різних виробників, що дозволяє учасникам пропонувати різні товари. На підставі вказаного Вами не доведено та документально не підтверджено невідповідність умов тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому Ваше твердження про дискримінаційні вимоги є безпідставними, оскільки Вами не доведено, яким чином порушено Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТ Україна Лтд» |
20 907 000,71
UAH з ПДВ
|
20 907 000,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТ Україна Лтд» #36257647 |
Переможець |
20 907 000,71
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2025 12:25
|
Договір №Т-5 від 06.03.2025_ТОВ АЛТ Україна Лтд_Мікроскоп нейрохірургічний.pdf | укладений |
06 березня 2025 12:24
|