Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Очікувана вартість
8 958 300,00 UAH
UA-2025-02-17-013020-a ● 450a02001c32407db2c3bc9d3637255d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 43968090 |
Місцезнаходження: | 79003, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Стрийська, 35 |
Контактна особа: |
Печарський Ігор Іванович +380322973536 dpslvivP@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 958 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 791,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції на рахунок Замовника. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15 000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції, 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути видана банком, довгостроковий кредитний рейтинг якого не менший uaAAA, а розмір статутного капіталу якого внесено не менше 200000000 грн., що повинно бути підтверджено відповідними документами. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку або лист про відсутність ліцензії, та витяг з Державного реєстру банків, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Уповноважена особа банку в розумінні цього пункту це керівник банка-гаранта, або його представник, що зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами цієї тендерної документації відхиляються Замовником. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Наказу Міністерства развитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Забезпечення тендерної пропозиції Грошове або інше визначене цією тендерною документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям відповідно до Наказу, дату видачі такої довідки, номер поточного рахунку, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням; Карта підписів, уповноважених осіб банку; Статут банку; Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений уповноваженою особою банку); довідка підписана уповноваженою особою банку, яка містить інформацію щодо платоспроможності банку, не перебування в статусі ліквідації банку, не включення до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції та про дотримання рішень РНБО України; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинен свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту. - Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Примітка: Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 17:05 |
Тендерна документація.pdf | |
17 лютого 2025 17:05 |
додатки_1_2_Перелік_документів_та_або_інформації_які_подаються_учасником.pdf | |
17 лютого 2025 17:05 |
додаток 3. проект договору 2025.pdf | |
17 лютого 2025 17:05 |
додаток 4. Перелік_документів_та_або_інформації_які_подаються_переможцем_процедури.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 19 лютого 2025 17:09
Дата відповіді: 20 лютого 2025 08:38
Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору виключно за предметом закупівлі. Вами на чотирьох сторінках формату А4 розписано вимогу щодо того, який саме договір вважається аналогічним, тобто встановлені додаткові обмежуючі вимоги такі як: кількість об’єктів, площа прибирання, конкретний обширний перелік послуг. Зазначеними вимогами, ви, як замовник, порушуєте принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: підпункт 4 пункту 1 статті 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та частину 4 статті 5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до практики АМКУ неодноразово оскаржувались дискримінаційні вимоги, що були встановлені до аналогічних договорів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги, в іншому випадку будемо вимушені звернутись за захистом прав і законних інтересів, пов’язаних з участю в цій закупівлі до Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п.28 Особливостей Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Згідно з ч.1 і пп.3 ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник не довів в чому полягає дискримінація даних умов визначених статтею 16 Закону, зміни до тендерної документації вноситись не будуть. Інформуємо вас, що кількість об’єктів, площа прибирання, конкретний обширний перелік послуг, що встановлені Додатком №1 повністю відповідають вимогам Технічної специфікації визначеної в Додатку №2 до Тендерної документації, таким чином Замовником не встановлено вимог, що дискримінують учасників, всі потенційні учасники в рівних умовах повинні документально підтвердити наявність аналогічного досвіду виконання договорів згідно з ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, згідно з умовами Додатку №1 до тендерної документації.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 20 лютого 2025 10:03
Дата відповіді: 20 лютого 2025 11:01
Вказана вами вимога щодо аналогічного договору в частині кількості об’єктів, площі прибирання, конкретного обширного переліку послуг, що встановлені Додатком №1 є такою вимогою, що штучно обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних учасників. Аналогічний договір, який повністю відповідає вимогам Технічної специфікації визначеної в Додатку №2 до Тендерної документації, можуть надати виключно учасники, які раніше співпрацювали із цим самим замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мали досвіду співпраці саме з цим замовником. Просимо переглянути вимогу до аналогічного договору та видалити обмежуючі умови, в іншому випадку будемо вимушені звернутись за захистом прав і законних інтересів до Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п.28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Згідно з ч.1 і пп.3 ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник не довів в чому полягає дискримінація даних умов визначених статтею 16 Закону, зміни до тендерної документації вноситись не будуть. Інформуємо вас, що кількість об’єктів, площа прибирання, конкретний обширний перелік послуг, що встановлені Додатком №1 повністю відповідають вимогам Технічної специфікації визначеної в Додатку №2 до Тендерної документації, таким чином Замовником не встановлено вимог, що дискримінують учасників, всі потенційні учасники в рівних умовах повинні документально підтвердити наявність аналогічного досвіду виконання договорів згідно з ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, згідно з умовами Додатку №1 до тендерної документації.
Разом з тим повідомляємо, що вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), жодним чином не суперечить законодавству, та не обмежує конкуренцію, з огляду, що замовник вимагає підтвердження досвіду надання аналогічних послуг, які відповідають переліку послуг, що закуповуються даною процедурою закупівлі, згідно технічної специфікації визначеної в Додатку №2 до Тендерної документації.
Разом з тим повідомляємо, що вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), жодним чином не суперечить законодавству, та не обмежує конкуренцію, з огляду, що замовник вимагає підтвердження досвіду надання аналогічних послуг, які відповідають переліку послуг, що закуповуються даною процедурою закупівлі, згідно технічної специфікації визначеної в Додатку №2 до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ПММ" |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ПММ" #45284770 |
Переможець |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2025 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2025 09:51
|
Договір 2240_ 7.pdf | укладений |
14 березня 2025 09:50
|