Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, сканери
Очікувана вартість
1 739 683,02 UAH
UA-2025-02-17-012596-a ● 0ee12fcc6eae43fc9c023f2edc7b6062
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Служби безпеки України в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 20001651 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності 39 |
Контактна особа: |
Товаришенко Сергій Васильович +380532511878 tovserg@ssu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2025 13:34 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2025 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 739 683,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 698,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 штука
Ноутбуки, сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, м. Полтава
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 16:44 |
Оголошення ноутбуки_ сканери.doc | |
17 лютого 2025 16:44 |
Тендерна документація ноутбуки_ сканери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відповідності вимогам
Дата подання: 19 лютого 2025 11:17
Дата відповіді: 20 лютого 2025 09:39
Шановний Замовнику! Просимо звернути Вашу увагу на те, що зазначені в умовах тендерної документації ноутбуки привозяться із-за кордону, тому є великий ризик отримати підробку. Для забезпечення гарантії постачання якісної продукції відповідно до технічних вимог Замовника, а також офіційних каналів поставки товару, рекомендуємо додати до переліку документів, які повинні подати Учасники:
Лист-підтвердження (авторизаційний лист) від виробника/дистриб’ютера/дилера/офіційного представника щодо можливості поставки запропонованого Учасником ноутбуків або права здійснювати його реалізацію, із зазначенням у листі назви та юридичної адреси Учасника, назви Замовника та ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
У випадку, якщо учасник подає документ щодо повноважень на реалізацію продукції не від виробника, а від його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) у складі пропозиції додатково надається документ виробника, що підтверджує повноваження такого офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо).
При цьому Замовник дотримується норм статті 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та захищає свої інтереси і запобігє шахрайству, тому що будь-який замовник має право вимагати підтвердження якості товару, складовою якої є підтвердження партнерських відносин учасника процедури закупівлі з офіційними представника виробника або ж безпосередньо з самим виробником для постачання оригінальної продукції. Авторизаційний лист гарантує безпеку того, що учасником не пропонується підроблений або контрафактний товар, ризик чого збільшується у разі закупівлі товарів з високою технологічною складовою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником не вимагаються лист-підтвердження (авторизаційний лист) від виробника/дистриб’ютера/дилера/офіційного представника щодо можливості поставки запропонованого Учасником ноутбуків або права здійснювати його реалізацію, із зазначенням у листі назви та юридичної адреси Учасника, назви Замовника та ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель, у випадку, якщо учасник подає документ щодо повноважень на реалізацію продукції не від виробника, а від його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) у складі пропозиції додатково надається документ виробника, що підтверджує повноваження такого офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо), по причині, що вище зазначені вимоги суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі і тим самим порушуючи вимогу статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також хочемо повідомити на Ваше звернення: «що ноутбуки привозяться із-за кордону, тому є великий ризик отримати підробку», що відповідно до тендерної документації Замовником висунуто ряд вимог до якості товару:
«Якість товару:
Запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався).
Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати документації, яка встановлює вимоги до його якості та загальним вимогам, які пред’являються до товару цього типу.» - що саме собою розуміє, що товар повинен бути оригінальним (легальним) та мати гарантію від виробника.
Також хочемо повідомити на Ваше звернення: «що ноутбуки привозяться із-за кордону, тому є великий ризик отримати підробку», що відповідно до тендерної документації Замовником висунуто ряд вимог до якості товару:
«Якість товару:
Запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався).
Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати документації, яка встановлює вимоги до його якості та загальним вимогам, які пред’являються до товару цього типу.» - що саме собою розуміє, що товар повинен бути оригінальним (легальним) та мати гарантію від виробника.
Щодо офіційності товару
Дата подання: 21 лютого 2025 11:00
Дата відповіді: 21 лютого 2025 16:04
Шановний Замовнику! Просимо вас детально вивчити практику надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником, яка широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Як показує практика, закупівлі із вимогою «авторизаційного листа» мають достатню кількість учасників, що свідчить про необмеження конкуренції даною вимогою. У той же час автоматично відпадають недобросовісні учасники із сумнівними товарами.
Звертаємо Вашу увагу, що практика ухвалення рішень з аналогічних питань Антимонопольним комітетом України, як органом оскарження, не є постійною, натомість — доволі динамічна. Додатково рішення органу оскарження можуть суттєво відрізнятися з огляду на конкретні обставини у кожній окремій процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, внесеними згідно з постановами КМУ) (далі Постанова), у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та вимоги до потенційних Учасників.
Замовник є вільним у визначенні вимог до потенційних Учасників (вимоги визначені у відповідності до Закону та Постанови), та у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, формує вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб, можливостей бюджетного фінансування і сфери застосування товару та не зобов’язаний встановлювати вимоги до потенційних Учасників та до предмета закупівлі з урахуванням побажань Учасників (Учасники процедури закупівлі надають тендерні пропозиції, які відповідають вимогам, встановленим Замовником)
Замовник є вільним у визначенні вимог до потенційних Учасників (вимоги визначені у відповідності до Закону та Постанови), та у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, формує вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб, можливостей бюджетного фінансування і сфери застосування товару та не зобов’язаний встановлювати вимоги до потенційних Учасників та до предмета закупівлі з урахуванням побажань Учасників (Учасники процедури закупівлі надають тендерні пропозиції, які відповідають вимогам, встановленим Замовником)
шахраї, які на ставці в офісі представників та вводять в оману замовників
Дата подання: 21 лютого 2025 15:59
Дата відповіді: 21 лютого 2025 16:18
Встановлення у Документації вимог про листи авторизації - порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Достатньо вивчити практику АМКУ, яка показує, що листи про авторизацію – це про схеми, якими користуються офісні працівники відомих компаній. Тому радимо ігнорувати подібні вимоги, які вам пишуть представники цих же компаній з метою власного збагачення та знищення конкуренції.
Декілька прикладів знищення вимог про листи авторизації:
UA-2024-04-11-012180-a
UA-2024-06-24-003199-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник проводить закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, внесеними згідно з постановами КМУ) не порушуючи вимоги статті 5 та статті 22 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» |
1 638 486,00
UAH з ПДВ
|
1 598 706,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
1 649 356,50
UAH з ПДВ
|
1 598 709,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
1 649 508,00
UAH з ПДВ
|
1 610 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович |
1 690 748,50
UAH з ПДВ
|
1 682 050,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 721 475,00
UAH з ПДВ
|
1 690 748,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОСТРІВ 1" |
1 734 996,00
UAH з ПДВ
|
1 721 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР" |
1 734 747,60
UAH з ПДВ
|
1 734 747,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» #45701274 |
Рішення скасоване |
1 598 706,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 17:29
|
ТОВ «ПБГ19» #45701274 |
Відхилено |
1 598 706,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 17:33
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
1 598 709,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 17:36
|