Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ложка столова одноразова (Львівська обл.)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2025-02-17-013214-a 75447fbadaaf47098bb3df6b588c44ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булгарова Марія Михайлівна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Булгарова Марія Михайлівна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2025 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2025 14:16
Початок аукціону: 28 лютого 2025 14:16
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 27000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750000 штука
Ложка столова одноразова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2025
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
750000 штука
Ложка столова одноразова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 27000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма забезпечення
Оригінал платіжної інструкції
Забезпечення виконання договору
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін постачання
Дата подання: 18 лютого 2025 09:38
Дата відповіді: 19 лютого 2025 17:20
В разі успішної закупівлі договір буде підписаний після 01.03.2025. Проте ця дата зазначена як першою датою поставки. Під час підписання договору ви зміните дату поставки?
Відповідь: Доброго дня, Замовником будуть внесені зміни.
Термін поставки
Дата подання: 18 лютого 2025 09:39
Дата відповіді: 19 лютого 2025 17:20
Прохання 01.03.2025 змінити одразу на 01.04.2025. Це і не призведе до порушення законодавства і буде абсолютно рельно з огляду виробництва
Відповідь: Доброго дня, Замовником будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2025 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД» 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 березня 2025 18:39
Електронний підпис
06 березня 2025 18:38
декл походж ложка.pdf
06 березня 2025 18:38
рішенння учасника-2_2.pdf
06 березня 2025 18:38
Витяг з ЄДР від 06.03.2025.pdf
06 березня 2025 18:38
1326.pdf
06 березня 2025 18:38
Довідка-13.pdf
06 березня 2025 18:38
анті кор пр_2.pdf
03 березня 2025 20:26
Електронний підпис
03 березня 2025 20:25
документи 24.pdf
27 лютого 2025 18:33
Електронний підпис
27 лютого 2025 18:32
ISO 9001_2015 ЛОЖКА 2024.pdf
27 лютого 2025 18:32
статут_1.pdf
27 лютого 2025 18:32
Виписка з ЄДР.pdf
27 лютого 2025 18:32
ПДВ.pdf
27 лютого 2025 18:32
Гарант. Львів.pdf
27 лютого 2025 18:32
Витяг з ЄДР від 13.01.2025.pdf
27 лютого 2025 18:32
Опис-1.pdf
27 лютого 2025 18:32
UA-2025-02-17-013214-a.7z
27 лютого 2025 18:32
Зміна №2 до ТУ ЛОЖКА.pdf
27 лютого 2025 18:32
потужность зб-ння.pdf
27 лютого 2025 18:32
накази.pdf
27 лютого 2025 18:32
потужность н.pdf
27 лютого 2025 18:32
Протокол ложка нау.pdf
27 лютого 2025 18:32
анті кор пр.pdf
27 лютого 2025 18:32
атестат акред нау.pdf
27 лютого 2025 18:32
мтб _1.pdf
27 лютого 2025 18:32
серт матеріал.pdf
27 лютого 2025 18:32
нак дов (перетянутый).pdf
27 лютого 2025 18:32
документи.pdf
27 лютого 2025 18:32
аналог.pdf
27 лютого 2025 18:32
ложка хім..pdf
27 лютого 2025 18:32
ніжин СКЛАД .pdf
27 лютого 2025 18:32
фін звіт.pdf
27 лютого 2025 18:32
серт нгу.jpg
27 лютого 2025 18:32
ТУ ЛОЖКА .pdf
27 лютого 2025 18:32
лист-1.pdf
27 лютого 2025 18:32
1_Ніжин акт догов.pdf
27 лютого 2025 18:32
рішенння учасника-2.pdf
27 лютого 2025 18:32
Зміна №1 до ТУ ЛОЖКА.pdf
27 лютого 2025 18:32
документи.pdf
27 лютого 2025 18:32
Ложка моз-1 .pdf
27 лютого 2025 18:32
Висновок сес ЛОЖКА .pdf
27 лютого 2025 18:32
1_3.pdf
27 лютого 2025 18:32
UA-2025-02-17-013214-a.7z

Публічні документи

27 лютого 2025 22:41
Електронний підпис
27 лютого 2025 22:41
Електронний підпис
27 лютого 2025 22:40
Виписка.pdf
27 лютого 2025 22:40
об.сальд..pdf
27 лютого 2025 22:40
Лист згода дані.pdf
27 лютого 2025 22:40
Довкілля.pdf
27 лютого 2025 22:40
Довідка аналог дог (1).pdf
27 лютого 2025 22:40
Ліцензія.pdf
27 лютого 2025 22:40
Відгук.pdf
27 лютого 2025 22:40
АРМА.pdf
27 лютого 2025 22:40
Витяг ЄДР 01.04.2024 (1).pdf
27 лютого 2025 22:40
Довідка МТБ.pdf
27 лютого 2025 22:40
Банківська гарантія 484.zip
27 лютого 2025 22:40
Довідка працівники.pdf
27 лютого 2025 22:40
Модельний статут (1).pdf
27 лютого 2025 22:40
Правочин дозвіл.pdf
27 лютого 2025 22:40
наказ гол.бух.pdf
27 лютого 2025 22:40
видаткова20.pdf
27 лютого 2025 22:40
Договір 690.140.pdf
27 лютого 2025 22:40
S1499201 Квитанція №2.pdf
27 лютого 2025 22:40
Витяг ПДВ Жартрейд (1).pdf
27 лютого 2025 22:40
Довідка бенеф. власник.pdf
27 лютого 2025 22:40
СЕС.pdf
27 лютого 2025 22:40
Протокол лінійка.pdf
27 лютого 2025 22:40
Довідка сес.pdf
27 лютого 2025 22:40
Виробник.pdf
27 лютого 2025 22:40
серт1.PDF
27 лютого 2025 22:40
Декларація ложка (1).pdf
27 лютого 2025 22:40
ПРОТОКОЛ 013 ПГ (1).pdf
27 лютого 2025 22:40
довідка офиц предст.PDF
27 лютого 2025 22:40
серт2.PDF
27 лютого 2025 22:40
Банківська гарантія 484.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

UA-2025-02-17-013214-a.7z

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»
#44546022
Переможець 900 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2025 18:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2025 17:25

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасником у складі пропозиції не надано на виконання п. 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі оригіналу листа-згоди на обробку персональних даних. Пункт 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі. 2. Учасником на виконання п. 6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не надано гарантійного листа, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Пункт 6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 3. Учасник у складі пропозиції не надав довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі. Пункт 8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.): - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, викладену відповідно до вимог п. 8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Учасник у складі пропозиції не надав довідку довільної форми в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Пункт 9 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо провадження виду господарської діяльності Учасника не підлягає ліцензуванню або не потребує отримання документа дозвільного характеру, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо провадження виду господарської діяльності Учасника не підлягає ліцензуванню або не потребує отримання документа дозвільного характеру, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. 5. Учасник у складі пропозиції не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Пункт 10 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 6. Учасник у складі пропозиції не надав довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Пункт 11 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, складену відповідно до п. 11. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7. Учасник у складі пропозиції не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Підпункт 1 пункту 17 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2025 18:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»
#44546022
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2025 15:09
Договір 46-ВОЗ-2025.pdf укладений
13 березня 2025 15:01